abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176587902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat er dat gat in die deur zit.
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.

Maar kan ook zomaar zijn dat ik dus niks terug krijg.
Oh :')
pi_176587903
quote:

[..]

Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizen ;( Dat is te gek.
voor wat? waarvoor moet je reizen
pi_176587904
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Tering :') en dat in Nieuw-Loosdrecht. Ergens ben je genaaid hoor Brad, probeer dat beter te fixen in je vorige woning.

Ik betaalde in Breda (een dure studentenstad) 410 inclusief voor mijn studentenkamer van 20m2, en nu in Utrecht betalen we 1200 inclusief voor 112 m2 met z'n tweeën. Zeker waar jij woont moet dat allemaal een stuk goedkoper kunnen.
Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..
pi_176587914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef tailfox het volgende:

[..]

voor wat? waarvoor moet je reizen
Ouders, vrienden, band.
pi_176587919
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
pi_176587921
850 incl voor 70m2 bengbeng
pi_176587936
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
Leuk rondje om te fietsen, aldus Anne Faber.
pi_176587937
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
en woon je vlak bij ome noel _O_
pi_176587945
quote:

[..]

Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizen ;( Dat is te gek.
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?
pi_176587946
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ouders, vrienden, band.
Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.
Een band kan je ook ergens anders vinden en aansluiten.
Ouders, tsja, ik zie mijn ouders soms 3 maanden niet. Je hebt met skype/facetime genoeg mogelijkheden om op afstand contact te houden. Ik zou ook niet willen dat je om de hoek woont en ze elke zondag op de koffie komen.
pi_176587949
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Waarom zit er een gat in je deur? Dacht dat je slechts gaten in je muur had geslagen in je schuur bij je moeder.
Omdat ik een imbeciel ben :') Naar achter leunen in je stoel, vervolgens naar achter tyfen met je kop tegen de deur aan. Toen was ik er doorheen _O-

Dus niet (zoals hier wel vaker de ronde doet) Een woede uitbarsting, want dan had het een groter gat geweest.
pi_176587962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..
Je moet met een wajong of uitkering nooit IN een centrum willen wonen. Dan moet je altijd aan de rand gaan wonen. Iedereen van onze leeftijd moet dat.
pi_176587967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Braddie het volgende:
Naar achter leunen in je stoel, vervolgens naar achter tyfen met je kop tegen de deur aan. Toen was ik er doorheen
Gipsen deurtje zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2018 13:44:42 ]
pi_176587980
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Gipsen muurtje zeker.
hij heeft wel een zwaar hoofd he
pi_176587985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja maar dat helpt niks, want letterlijk alle woningen gaan naar vluchtelingen en daardoor is er geen enkel aanbod meer over voor Braddie.
pi_176587986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

2013 op Woningnet yes.
pi_176587998
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Gipsen deurtje zeker.
ja zo`n standaard toiletdeur, wat is dat triplex?
pi_176588023
maar zou je niet beter voor max 400 kunnen wonen?
minder uitgave met je auto en even sparen
pi_176588038
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.
Een band kan je ook ergens anders vinden en aansluiten.
Ouders, tsja, ik zie mijn ouders soms 3 maanden niet. Je hebt met skype/facetime genoeg mogelijkheden om op afstand contact te houden. Ik zou ook niet willen dat je om de hoek woont en ze elke zondag op de koffie komen.
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan heb :') Ik heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde :') Maar nu vinden ze het opeens "te ver"

Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk :@
pi_176588057
quote:
9s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:27 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dit is een grapje toch?
nee.
pi_176588078
Braddie zou ergens voor max 300 moeten wonen.
pi_176588082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan heb :') Ik heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde :') Maar nu vinden ze het opeens "te ver"

Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk :@
Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?
pi_176588110
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?
Ja, zit wat in :')
Maar dan nog, ik heb de band waar ik 1x per week mee repeteer. En ik vind het ook lastig om familie weinig te zien, of naja.. ouders dan.

Dus dat is ff afwegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2018 13:49:43 ]
  donderdag 18 januari 2018 @ 13:49:46 #224
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176588114
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waarom zie je jezelf ergens anders geen leven opbouwen?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_176588115
Braddies vrienden die met oud en nieuw zeiden: ja kom maar niet langs, het is te druk. Fuck dat soort giftige mensen in je omgeving. Zoek het ergens anders.
pi_176588136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Voszje het volgende:

[..]

Waarom zie je jezelf ergens anders geen leven opbouwen?
Ben ik te gesloten voor denk ik ? Ik laat niet snel nieuwe mensen toe in m`n leven :")
pi_176588174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben ik te gesloten voor denk ik ? Ik laat niet snel nieuwe mensen toe in m`n leven :")
Je zou je verbazen denk ik.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_176588196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar dan nog, ik heb de band waar ik 1x per week mee repeteer. En ik vind het ook lastig om familie weinig te zien, of naja.. ouders dan.

Dus dat is ff afwegen.
even 1 uur rijden is ongeveer 60 km dus ongeveer 6 euro aan benzin. dus 12 euro per repetitie.

is 48 euro per maand.

dus goedkoper wonen maar dan verder weg is best te doen
pi_176588198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oke, vrienden weggestreept. Dan de band. Er zijn honderden bandjes in Nederland. Voor hetzelfde geld vindt je in een andere woonplaats ook een band die een keyboard speler zoekt. Zat mogelijkheden. En om de zoveel tijd heen rijden om te oefenen is geen punt toch? Dan zit je een keer een uurtje in de auto. Dan train je minder, en combineer je het met een bezoek aan je ouders. 1 keer in de 2 weken bijvoorbeeld.
Een leven opbouwen doe je nu toch ook amper. Zeg eerlijk, je zit alleen maar binnen een beetje te youtuben en te streamen met strangers op het internet. Wat doe je nu om een leven op te bouwen buiten je pc om dan?
Ga je actief naar sportverenigingen, of het buurthuis? Wat doe je actief aan leven opbouwen ?
pi_176588215
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Braddies vrienden die met oud en nieuw zeiden: ja kom maar niet langs, het is te druk. Fuck dat soort giftige mensen in je omgeving. Zoek het ergens anders.
wow srs?
pi_176588225
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:53 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Oke, vrienden weggestreept. Dan de band. Er zijn honderden bandjes in Nederland. Voor hetzelfde geld vindt je in een andere woonplaats ook een band die een keyboard speler zoekt. Zat mogelijkheden. En om de zoveel tijd heen rijden om te oefenen is geen punt toch? Dan zit je een keer een uurtje in de auto. Dan train je minder, en combineer je het met een bezoek aan je ouders. 1 keer in de 2 weken bijvoorbeeld.
Een leven opbouwen doe je nu toch ook amper. Zeg eerlijk, je zit alleen maar binnen een beetje te youtuben en te streamen met strangers op het internet. Wat doe je nu om een leven op te bouwen buiten je pc om dan?
Ga je actief naar sportverenigingen, of het buurthuis? Wat doe je actief aan leven opbouwen ?
Ja maar
pi_176588252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:54 schreef Muisspinrat het volgende:

[..]

Ja maar
Braddie is heel goed in het verzinnen van drogredenen. Niets constructiefs en ook al knikt hij ja en amen, hij doet toch heel wat anders. Het is eigenlijk ook dom dat ik zo'n lap tekst type, want het heeft ook geen zin. Ik had beter kunnen masturberen, dan had ik nog een beter gevoel over gehouden.
pi_176588253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wow srs?
Ja srs
pi_176588268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja srs
Het zouden mijn vrienden niet meer zijn.
pi_176588281
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:56 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Het zouden mijn vrienden niet meer zijn.
Dit. Honderdmaal dit. Plus dat ik dan op oudjaarsavond voor hun deur zou hebben gekakt en daarna een valse melding had gemaakt van kindermisbruik daar inhuis.
pi_176588290
quote:

[..]

Ja srs
Weet je meteen dat het je vrienden niet zijn toch.

WIJ ZIJN JE VRIENDEN
pi_176588304
quote:

[..]

Ja srs
Zo....dat is wel erg hard inderdaad. Ik zou ook kijken of je niet wat leukere maten kunt vinden.
pi_176588306
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:53 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik speel al 3 jaar in deze band, dat ga ik niet opgeven weet je.
Leven opbouwen doe ik nu in de zin dat ik net een gesprek heb gehad met zo`n kerel van het uwv, en die gaat mij weer helpen met het vinden van een passende baan.
Je hebt verder gelijk dat ik niet echt wat doe nee, maar het hele traject van werkzoeken en dergelijk moet dan weer opnieuw beginnen, ik zie nu al amper mensen, moet je je voorstellen hoe dat is als ik op een uur rijden woon :')

Ik doe niks aan m`n leven, maar ik vind het ook vervelend, maar dat zit tussen de oren misschien, om dat kleine beetje leven wat ik hier nog heb, weg te gooien puur zodat ik goedkoper kan huren.
pi_176588319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Leven opbouwen doe ik nu in de zin dat ik net een gesprek heb gehad met zo`n kerel van het uwv, en die gaat mij weer helpen met het vinden van een passende baan.
Je hebt verder gelijk dat ik niet echt wat doe nee, maar het hele traject van werkzoeken en dergelijk moet dan weer opnieuw beginnen, ik zie nu al amper mensen, moet je je voorstellen hoe dat is als ik op een uur rijden woon :')

Ik doe niks aan m`n leven, maar ik vind het ook vervelend, maar dat zit tussen de oren misschien, om dat kleine beetje leven wat ik hier nog heb, weg te gooien puur zodat ik goedkoper kan huren.
Het kan ook een hele verademing zijn om ergens "opnieuw" te beginnen.
pi_176588354
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar je kiest nu dus voor een financieel beroerde situatie vanwege een band? Aangezien je je daardoor laat belemmeren in je zoektocht naar goedkopere woonruimte.
pi_176588359
kom naar harderwijk brad, ik neem je onder mijn hoede
pi_176588365
quote:

[..]

1,5 uur reizen van je werk? :+
pi_176588370
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:01 schreef Muisspinrat het volgende:

[..]

Maar je kiest nu dus voor een financieel beroerde situatie vanwege een band? Aangezien je je daardoor laat belemmeren in je zoektocht naar goedkopere woonruimte.
Zo komt het over ja he ;(

Ik wil best wel ergens anders gaan wonen, maar het voornaamste probleem is gewoon familie
pi_176588401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik wil best wel ergens anders gaan wonen, maar het voornaamste probleem is gewoon familie
Als ik zou moeten krom liggen voor 'familie' dan zou ik ze net zo hard wegsnijden uit mijn leven als die 'vrienden' van je. Sorry hoor, maar je verkiest moeilijkheid gewoon boven een beter leven voor JEZELF.
Kies nog een keer voor jezelf man. Hoe vaak is die familie van jou bij jou over de vloer geweest de afgelopen jaren dat je hier nu woont? Heo vaak hebben ze je gebeld om te vragen: He bradge, kunnen we vanmiddag of morgen op de koffie komen?
Het is meer dat jij het belangrijker maakt voor jezelf, dan andersom.

Kies nog een keer voor jezelf en maak die stap, hoe eng dat ook is.
pi_176588410
ik zou zelf werk zoeken en daar gaan wonen.,
pi_176588460
quote:

[..]

Nu is familie ineens wel weer een probleem _O- En in Nederland moet je familie 1x per 2 weken zien wel redelijk te doen zijn, eventueel overnacht je dan ook, waardoor je gelijk een heel weekend blijft. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:06 schreef tailfox het volgende:
ik zou zelf werk zoeken en daar gaan wonen.,
Wel pas nadat de proefperiode erop zit en het een contract voor minimaal een jaar is. :P
  donderdag 18 januari 2018 @ 14:10:03 #247
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176588475
quote:

[..]

Je familie heeft, neem ik aan, het beste met je voor. Zij willen dat jij het goed hebt. Als dat een eindje bij hen vandaan is, dan is dat maar zo. Jullie lopen nu toch ook niet de deur bij elkaar plat?
pi_176588504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:10 schreef Voszje het volgende:

[..]

Je familie heeft, neem ik aan, het beste met je voor. Zij willen dat jij het goed hebt. Als dat een eindje bij hen vandaan is, dan is dat maar zo. Jullie lopen nu toch ook niet de deur bij elkaar plat?
Hij moet toch de was brengen he
pi_176588511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:10 schreef Voszje het volgende:

[..]

Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.
Maar ik denk ook aan afstand vanuit financieel oogpunt, ik heb het soms al lastig met benzine in de auto, ken je nagaan hoe dat dan straks gaat als ik bijwijze van spreken in Harderwijk woon of in Ermelo of zo.
  donderdag 18 januari 2018 @ 14:14:29 #250
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_176588553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dat gebeurd zeer zeker niet.
Maar ik denk ook aan afstand vanuit financieel oogpunt, ik heb het soms al lastig met benzine in de auto, ken je nagaan hoe dat dan straks gaat als ik bijwijze van spreken in Harderwijk woon of in Ermelo of zo.
Stel, je gaat dus echt 1 keer per maand op familiebezoek en de band buiten beschouwing gelaten, dan moet dat wel te doen zijn.. Toch? Ik ga er vanuit dat je in je nieuwe woonplaats ook niet de intentie hebt om als kluizenaar te leven, aangezien ik denk dat je zelf ook wel ergens aan de slag wil?

Als je daadwerkelijk de was moet brengen, tja, dan is het niet te doen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')