Terecht!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:12 schreef Ulx het volgende:
D'r was nog geen nieuwe geopend het laatste half uur. Dus was ik zo vrij.
Sorry dat ik Fox news post, maar vreemd dat ik het nog niet ergens anders heb gezien.quote:A four-page memo circulating in Congress that reveals United States government surveillance abuses is being described by lawmakers as “shocking,” “troubling” and “alarming,” with one congressman likening the details to KGB activity in Russia.
Speaking with Fox News, the lawmakers said they could not yet discuss the contents of the memo they reviewed on Thursday after it was released to members by the House Intelligence Committee. But they say the memo should be immediately made public.
“It is so alarming the American people have to see this,” Ohio Rep. Jim Jordan said.
“It's troubling. It is shocking,” North Carolina Rep. Mark Meadows said. “Part of me wishes that I didn't read it because I don’t want to believe that those kinds of things could be happening in this country that I call home and love so much.”
Ik denk iig niet dat er al een oplossing aankomt. Trump zelf was lekker speechen over hoe groot Amerika is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de laatste dagen niet zo veel nieuws kunnen volgen. Kan iemand kort samenvatten hoe het zit met die shutdown (die morgen al plaatsvindt, las ik?) en of een oplossing nabij is?
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef BlackLining het volgende:
Nou. Vol in spanning naar dat rapportje van Nintex hier![]()
Kijken of deze ook weer zo lekker gaat backfiren, net als dat FusionGPS geleuter
Dit vat het wel leuk samenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:14 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de laatste dagen niet zo veel nieuws kunnen volgen. Kan iemand kort samenvatten hoe het zit met die shutdown (die morgen al plaatsvindt, las ik?) en of een oplossing nabij is?
Sowieso een herhaling van zetten. Om de zoveel tijd komt Nintex tweets en filmpjes van halve gare complotexperts dumpen die er op neerkomen dat er een enorm schandaal aan zit te komen dat dit keer toch echt de Dems de das om gaan doen. Behalve dan dat het nooit gebeurtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:15 schreef BlackLining het volgende:
Nou. Vol in spanning naar dat rapportje van Nintex hier![]()
Kijken of deze ook weer zo lekker gaat backfiren, net als dat FusionGPS geleuter
Maar dat is voor een journalist natuurlijk ook eigenlijk een geweldig domme vraag om te stellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:07 schreef Tchock het volgende:Seth Meyers had daar laatst ook een mooie compilatie van gemaakt: elke keer als Trump geconfronteerd wordt met iemand die vraagt of hij racistisch is, zegt hij "I'm the least racist person you have ever interviewed" of "... in the world".
quote:Op vrijdag 18 januari 2018 20:06 schreef Ulx het volgende:
Over dat budget: Moet onze regering nog duidelijk maken aan de VS dat we wel willen dat de VS de NATO contributie blijft betalen?
Die zat ik toevallig net te kijkenquote:
Klopt, het is een hele suffe vraag. Maar dat maakt het uiteraard nog makkelijker, want er is één goed antwoord, en dat is "nee". Trump zegt, in plaats van nee, een groteske overdrijving die overduidelijk onwaar is. Daarmee maakt hij zijn hele antwoord onzinnig en het was juist zo'n makkelijke vraagquote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Maar dat is voor een journalist natuurlijk ook eigenlijk een geweldig domme vraag om te stellen.
"Bent u een racist ?"
Wat verwacht je nou dat hij zegt ?![]()
"Racist" is verworden tot een van de meest beladen woorden van de laatste decennia, je kunt nog beter toegeven dat je een massamoordenaar bent![]()
Of hoopt de journalist die zo,n vraag stelt dat Trump door alle lawaai en drukte van al die journalisten ter plekke, de vraag niet goed verstaat en per ongeluk JA zegt ofzo ?
Wat is de laatste politicus die openlijk toegaf een racist te zijn toen iemand hem die vraag stelde ?
Een Zuid Afrikaan tijdens de Apartheid ofzo ?
"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, het is een hele suffe vraag. Maar dat maakt het uiteraard nog makkelijker, want er is één goed antwoord, en dat is "nee". Trump zegt, in plaats van nee, een groteske overdrijving die overduidelijk onwaar is. Daarmee maakt hij zijn hele antwoord onzinnig en het was juist zo'n makkelijke vraag
Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?
Ik denk niet dat hij uitspraken heeft gedaan waaruit je objectief kunt afleiden dat hij een racist is. Dan zou hij vrij letterlijk moeten zeggen dat het ene ras beter is dan het andere.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Nee" zou gelogen zijn. Hij is toch objectief geezien een racist?
Leg het verband eens uit, en waarom meneer de minst racistische persoon op aarde zou zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.
Daar heeft Trump niks voor of aan gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onder Trump de racist is de werkloosheid onder African Americans nog nooit eerder zo laag geweest.
En het heeft geen reet te maken met of Trump een racist is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 00:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar heeft Trump niks voor of aan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |