Ohquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat er dat gat in die deur zit.
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.
Maar kan ook zomaar zijn dat ik dus niks terug krijg.
voor wat? waarvoor moet je reizenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenDat is te gek.
Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Teringen dat in Nieuw-Loosdrecht. Ergens ben je genaaid hoor Brad, probeer dat beter te fixen in je vorige woning.
Ik betaalde in Breda (een dure studentenstad) 410 inclusief voor mijn studentenkamer van 20m2, en nu in Utrecht betalen we 1200 inclusief voor 112 m2 met z'n tweeën. Zeker waar jij woont moet dat allemaal een stuk goedkoper kunnen.
Ouders, vrienden, band.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor wat? waarvoor moet je reizen
Leuk rondje om te fietsen, aldus Anne Faber.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
en woon je vlak bij ome noelquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Braad, ga kijken voor Zeewolde. In de polder kan je relatief goedkoop wonen. vanaf Zeewolde ben je zo in Loosdrecht.
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenDat is te gek.
Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.quote:
Omdat ik een imbeciel benquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zit er een gat in je deur? Dacht dat je slechts gaten in je muur had geslagen in je schuur bij je moeder.
Je moet met een wajong of uitkering nooit IN een centrum willen wonen. Dan moet je altijd aan de rand gaan wonen. Iedereen van onze leeftijd moet dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook zeker achteraan voor een volgende woning, desnoods moet ik een half uurtje uit de buurt gaan wonen (Ik heb 25-30 kilometer als max ingesteld) Want dit is niks + dat het ook zo gehorig als de motherfucker is..
Gipsen deurtje zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Braddie het volgende:
Naar achter leunen in je stoel, vervolgens naar achter tyfen met je kop tegen de deur aan. Toen was ik er doorheen
Ja maar dat helpt niks, want letterlijk alle woningen gaan naar vluchtelingen en daardoor is er geen enkel aanbod meer over voor Braddie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?
2013 op Woningnet yes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven bij de woningbouwvereniging?
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor vrienden blijf ik niet ergens wonen. Echte vrienden komen alsnog naar je toe, al woon je in Zeeland.
Een band kan je ook ergens anders vinden en aansluiten.
Ouders, tsja, ik zie mijn ouders soms 3 maanden niet. Je hebt met skype/facetime genoeg mogelijkheden om op afstand contact te houden. Ik zou ook niet willen dat je om de hoek woont en ze elke zondag op de koffie komen.
Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebIk heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde
Maar nu vinden ze het opeens "te ver"
Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk
Ja, zit wat inquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor je vrienden in de buurt blijven wonen?
Waarom zie je jezelf ergens anders geen leven opbouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe weinig echte vrienden ik dan hebIk heb er de afgelopen 2 maanden welgeteld, 0. Gezien, terwijl ik 4 kilometer verder ben gaan wonen dan toen ik nog thuiswoonde
Maar nu vinden ze het opeens "te ver"
Ouders vind ik een lastige, ik vind het niet erg om "maar" 1x per maand naar m`n ouders te gaan, maar ik weet het niet... Stel dat ik in een dorp / stad woon een end uit de buurt, ik zie mezelf daar geen leven opbouwen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |