SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dit hebben wij allemaal niet ontdekt. Onze reis was ook niet zo heel groot. We waren bij een vriend in Boston en zijn van daaruit naar de Niagara Falls gereden en weer terug naar New York.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:57 schreef MadMaster het volgende:
In de USA heb je ook dit station:
[ afbeelding ]
Wij zijn een keer vanaf Buffalo naar Niagra Falls gereden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit hebben wij allemaal niet ontdekt. Onze reis was ook niet zo heel groot. We waren bij een vriend in Boston en zijn van daaruit naar de Niagara Falls gereden en weer terug naar New York.
Was wel een geweldige vakantie. Helaas maar 1 dagje New York. Dat smaakte wel echt naar meer.
Oh, wow!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn een keer vanaf Buffalo naar Niagra Falls gereden.
Daar vandaan naar de Rock N' Roll Hall Of Fame in Cleveland, op bezoek bij de Amish in Walnut Creek, de Indy 500 track in Indianapolis, op bezoek bij mijn schoonzus in Cincinnatti, Kentucky, Albama, New Orleans en uiteindelijk naar Memphis.
Was een aardig tripje...
Meestal leggen we ruim 4000 miles af bij een bezoekje aan de USA.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wow!
De stem van Chrissie Hynde maakt elk liedje mooi trouwens
Zonder kraak en ruis is het niks...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Dit is lekker. Rafeiro heeft ook een hoop van dit soort muziek.
Je mag altijd vragen, desnoods draai ik iets 2 keer...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:14 schreef livelink het volgende:
Ik was al bang dat ik deze gemist zou hebben.
Gaan we naar Omsk?quote:
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.quote:
De reactie die je wist dat zou komen...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.
Ik ga liever met de Veerpont.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omsk ligt zo ver weg.
Maar als je dat wilt, dan kan dat...
Uitlokkingquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen...
Dat is over het water, dat doen we dan wel een andere keer...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga liever met de Veerpont.
Heen en Weerquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga liever met de Veerpont.
Als je dit nu uit zou brengen, heb je 10 rechtszaken aan je reet hangen...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
Ergens van heel ver weg komt dit nummer weer naar boven. Het moest een lange weg afleggen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de Winwood-versie toch?
Hij was eruit geschoten en had ineens iets heel anders opgezetquote:
Ik begreep al niet wat Steve Winwood met Amy MacDonald van doen had...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was eruit geschoten en had ineens iets heel anders opgezeteven opnieuw zoeken
zag ook al dat ik een heel ander liedje hoorde dan op het scherm stond
Dat weet ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep al niet wat Steve Winwood met Amy MacDonald van doen had...
Welke player gebruik je dan normaal?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb maar even de app op mijn telefoon geknald, dan kom ik hopelijk niet meer voor verrassingen, de player schiet er wel vaker uit daar.
Die uit de OP probeer ik normaal te gebruikenquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke player gebruik je dan normaal?
Die van Tailfox?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die uit de OP probeer ik normaal te gebruiken
Dat kan...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Talking Heads - Road to nowhere?
Dat kan ook...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Der Weg van Herbert Grönemeyer
Ik gok dat die van Tailfox is ja, ik weet het eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Tailfox?
Die schijnt te worden opgeheven...
Die versie ken ik gelukkig niet...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja deze is toch wat verpest door Guusje
Dan heb jij die jarenlang vakkundig geskipt in de laatste week van December.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die versie ken ik gelukkig niet...
Die ken ik niet, dus voor mij gelukkig ook niet verpest. Guusje Nederhorst?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja deze is toch wat verpest door Guusje
Meeuwis.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus voor mij gelukkig ook niet verpest. Guusje Nederhorst?
Jup, Herbert werd er ineens uit gegooid.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij ben ik uit de lucht, mijn internet connectie heeft geen zin meer...
Ik zag de relatie met de weg/road ook niet meer met dit nummer.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij ben ik uit de lucht, mijn internet connectie heeft geen zin meer...
Ik ga sowieso nog even kijken of de verbinding nu wel wil lukken, maar geen idee of dat wil lukken nu...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
Ga je nog opnieuw proberen te verbinden of laat je het zo, MadMaster?
ach gelukkig kunnen we intussen genieten van deze kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
Ga je nog opnieuw proberen te verbinden of laat je het zo, MadMaster?
Het kan erger, geloof me.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach gelukkig kunnen we intussen genieten van deze kwaliteitsmuziek
Ik geloof je meteen maar ik vind dit echt vre-se-lijkquote:
Dank je wel voor het draaien MadMaster. Jammer dat ik het grootste deel van het eerste uur gemist heb. Was echt een mooie show zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Herbert het laatste woord had...
Dank voor het luisteren en tot een volgende ronde!
Gezien het kleine aantal aanwezigen doen we 'm nog wel eens in de herhaling...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel voor het draaien MadMaster. Jammer dat ik het grootste deel van het eerste uur gemist heb. Was echt een mooie show zo.
Goed plan!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien het kleine aantal aanwezigen doen we 'm nog wel eens in de herhaling...
Pas de problem...quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het draaien, ook al heb ik maar een 30 minuten in totaal gehoord
Onder de noemer "MM is on the road again"?quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets, titels verzinnen is meestal niet het probleem...quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onder de noemer "MM is on the road again"?
Vol gaarnequote:Op woensdag 17 januari 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond Elfquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenavond
Helaas was ik vandaag niet thuis; kom net pas binnenlopen
in the trainquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen was gewoon 'on the road'...
Nogal ja. Was in Duitsland en reed op de terugweg onnodig omquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen was gewoon 'on the road'...
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal
![]()
en als je de weg op moet, doe voorzichtig
En dan ben je hartstikke blij met die 10 cmquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Vanmorgen ontsnapt aan het betrokken worden bij een kettingbotsing. Had gelukkig nog een kleine 10 cm speling. Zowel voor als achter me.
Blij met mijn remmen, dat wel!
quote:
Daar kom je nou mee.... ik zit al 2 uur op mijn werk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal
![]()
en als je de weg op moet, doe voorzichtig
Dan doe je ook voorzichtig op de terugwegquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom je nou mee.... ik zit al 2 uur op mijn werk.
Dat geloof ik.... en blij met de remmen van de persoon achter je natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Vanmorgen ontsnapt aan het betrokken worden bij een kettingbotsing. Had gelukkig nog een kleine 10 cm speling. Zowel voor als achter me.
Blij met mijn remmen, dat wel!
Nou.... vooruit dan maar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dan doe je ook voorzichtig op de terugweg
mijn schuurdeur is er ook lekker half uitgewaaidquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:54 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen. Lekker uitgewaaid op weg naar het werk!
quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoor de wind waait.. de bomen weg.
Co de Roodt is weer bezig in Noord en Zuid Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel.
Ik zelf waai niet weg, want mijn ziel is zo verzwaard dat de wind geen vat op mijn lichaam heeft.</dark humour>
Als ik moest kiezen in welke voortuin ik zou willen liggen, zou ik ook de jouwe kiezenquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:53 schreef just me het volgende:
Ik ga al 'n dag of 10 elke morgen koffie zetten voor mijn zieke buurvrouw en haar ontbijt klaarmaken, nu maar hopen dat haar zoon mijn schuurdeur kan maken.
En waarom komt alle losse zooi van de straat in mijn voortuin
quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen in welke voortuin ik zou willen liggen, zou ik ook de jouwe kiezen![]()
[..]
Als ik moest kiezen in welke voortuin ik zou willen liggen, zou ik ook de jouwe kiezen![]()
[..]
Woei! (pun intended)quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:01 schreef Symphonic het volgende:
En dan opeens is je oude huis in het nieuws
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ge-rondvliegend-puin.
Dak van de overburen bij de bure op het balkon
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:01 schreef Symphonic het volgende:
En dan opeens is je oude huis in het nieuws
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ge-rondvliegend-puin.
Dak van de overburen bij de bure op het balkon
De takken vallen er vanzelf al af nuquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, een vrij middgje is niet mis, proberen te snoeien in dit weer is hety ook niet
En het afval ligt overal en nergens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De takken vallen er vanzelf al af nu
jep, in mijn voortuinquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En het afval ligt overal en nergens.
Ik heb vanmorgen de kliko buitengezet, die kan ik straks in jouw voortuin komen oppikken, begrijp ik?quote:
Niet echt. Ze had geen fijne nacht, hartslag in rust zo rond de 130. Ze willen nu even afwachten hoe haar lichaam reageert op geen medicijnen. Zondag gaan ze de situatie opnieuw bespreken. Voor nu dus vooral afwachten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:41 schreef just me het volgende:
[..]Diaan, is er nog nieuws over je schoonzus?
naar zegquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze had geen fijne nacht, hartslag in rust zo rond de 130. Ze willen nu even afwachten hoe haar lichaam reageert op geen medicijnen. Zondag gaan ze de situatie opnieuw bespreken. Voor nu dus vooral afwachten.
Ja erg naar. Ze heeft ook nog heel veel pijn van de drain die ze heeft gehad. Wrs een zenuw geraakt.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze had geen fijne nacht, hartslag in rust zo rond de 130. Ze willen nu even afwachten hoe haar lichaam reageert op geen medicijnen. Zondag gaan ze de situatie opnieuw bespreken. Voor nu dus vooral afwachten.
die van mij was vorige week ook torenhoog. Heb het niet onthouden,maar de gemeten bovendruk was 160. Volgens de huisarts hoef ik me geen zorgen te maken. Maar 130 in rust is echt bizar, pfffquote:
Balen!quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is topsport. Van de week schommelde het heel erg, dat is ook heel zwaar. Alsof je helemaal weg valt en er dan weer bent. Meerdere keren in de nacht.quote:
Ja hoor, gezelligquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de kliko buitengezet, die kan ik straks in jouw voortuin komen oppikken, begrijp ik?
Thnx, maar voor mij valt het erg mee hoor. Alles gaat gewoon door. Heb ook een verjaardag voor te bereiden.quote:
in rust 130quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze had geen fijne nacht, hartslag in rust zo rond de 130.
Dat is ze ook!quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:48 schreef just me het volgende:
[..]
in rust 130![]()
ze moet wel uitgeput zijn
Ja, bezoekuur is vaak heel vermoeiend, zeker als je met meer mensen op 1 kamer ligt, geroezemoes van alle kantenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ze ook!
Ze hebben de regels omtrent bezoek wel aangepast nu. In Enschede mag je de hele dag/avond door bezoek ontvangen. Ze hebben nu aangegeven dat er tussen 12:00 en 15:00 uur geen bezoek mag komen en het bezoek dat komt, mag maar een half uurtje blijven.
Wat mij betreft, hadden ze dat al veel eerder moeten instellen....
Bovengronds, of moet je eerst een gat Delluf'en?quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
blijf jij wel even braaf binnen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bovengronds, of moet je eerst een gat Delluf'en?
In Enschede zijn er 1-persoonskamers... dat scheelt wel. Maar afgelopen zondag wilde ze zelf de hele dag elk uur visite... ik vond dat niet zo goed voor haar, maar wilde ze zelf. Ik ga maar af op wat ze zelf wil/behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, bezoekuur is vaak heel vermoeiend, zeker als je met meer mensen op 1 kamer ligt, geroezemoes van alle kanten
meer kun je ook niet doen!quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Enschede zijn er 1-persoonskamers... dat scheelt wel. Maar afgelopen zondag wilde ze zelf de hele dag elk uur visite... ik vond dat niet zo goed voor haar, maar wilde ze zelf. Ik ga maar af op wat ze zelf wil/behoefte aan heeft.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies! Het gaat om haar, niet om mij of anderen...
zijn grote voeten houden hem nog op de grond. Hij was naar buiten gegaan en toen kwam ik erachter dat we binnen moesten blijven. In de supermarkt hoorde hij tig telefoons afgaan, bleek de melding te zijn dat we weer naar buiten mogen.quote:
Ow waar we aan het snoeien waren lagen er bij de eerste windstoot al twee schuttingen om, en toen we naar huis reden moesten we nog de weg blokkeren omdat er een boom op omvallen stond.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Verderop in de wijk ligt er van een hoekhuis een schutting om en de andere hangt op half zeven. Aldus uw vliegende reporter Symph.
Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan er trouwens van 15 tot 17 (desnoods van het moment dat iemand me inplant tot 18)best wat ingooien, om de boel aan de gang te krijgen voor verdere planningen.
Beterschap dan maar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voor de rest kan ik toch niet veel doen, want alles wat iets van tillen betreft doet pijn, ookal zitten er 3 profennetjes in.
Morgen eerst maar eens naar de dokter om te bekijken of ik iets tegen de Arbo-dienst te melden heb.quote:
Ik moet helaas even met m'n eigen band aan de slag, dingen voorbereiden voor opnames vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan er trouwens van 15 tot 17 (desnoods van het moment dat iemand me inplant tot 18)best wat ingooien, om de boel aan de gang te krijgen voor verdere planningen.
Je kunt beter met je eigen muziek bezig zijn, dan met de muziek luisteren die ik leuk vind, #nohardfeelings.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas even met m'n eigen band aan de slag, dingen voorbereiden voor opnames vanavond.
Ik luister graag, maar moet even prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter met je eigen muziek bezig zijn, dan met de muziek luisteren die ik leuk vind, #nohardfeelings.
Middagquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:25 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag, ik ben net thuis. Schade hier is beperkt tot een regenpijp die van ons dak afgewaaid is. Dus dat valt mee.
Dat valt dan weer mee gelukkig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:25 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag, ik ben net thuis. Schade hier is beperkt tot een regenpijp die van ons dak afgewaaid is. Dus dat valt mee.
Hangt er vanaf, je weet niet of die doden geen andere keuze hadden dan op dat moment op die plaats te zijn en of ze de waarschuwingen wel in acht genomen hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Drie mensen omgekomen bij deze storm in Nederland![]()
Materiële schade, ach, dat is meestal verzekerd en komt wel weer goed. Is effe irritant en levert gedoe op, maar dat is het ook wel.
Maar met doden kom je toch wel in een andere categorie
Je kunt niet alle risicos uitsluiten, en hoe naar het ook is voor de nabestaanden, valt het opzich nog mee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef just me het volgende:
3 doden door de storm, en dan nog door dikke pech
of de helpdesk zit vol met telefonisten die allemaal om 5 uur naar huis willen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk ik in mijn mailbox, zie ik een mail van mijn verzekeraar staan: "Schade door storm? Lees hier hoe u die kan melden". Die willen voor al die telefoontjes aan zijn
De wegen staan dicht en de treinen rijden niet. #hoedanquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of de helpdesk zit vol met telefonisten die allemaal om 5 uur naar huis willen.
de wind is gaan liggen dus lopen en fietsen is niet zo gevaarlijk meer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De wegen staan dicht en de treinen rijden niet. #hoedan
Ik denk niet dat alle werknemers binnen een paar kilometer van het bedrijf wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de wind is gaan liggen dus lopen en fietsen is niet zo gevaarlijk meer.
Yep, denk dat dit niet iets is dat Gup in zn korte termijn geheugen heeft zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:19 schreef Melting het volgende:
Je bent nog aan het draaien, Paro?
Ik ben ingetuned.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep, denk dat dit niet iets is dat Gup in zn korte termijn geheugen heeft zitten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef just me het volgende:
Melting, veilig naar huis gewaaid of viel het mee ?
goed te horenquote:
Er stond weinig wind, gelukkig.quote:
Dit klinkt niet verkeerd tot nu toe.quote:
aangezien hiphop niet zoveel luisteraars oplevert gooi ik het maar over de andere boegquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt niet verkeerd tot nu toe.
Moet ik je slot verlengen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal heb ik nog maar 10 minuutjes te draaien.
Zeg maar; ik kan een uurtje draaien of zo. Uiterlijk rond 19:15 uur moet ik stoppen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Top,mssn dat er nog iemand is die het over wil nemen, en ik moet sws eten halen.
Ligt eraan hoe belangrijk het ingrediënt is natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:57 schreef livelink het volgende:
Nog heel even ingetuned.![]()
Ik heb net boodschappen gedaan en het belangrijkste ingrediënt van mijn recept vergeten![]()
En om nou weer helemaal terug te gaan voor dat ene dingetje
dan maar zonder dat ene dingetjequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:57 schreef livelink het volgende:
Nog heel even ingetuned.![]()
Ik heb net boodschappen gedaan en het belangrijkste ingrediënt van mijn recept vergeten![]()
En om nou weer helemaal terug te gaan voor dat ene dingetje
Het was het smaakbepalende ingrediënt. Maar mijn man is het nu gaan halenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe belangrijk het ingrediënt is natuurlijk.
Nasi zonder rijst is niet bepaald nasi.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was het smaakbepalende ingrediënt. Maar mijn man is het nu gaan halen
Hij was degene die dit graag wilde eten, dus hij heeft er wel enig belang bij.quote:
Dat zeker wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:02 schreef livelink het volgende:
Maar enfin, terug naar de bietjes. Ze zijn weer lekker PaRo
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik draai normaal gesproken ook alleen maar oma rap voor je.
vertelde ik gisteren nog tegen mijn dochterquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik draai normaal gesproken ook alleen maar oma rap voor je.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
vertelde ik gisteren nog tegen mijn dochter
Past nog wel in mn schema.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
vertelde ik gisteren nog tegen mijn dochter
Niet alleen Paroquote:
quote:
NPO gebruikt veel ninja tunes, vooral de ninja tunes die tussen 1997 en 2005 geproduceerd zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hé, dit nummer wordt weleens gebruikt voor tussendoor-filmpjes op NPO Politiek
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij het ook wel eens over de rest van R49 dan?
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
NPO gebruikt veel ninja tunes, vooral de ninja tunes die tussen 1997 en 2005 geproduceerd zijn.
quote:
Ik ging vroeger ook wel met Merel samen naar meetingsquote:
quote:Programma van vandaag
15:15 - 18:30 Dj Paro - Biets in de middag
18:30 - 20:30 Melting's verzoekuurtjes
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook wel met Merel samen naar meetings
Merel is ook heel gezelligquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vertelde wel eens ja. Lijkt me wel gezellig.
Dat weet ik natuurlijk niet.quote:
Kook ze, en smakelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:23 schreef livelink het volgende:
Ik ga koken en daarna eten. Dus ik val straks wel weer ergens binnen tijden Meltings verzoekuurtjes.
Dank je wel PaRo voor je mooie, rustgevende bietjes
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of ander manier wilde ik mn been strekken en trapte ik daarmee meteen mn stekkerdoos uit het stopcontact.
Ach, deze PC heeft het al langer volgehouden dan zn voorganger, die stond nl binnen 3 jaar in brand.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, deze PC heeft het al langer volgehouden dan zn voorganger, die stond nl binnen 3 jaar in brand.
Ik weet niet, ws iets te veel kracht in een iets te klein kastje in een ruimte waar stelselmatig gerookt word oid.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga trouwens eerst iets e eten halen.
Dat had ik in de gaten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slaat op het nummer dat thans wordt gedraaid
Nou laat zien danquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef Melting het volgende:
Verzoekjes mogen.
Als ik ze heb, draai ik ze.
Ik zat te denken aan Howling Wind of Where were you hiding when the storm broke van the Alarm, maar ik weet niet of je die hebt.quote:
En daarna I remember nothing van Joy divisionquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:51 schreef just me het volgende:
Geen idee waarom, maar ik moest opeens aan deze denken
Je n'ai rien oublié- Charles Aznavour
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
En daarna I remember nothing van Joy division
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien we toch in dit sfeertje zitten. wil ik graag The Boys are PEC in Town aanvragen
Gisteren was ik nog jong ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef just me het volgende:
Yesterday when I was young.... jaja wrijf het er maar in![]()
maar mooi nummer
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef Melting het volgende:
Verzoekjes mogen.
Als ik ze heb, draai ik ze.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef CindieY het volgende:
* CindieY komt ook even meeluisteren
Hey CindieY.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef CindieY het volgende:
Hé, ik had je al gemistquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef CindieY het volgende:
dan zul je dat nodig gehad hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:13 schreef CindieY het volgende:
Ik was de laatste tijd een beetje tv/radio-moe. Vooral erg veel gelezen de afgelopen dagen/weken
Ging het vanmorgen op de nationale radio nog over.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:13 schreef CindieY het volgende:
Ik was de laatste tijd een beetje tv/radio-moe. Vooral erg veel gelezen de afgelopen dagen/weken
Vind ik ook.quote:
Dan zou ik Nena met 99 luftballons wel weer eens horen.quote:
1 papieren boek en 3,5 digitaal boek gelezen, terwijl ik nog wel in die leeftijdscategorie zitquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ging het vanmorgen op de nationale radio nog over.
Dat er zo weinig gelezen wordt tussen de 12 en 30 jaar.
Maar als er gelezen wordt, is het papieren boek nog wel favoriet.
Lezen is echt ontspannend.
waar begin je aanquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik had al wel eerder willen posten, maar ik zit hier te kutten met cryptocurrencies.3 dagen geleden 's avonds ingestapt, de volgende ochtend was de koers gigantisch onderuit gegaan!
Dat ging vrij snel al weer omhoog, dus ff meer coins gekocht nu de koers nog lekker laag was, ging het direct daarna WEER keihard onderuit!
MAARRRRRR......nu sta ik inmiddels weer in de plus!
Niet veel, maar toch!
Mijn kinderen lezen gelukkig nog erg veelquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Probleem met mij is dat ik niet altijd de innerlijke rust heb om te lezen. Muziek lukt altijd wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
HAHA!quote:
Ik vind een paar honderd euro al veel hoorquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!
Nou het gaat om een paar honderd euro, niet idioot veel. Meer kan ik sowieso toch niet missen. (Ik kreeg een riant bedrag terug van de energiemaatschappij, zodoende.)
De coin waar ik nu in geïnvesteerd heb, heeft mijn broer in een paar weken al 600% winst op behaald!
Dat heb ik ook. Daarnaast moet ik voor mijn werk ook regelmatig lange stukken Lezen. Lezen voor de lol doe ik eigenlijk voornamelijk in de vakantie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Probleem met mij is dat ik niet altijd de innerlijke rust heb om te lezen. Muziek lukt altijd wel.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef CindieY het volgende:
Iedereen ongedeerd gebleven trouwens tijdens de storm?
Hehehe is het ook wel, maar mijn broer zit er met tienduizenden euro's in.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind een paar honderd euro al veel hoor
Hehe thx!quote:
mag ik dan advies van jou?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thx!Maar mijn broer zit bij een professionele kring van bankiers enzo. Ik krijg tips via hem.
1 van hen heeft al anderhalve ton winst gemaakt met een relatief kleine inleg in het begin!
Speculeren met geld wat je niet hebt is sowieso niet handig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:21 schreef tailfox het volgende:
Moet zeggen coins inversteren van geld wat je niet hebt is niet zo handig
Je zoekt dus een manier om snel rijk te worden?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thx!Maar mijn broer zit bij een professionele kring van bankiers enzo. Ik krijg tips via hem.
1 van hen heeft al anderhalve ton winst gemaakt met een relatief kleine inleg in het begin!
Neuh, ik heb nu een kleine reserve wat gewoon voldoende is om mee rond te komen (en mijn vriendin heeft ook al een bijbaantje).quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:21 schreef tailfox het volgende:
Moet zeggen coins inversteren van geld wat je niet hebt is niet zo handig
Nu dus al.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik blijf verre van die bitcoins. Tegen de tijd dat ik me er in ga verdiepen ben ik sowieso te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |