Durrant is met zijn kwaliteiten zeker de grootste lafaard op dit moment in de dartwereld. Durrant wilde al 3x naar Q school maar ging steeds niet vanwege onzinnige redenen. Durrant zit liever de BDO jeugd in de weg dan dat hij de strijd aangaat met de top van de PDC #rtl7dartsquote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Yannick heeft een andere mening
Ik vind het een schande dat de UK Qschool 23 toerkaarten krijgt en de European Qschool 10. De UK Qschool heeft veel meer deelnemers dan de European maar ik zou vanwege het goede European deelnemersveld 17 toerkaarten voor UK en 16 voor European beter hebben gevonden #rtl7darts
Genieën worden vaak niet begrepen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een zeer gewaardeerde, maar niet zo slimme, jongen
Noppert is ook BDO hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Hughes al eruit
Toch wel pijnlijk dat alle BDO overstappers zo weinig presteren. Is het niveau van die Engelse pub spelers dan zoveel hoger?
Die heeft veel minder weerstandquote:
Hoop niet dat die het haalt. Hoop op Portela. Zijn eerste goede dag vandaagquote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusty-Jake Rodriguez 5 | 2 Michael Rasztovits
Jajaja
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kantele lijkt het ook wel te gaan halen, 2x laatste 32 en nu laatste 16.
Er krijgen maar zes spelers een kaart dus dit lijkt me niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kantele lijkt het ook wel te gaan halen, 2x laatste 32 en nu laatste 16.
nounouquote:“I’m happy but I think of myself as someone who shouldn’t have to be qualifying to play the game,” said Tabern, the winner of four PDC ProTour events and a quartet of Challenge Tour titles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |