Allemaal volgelingen van 'Hem'?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:12 schreef DeeBee het volgende:
Kiki met de Roowbin tactics...even showboaten op MP tegen.
Je kijkt echt te weinig tennis dan... Ik zou nog eerder voor Görges gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wist niet dat zij zo'n kutwijf was. Sympathie is meteen weg. Alleen nog maar hatefucken vanaf nu.
Uiteraard, alleen dan word je een exceptionele speler/speelsterquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Allemaal volgelingen van 'Hem'?
Ik kijk vooral weinig vrouwentennis.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kijkt echt te weinig tennis dan... Ik zou nog eerder voor Görges gaan.
Woz heeft echt wel zo nu en dan haar nukken. Kan echt heel sympathiek doen, maar ook zoals nu dus...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wist niet dat zij zo'n kutwijf was. Sympathie is meteen weg. Alleen nog maar hatefucken vanaf nu.
tegen fett had ze meer gelukquote:
Geprogrammeerd als laatste wedstrijd op Rod Laver Arena, zal wel 11u ochtends worden zo niet laterquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef Minimousre het volgende:
Weet iemand hoe laat Federer - Gasquet ongeveer is?
Waarom, eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:52 schreef Norrage het volgende:
Als Kerber Maria overleeft, dan denk ik dat ze wel de titelfavoriet is
Ja, het ligt uiteraard helemaal open bij de dames. En ik beschouw Maria ook zeker niet als dé favoriet. Dus waarom is een zege op haar opeens zo ontzettend belangrijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:35 schreef macca728 het volgende:
wie anders ?? Halep speelt ook niet denderend als ze al doorgaat.
Voor de rest heb je alleen Svitolina en Wozniacki nog over.
heywoodugod is gewoon wakkerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:59 schreef heywoodu het volgende:
Precies op tijd om de laatste 2-3 punten te zien
Halep wint, Davis slaat 'm uit op matchpoint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |