Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Broodje hamburger met aardappeltjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
zeugquote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
quote:
gekookte?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
Sushi.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
En een bamischijf?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Shiit
Als West Ham scoort heb ik 5 donnies gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |