tegen fett had ze meer gelukquote:
Geprogrammeerd als laatste wedstrijd op Rod Laver Arena, zal wel 11u ochtends worden zo niet laterquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef Minimousre het volgende:
Weet iemand hoe laat Federer - Gasquet ongeveer is?
Waarom, eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:52 schreef Norrage het volgende:
Als Kerber Maria overleeft, dan denk ik dat ze wel de titelfavoriet is
Ja, het ligt uiteraard helemaal open bij de dames. En ik beschouw Maria ook zeker niet als dé favoriet. Dus waarom is een zege op haar opeens zo ontzettend belangrijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:35 schreef macca728 het volgende:
wie anders ?? Halep speelt ook niet denderend als ze al doorgaat.
Voor de rest heb je alleen Svitolina en Wozniacki nog over.
heywoodugod is gewoon wakkerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 04:59 schreef heywoodu het volgende:
Precies op tijd om de laatste 2-3 punten te zien
Halep wint, Davis slaat 'm uit op matchpoint
Teveel Dota gespeeld denk naast het tennis, slecht voor je ogen.quote:
Eurosport 2 genot.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Live Tennis van Del Potro ofzo zou wel leuk zijn.
Ik heb ES2, gaan die wel door?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zou wel handig zijn om je basis tv abbo te kunnen aanpassen. TLC ruilen voor Eurosport 2 ofzo.
Zo te zien wel. Tot 13:00. Dan is ES 1 er weer (als er nog tennis is dan).quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb ES2, gaan die wel door?
Na Kerber-Maria.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:58 schreef Parelhoofd het volgende:
Federer vandaag nog? Heb die app maar dat behoorlijk onduidelijk allemaal
Je bent er live bij?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:02 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Kerber is Maria aan het slopen. superniger vindt dit leuk.
Edit: dat zeg ik.
Mja. En het is een MASSACRE voorlopig. Kerber loopt te schroeien.quote:
Nice!! Intussen staat Djokovic weer blessures te faken.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:02 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Kerber is Maria aan het slopen. superniger vindt dit leuk.
Edit: dat zeg ik.
Zit al afgeladen met Aussies daar. Plus beetje zonde van RLA kaarten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet je Rojer geen hart onder de riem steken? Die heeft het lastig tegen Groth/Hewitt.
Ja dat is gewoon niet leuk man.quote:
Omdat Meldonovaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:41 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is iedereen hier fan van Kerber?
Ze zijn vooral tegen Maria.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:41 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom is iedereen hier fan van Kerber?
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:42 schreef Anonymousz het volgende:
Was Z aan het tanken in de 5e set?
of was hij moe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |