Misschien moeten we Nattekat maar gewoon premier maken. Of koning. Nul werkloosheid, een oplossing voor het klimaatprobleem en wereldvrede gegarandeerd!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En bij de luchtverkeersleiding!
Over de RET gesproken, hoewel het tijdelijk stil lag op het hoogtepunt, reden ze héél snel daarna weer. Kudos daarvoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
GVB en de RET kunnen ook wel wat Nattekat gebruiken bij extreem weer.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de NS, maar dit ongefundeerde geraaskal van iemand die totaal niet in verbinding lijkt te staan met de realiteit is nog een stukje sneuer dan de staat van onze spoorwegen.
Idd, kan me best irriteren aan mensen die overtuigd zijn dat ze het beter weten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de NS, maar dit ongefundeerde geraaskal van iemand die totaal niet in verbinding lijkt te staan met de realiteit is nog een stukje sneuer dan de staat van onze spoorwegen.
om antwoord te geven op je vraag:quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef byah het volgende:
Iemand een idee hoe het morgen wordt met de NS
het is hier geen onzinquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trajecten waar geen boom langs het spoor staat, en de wind is al vrij vroeg in de middag gaan liggen. De NS is gewoon niet in staat om te reageren op dagen als vandaag zonder dat alles in de soep loopt.
Voorjaarsgenotquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:44 schreef michiel_merk het volgende:
temps gaan volgende week weer richting de 15 graden..
pluim
[ afbeelding ]
Yes!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:44 schreef michiel_merk het volgende:
temps gaan volgende week weer richting de 15 graden..
pluim
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |