SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer zo snel zag ik laatst op een Euro Tour. Al denkt Zjak nog van wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:34 schreef wimderon het volgende:
Rydz zit er ook nog in. Al heeft hij z'n worp wel aangepast nu.
Wat vind je ervan dat Alan Tabern goed bezig is?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:34 schreef wimderon het volgende:
Rydz zit er ook nog in. Al heeft hij z'n worp wel aangepast nu.
Wat voor forum is dat? (lol)quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hafcfan denkt dat Tony O'Shea in de laatste 32 staat, haha.
Cadby heeft van Sjon Osjee met 5-2 gewonnen.
Fifth Round
v Richie Corner
Ryan Harrington v Alan Tabern
Michael Dawson 5-0 Matt Padgett
Nathan Aspinall 5-2 Keith Rooney
Ross Smith v Warrick Scheffer
Jack Main v Simon Preston
David Pallett v Eddie Dootson
Lee Turle 5-4 Jarred Cole
Arron Monk v Trevor Burkhill
Nathan Rafferty v
Corey Cadby 5-2 John O'Shea
John Mann 5-1 Tony Newell
Ken MacNeil v Cameron Menzies
Callan Rydz 5-1 Kevin Thomas
Bradley Williams v Carl Wilkinson
Mark Wilson 5-1 Robert Owen
Sixth Round
v
Michael Dawson v Nathan Aspinall
v
v Lee Turle
v
Corey Cadby v John Mann
v Callan Rydz
v Mark Wilson
Uitstekelbaars.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat Alan Tabern goed bezig is?
The Stars Of Darts. Die hebben vroeger jaarlijks een speler gesponsord maar dat doen ze ook niet meer vaak. Daar liep vroeger een jongen rond die we gebruikten voor de virtuele rankings, maar die is ermee gekapt. Kijk er soms nog rond voor seniele meningen.quote:
Warrick heeft veel gegooid op de Challenge Tour. Misschien haalt hij komend jaar wel de WK-finale.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wel hilarisch trouwens.
Warrick Scheffer 5-0 Jamie Hughes
Hij was al het hele WK over alles boos en gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom deed Hafcfan eigenlijk de ragequit?
Die act over Durrant was wel erg tragisch. Zou hij aan de drank zitten? Relatieproblemen? Staat de Brienenoordbrug dicht?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was al het hele WK over alles boos en gefrustreerd.
Ryan Harrington v Nathan Aspinallquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Ryan Harrington doet ook weer een serieuze poging. #kansloos
Ik ken er vier, stiekem vijf.. Eddie Dootson is meer van dat hij ooit een paar schroeiweken had maar er nooit iets meer van bakte.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is het erg dat ik de meerderheid niet ken?
Callan meeee callan mequote:Op donderdag 18 januari 2018 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ryan Harrington v Nathan Aspinall
Simon Preston v Eddie Dootson
Nathan Rafferty v Corey Cadby
Callan Rydz v Carl Wilkinson
Haha.
Cadby en Nathan en ik ben blij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Korrie v Rits in de onderste finale.
Aspinall v Dootson in de bovenste.
Kwaliteit verloochent zich niet. Kunnen al die BDOers een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Linkshandige ouwe lul die zelfs op de Challenge Tour niks klaarspeelt. Opdonderen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eddie Dootson heeft een schokkerige worp.
Heeft gewonnenquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Linkshandige ouwe lul die zelfs op de Challenge Tour niks klaarspeelt. Opdonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach boeiend. Met Richie Burnett Junior heb ik ook helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Diep in een kelder wegstoppenquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat moeten we nou met zo'n nobuddie als Dootson of all places
twitter:KingCadby180 twitterde op donderdag 18-01-2018 om 21:54:00Words can’t describe how I feel right now.... absolutely Buzzin. Thank you @OfficialPDC now I’m coming for the top stars, with hard work and help from @tsmcltd180 👊🏻👊🏻🎯🎯👑👑 reageer retweet
"I'm absolutely over the moon," said Cadby. "Everyone expected I would be here, but I wasn't ready. I'm here this year and I've done my job on day one.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach boeiend. Met Richie Burnett Junior heb ik ook helemaal niks.
Die Harrows Torpedo's zijn ook wel onwijs oude barrels.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"I'm absolutely over the moon," said Cadby. "Everyone expected I would be here, but I wasn't ready. I'm here this year and I've done my job on day one.
"My manager believed in me and so did my partner, and that gave me the boost to push on. I can't wait to come up against bigger things and better things, but it's been a hard fight today.
"No game was easy but it's mission accomplished. My focus is really good, and I hit the doubles which is what wins you games.
"It gives me a bit more confidence knowing what I'm capable of. I've been throwing with new darts for a couple of weeks and to manage to get through Q School means a lot."
Corrie heeft nieuwe pijltjes.
We gaan het zien over twee weken bij de UK Open Qualifiers. Met wat mazzel is er een stream van een bord te vinden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Harrows Torpedo's zijn ook wel onwijs oude barrels.
Ik zag dat Klaasen ook naar Unicorn is gegaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Wordt zo wel een flinke verlanglijst van pijlen die ik nog moet kopen.
twitter:JelleK180 twitterde op woensdag 17-01-2018 om 10:57:22So happy to be part of @UnicornDarts can’t wait to start playing the tournaments again with the new darts! All the other stuff will look amazing!! Flights, shirts etc... 😉👍🏼🎯🐍 reageer retweet
Zo, dat is alvast geregeldquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:06 schreef wimderon het volgende:
twitter:KingCadby180 twitterde op donderdag 18-01-2018 om 21:54:00Words can’t describe how I feel right now.... absolutely Buzzin. Thank you @OfficialPDC now I’m coming for the top stars, with hard work and help from @tsmcltd180 👊🏻👊🏻🎯🎯👑👑 reageer retweet
Wel prettig z'n overzicht. Ik vind het allemaal maar lastig te volgen.quote:
En geopereerd. Gooide heel 2016 al niks meer door oa een blessure.quote:
Behalve voor de mof, juich ik met je mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich bij EQS voor Eidams, Nopgod, Portela, Hardcore Dirk en beide Rodriguez
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve voor de mof, juich ik met je mee.
Gezellig terug naar BDOquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Voor Tony O'shea zit de dag er alweer op.
Andy Cornwall, altijd lastig. Toch wil je O'Shea niet graag tegenkomen op de vloer hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Voor Tony O'shea zit de dag er alweer op.
In een donker steegje ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andy Cornwall, altijd lastig. Toch wil je O'Shea niet graag tegenkomen op de vloer hoor.
Joseph Smith vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:11 schreef Mani89 het volgende:
J. Ron Hubbard ligt er ook uit. Frosty The Throwman is dooorrrr.
Zullen het allebei wel halen toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ratajski v Noppert weer een potentiële kwartfinale, meh.
Beide niet gehaald dus...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zullen het allebei wel halen toch?
Volgens mij niet. Hij is er uit tegen Tytus Kanik blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed Pools maar als translate niet liegt heeft noppert wel gewonnen
Ratajski verloor van Kanik. Noppert kan hem pas treffen over 2 rondenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij is er uit tegen Tytus Kanik blijkbaar.
Mario Robbequote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een flopdag, mensen. Dan maar hopen op Ulf Ceder.
Robert Marijanovic en Ulf zijn wel redelijk genoeg toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jemigdit zijn echt spelers voor de krochten van het darts
Marijanovic is redelijk ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Robert Marijanovic en Ulf zijn wel redelijk genoeg toch?
Zou zeggen van niet toch? Je hebt vast gasten die regelmatig tot de 4e ronde komen of zo?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk van Duijvenbode is met een finale van gister plus drie punten toch wel zeker?
Korrie zit dus blijkbaar bij Target nu.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Awesome Dawson zit er ook nog gewoon in.
Dat zat er wel in met Taylor als mentor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korrie zit dus blijkbaar bij Target nu.
https://twitter.com/TargetDarts/status/954352682613035010
Weinig Nederlanders met veel punten dus buiten Noppie en Dirk. Dacht dat De Vreede wel een eind kwam. En ik hoop op Kampsjaak uiteraard.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De mensen met 9, 8 en 7 punten moeten toch wel binnen zijn, my hot take.
Dat is logistiek aardig kut. Dan sta je met heel Amsterdam in een lullig klein halletje op 24 borden te gooien.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mario Robbe
Humpula![]()
Misschien was het toch geen goed idee om EU en UK gescheiden te houden
watte?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is logistiek aardig kut. Dan sta je met heel Amsterdam in een lullig klein halletje op 24 borden te gooien.
Hmmm? Iedereen naar Wigan zoals altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is logistiek aardig kut. Dan sta je met heel Amsterdam in een lullig klein halletje op 24 borden te gooien.
Er zijn zoveel deelnemers, meer dan 700. Dat wordt echt een grote chaos op een gemiddelde dag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmmm? Iedereen naar Wigan zoals altijd
Gaat wel effe duren jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel deelnemers, meer dan 700. Dat wordt echt een grote chaos op een gemiddelde dag.
Hughes en Aspinall zijn de bekendsten die er nog inzitten denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ken bijna niemand. Alle bekenden presteren matig.
En Menzies. Verder weinig inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hughes en Aspinall zijn de bekendsten die er nog inzitten denk ik.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhh Mario moest huilen. Lieve jongen
Lees: die mensen die 'leuk' zijn, zijn vergane glorie en zouden bij het halen van een tourkaart er toch hard afgaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook Menzies eruit. Nou we lijken er weinig leuks bij te krijgen.
Precies. Dat geklaag dat een Fitten, Osjee of Menzies er al uitvliegtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef Grifte het volgende:
Voor je het weet zitten er toffe talenten tussen de onbekende (en onbeminde) spelers. Niet te snel negatief.
Altijd maar afwachten, maar de laatste jaren komt er weinig uit voort zie ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef Grifte het volgende:
Voor je het weet zitten er toffe talenten tussen de onbekende (en onbeminde) spelers. Niet te snel negatief.
Vorig jaar: North/Schindler/Lennon/Quantock/Johnsonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Altijd maar afwachten, maar de laatste jaren komt er weinig uit voort zie ik.
Heb je wel gekeken naar het PDC WKquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
De meesten zeggen mij niets tot heel weinig
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken naar het PDC WK.
Dat betekent niet dat ik ze ken verderquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruim 80% van de namen die ik opnoem heeft op het WK gegooid.
Dave Prins - | - Mike Nortonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Robert Owen 5 | 0 Simon Stevenson
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
Zo vertelt wikipedia mijquote:His best current run in a PDC event so far is reaching the Quarter Finals of the 2017 Dutch Darts Masters after defeating Jamie Bain, Cristo Reyes and Simon Whitlock.
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.
Hij gooit ze dan ook met zijn piemelquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is nauwelijks serieus te nemen
Met zn smerige snorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alan Tabern pakt ook tour card
Marijanovic en Van Duijvenbode zijn met een goede run wel zeker morgen, Wimquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat je met 8 en 7 punten zeker bent in de Europese?
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:17 schreef Grifte het volgende:
Dat is wel het minpuntje aan unseeded match-ups, dat veel goede spelers elkaar al in de eerste ronde steeds (kunnen) tegenkomen. Maargoed, de echte klasbakken overleven het wel.
Bovenste deel zit Noppertquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppert en Dirk zitten wel dichtbij elkaar, met geluk andere helft maar dat zou ik dan moeten natellen
Helemaal onderin:
Robert Marijanovic - | - Sedlacek/Kornath
Tino Wingerter - | - Krzysztof Ratajski
Dick van Dijk - | - Drobick/ Ulf Ceder
Marko Puls - | - Roxy-James Rodriguez
Jose Ventura Seijas Ramos - | -
Hier gaan slachtoffers vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullen
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenste deel zit NoppertDan moet Dirk mogelijk in L64 tegen NoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechts 4/8 seeds of zo toepassen zoals in de WGP helpt wel redelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.
Maarja, part of the deal. Zou ook niet weten hoe je het beter zou kunnen organiseren. Met seeded blokkeer je ook weer de vrije instroom van nieuw talent.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:40 schreef Grifte het volgende:
Dat klinkt wel als genot. Hopelijk komt het nog online.
Lekkere mentaliteit Neyens, zo kom je er wel. Of het is juist prestatieverhogend bij hem, dat weet je nooit bij darters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi stukje over de Q-school in het AD vandaag. Staat helaas (nog) niet op de website. Samenvatting: Iedereen is zo blauw als een aap, Neyens zit de hele dag aan de corona's en Vincent Kamphuis gaat vroeg op bed:'In de kroeg zitten de hele nacht doen ze maar bij de BDO'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi stukje over de Q-school in het AD vandaag. Staat helaas (nog) niet op de website. Samenvatting: Iedereen is zo blauw als een aap, Neyens zit de hele dag aan de corona's en Vincent Kamphuis gaat vroeg op bed:'In de kroeg zitten de hele nacht doen ze maar bij de BDO'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Heerlijke laatste alineaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hier begint de droom, bevestigt Vincent Kamphuis, dankzij zijn enorme verschijning niet te missen in dit veld. Om iets over twaalven 's middags klokt hij nog snel het laatste restje bier in zijn kan achterover, voordat hij begint aan zijn eerste partij.
twitter:jozsef180 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:47:43Anders doe je ff hart van nederland tussen de film door ! #HomeAlone #fail @SBS6 #kutzender 👎 reageer retweet
Mja, ik weet natuurlijk niet hoe het werkelijk gaat achter de schermen bij PDC maar bij BDO zie je de spelers na hun wedstrijd gewoon gezellig in zaal zitten te zuipenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:03 schreef Grifte het volgende:
Het is ook zo heerlijk hypocriet, als je eerder dit leest:
[..]
Het is dan ook de BDO. Als mensen darten serieus nemen en er hun werk van maken, gaan ze wel naar de PDC.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, ik weet natuurlijk niet hoe het werkelijk gaat achter de schermen bij PDC maar bij BDO zie je de spelers na hun wedstrijd gewoon gezellig in zaal zitten te zuipen
Prestaties op event 4, dan op event 3, dan op event 2 volgens mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe doen ze het als mensen even veel punten hebben in de ranking?
Hmm. Tjah er is ook niet echt een eerlijke optie voor denk ik. Ik heb wel het idee dat die Europese tour een stuk makkelijker is. Vind het niet helemaal eerlijk voor de UK.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prestaties op event 4, dan op event 3, dan op event 2 volgens mij.
Yannick heeft een andere meningquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hmm. Tjah er is ook niet echt een eerlijke optie voor denk ik. Ik heb wel het idee dat die Europese tour een stuk makkelijker is. Vind het niet helemaal eerlijk voor de UK.
Durrant is met zijn kwaliteiten zeker de grootste lafaard op dit moment in de dartwereld. Durrant wilde al 3x naar Q school maar ging steeds niet vanwege onzinnige redenen. Durrant zit liever de BDO jeugd in de weg dan dat hij de strijd aangaat met de top van de PDC #rtl7dartsquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Yannick heeft een andere mening
Ik vind het een schande dat de UK Qschool 23 toerkaarten krijgt en de European Qschool 10. De UK Qschool heeft veel meer deelnemers dan de European maar ik zou vanwege het goede European deelnemersveld 17 toerkaarten voor UK en 16 voor European beter hebben gevonden #rtl7darts
Genieën worden vaak niet begrepen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een zeer gewaardeerde, maar niet zo slimme, jongen
Noppert is ook BDO hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Hughes al eruit
Toch wel pijnlijk dat alle BDO overstappers zo weinig presteren. Is het niveau van die Engelse pub spelers dan zoveel hoger?
Die heeft veel minder weerstandquote:
Hoop niet dat die het haalt. Hoop op Portela. Zijn eerste goede dag vandaagquote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusty-Jake Rodriguez 5 | 2 Michael Rasztovits
Jajaja
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kantele lijkt het ook wel te gaan halen, 2x laatste 32 en nu laatste 16.
Er krijgen maar zes spelers een kaart dus dit lijkt me niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kantele lijkt het ook wel te gaan halen, 2x laatste 32 en nu laatste 16.
nounouquote:“I’m happy but I think of myself as someone who shouldn’t have to be qualifying to play the game,” said Tabern, the winner of four PDC ProTour events and a quartet of Challenge Tour titles.
Hij gaat er al 2x redelijk vroeg uit. De bookmakers overschatten hem enorm. Die Pool ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er kan er elke dag maar 1 winnen he.
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijnquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij gaat er al 2x redelijk vroeg uit. De bookmakers overschatten hem enorm. Die Pool ook.
Ik denk dat het niveau wat overschat wordtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijn
En lloyd ligt er al weer uit... Nog één kans morgen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Wowwww,
Tony O'shea won een keer
Er zit ook een Japanner bij de laatste 128quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En lloyd ligt er al weer uit... Nog één kans morgen.
twitter:jozsef180 twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 16:24:013 dagen lang volgas te rammen ! Speel de veters uit me schoenen maar word gelijk afgestraft ! #sterkerdoorstrijd 🎯🎯 reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:25 schreef Grifte het volgende:
Het lukt allemaal nog net niet bij Kamphuis:twitter:jozsef180 twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 16:24:013 dagen lang volgas te rammen ! Speel de veters uit me schoenen maar word gelijk afgestraft ! #sterkerdoorstrijd 🎯🎯 reageer retweet
Die moet na vandaag echt wel genoeg punten binnen hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Als Tyfus Kanik niet slaagt in zijn missie ga ik serieus beginnen te paniekeren.
Ik bedoel dat hij Davy van Baelen eruit moet gooien.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die moet na vandaag echt wel genoeg punten binnen hebben.
Zitten deze speertjes al in de collectie?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jose Antonio Justicia Perales is een run aan het maken.
Ratajski gooide al die Oost-Europese stumpers die hier ver komen er het hele jaar dik af.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijn
Er zijn nog teveel pijlen die ik eerst moet aanschaffen. Om te beginnen met deze.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zitten deze speertjes al in de collectie?
[ afbeelding ]
Ik vrees dat er op Aspinall, Noppert en Van Duijvenbode na weinig spelers bijkomen die er veel aan bij gaan dragen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Marumatsu, Winstanley, Murschell en Evetts bij de laatste 64.
Ook Brian Woods. En Simon Stevenson.
Rusty Jake zou ik wel leuk vinden. Groots talent.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat er op Aspinall, Noppert en Van Duijvenbode na weinig spelers bijkomen die er veel aan bij gaan dragen.
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 19:38:10Some notable players on the Q School OoM:7 - Menzies 6 - Ryan Joyce5 - Jamie Hughes5 - Eidams5 - Portela4 - Winstanley3 - Boulton3 - Jeff Smith3 - Dennis Smith3 - Parody2 - Frost1 - Berry van Peer1 - Bowles1 - Newton1 - Tony O'Shea0 - Colin Lloyd reageer retweet
twitter:overthetop180 twitterde op zondag 21-01-2018 om 10:06:47Thank you to all wished me luck . Been 3 hard days enjoyed some great battles .. but letting you all no a family matter came up and had to pull out the last days q-school . Good luck to all ...family comes first reageer retweet
quote:Op zondag 21 januari 2018 12:17 schreef Grifte het volgende:
twitter:overthetop180 twitterde op zondag 21-01-2018 om 10:06:47Thank you to all wished me luck . Been 3 hard days enjoyed some great battles .. but letting you all no a family matter came up and had to pull out the last days q-school . Good luck to all ...family comes first reageer retweet
En Raman en Rasztovisz al weg. Die verneuken het hard voor zichzelf zo. Verliezen van Holz en Neyens.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kamphuis, Portela en jouw grote vriend Van Baelen ook.
Kan Neyens vieren met een paar Corona'tjes.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Raman en Rasztovisz al weg. Die verneuken het hard voor zichzelf zo. Verliezen van Holz en Neyens.
Noppie kan het wel maken om te verliezen lijkt me.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:37 schreef Max23 het volgende:
De Vreede nu tegen Noppert
De Vreede heeft met een goed resultaat ook nog kans, staat nu op 5 punten
Je komt toch om te WINNEN nietdan?!quote:Op zondag 21 januari 2018 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie kan het wel maken om te verliezen lijkt me.
Lijkt me niet slim.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie kan het wel maken om te verliezen lijkt me.
NopGod.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:45 schreef FTWO het volgende:
Noppert wint 5 0 van De Vreede. Alles binnen 15 darts uit...
quote:Op zondag 21 januari 2018 13:45 schreef FTWO het volgende:
Noppert wint 5 0 van De Vreede. Alles binnen 15 darts uit...
zijn zeker.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Marianovic ook. Die 3 lijken dus wel zeker.
Nee Mike De Decker dan.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Karel Sedlacek is me wat tegengevallen.
die speelde een dag Leens niet meer. Geen ideeee waarom.quote:Op zondag 21 januari 2018 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Karel Sedlacek is me wat tegengevallen.
Helemaal treurig inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2018 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee Mike De Decker dan.
Last 128
Last 128
Last 128
Last 128
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |