Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topapparaat. Het gezondheidsaspect kan mij gestolen worden maar geen stank in huis is genot
Ik kom liever niet buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..
komt er rook uit jouw frituurpanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
Ga dan gewoon meteen onder de blusdeken liggen..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Lekker op een zaterdagavond pietje precies doen
Wat zuip je dan, alleen maar bier?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:10 schreef JanCees het volgende:
ik heb me gistert toch een stuk in de kraag gezopen niet te zunig
Dat kan ik ook met mijn macbook alleenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het genot van een tweede scherm: tegelijkertijd Twente kijken en de foks in de gaten houden
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bij mensen die huren een boerderij met 4 hectare grond voor 800 euro net over de grens in België
Wtf man
Ja, maar dan zit je te alt-tabben of heb je twee halve browserschermenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan ik ook met mijn macbook alleen
Ik hoor een beek door de tuin lopenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turk
Varg woont in Frankrijk lul de behangerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR moet zich niet aanstellen varg loopt met 13 graden in een t shirt joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |