Dus geen keyboard spelen. Geld opzij zetten voor je verhuizing bijvoorbeeld, of voor beter voedsel, of boodschappen, of uberhaupt een buffer. Wat als je straks geen gedeelde wasmachine hebt, hoe wil je je kleren gaan wassen? Heb je dan het geld om een wasmachine te kopen? Moet je anders op en neer rijden met stapels was om bij je ouders of vrienden te wassen? Is ook brandstof.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Staat er straks gedurende een half jaar een keyboard met defect display tegen de muur.
Geld voor een ander scherm IS er niet.
Mja, dat soort shit overkomt iedereen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Staat ook erg laag op de lijst though, maar het is gewoon klote dat dit nou net mij weer moet overkomen TERWIJL het al kut gaat weet je wel, financieel matig, woning uit
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Waarom sporen jullie hem niet aan om het keyboard te repareren? Is toch veel meer amusement. Braddie geen geld en gedwongen gedoneerde heart-attackgrill-achtige pizzas eten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon keyboard repareren man. De rest zie je later wel! #YOLO
Nee, dat is gewoon echt een enorme matigheidquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
Maar ik snap dat het kut is Brad, je zit er niet op te wachten.
Moet je toch maar sekswerker worden hequote:Op donderdag 18 januari 2018 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon echt een enorme matigheid
Je had toch werk laatst zei je?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Staat er straks gedurende een half jaar een keyboard met defect display tegen de muur.
Geld voor een ander scherm IS er niet.
Hoeveel ga je per maand sparen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:24 schreef Braddie het volgende:
Enne Mono, als ik dat keyboard niet laat repareren kan ik de verhuizing betalen, dan heb ik 3 maanden om te sparen + evt borg die ik terug krijg.
Het is ook niet een ding waar ik over twijfel, tuurlijk interesseert dat keyboard mij niks, ik bedoel ik sta binnenkort misschien op straat, fuck dat keyboard.
Het is alleen klote dat dat er OOK nog eens bij komt.
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
braad moet gewoon met koningsdag de hele dag op z'n luie reet verzoekjes draaien op de bradderie ( haha bradderie )
Wedden dat het genoeg oplevert.
Ja van het UVW. Heb braddie nooit gehoord dat die nu nieuw werk zoektquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
We weten allebei dat dit niet zo isquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dit is de eerste keer dat ik ooit om je heb moeten lachen
Dat IS inderdaad mijn eigen keuze, maar ik WIL hier niet nog langer wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:25 schreef Sheffield het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom MOET je nu je huis uit? Dat was toch je eigen keuze? Kun je niet blijven ofzo?
Waar ga je dan heen?
Kun je het niet beter andersom doen? Een spaardoel stellen en daar dan de rest van je financiën omheen bouwen? Van 300 euro max ga je natuurlijk niet kunnen verhuizen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat ik overhoud, dat is elke maand niet meer dan 50-100 euro..
Scheelt dat ik veel spullen krijg van familie, hoop inboedel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kun je het niet beter andersom doen? Een spaardoel stellen en daar dan de rest van je financiën omheen bouwen? Van 300 euro max ga je natuurlijk niet kunnen verhuizen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:32 schreef Braddie het volgende:
En het is ook niet zo dat ik nu op magische wijze in 3 maanden tijd genoeg geld heb om wel een verhuizing te kunnen betalen..
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:24 schreef Braddie het volgende:
Enne Mono, als ik dat keyboard niet laat repareren kan ik de verhuizing betalen, dan heb ik 3 maanden om te sparen
shit gaat diepquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.
Maar dat ligt dan niet alleen aan die 110 euro voor de tyrosquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Scheelt dat ik veel spullen krijg van familie, hoop inboedel.
Maar inderdaad, dan heb je ook nog de evt borg..
En het is ook niet zo dat ik nu op magische wijze in 3 maanden tijd genoeg geld heb om wel een verhuizing te kunnen betalen..
Ja, de verhuizing. Als in, ik kan spullen aanschaffen, maar niet, de borg van de woning.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik stop weer met reageren want ik snap er weer niets van.
Dus als je gewoon weg was gebleven van FOK! en YT (want dan is er geen overlast, omdat er toch geen reactie zichtbaar is) en jezelf bij bezorgdiensten op de zwarte lijst had laten zetten (die hebben ook geen zin in bestellingen waarvoor niet betaald wordt), had je daar gewoon in alle rust kunnen blijven wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat IS inderdaad mijn eigen keuze, maar ik WIL hier niet nog langer wonen.
Combinatie van dat constante getreiter, mensen aan de deur, bezorgers aan de deur, taxi's andere toestanden![]()
Ik heb meerdere opties gelukkig. Maar hier blijven wonen is daar er geen van.
Bij deze woning was het 900.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
wat voor kosten gaan er gepaard met je verhuizing dan?
hoeveel is de borg?
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkiesquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij deze woning was het 900.
450 + 1e maand huur..
Dat is echt niet iets wat ik in korte termijn heb
Beter verhuizen en boirg niet kunnen betalenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als je gewoon weg was gebleven van FOK! en YT (want dan is er geen overlast, omdat er toch geen reactie zichtbaar is) en jezelf bij bezorgdiensten op de zwarte lijst had laten zetten (die hebben ook geen zin in bestellingen waarvoor niet betaald wordt), had je daar gewoon in alle rust kunnen blijven wonen.
Nee 450 ekkies. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkies
hoe duur woon jij zeg?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij deze woning was het 900.
450 + 1e maand huur..
Dat is echt niet iets wat ik in korte termijn heb
Ja, maar dat is geen 900, maar 450.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar de borg krijg je als het goed is toch terug? heb je meteen BAM 900 ekkies
Watquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Er gaat toch ook wat van de borg af door het gat in de muur/deur die hij er vanuit woede in had geslagen toch?
Omdat er dat gat in die deur zit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je je borg niet terugkrijgen?
oh ja duhquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen 900, maar 450.
Want de 1e maand huur moet ik sowieso betalen he
Hoop dat ik het terugkrijg.
gaten in de muurquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zou je je borg niet terugkrijgen?
Teringquote:
Ik kan (een heel end uit de buurt) Voor 500 40 m2 huren inclusief, maar dan woon ik op 1,5 uur reizenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb 20m2 voor 390, incl hoog plafond
een deur kan zo 400 euro zijn no jokequote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat er dat gat in die deur zit.
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.
Maar kan ook zomaar zijn dat ik dus niks terug krijg.
Waarom zit er een gat in je deur? Dacht dat je slechts gaten in je muur had geslagen in je schuur bij je moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat er dat gat in die deur zit.
Nou is m`n huisbaas wel een chille vent, dus ik denk/hoop dat 'ie zegt "We trekken het wel van je borg af" I.p.v dat 'ie mij meteen m`n borg helemaal niet meer geeft.
Maar kan ook zomaar zijn dat ik dus niks terug krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |