Heb binnenkort misschien wel een Corsa C in de aanbieding!?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:21 schreef Braddie het volgende:
Ghehe, nee Geelman, de volgende auto is nog heeeeeleeeemaaaaaal niet aan de orde
Ja dat is mijn oude auto!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:23 schreef cofi het volgende:
Maar heeft omni jouw auto gereviewed, Braad? Of toevallig ook een blauwe twingo?
Ik verwacht niet dat ik daar het budget voor hebquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:24 schreef cofi het volgende:
[..]
Heb binnenkort misschien wel een Corsa C in de aanbieding!?moet je wel van olie bijvullen houden.
Omni is echt heel goed met die shit.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Die Omni edit die shit echt goed gewoon. Die was echt puik.
Waar zijn je 4 camera's gebleven?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omni is echt heel goed met die shit.
Goede camera en mic scheelt trouwens ook echt al de hele wereld, dan hoef je niet eens zo goed te editen als het visueel maar aantrekkelijk is.
Als ik omni mijn gear geef (Samsung telefoon en een webcam) Dan blijft het resultaat matig, hoe goed je ook kan editen, want de gear is meh
nope, casey neistat maakt soms ook vlogs met alleen zn samsung.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omni is echt heel goed met die shit.
Goede camera en mic scheelt trouwens ook echt al de hele wereld, dan hoef je niet eens zo goed te editen als het visueel maar aantrekkelijk is.
Als ik omni mijn gear geef (Samsung telefoon en een webcam) Dan blijft het resultaat matig, hoe goed je ook kan editen, want de gear is meh
Ja okeeeee maar dan moet je weer verstand hebben van color grading, misschien werken met externe audio en dat soort zaken right?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Ben het er trouwens ook niet echt mee eens. Met kutcamera’s kan je best goede video’s maken.
Nu, maar hij loopt alleen te typen.quote:
quote:
Misschien handig om je stream-kanaal even in de OP te (laten) gooien.quote:
Fucking mooi datbde gordels van de polo achterin nog op Apk modus zittenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat is mijn oude auto!
Sterker nog:
Dit zijn Omni en ik tijdens een challenge toen ik de Polo nog had
Mwoah, litertje per 1000kmquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik daar het budget voor heb
En olie bijvullen? Dit blok verbruikt 0,0 olie... Dus ligt er aan wat jij bijvullen vind
Ja mooi he, geloof dat 'ie 2 weken voor de video APK kreegquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:38 schreef cofi het volgende:
[..]
Fucking mooi datbde gordels van de polo achterin nog op Apk modus zitten
Audio is eigenlijk belangrijker dan visueel bij een vlog. Maar ja het verhaal is belangrijk en dat doe je met edits.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja okeeeee maar dan moet je weer verstand hebben van color grading, misschien werken met externe audio en dat soort zaken right?
Then again, ik ben gewoon een pauper als't gaat om edit skills, presenteer skills, maar goed vind het leuk om te doen
Ga het je niet aandoen. Ook al 300k km op de teller. Zou ook veel te luxe zijn voor een beater met navi, werkende airco, licht metaal, stuurwiel bediening en roest op de motorkapquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is best wel wat...
Doe ff een DM anders
quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja mooi he, geloof dat 'ie 2 weken voor de video APK kreeg![]()
Maar er zat nooit iemand achterin
Audio is bij mij altijd van dramatische kwaliteit, ik moet eigenlijk ooit een camera aanschaffen met zo`n opspeld microfoon erbijquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Audio is eigenlijk belangrijker dan visueel bij een vlog. Maar ja het verhaal is belangrijk en dat doe je met edits.
Je hebt ook mic's die je in je telefoon kan doen hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Audio is bij mij altijd van dramatische kwaliteit, ik moet eigenlijk ooit een camera aanschaffen met zo`n opspeld microfoon erbij![]()
En editen sja...
quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Roest, remleiding, handremkabel en een lampje geloof ik was er aan de hand, viel wel mee
Brad still loving your videos man:). Die 205 ging op aw veeeel te ver. Die lycan-capri is toch die dude die die oldtimer verneukt heeft met polyester? Wat heeft die dan gedaan bij jou wou hij jou wagies polyester verneuken??quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:20 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het belachelijk dat hij gewoon door mag posten, en die Lycan_Capri ook, terwijl mijn laatste topic over de Polo gewoon echt normaal en prima liep, totdat 205 er in kwam posten, en toen ging het topic op slot en kreeg ik een perm
Thanksquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:44 schreef Bradfan1 het volgende:
[..]
Brad still loving your videos man:). Die 205 ging op aw veeeel te ver. Die lycan-capri is toch die dude die die oldtimer verneukt heeft met polyester? Wat heeft die dan gedaan bij jou wou hij jou wagies polyester verneuken??
Ik ben gewoon niet gemaakt voor het praten via YouTube, als ik met mensen in het echt ben/praat heb ik een filter en denk ik na als ik iets zeg..quote:
Gast is die wagie niet waard. Maar wat heeft hij in jouw topics gedaan dat je vindt dat hij een ban moet? Bedoel oldtimers verkrachten is geen reden voor een ban op awquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks
Ja, Lycan is die dude die die prachtige Capri heeft verkloot met een bodykit en verlaging en andere rare custom fratsen, eeuwis zonde
Bij twijfel niet doen, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemaakt voor het praten via YouTube, als ik met mensen in het echt ben/praat heb ik een filter en denk ik na als ik iets zeg..
Maar om de een of andere reden heb ik dat een stuk minder/niet op internet.
En ik ga altijd twijfelen bij zo`n praatstream kanaal, en bij twijfel niet doen, dus dan is het
En ik had dit kanaal ook voornamelijk vanwege de extra monetizing, maar omdat ze dit hebben afgeschaft is dat nog een reden er mee te stoppen.
BradgeMusicTube blijft sowieso wel gewoon, daar praat ik m`n bek niet voorbij, en daar upload ik dingen die ik leuk vind
Stoppen met praatstreams? Heb ik toch nog een soort van gewonnenquote:Op woensdag 17 januari 2018 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemaakt voor het praten via YouTube, als ik met mensen in het echt ben/praat heb ik een filter en denk ik na als ik iets zeg..
En ik ga altijd twijfelen bij zo`n praatstream kanaal, en bij twijfel niet doen, dus dan is het
En ik had dit kanaal ook voornamelijk vanwege de extra monetizing, maar omdat ze dit hebben afgeschaft is dat nog een reden er mee te stoppen.
BradgeMusicTube blijft sowieso wel gewoon, daar praat ik m`n bek niet voorbij, en daar upload ik dingen die ik leuk vind
quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:57 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk blijf ik in de SC! Het is mijn SC![]()
Maar weet je, het is beter.. Anders blijf ik bezig, en als ik mezelf verspreek is't al gebeurd en staat het al op internet en dat is gewoon niet handig..
Hou het lekker bij de muziekdingen.
Op een gegeven moment slaan de stoppen door en stopt het circus, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 18 januari 2018 00:01 schreef Embraer89 het volgende:
Die carrousel gaat ook steeds sneller draaien.
prima keuze.quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen zin om een heel topic terug te lezen.
Waarom is het kanaal weg?
Ja, anders zou ik hem uiteraard niet stellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:46 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Ai. Sterkte.quote:Op donderdag 18 januari 2018 02:43 schreef isax het volgende:
[..]
tease mensen nou niet zo.
die zijn natuurlijk ook verwijderd.
kan er allemaal niet van slapen
Ik heb nergens een klap op gegeven "jong"quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:40 schreef Embraer89 het volgende:
Daar heb je gewoon een klap tegen aangegeven of iets op laten vallen, maar zo'n barst komt er niet vanzelf in jongHet binnenscherm is gewoon gebarsten.
Dan waarschijnlijk te veel druk er op met inklappen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nergens een klap op gegeven "jong"
Er zit geen barst in het scherm:
[ afbeelding ]
Binnenscherm zal inderdaad wel gebarsten zijn, maar ik snap niet hoe dat is gekomen met de beweging van het scherm openklappen? Scherm was sowieso al niet helemaal jofel (Problemen met backlight, en viel soms uit) Maar dit eh
Ja, scherm is volgens google 280 euro ongeveer, en dat is (Als ze het leveren) Exclusief inbouw a 55 euro p/u.. Ik wacht die muziekzaak af.. Hier ben ik echt goed ziek vanquote:Op donderdag 18 januari 2018 03:46 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk te veel druk er op met inklappen.
Mja dat is ook meteen het dure deel.
Niet eens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:50 schreef Monopoly het volgende:
Dat krijg je ook met 4e hands meuk.
Dat was niet om 3.30, was om een uur of 9 geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:52 schreef nostra het volgende:
Waarom ben je om 3.30 en ' 's avonds laat meer dan een uur ' keyboard aan het spelen in een gehorig appartement?
Hele keyboard moet uit elkaar, en geloof dat het dan niks anders is dan een ribbon connector.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:52 schreef Embraer89 het volgende:
Dat inbouwen lijkt me niet zo moeilijk, dat kun je zelf wel. Kwestie van een paar schroefjes en de kabeltjes heel houden.
Ja, als het een keer mee lijkt te zitten draait het altijd 180 graden en word het een deceptie, dat klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Embraer89 het volgende:
Het past ook wel echt bij de Braddieleef
Je hebt dat scherm toch niet perse nodig om te kunnen spelen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hele keyboard moet uit elkaar, en geloof dat het dan niks anders is dan een ribbon connector.
Maar het is wel weer zo`n klap geld wat ik niet kan uitgeven voorlopig.
Deze maand niet omdat ik er niet op voorbereid ben, volgende maand niet omdat ik het dan ook nog niet heb, en de maand daarna ook niet, want dan moet ik m`n woning uit..
Jawel, want op dat scherm word alles weergegeven. Ik kan geen instrumenten en begeleidingen kiezen zonder dat scherm..quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je hebt dat scherm toch niet perse nodig om te kunnen spelen?
Er zit een composiet out op dat ding, 1x tulp naar een andere videobron. Draadjes doorverbinden zal niet gaan, want er zit van alles intern in zo`n scherm gepropt, en dat is met een ribbon cable verbondenquote:Op donderdag 18 januari 2018 03:59 schreef Monopoly het volgende:
Maar moet het perse dat scherm zijn? Kan je niet de draadjes doorverbinden naar enig ander lcd/led scherm?
Nee, ik ga niet meer het een verkopen zodat ik het ander kan bekostigen.quote:
Als je nou niet 16 keer thuisbezorgd had besteld in december was je toch al aardig in de buurt geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je draait je dag/nacht ritme om!quote:Op donderdag 18 januari 2018 04:05 schreef Braddie het volgende:
Naja, ik ga nog 1 aflevering friends kijken "The one with the jam" en dan slapen
Goodnight!
Terwijl hij tijdens zijn proefperiode werken nog wel enigszins een ritme had. Is nu alweer weggegooid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:38 schreef cofi het volgende:
[..]
Je draait je dag/nacht ritme om!
Morgen!
Maak re-integratie niet echt makkelijker...quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl hij tijdens zijn proefperiode werken nog wel enigszins een ritme had. Is nu alweer weggegooid.
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
16 keer thuisbezorgd had besteld in december
Er kunnen toch altijd nog gitaarstreams worden gemaakt?quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Du de praatstreams zijn weer schlüss, en de keyboardstreams ook tot je keyboard gefixt is? Of is er nog een ander keyboard?
Nu de Tyros down is, is er geen andere optie meer dan te praatstreamen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:08 schreef Sheffield het volgende:
Geen praatstreams meer.
Dus hoe laat praatstream vandaag
Braddie noemde zichzelf toch ooit de 'eerste keyboardverzamelaar van YouTube'? Die heeft er vast nog wel een paar liggenquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu de Tyros down is, is er geen andere optie meer dan te praatstreamen.
Ja, maar keyboardstreams op een gare Casio waren een minder groot succes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Braddie noemde zichzelf toch ooit de 'eerste keyboardverzamelaar van YouTube'? Die heeft er vast nog wel een paar liggen
En als Brad gewoon een beetje oplet, en we het allemaal leuk en gezellig houden, dan is er toch geen enkele reden om niet te praten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu de Tyros down is, is er geen andere optie meer dan te praatstreamen.
Hey was jij geen mod?quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Embraer89 het volgende:
Het past ook wel echt bij de Braddieleef
Er waren toch ook al wat keyboards verkocht? Oa een van de betere om zo de Brolo te financieren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, maar keyboardstreams op een gare Casio waren een minder groot succes.
Overdag slaapt hij denk ik, gezien het tijdstip dat hij nog postte. Je hoeft alleen maar ‘s nachts bij te blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, je gaat slapen en mist meteen een kanaalverwijdering en overlijden van een keyboard.![]()
Eigenlijk moet je 24/7 gefocust blijven op het Braadleven.
[..]
Er waren toch ook al wat keyboards verkocht? Oa een van de betere om zo de Brolo te financieren.
Je Duitse werkgever vindt het oké als je even een dutje op je werk doet?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:05 schreef cofi het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij denk ik, gezien het tijdstip dat hij nog postte. Je hoeft alleen maar ‘s nachts bij te blijven
Tussen de blikken Schultenbrauquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je Duitse werkgever vindt het oké als je even een dutje op je werk doet?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:47 schreef Steenkool het volgende:
Wel toevallig allemaal.![]()
Angst om te ragen dus kanaal verwijderen, vlak daarna scherm kapot. RIP Tyros.
Zou het met bovenstaande eens zijn, ware het niet dat Brad aan zelfreflectie heeft gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:52 schreef Elan het volgende:
Volgens mij heb je dat scherm gewoon keihard dichtgeslagen. Je binnenscherm barst echt niet zomaar.
Eerst ga je bijna ragen en zeg je je kanaal op vervolgens is je scherm stuk jajaja
Dit zou zo’n uitkomst zijn!quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand geen SMS functie starten? Dat wanneer er wat gaande is, dat je direct een SMS krijgt? Is wel handig om op het werk de vergadering te skippen om op het toilet een Braad rage te kijken.
Een soort NL-Alert.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand geen SMS functie starten? Dat wanneer er wat gaande is, dat je direct een SMS krijgt? Is wel handig om op het werk de vergadering te skippen om op het toilet een Braad rage te kijken.
Brad-Rage alert!quote:
Meer mensen zijn fan dan je denkt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Brad-Rage alert!
Zou vooral mooi zijn als meerdere collega's ineens uit de vergadering vertrekken!
Idd vanwaar die opdoemende rage?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:59 schreef Steenkool het volgende:
Wat is er gisteravond eigenlijk gebeurd in de stream?
Daar hoeft helemaal geen reden of aanleiding voor te zijn. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal en horen bij het leven van een bekende youtuber!quote:
Ik dacht net dat mijn Brage-Alert af ging. Helaas, was iets met wind en zoquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meer mensen zijn fan dan je denkt.
Het is net alsof je een PVV'er bent. Je zegt het liever niet op de werkvloer, maar je weet dat je niet de enige bent.
Je had reserves zei je.quote:Op donderdag 18 januari 2018 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hele keyboard moet uit elkaar, en geloof dat het dan niks anders is dan een ribbon connector.
Deze maand niet omdat ik er niet op voorbereid ben, volgende maand niet omdat ik het dan ook nog niet heb, en de maand daarna ook niet, want dan moet ik m`n woning uit..
Zet een discord opquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:46 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, op z'n lichaam, maar niet in z'n portemonnee
Hahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn ook reserves. In het geval van hongersnood kan hij voor 16x aan Thuisbezorgd overslaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was niet echt toch, die 16 x thuisbezorgd in één maandquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:57 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Dat zijn ook reserves. In het geval van hongersnood kan hij voor 16x aan Thuisbezorgd overslaan.
Hij zei dat zelf meerdere malen in de stream. Vond het ook nogal veel, dus misschien is dat getal aangedikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat was niet echt toch, die 16 x thuisbezorgd in één maand
Aangedikt, hahahahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hij zei dat zelf meerdere malen in de stream. Vond het ook nogal veel, dus misschien is dat getal aangedikt.
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef Muisspinrat het volgende:
Vond het ook nogal veel, dus misschien is dat getal aangedikt.
Dat is wel netjes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Nou, ik heb een prijsindicatie.
Omdat ik de Tyros er al eens heen heb gebracht voor reparatie en hij nu weer stuk is rekent de beste man geen starttarief deze keer!En hij zegt dat ik voor 110 klaar ben, scherm a 75, inbouw a 35.
Dat vind ik erg meevallen, en ik ga dat ook wel doen denk ik zo.
hoe kom je aan dat geld zeg?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Omdat ik de Tyros er al eens heen heb gebracht voor reparatie en hij nu weer stuk is rekent de beste man geen starttarief deze keer!En hij zegt dat ik voor 110 klaar ben, scherm a 75, inbouw a 35.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Waar word meteen vandaan gehaald DAT ik dat keyboard ga laten repareren?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Voor 110 euro heb je een maand eten als noodles, rijst, aardappels, groenten in huisNee, ik ga een keyboard laten repareren.
Braddieleef![]()
Jongen, zonder keyboard überhaupt geen inkomsten voor onze braad (behalve uitkering, maar dat is niet veel) en dus geen eten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Voor 110 euro heb je een maand eten als noodles, rijst, aardappels, groenten in huisNee, ik ga een keyboard laten repareren.
Braddieleef![]()
Hier:quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar word meteen vandaan gehaald DAT ik dat keyboard ga laten repareren?
110 euro is 22 x tankenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Braddieleef![]()
Dat je er nog om moet twijfelenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
110 euro is geld wat ik deze maand niet heb.
Dat is ook geld wat ik volgende maand naar alle waarschijnlijkheid niet heb.
En de maand daarna moet ik hier m`n woning verlaten..
Dus ik zit te twijfelen over wat handig/logisch is.
"Denk ik zo"quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hier:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
en ik ga dat ook wel doen denk ik zo.
Sja, wat moet ik dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat je er nog om moet twijfelen![]()
![]()
![]()
Jezus jij hebt af en toe echt een enorme plaat voor je kop.
Af en toe?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:16 schreef Monopoly het volgende:
Jezus jij hebt af en toe echt een enorme plaat voor je kop.
Dan maar even geen keyboard toch? Lijkt me laag op de prioriteitenlijst staan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Staat er straks gedurende een half jaar een keyboard met defect display tegen de muur.
Geld voor een ander scherm IS er niet.
Gewoon keyboard repareren man. De rest zie je later wel! #YOLOquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
110 euro is geld wat ik deze maand niet heb.
Dat is ook geld wat ik volgende maand naar alle waarschijnlijkheid niet heb.
En de maand daarna moet ik hier m`n woning verlaten..
Dus ik zit te twijfelen over wat handig/logisch is.
Staat ook erg laag op de lijst though, maar het is gewoon klote dat dit nou net mij weer moet overkomen TERWIJL het al kut gaat weet je wel, financieel matig, woning uitquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan maar even geen keyboard toch? Lijkt me laag op de prioriteitenlijst staan.
Dus geen keyboard spelen. Geld opzij zetten voor je verhuizing bijvoorbeeld, of voor beter voedsel, of boodschappen, of uberhaupt een buffer. Wat als je straks geen gedeelde wasmachine hebt, hoe wil je je kleren gaan wassen? Heb je dan het geld om een wasmachine te kopen? Moet je anders op en neer rijden met stapels was om bij je ouders of vrienden te wassen? Is ook brandstof.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Staat er straks gedurende een half jaar een keyboard met defect display tegen de muur.
Mja, dat soort shit overkomt iedereen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Staat ook erg laag op de lijst though, maar het is gewoon klote dat dit nou net mij weer moet overkomen TERWIJL het al kut gaat weet je wel, financieel matig, woning uit
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Waarom sporen jullie hem niet aan om het keyboard te repareren? Is toch veel meer amusement. Braddie geen geld en gedwongen gedoneerde heart-attackgrill-achtige pizzas eten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon keyboard repareren man. De rest zie je later wel! #YOLO
Nee, dat is gewoon echt een enorme matigheidquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik snap dat het kut is Brad, je zit er niet op te wachten.
Moet je toch maar sekswerker worden hequote:Op donderdag 18 januari 2018 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon echt een enorme matigheid
Je had toch werk laatst zei je?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Hoeveel ga je per maand sparen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:24 schreef Braddie het volgende:
Enne Mono, als ik dat keyboard niet laat repareren kan ik de verhuizing betalen, dan heb ik 3 maanden om te sparen + evt borg die ik terug krijg.
Het is ook niet een ding waar ik over twijfel, tuurlijk interesseert dat keyboard mij niks, ik bedoel ik sta binnenkort misschien op straat, fuck dat keyboard.
Het is alleen klote dat dat er OOK nog eens bij komt.
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
braad moet gewoon met koningsdag de hele dag op z'n luie reet verzoekjes draaien op de bradderie ( haha bradderie )
Wedden dat het genoeg oplevert.
Ja van het UVW. Heb braddie nooit gehoord dat die nu nieuw werk zoektquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
We weten allebei dat dit niet zo isquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dit is de eerste keer dat ik ooit om je heb moeten lachen
Dat IS inderdaad mijn eigen keuze, maar ik WIL hier niet nog langer wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef Sheffield het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom MOET je nu je huis uit? Dat was toch je eigen keuze? Kun je niet blijven ofzo?
Waar ga je dan heen?
Kun je het niet beter andersom doen? Een spaardoel stellen en daar dan de rest van je financiën omheen bouwen? Van 300 euro max ga je natuurlijk niet kunnen verhuizen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat ik overhoud, dat is elke maand niet meer dan 50-100 euro..
Scheelt dat ik veel spullen krijg van familie, hoop inboedel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kun je het niet beter andersom doen? Een spaardoel stellen en daar dan de rest van je financiën omheen bouwen? Van 300 euro max ga je natuurlijk niet kunnen verhuizen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:32 schreef Braddie het volgende:
En het is ook niet zo dat ik nu op magische wijze in 3 maanden tijd genoeg geld heb om wel een verhuizing te kunnen betalen..
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:24 schreef Braddie het volgende:
Enne Mono, als ik dat keyboard niet laat repareren kan ik de verhuizing betalen, dan heb ik 3 maanden om te sparen
shit gaat diepquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.
Maar dat ligt dan niet alleen aan die 110 euro voor de tyrosquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Scheelt dat ik veel spullen krijg van familie, hoop inboedel.
Maar inderdaad, dan heb je ook nog de evt borg..
En het is ook niet zo dat ik nu op magische wijze in 3 maanden tijd genoeg geld heb om wel een verhuizing te kunnen betalen..
Ja, de verhuizing. Als in, ik kan spullen aanschaffen, maar niet, de borg van de woning.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.
Dus als je gewoon weg was gebleven van FOK! en YT (want dan is er geen overlast, omdat er toch geen reactie zichtbaar is) en jezelf bij bezorgdiensten op de zwarte lijst had laten zetten (die hebben ook geen zin in bestellingen waarvoor niet betaald wordt), had je daar gewoon in alle rust kunnen blijven wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat IS inderdaad mijn eigen keuze, maar ik WIL hier niet nog langer wonen.
Combinatie van dat constante getreiter, mensen aan de deur, bezorgers aan de deur, taxi's andere toestanden![]()
Ik heb meerdere opties gelukkig. Maar hier blijven wonen is daar er geen van.
Bij deze woning was het 900.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
wat voor kosten gaan er gepaard met je verhuizing dan?
hoeveel is de borg?
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkiesquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij deze woning was het 900.
450 + 1e maand huur..
Dat is echt niet iets wat ik in korte termijn heb
Beter verhuizen en boirg niet kunnen betalenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als je gewoon weg was gebleven van FOK! en YT (want dan is er geen overlast, omdat er toch geen reactie zichtbaar is) en jezelf bij bezorgdiensten op de zwarte lijst had laten zetten (die hebben ook geen zin in bestellingen waarvoor niet betaald wordt), had je daar gewoon in alle rust kunnen blijven wonen.
Nee 450 ekkies. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkies
hoe duur woon jij zeg?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij deze woning was het 900.
450 + 1e maand huur..
Dat is echt niet iets wat ik in korte termijn heb
Ja, maar dat is geen 900, maar 450.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkies
Watquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Er gaat toch ook wat van de borg af door het gat in de muur/deur die hij er vanuit woede in had geslagen toch?
Omdat er dat gat in die deur zit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je je borg niet terugkrijgen?
oh ja duhquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen 900, maar 450.
Want de 1e maand huur moet ik sowieso betalen he
Hoop dat ik het terugkrijg.
gaten in de muurquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je je borg niet terugkrijgen?
Teringquote:
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb 20m2 voor 390, incl hoog plafond
een deur kan zo 400 euro zijn no jokequote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat er dat gat in die deur zit.
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.
Maar kan ook zomaar zijn dat ik dus niks terug krijg.
Waarom zit er een gat in je deur? Dacht dat je slechts gaten in je muur had geslagen in je schuur bij je moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.
Ohquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
voor wat? waarvoor moet je reizenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenDat is te gek.
Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Teringen dat in Nieuw-Loosdrecht. Ergens ben je genaaid hoor Brad, probeer dat beter te fixen in je vorige woning.
Ik betaalde in Breda (een dure studentenstad) 410 inclusief voor mijn studentenkamer van 20m2, en nu in Utrecht betalen we 1200 inclusief voor 112 m2 met z'n tweeën. Zeker waar jij woont moet dat allemaal een stuk goedkoper kunnen.
Ouders, vrienden, band.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor wat? waarvoor moet je reizen
Leuk rondje om te fietsen, aldus Anne Faber.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
en woon je vlak bij ome noelquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenDat is te gek.
Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.quote:
Omdat ik een imbeciel benquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zit er een gat in je deur? Dacht dat je slechts gaten in je muur had geslagen in je schuur bij je moeder.
Je moet met een wajong of uitkering nooit IN een centrum willen wonen. Dan moet je altijd aan de rand gaan wonen. Iedereen van onze leeftijd moet dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..
Gipsen deurtje zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Braddie het volgende:
Naar achter leunen in je stoel, vervolgens naar achter tyfen met je kop tegen de deur aan. Toen was ik er doorheen
Ja maar dat helpt niks, want letterlijk alle woningen gaan naar vluchtelingen en daardoor is er geen enkel aanbod meer over voor Braddie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?
2013 op Woningnet yes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.
Een band kan je ook ergens anders vinden en aansluiten.
Ouders, tsja, ik zie mijn ouders soms 3 maanden niet. Je hebt met skype/facetime genoeg mogelijkheden om op afstand contact te houden. Ik zou ook niet willen dat je om de hoek woont en ze elke zondag op de koffie komen.
Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebIk heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde
Maar nu vinden ze het opeens "te ver"
Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk
Ja, zit wat inquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?
Waarom zie je jezelf ergens anders geen leven opbouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebIk heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde
Maar nu vinden ze het opeens "te ver"
Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk
Ben ik te gesloten voor denk ik ? Ik laat niet snel nieuwe mensen toe in m`n leven :")quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarom zie je jezelf ergens anders geen leven opbouwen?
Je zou je verbazen denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik te gesloten voor denk ik ? Ik laat niet snel nieuwe mensen toe in m`n leven :")
even 1 uur rijden is ongeveer 60 km dus ongeveer 6 euro aan benzin. dus 12 euro per repetitie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, zit wat in
Maar dan nog, ik heb de band waar ik 1x per week mee repeteer. En ik vind het ook lastig om familie weinig te zien, of naja.. ouders dan.
Dus dat is ff afwegen.
Oke, vrienden weggestreept. Dan de band. Er zijn honderden bandjes in Nederland. Voor hetzelfde geld vindt je in een andere woonplaats ook een band die een keyboard speler zoekt. Zat mogelijkheden. En om de zoveel tijd heen rijden om te oefenen is geen punt toch? Dan zit je een keer een uurtje in de auto. Dan train je minder, en combineer je het met een bezoek aan je ouders. 1 keer in de 2 weken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, zit wat in
Maar dan nog, ik heb de band waar ik 1x per week mee repeteer. En ik vind het ook lastig om familie weinig te zien, of naja.. ouders dan.
wow srs?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Braddies vrienden die met oud en nieuw zeiden: ja kom maar niet langs, het is te druk. Fuck dat soort giftige mensen in je omgeving. Zoek het ergens anders.
Ja maarquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oke, vrienden weggestreept. Dan de band. Er zijn honderden bandjes in Nederland. Voor hetzelfde geld vindt je in een andere woonplaats ook een band die een keyboard speler zoekt. Zat mogelijkheden. En om de zoveel tijd heen rijden om te oefenen is geen punt toch? Dan zit je een keer een uurtje in de auto. Dan train je minder, en combineer je het met een bezoek aan je ouders. 1 keer in de 2 weken bijvoorbeeld.
Een leven opbouwen doe je nu toch ook amper. Zeg eerlijk, je zit alleen maar binnen een beetje te youtuben en te streamen met strangers op het internet. Wat doe je nu om een leven op te bouwen buiten je pc om dan?
Ga je actief naar sportverenigingen, of het buurthuis? Wat doe je actief aan leven opbouwen ?
Braddie is heel goed in het verzinnen van drogredenen. Niets constructiefs en ook al knikt hij ja en amen, hij doet toch heel wat anders. Het is eigenlijk ook dom dat ik zo'n lap tekst type, want het heeft ook geen zin. Ik had beter kunnen masturberen, dan had ik nog een beter gevoel over gehouden.quote:
Dit. Honderdmaal dit. Plus dat ik dan op oudjaarsavond voor hun deur zou hebben gekakt en daarna een valse melding had gemaakt van kindermisbruik daar inhuis.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zouden mijn vrienden niet meer zijn.
Zo....dat is wel erg hard inderdaad. Ik zou ook kijken of je niet wat leukere maten kunt vinden.quote:
Ik speel al 3 jaar in deze band, dat ga ik niet opgeven weet je.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oke, vrienden weggestreept. Dan de band. Er zijn honderden bandjes in Nederland. Voor hetzelfde geld vindt je in een andere woonplaats ook een band die een keyboard speler zoekt. Zat mogelijkheden. En om de zoveel tijd heen rijden om te oefenen is geen punt toch? Dan zit je een keer een uurtje in de auto. Dan train je minder, en combineer je het met een bezoek aan je ouders. 1 keer in de 2 weken bijvoorbeeld.
Een leven opbouwen doe je nu toch ook amper. Zeg eerlijk, je zit alleen maar binnen een beetje te youtuben en te streamen met strangers op het internet. Wat doe je nu om een leven op te bouwen buiten je pc om dan?
Ga je actief naar sportverenigingen, of het buurthuis? Wat doe je actief aan leven opbouwen ?
Het kan ook een hele verademing zijn om ergens "opnieuw" te beginnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel al 3 jaar in deze band, dat ga ik niet opgeven weet je.
Leven opbouwen doe ik nu in de zin dat ik net een gesprek heb gehad met zo`n kerel van het uwv, en die gaat mij weer helpen met het vinden van een passende baan.
Je hebt verder gelijk dat ik niet echt wat doe nee, maar het hele traject van werkzoeken en dergelijk moet dan weer opnieuw beginnen, ik zie nu al amper mensen, moet je je voorstellen hoe dat is als ik op een uur rijden woon
Ik doe niks aan m`n leven, maar ik vind het ook vervelend, maar dat zit tussen de oren misschien, om dat kleine beetje leven wat ik hier nog heb, weg te gooien puur zodat ik goedkoper kan huren.
Maar je kiest nu dus voor een financieel beroerde situatie vanwege een band? Aangezien je je daardoor laat belemmeren in je zoektocht naar goedkopere woonruimte.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel al 3 jaar in deze band, dat ga ik niet opgeven weet je.
Leven opbouwen doe ik nu in de zin dat ik net een gesprek heb gehad met zo`n kerel van het uwv, en die gaat mij weer helpen met het vinden van een passende baan.
Je hebt verder gelijk dat ik niet echt wat doe nee, maar het hele traject van werkzoeken en dergelijk moet dan weer opnieuw beginnen, ik zie nu al amper mensen, moet je je voorstellen hoe dat is als ik op een uur rijden woon
Ik doe niks aan m`n leven, maar ik vind het ook vervelend, maar dat zit tussen de oren misschien, om dat kleine beetje leven wat ik hier nog heb, weg te gooien puur zodat ik goedkoper kan huren.
1,5 uur reizen van je werk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo komt het over ja hequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:01 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Maar je kiest nu dus voor een financieel beroerde situatie vanwege een band? Aangezien je je daardoor laat belemmeren in je zoektocht naar goedkopere woonruimte.
Als ik zou moeten krom liggen voor 'familie' dan zou ik ze net zo hard wegsnijden uit mijn leven als die 'vrienden' van je. Sorry hoor, maar je verkiest moeilijkheid gewoon boven een beter leven voor JEZELF.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo komt het over ja he
Ik wil best wel ergens anders gaan wonen, maar het voornaamste probleem is gewoon familie
Nu is familie ineens wel weer een probleemquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo komt het over ja he
Ik wil best wel ergens anders gaan wonen, maar het voornaamste probleem is gewoon familie
Wel pas nadat de proefperiode erop zit en het een contract voor minimaal een jaar is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:06 schreef tailfox het volgende:
ik zou zelf werk zoeken en daar gaan wonen.,
Je familie heeft, neem ik aan, het beste met je voor. Zij willen dat jij het goed hebt. Als dat een eindje bij hen vandaan is, dan is dat maar zo. Jullie lopen nu toch ook niet de deur bij elkaar plat?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo komt het over ja he
Hij moet toch de was brengen hequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je familie heeft, neem ik aan, het beste met je voor. Zij willen dat jij het goed hebt. Als dat een eindje bij hen vandaan is, dan is dat maar zo. Jullie lopen nu toch ook niet de deur bij elkaar plat?
Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je familie heeft, neem ik aan, het beste met je voor. Zij willen dat jij het goed hebt. Als dat een eindje bij hen vandaan is, dan is dat maar zo. Jullie lopen nu toch ook niet de deur bij elkaar plat?
Stel, je gaat dus echt 1 keer per maand op familiebezoek en de band buiten beschouwing gelaten, dan moet dat wel te doen zijn.. Toch? Ik ga er vanuit dat je in je nieuwe woonplaats ook niet de intentie hebt om als kluizenaar te leven, aangezien ik denk dat je zelf ook wel ergens aan de slag wil?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.
Maar ik denk ook aan afstand vanuit financieel oogpunt, ik heb het soms al lastig met benzine in de auto, ken je nagaan hoe dat dan straks gaat als ik bijwijze van spreken in Harderwijk woon of in Ermelo of zo.
Mooie route om in de zomer te fietsen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.
Maar ik denk ook aan afstand vanuit financieel oogpunt, ik heb het soms al lastig met benzine in de auto, ken je nagaan hoe dat dan straks gaat als ik bijwijze van spreken in Harderwijk woon of in Ermelo of zo.
Ja true, moet ook wel te doen zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Stel, je gaat dus echt 1 keer per maand op familiebezoek en de band buiten beschouwing gelaten, dan moet dat wel te doen zijn.. Toch? Ik ga er vanuit dat je in je nieuwe woonplaats ook niet de intentie hebt om als kluizenaar te leven, aangezien ik denk dat je zelf ook wel ergens aan de slag wil?
Als je daadwerkelijk de was moet brengen, tja, dan is het niet te doen.
Niet lullig bedoelt, maar het klinkt alsof je misschien in aanmerking zou kunnen komen voor een begeleidwonentraject en je daar ook gebaat bij zou zijn. Krijg je bijvoorbeeld ook ondersteuning bij het regelen van je financiën.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja true, moet ook wel te doen zijn.
Ik vind het alleen lastig om zo`n enorme stap te maken, het op mezelf wonen is al een stap an sich, maar om dan ergens anders te wonen, waar jij niemand kent, waar niemand jou kent, ver van familie en andere sociale contacten (Oke, je snapt wat ik bedoeld maar goed)
Nou, ik ken toevallig een jongen die jonger is dan Braddie, die ook niet werkt en maar wat aankloot, en die heeft best een leuk huisje gekregen op de Diependaalselaan in Hilversumquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt niks, want letterlijk alle woningen gaan naar vluchtelingen en daardoor is er geen enkel aanbod meer over voor Braddie.
Precies. Niets mis mee. En je kan bij sommige busvervoerders een dagticket kopen van nog geen 10 euro. Dan kan je een hele dag onbeperkt bussen. Zelfde geldt voor treinkaartjes. Als je ergens anders woont en je hebt een baan Brad, dan kan je ook potjes maken voor brandstof. Als jij geen onnodige ritjes maakt (boodschappen gewoon lopend of fietsend doen), en alleen naar je werk en dan een keer naar je ouders, weet je dat je X liter diesel per maand nodig hebt. Nou dat zet je elke maand apart en doe je in je auto. Klaar. Die auto moet je zoveel mogelijk laten staan, en enkel met noodzaak gebruiken. Niet voor loze ritjes rijden om te streamen (volgens mij doe je dat ook niet meer gelukkig). Maar ook niet voor boodschappen. Gewoon lopen en veel fietsen. Via marktplaats of desnoods de plaatselijke fietsendief heb je voor 15 euro een fiets. Enige dat een fiets moet kunnen is rijden en remmen. Lampjes kan je los kopen en zolang je ketting er niet af flikkert hoef je er niets aan te doen. Een keer je band plakken. Ach, als dat alles is?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Mooie route om in de zomer te fietsen.
Joepie, een hoog plafondquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb 20m2 voor 390, incl hoog plafond
Ik zou beslist geen diesel in Corrie doen. Hoewel Braad daardoor uiteindelijk wel gestimuleerd zal worden om meer te fietsen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
weet je dat je X liter diesel per maand nodig hebt. Nou dat zet je elke maand apart en doe je in je auto.
Ken hem niet, maar vind het wel grappig hoe vlogger Braddie dingen beargumenteerd. Op een hele kronkelige manier waarvan ik me idd kan voorstellen dat hij telkens in dezelfde patronen vervalt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:25 schreef 164836 het volgende:
Sjongejongejonge hoe vaak heeft dit de revue al niet gepasseerd? Allemaal goede adviezen van mensen met de beste intenties maar het herhalende patroon zet zich gewoon voort.
quote:
NIETquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:25 schreef 164836 het volgende:
Sjongejongejonge hoe vaak heeft dit de revue al niet gepasseerd? Allemaal goede adviezen van mensen met de beste intenties maar het herhalende patroon zet zich gewoon voort.
Ik weet dat het lastig kan zijn, dus ik begrijp je wel. Ergens zal het ook wel de angst voor het onbekende zijn.. Maar vergeet niet: Een andere plaats in NL is niet de andere kant van de wereld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja true, moet ook wel te doen zijn.
Ik vind het alleen lastig om zo`n enorme stap te maken, het op mezelf wonen is al een stap an sich, maar om dan ergens anders te wonen, waar jij niemand kent, waar niemand jou kent, ver van familie en andere sociale contacten (Oke, je snapt wat ik bedoeld maar goed)
Wist jij trouwens dat er een autoweeker een auto heeft gekocht bij Jet Cars?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou beslist geen diesel in Corrie doen. Hoewel Braad daardoor uiteindelijk wel gestimuleerd zal worden om meer te fietsen.
Verder mooie adviezen, maar opzich kun je ook in en rond Hilversum gewoon betaalbaar wonen. Al zou het al zoveel makkelijker zijn met een baantje waarmee hij, zeg, een paar honderd euro meer verdient tov de huidige wajong.
Hahaha, wat? Wie dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat er een autoweeker een auto heeft gekocht bij Jet Cars?BMW 1 Serie
Jan Lemkes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hahaha, wat? Wie dan?
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Hij zocht een 1 serie diesel automaat, en die was nergens te vinden behalve bij Jet Cars
Allemaal waarschuwingslampjes op het dashboard, vieze uitgezakte stoel, 3 ton op de klok.
Hij zei dat een beurt a 300 euro de lampjes allemaal heeft doen uitgaan.. Ik vrees het ergste
Is daar een redacteur, heeft er zelf een weblog over geplaatstquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?Roddelen over users van andere fora?
254 zoekresultaten: https://www.gaspedaal.nl/bmw/1-serie/diesel?srt=pr-a&trns=14quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
Jan Lemkes.
Hij zocht een 1 serie diesel automaat, en die was nergens te vinden behalve bij Jet Cars
Want er is verder nergens een 1 serie diesel met automaat te koop? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Allemaal waarschuwingslampjes op het dashboard, vieze uitgezakte stoel, 3 ton op de klok.
Hij zei dat een beurt a 300 euro de lampjes allemaal heeft doen uitgaan.. Ik vrees het ergste
Heeft 'ie echt lekker werk verrichtquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef 164836 het volgende:
[..]
254 zoekresultaten: https://www.gaspedaal.nl/bmw/1-serie/diesel?srt=pr-a&trns=14
https://www.autoweek.nl/c(...)n-auto-bij-jet-cars/quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want er is verder nergens een 1 serie diesel met automaat te koop? Geloof er niks van.
ja. En dit is geen roddelquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Uhh, is dit wel de bedoeling dan?Roddelen over users van andere fora?
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen tochquote:
Als het in de kranten staat nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen toch
Nee het heeft zelfs in kranten gestaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hoezo niet? omdat het waar is? Uitwisselen dat Patricia Paay zich in haar bek heeft laten pissen is ook gewoon roddelen toch
Alleen als het in de Story of Privé staat ja?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als het in de kranten staat niet
En in welk segment zit die?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Voszje het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Heeft de BMW een degelijk aantal vakjes?
Waar is die zelfreflectie? Zie je de ironie niet? Jij denkt dat die sloopauto van jou met 350 euro investeren nog wel een jaartje of tien meegaat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jan Lemkes.
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:52 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Alleen als het in de Story of Privé staat ja?Kranten van tegenwoordig zijn ook afgegleden hoor.
Vakjesfetisjismequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef Voszje het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Heeft de BMW een degelijk aantal vakjes?
Ik weet zeker dat als er niks raars gebeurd dat die Corsa het echt nog wel ff volhoud! 5 jaar minimaalquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:54 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Waar is die zelfreflectie? Zie je de ironie niet? Jij denkt dat die sloopauto van jou met 350 euro investeren nog wel een jaartje of tien meegaat.
WOW, wat?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo zie je maar, ook bij Jet Cars kun je een nog bruikbare auto kopen. Vergeet het keyboard, en ga voor een forse D-segmenter van 200 euro*![]()
* 590 euro als je het ook nog eens nodig acht om een apk te hebben.
Dat niks raars gebeuren is natuurlijk net de krux.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:56 schreef Braddie het volgende:
als er niks raars gebeurd dat die Corsa het echt nog wel ff volhoud!
Dit is goed om te weten. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.
Dan mag je er gewoon over praten.
Het is wat anders als je begint over de schuldsanering van Tante Trudy in Appelscha tegen de buurvrouw terwijl zelfs familie daar niks over weet.
Ik geloof dat het een heuse C-segmenter is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En in welk segment zit die?
rod·de·len (roddelde, heeft geroddeld)quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bleek toch geen roddel te zijn? Het stond in kranten, tijdschrijften, INTERNET met video en al.
Dan mag je er gewoon over praten.
Het is wat anders als je begint over de schuldsanering van Tante Trudy in Appelscha tegen de buurvrouw terwijl zelfs familie daar niks over weet.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit is goed om te weten. Als het op internet staat, is erover praten dus geen roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |