quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
Zo vertelt wikipedia mijquote:His best current run in a PDC event so far is reaching the Quarter Finals of the 2017 Dutch Darts Masters after defeating Jamie Bain, Cristo Reyes and Simon Whitlock.
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.
Hij gooit ze dan ook met zijn piemelquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is nauwelijks serieus te nemen
Met zn smerige snorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alan Tabern pakt ook tour card
Marijanovic en Van Duijvenbode zijn met een goede run wel zeker morgen, Wimquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat je met 8 en 7 punten zeker bent in de Europese?
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:17 schreef Grifte het volgende:
Dat is wel het minpuntje aan unseeded match-ups, dat veel goede spelers elkaar al in de eerste ronde steeds (kunnen) tegenkomen. Maargoed, de echte klasbakken overleven het wel.
Bovenste deel zit Noppertquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppert en Dirk zitten wel dichtbij elkaar, met geluk andere helft maar dat zou ik dan moeten natellen
Helemaal onderin:
Robert Marijanovic - | - Sedlacek/Kornath
Tino Wingerter - | - Krzysztof Ratajski
Dick van Dijk - | - Drobick/ Ulf Ceder
Marko Puls - | - Roxy-James Rodriguez
Jose Ventura Seijas Ramos - | -
Hier gaan slachtoffers vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullen
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenste deel zit NoppertDan moet Dirk mogelijk in L64 tegen NoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechts 4/8 seeds of zo toepassen zoals in de WGP helpt wel redelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.
Maarja, part of the deal. Zou ook niet weten hoe je het beter zou kunnen organiseren. Met seeded blokkeer je ook weer de vrije instroom van nieuw talent.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:40 schreef Grifte het volgende:
Dat klinkt wel als genot. Hopelijk komt het nog online.
Lekkere mentaliteit Neyens, zo kom je er wel. Of het is juist prestatieverhogend bij hem, dat weet je nooit bij darters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi stukje over de Q-school in het AD vandaag. Staat helaas (nog) niet op de website. Samenvatting: Iedereen is zo blauw als een aap, Neyens zit de hele dag aan de corona's en Vincent Kamphuis gaat vroeg op bed:'In de kroeg zitten de hele nacht doen ze maar bij de BDO'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi stukje over de Q-school in het AD vandaag. Staat helaas (nog) niet op de website. Samenvatting: Iedereen is zo blauw als een aap, Neyens zit de hele dag aan de corona's en Vincent Kamphuis gaat vroeg op bed:'In de kroeg zitten de hele nacht doen ze maar bij de BDO'.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Heerlijke laatste alineaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hier begint de droom, bevestigt Vincent Kamphuis, dankzij zijn enorme verschijning niet te missen in dit veld. Om iets over twaalven 's middags klokt hij nog snel het laatste restje bier in zijn kan achterover, voordat hij begint aan zijn eerste partij.
twitter:jozsef180 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:47:43Anders doe je ff hart van nederland tussen de film door ! #HomeAlone #fail @SBS6 #kutzender 👎 reageer retweet
Mja, ik weet natuurlijk niet hoe het werkelijk gaat achter de schermen bij PDC maar bij BDO zie je de spelers na hun wedstrijd gewoon gezellig in zaal zitten te zuipenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:03 schreef Grifte het volgende:
Het is ook zo heerlijk hypocriet, als je eerder dit leest:
[..]
Het is dan ook de BDO. Als mensen darten serieus nemen en er hun werk van maken, gaan ze wel naar de PDC.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, ik weet natuurlijk niet hoe het werkelijk gaat achter de schermen bij PDC maar bij BDO zie je de spelers na hun wedstrijd gewoon gezellig in zaal zitten te zuipen
Prestaties op event 4, dan op event 3, dan op event 2 volgens mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe doen ze het als mensen even veel punten hebben in de ranking?
Hmm. Tjah er is ook niet echt een eerlijke optie voor denk ik. Ik heb wel het idee dat die Europese tour een stuk makkelijker is. Vind het niet helemaal eerlijk voor de UK.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prestaties op event 4, dan op event 3, dan op event 2 volgens mij.
Yannick heeft een andere meningquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hmm. Tjah er is ook niet echt een eerlijke optie voor denk ik. Ik heb wel het idee dat die Europese tour een stuk makkelijker is. Vind het niet helemaal eerlijk voor de UK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |