Haha ze verwacht negatieve reacties nu ze op d'r bek gegaan is en dat kan haar tere ego niet verdragen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze heeft ook alle reacties uitgeschakeld op deze video. jammer!
hahahAHHAHA JA!!!111 lollercopterquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha ze verwacht negatieve reacties nu ze op d'r bek gegaan is en dat kan haar tere ego niet verdragen.
Hoe het werkt is dat een blogger/vlogger iets aangeboden krijgt met een waarde die afhankelijk is van hoe veel naamsbekendheid en exposure ze hebben. Het is al iets heel anders als de blogger in kwestie actief gaat bedelen en het wordt helemaal erg als datgene dat ze willen hebben veel meer van de tegenpartij vraagt dan zij zelf ooit kunnen bieden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap de haat richting dit type narcistische vloggers wel, waar 90% van de beelden uit het hoofd van de vlogger zelf bestaat.
Aan de andere kant is dit wel hoe het werkt tegenwoordig. Kun je heel wat van vinden maar dit gaat niet meer weg.
Dit soort mensen kan de realiteit niet aan. Springen massaal van een dak als ze eens echt werk moeten doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha ze verwacht negatieve reacties nu ze op d'r bek gegaan is en dat kan haar tere ego niet verdragen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Beste Flipsen,
Mag ik even een gratis rondreis door Argentinië? Dan maak ik daarover een reisverslag op FOK! en die krijgt wel duizend views!!!!111 Dan wordt je misschien wel net zo rijk als Danny!
Liefs, SeLang
Beste heer flipsen,quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:44 schreef flipsen het volgende:
Maar in je laatste verslag over Patagonië niet eens vermeld "Wil je ook naar Argentinië, kijk dan eens bij...", dus NO DEAL! Dan maar niet zo rijk als Danny en geen 1000 views
Gewoon dezelfde tijd als het filmpje lang is, mag ze vast wel even op de kamer verblijven..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe het werkt is dat een blogger/vlogger iets aangeboden krijgt met een waarde die afhankelijk is van hoe veel naamsbekendheid en exposure ze hebben. Het is al iets heel anders als de blogger in kwestie actief gaat bedelen en het wordt helemaal erg als datgene dat ze willen hebben veel meer van de tegenpartij vraagt dan zij zelf ooit kunnen bieden.
Er staat een reactie op die hier over gaat:quote:Op vrijdag 19 januari 2018 05:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze zaak is bekend geworden door o.a. negatieve berichten op hun fb te zetten en daar publiekelijk op te reageren. De eigenaar belde bv gasten terug die iets slechts hadden geschreven en nam dit gesprek dan op.
https://www.facebook.com/WhiteMooseCafe/
quote:“Ze zegt nu dat ik haar voor de leeuwen gegooid heb, maar ik heb haar naam nooit vernoemd. De commotie heeft ze zelf veroorzaakt door een video over de hele kwestie te maken.
Mee eens, nu gaan ze een stapje te ver door simpelweg vijanden te maken.. Hier winnen ze vrij weinig mee lijkt me.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you'd be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought!
!!!!!!!!! Ik denk dat ik dit hotel maar skip mocht ik ooit naar dublin gaan. Wat een stel arrogante kwasten daar zeg
Alleen wel negatieve aandacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:23 schreef SpecialK het volgende:
Hoteleigenaar is geen zakenman. Dat is wel duidelijk. Investeren is hem vreemd.
Dat gezegd hebbende lijkt hij zonder 1 cent te hoeven uitgeven (behalve dan stroomkosten, en die zijn blijkbaar per dag in rekening te brengen volgens deze man) heeft hij alle aandacht in de wereld.
Het is gewoon een super-krent
Eerlijk gezegd denk ik er zo over:quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:10 schreef Nikonlover het volgende:
Vloggers
Slim gespeeld van de hoteleigenaar, gratis reclame, negatieve reclame bestaat niet. Dit meisje heeft dringend een reality check nodig, ze gaat niet voor eeuwig kunnen teren op sociale media.
[..]
Geen zakenman?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:23 schreef SpecialK het volgende:
Dat gezegd hebbende lijkt hij zonder 1 cent te hoeven uitgeven (behalve dan stroomkosten, en die zijn blijkbaar per dag in rekening te brengen volgens deze man) heeft hij alle aandacht in de wereld.
Ze dacht gewoon dat de social media wel mee zou gaan als ze het bedrijf met naam en toenaam zwart zou gaan maken...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:28 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik er zo over:
Heel slim van dametje dat ze dit soort dingen 'durft' te sturen, want soms loont dit (zoals blijkt).
Aan de andere kant is d'r reactie van Stenson compleet begrijpelijk en aangezien hij in zijn post geen naam vernoemd heeft is dit volstrekt acceptabel om te doen.
De 'drama' die het dametje vervolgens heeft ervaren heeft zij compleet zelf veroorzaakt door inderdaad een video er over te maken en te gaan lopen janken dat ze een 'nee' te horen heeft gekregen met een duidelijke boodschap dat dit bedrijf gewoon niets te maken wil hebben met die 'influencers'.
Dus tot op het punt van het janken van het dametje snap ik beiden kanten volledig, daarna is het vooral zielig doen en slachtoffer rol opzoeken inderdaad. Nee heb je, ja kun je krijgen... Maar je kan ook een hele duidelijke nee krijgen natuurlijk!
Ik denk dat die hotel manager iets meer verstand van zaken doen heeft dan een random dertien in dozijn YouTube kutje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alleen wel negatieve aandacht.
Zo'n enorm botte horkerige brief terugsturen en andermans businessmodel de grond in trappen omdat je zelf niet snapt wat het inhoudt is gewoon mega asociaal en zegt heel veel over hoe iemand is.
Jij hebt mijn post niet gelezen dus? Ok.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen zakenman?
Had jij een topic geopend met haar filmpje (wie heeft er ooit van haar gehoord) over hoe zo'n goed hotel het was?
Nu heeft het hotel wereldwijde aandacht.. en nou ben ik niet zo hotellerig maar als ik ooit in die buurten een hotel nodig heb dan weet ik waar ik welkom ben en iemand tref die mensen op waarde weet te schatten..
Hoe kun je gastheer zijn als de gasten zich niet als gasten gedragen?
80.000 followers is niet echt marginaal. Met 10.000 volgers kan je op instagram al allerhande gratis deals verwachten van bedrijven. En een instagram volger heeft een lagere waarde dan een youtube volger wat dat betreft. Met youtube heb je al snel tussen de 5 en 10 minuten iemands volledige aandacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“Andermans Businessmodel” aka het schooieren om gratis spullen met een marginaal YouTube kanaaltje als uitgangspunt
Zo kan ik ook wel businessmodellen bedenken
Ik denk dat deze onprofessionele reactie, die meer weg heeft van een baviaan die een scheldpartij op zet, hem meer reputatieschade heeft opgeleverd dan hem lief is. Lekkere zakenman ben je dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat die hotel manager iets meer verstand van zaken doen heeft dan een random dertien in dozijn YouTube kutje.
Ik vind het helemaal geen bagger reactie. Vloggers zijn geen reviewers maar narcisten (wat ze met haar slachtoffergedrag bevestigt) en het is goed dat ze op d'r plek gezet is. Bovendien is het publiek van een vlogger niet interessant voor de meeste ondernemingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een bagger reactie van die hotelmanagerMijn god zeg. Het is vrij gebruikelijk dat je dingen gratis krijgt met als tegenprestatie reclame voor het product. Heb zelf ook een youtube kanaal en krijg regelmatig dingen toegestuurd ter review, ik blij want ik heb een gratis product, fabrikant blij want ze hebben gratis reclame.
<knip>
Nietszeggende schooier gespot!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Metro2005 het volgende:
Wat een bagger reactie van die hotelmanagerMijn god zeg. Het is vrij gebruikelijk dat je dingen gratis krijgt met als tegenprestatie reclame voor het product. Heb zelf ook een youtube kanaal en krijg regelmatig dingen toegestuurd ter review, ik blij want ik heb een gratis product, fabrikant blij want ze hebben gratis reclame.
Zo reageren op een normaal verzoek vind ik gewoon diep triest.
Dat dat mokkel vervolgens zo dieptriest terug reageert is dan weer een ander verhaal. Ik krijg ook wel eens nee te horen als ik een product zelf aanvraag ter review, jammer, deal with it.
[..]
Er staat een reactie op die hier over gaat:
**ALL BLOGGERS BANNED FROM OUR BUSINESS**
Following the backlash received after asking an unidentified blogger to pay for a hotel room, I have taken the decision to ban all bloggers from our hotel and cafe.
The sense of entitlement is just too strong in the blogging community and the nastiness, hissy fits and general hate displayed after one of your members was not granted her request for a freebie is giving your whole industry a bad name. I never thought we would be inundated with negative reviews for the simple reason that somebody was required to pay for goods received or services rendered.
The girl in question was never identified in my original post, but she herself went on to create a video explaining how she was "exposed" with "malicious intent" for asking for a freebie. This kind of victimization is very prevalent in the blogging industry, and is in keeping with their general modus operandi of wanting everything for nothing.
If any of you attempt to enter our premises from now on, you will be ejected.
Many thanks,
Paul Stenson
www.charlevillelodge.ie
P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you'd be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought!
!!!!!!!!! Ik denk dat ik dit hotel maar skip mocht ik ooit naar dublin gaan. Wat een stel arrogante kwasten daar zeg
![]()
Het is geen zakelijk voorstel! Het is schooien!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze onprofessionele reactie, die meer weg heeft van een baviaan die een scheldpartij op zet, hem meer reputatieschade heeft opgeleverd dan hem lief is. Lekkere zakenman ben je dan.
Iemand die zó absurd en hatelijk reageert op een doodnormaal zakenvoorstel (want dat is het uiteindelijk) is gewoon een enorme arrogante eikel eerste klas met issues.
Hij had ook gewoon 'nee geen interesse' kunnen antwoorden.
Het gaat niet om het afwijzen van het voorstel, het gaat om de enorm achterlijke manier waarop.
Volgens mij snap jij er geen hol van. Deze zakenman heeft het verschrikkelijk goed begrepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:23 schreef SpecialK het volgende:
Je weet dat hij dat anoniem deed en zij vervolgens een enorm drama ervan heeft gemaakt hè?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze onprofessionele reactie, die meer weg heeft van een baviaan die een scheldpartij op zet, hem meer reputatieschade heeft opgeleverd dan hem lief is. Lekkere zakenman ben je dan.
Iemand die zó absurd en hatelijk reageert op een doodnormaal zakenvoorstel (want dat is het uiteindelijk) is gewoon een enorme arrogante eikel eerste klas met issues.
Hij had ook gewoon 'nee geen interesse' kunnen antwoorden.
Het gaat niet om het afwijzen van het voorstel, het gaat om de enorm achterlijke manier waarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |