Een beetje zoals vloggers die bedelen om donaties omdat ze keyboards kapot slaan en gaten in de muur rammen? Maar dan wel in de slachtofferrol kruipen als mensen vinden dat ze moeten werken of afvallen?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:37 schreef Braddie het volgende:
Compleet het realiteitsbesef kwijt, zoals helaas de meeste vloggersDie denken dat omdat ze op YouTube populair zijn, ze ook maar gelijk met rare voorstellen kunnen komen, ja hey.. Ik heb 89 duizend abonnees op YouTube, laat mij even gratis in je hotel overnachten
Te belachelijk voor woorden joh, en omdat ze haar zin niet krijgt (wat volkomen logisch is, en ik vind ook de reactie van de hotel eigenaar niet overdreven) Gaat ze een filmpje opnemen van bijna een kwartier waar in ze net doet alsof ze zojuist een miljoenendeal is misgelopen, en waarin ze (zoals veel van die vlogsters/vloggers) In de slachtoffer rol kruipen en enorm lopen te overdrijven, wat een trieste trieste zaak
Moet je die vloggers niet de schuld van geven. Het zijn de volgers die zo achterlijk zijn. Die vloggers maken daar handig gebruik van en dat levert in sommige gevallen aardig wat geld op. Zo'n jankfilmpje van haar na al die publiciteit betekent gewoon weer kassa, nog meer volgers, nog meer views..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
Maar de populariteit van de standaard vloggers die alles alleen doen om aandacht geeft wel aan hoe sneu het met de mensheid gesteld is, in het algemeen.
Ze is dus zelf aan de schandpaal gaan hangen, waarschijnlijk omdat ze dacht dat ze daar op een of andere manier nog voordeel uit zou halen, terwijl door haar gejank vooral duidelijk is geworden dat ze al jaren niets oprechts positief beoordeeld heeft met een andere reden dan dat ze het gratis gekregen heeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 07:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En daar heeft ze zelf een 13 minuten durend vlog op gemaakt. Met veel gehuil.
Tuurlijk, zo rollen dat soort figuren... 'Oh ik krijg niet wat ik wil en verdien!?' ik maak je via internet kapot met al mijn volgers..'quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dus zelf aan de schandpaal gaan hangen, waarschijnlijk omdat ze dacht dat ze daar op een of andere manier nog voordeel uit zou halen, terwijl door haar gejank vooral duidelijk is geworden dat ze al jaren niets oprechts positief beoordeeld heeft met een andere reden dan dat ze het gratis gekregen heeft.
Met fillers en botox. 22 jaar..en nu al verneukt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ach God deze doet nog moeite
Ik gok er op dat ze voor haar 22e al flink verneukt was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Met fillers en botox. 22 jaar..en nu al verneukt.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze voor haar 22e al flink verneukt was.
Mja, als je er redelijk veel krijgt kan ik me voorstellen dat bij een schaamteloos verzoek als deze je er even zat van bent en er lomp tegen in gaat. Je moet die zooi toch steeds lezen om te weten dat er iemand die geen potentiële gast is weer je tijd aan het verdoen is, en bij gezeur in het grijze gebied moet je steevast balanceren tussen klantgericht zijn en voorkomen dat je gekke henkie gaat spelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die gooi je gewoon zonder nadenken in de prullenbak, hoef je niet zo boos over te worden als deze idioot.
Vlogs met een duidelijk thema zijn vaak wel ok ja.quote:
Dat denk ik niet. Je bedenkt toch niet bij het kijken van een filmpje dat je ineens naar Dublin op vakantie wil en dan per se in dat hotel - dat ook nog volgeboekt kan zijn wanneer jij kunt reizen. De meeste volgers zullen er niet eens het geld voor hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 08:43 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dat weten de volgers van deze social media influencers niet, dus die gaan er wel naar toe.
Ja ernstig inderdaad hè haha. Goede reactie van de hoteleigenaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:56 schreef Bramito het volgende:
80000 miezerige volgers en dan 4 nachten vragen
![]()
Natuurlijk zonder demografische cijfers over je volgers.
En dan huilen als ze je reactie (zonder je naam) op FB zetten.![]()
Snowflake millennialIk word echt een ouwe lul merk ik.
Dit komt niet eens in de buurt van een interessant voorstel. Kom op man 80,000 internetters, waarschijnlijk verspreid over de wereld en met weinig of geen koopkracht gezien haar leeftijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ernstig inderdaad hè haha. Goede reactie van de hoteleigenaar.
Op haar plaats gezet, wat een onzin.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 06:24 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel een YouTube schooier op haar plaats gezet, ik stoort me al een paar jaar aan dit schooierige gedrag, ook Nederlandse YouTubesletjes doen dit zo, peperdure make-up gratis ontvangen en daar dan een filmpje over maken terwijl hun doelgroep, meisjes van 10 jaar tot pakweg 20 jaar, die deze make-up nooit kunnen betalen, laatst nog een die om een gratis Ereader vroeg, dan zou ze er een positief stukje over schrijven.
En dat moet dan onze jonge dochters beïnvloeden? Te gek voor woorden.
Haha ja ik begon ook al te gniffelen bij het lezen van 80.000 volgers.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:01 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit komt niet eens in de buurt van een interessant voorstel. Kom op man 80,000 internetters, waarschijnlijk verspreid over de wereld en met weinig of geen koopkracht gezien haar leeftijd.
Als Oprah Winfrey het voorstelt, dan is het wat anders, maar dit is gewoon belachelijk.
Inderdaad. Ze kunnen nieteens omgaan met een beetje bekendheid en veranderen daardoor compleet in omhooggevallen, egocentrische idioten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Vloggers zijn de moderne aids van deze samenleving. Goede reactie van het hotel
Reclame 'gratis wegschenken'.quote:''En geef toe: in een tijdschrift of op tv wordt reclame toch ook niet zomaar gratis weggeschonken?”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |