Hij gaat er al 2x redelijk vroeg uit. De bookmakers overschatten hem enorm. Die Pool ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er kan er elke dag maar 1 winnen he.
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijnquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij gaat er al 2x redelijk vroeg uit. De bookmakers overschatten hem enorm. Die Pool ook.
Ik denk dat het niveau wat overschat wordtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijn
En lloyd ligt er al weer uit... Nog één kans morgen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Wowwww,
Tony O'shea won een keer
Er zit ook een Japanner bij de laatste 128quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En lloyd ligt er al weer uit... Nog één kans morgen.
twitter:jozsef180 twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 16:24:013 dagen lang volgas te rammen ! Speel de veters uit me schoenen maar word gelijk afgestraft ! #sterkerdoorstrijd 🎯🎯 reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:25 schreef Grifte het volgende:
Het lukt allemaal nog net niet bij Kamphuis:twitter:jozsef180 twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 16:24:013 dagen lang volgas te rammen ! Speel de veters uit me schoenen maar word gelijk afgestraft ! #sterkerdoorstrijd 🎯🎯 reageer retweet
Die moet na vandaag echt wel genoeg punten binnen hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Als Tyfus Kanik niet slaagt in zijn missie ga ik serieus beginnen te paniekeren.
Ik bedoel dat hij Davy van Baelen eruit moet gooien.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die moet na vandaag echt wel genoeg punten binnen hebben.
Zitten deze speertjes al in de collectie?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jose Antonio Justicia Perales is een run aan het maken.
Ratajski gooide al die Oost-Europese stumpers die hier ver komen er het hele jaar dik af.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is eerder lachwekkend dat de bookmakers hem en Ratajski zulke lage quoteringen geven bij een toernooi als Q-school... Hier komen de meest obscure vloergoden tevoorschijn
Er zijn nog teveel pijlen die ik eerst moet aanschaffen. Om te beginnen met deze.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zitten deze speertjes al in de collectie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |