Hughes en Aspinall zijn de bekendsten die er nog inzitten denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ken bijna niemand. Alle bekenden presteren matig.
En Menzies. Verder weinig inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hughes en Aspinall zijn de bekendsten die er nog inzitten denk ik.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhh Mario moest huilen. Lieve jongen
Lees: die mensen die 'leuk' zijn, zijn vergane glorie en zouden bij het halen van een tourkaart er toch hard afgaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook Menzies eruit. Nou we lijken er weinig leuks bij te krijgen.
Precies. Dat geklaag dat een Fitten, Osjee of Menzies er al uitvliegtquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef Grifte het volgende:
Voor je het weet zitten er toffe talenten tussen de onbekende (en onbeminde) spelers. Niet te snel negatief.
Altijd maar afwachten, maar de laatste jaren komt er weinig uit voort zie ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:11 schreef Grifte het volgende:
Voor je het weet zitten er toffe talenten tussen de onbekende (en onbeminde) spelers. Niet te snel negatief.
Vorig jaar: North/Schindler/Lennon/Quantock/Johnsonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Altijd maar afwachten, maar de laatste jaren komt er weinig uit voort zie ik.
Heb je wel gekeken naar het PDC WKquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
De meesten zeggen mij niets tot heel weinig
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken naar het PDC WK.
Dat betekent niet dat ik ze ken verderquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ruim 80% van de namen die ik opnoem heeft op het WK gegooid.
Dave Prins - | - Mike Nortonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Robert Owen 5 | 0 Simon Stevenson
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
Zo vertelt wikipedia mijquote:His best current run in a PDC event so far is reaching the Quarter Finals of the 2017 Dutch Darts Masters after defeating Jamie Bain, Cristo Reyes and Simon Whitlock.
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Owen won van Menzies en Aspinall
Iemand die hem kent?
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Euro Tours voorbij zien komen. Prima speler alleen heeft hij een nogal amusante stand van zijn pijlen in zijn bord.
Hij gooit ze dan ook met zijn piemelquote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is nauwelijks serieus te nemen
Met zn smerige snorquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alan Tabern pakt ook tour card
Marijanovic en Van Duijvenbode zijn met een goede run wel zeker morgen, Wimquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat je met 8 en 7 punten zeker bent in de Europese?
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:17 schreef Grifte het volgende:
Dat is wel het minpuntje aan unseeded match-ups, dat veel goede spelers elkaar al in de eerste ronde steeds (kunnen) tegenkomen. Maargoed, de echte klasbakken overleven het wel.
Bovenste deel zit Noppertquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppert en Dirk zitten wel dichtbij elkaar, met geluk andere helft maar dat zou ik dan moeten natellen
Helemaal onderin:
Robert Marijanovic - | - Sedlacek/Kornath
Tino Wingerter - | - Krzysztof Ratajski
Dick van Dijk - | - Drobick/ Ulf Ceder
Marko Puls - | - Roxy-James Rodriguez
Jose Ventura Seijas Ramos - | -
Hier gaan slachtoffers vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, het is ook weer een reden wat de UK Open onderscheidt van de rest van alle toernooitjes waar je het speelschema haast in kan vullen
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenste deel zit NoppertDan moet Dirk mogelijk in L64 tegen NoppertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechts 4/8 seeds of zo toepassen zoals in de WGP helpt wel redelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij de UK Open vind ik het ook geweldig. Dit is wel iets anders natuurlijk, omdat het de basis is voor twee jaren aan toernooien (en niet slechts één toernooi zoals de UK Open). De echte toppers komen wel bovendrijven, maar zou zonde zijn de net iets mindere goden (maar wel prima spelers) te weinig punten zien halen omdat ze steeds toppers loten in de eerste rondes, terwijl baggerspelers elkaar loten en doorgaan.
Maarja, part of the deal. Zou ook niet weten hoe je het beter zou kunnen organiseren. Met seeded blokkeer je ook weer de vrije instroom van nieuw talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |