Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:36 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Ondertussen zijn we weer meer dan een week verder maar heb ik nog steeds geen update mogen ontvangen - behalve dan van support dat er naar wordt gekeken. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Als er bij wijze van vandaag wordt gevlogen duurt het daarna ook nog eens een aantal dagen tot een aantal weken als ik het goed begrijp uit je vorige post?
Ik heb jouw order even nagekeken en vooralsnog loopt het tamelijk op schema. De laatste status is dat jouw order verwerkt is in HK-sorteercenter. Ik vermoed dan ook dat jouw pakketje reeds onderweg is naar de UK en daar zal het spoedig verwerkt worden. Heb even geduld in deze, aangezien wij ook gebonden zijn aan de vervoerders en momenteel hebben wij geen invloed op de snelheid hiervan. Tevens zal ik jouw order ook in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:04 schreef WiepS het volgende:
Gearbest,
Zou je deze bestelling willen checken? Deze staat 4 weken op "Southall, your package is on its way".
Er lijkt niets te gebeuren. Dit zou toch wel moeten vanaf nu?
- Orderdatum: 17-1-2018
- Product: Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1801170730202364
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3334734424
- Verzendmethode: DPDUK1 Priority line
- Probleem: Status nu 4 weken op Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Refund
Dank je wel alvast!
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Your package has already been received in HongKong Sorting Centre as you already pointed in your previous reply and it will arrive in the UK very soon. With the shipping method you choose for your order, Priority Line, it will take up to 3-4 weeks (this is an estimatation) before the package arrives in the UK. When your package passes the customs in the UK your tracking code will be updated and you will probably receive the package within 2-3 days (this is an estimation). Please, be patient and your package will arrive very soon! Besides, I will keep an eye out on this order to make sure that everything goes well.
That is why I gave an estimation. Sometimes it is longer and sometimes it is shorter. I cannot do anything about the delivery(time).quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:52 schreef CaptainHero het volgende:
[..]
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...
Hallo Tweek,quote:Op zondag 18 februari 2018 22:59 schreef Tweek het volgende:
He Gearbest, ik heb een bestelling geplaatst W1801201602142835
Nog steeds niet binnen.Kan ik die nog verwachten of niet?
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.
[..]
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt. Het kan iets langer duren voordat ik hier een reactie op heb middels Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef ebutyouyou het volgende:
Ha Gearbest,
Ik hoop dat je me kan helpen want wordt het spuugzat allemaal
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product:Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER 202209901 1 $19.99
Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE 192029002 1 $39.99
2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN.(?)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Bericht gehad dat ze niet meer kunnen leveren en slechts deel van het geld terug
- Voorkeur: Resend of Refund. Refund
Ik heb begin december bestelling geplaatst. Duurde allemaal eeuwig. Vervolgens 29 januari mailtje dat ze een deel niet kunnen bezorgen en dat ik daarvoor een refund krijg (ook netjes gekregen).
Vervolgens krijg ik 30 januari nog zo'n mailtje dat alles gecanceld is. Voor deze producten nog geen refund gekregen. Zou ik graag willen .
Hoop dat je me kan helpen
Fijn om te horen en bedankt voor het berichtje! De tracking codes zijn niet altijd goed up-to-date, maar je hebt in ieder geval je pakketje ontvangen, veel plezier ermee!quote:Op maandag 19 februari 2018 10:39 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.
Deze wordt via België bezorgd, oftewel daar afgeleverd aan de bezorgdienst. Ik vermoed dan ook dat er geen enkel probleem zal optreden. Echter, ik ga voor je navragen of de resend is verstuurd naar een adres in de Achterhoek (NL). Ook hier geldt dat het iets langer kan duren voor ik hier meer over weet middels het Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:13 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Gb ik heb een vraag over de betreffende resend : LVS1376360002877711
VerzendmethodeEXPHQ (beexphq)
Is deze resend nu naar Belgie verzonden? Zo gaan mijn bestellingen die ik maak nooit ,nu gaat het wel over een resend waar ik dus geen keus in heb gehad.
Komt deze wel aan gezien alle problemen met de douane in Belgie , en aangezien ik immers in de Achterhoek woon (NL) vind ik dit een vreemde route?
super, dankje!quote:Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt.
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maandquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachten
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:47 schreef amadeus123 het volgende:
Bij mijn bestelling van de xiaomi vacuum zie ik op de invoice staan " Roomba".
Is dit standaard bij dit soort stofzuiger dat het als roomba omschreven wordt? Wou toch even nagaan als ik zeker het juiste pakket mag ontvangen.
Bedankt
Fijn om te horen dat je het pakketje in ontvangst hebt mogen nemen! Is het toch mooi op tijd bezorgd, veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:17 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maand
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduldquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef spijk860 het volgende:
Hey GB,
Ik heb op 27-1-2018 een mailtje gekregen dat mn pakket onderweg zou zijn, nog steeds werkt de tracking niet?
Gaat om order: W1801160459288426
Met track and trace code: 3603236562
Wellicht een verkeerde tracking? De support sectie reageert niet op mn vraag naar een werkende track and trace
Dan weet je mee dan mijquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduld
Helaas nog niks te horen gekregen, maar ik wacht nog ff af, bijna 3weken nuquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.
Ik wacht nog geduldig!quote:Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoetJe zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Order nr. W1802110426341978quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.
[..]
Hier nog wat over gehoord van je leidinggevende?quote:Op zondag 4 februari 2018 13:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja deze gaat nog komen. Dit heb ik ook doorgekregen.
[..]
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus
[..]
Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.
Ik zou deze nog gewoon open laten staan
Dat is prima! Ik verwacht dat de tracking code spoedig zal worden ge-update, maar dit ligt helaas niet in onze handen. Hoe dan ook, het traject verloopt vooralsnog op schemaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:12 schreef spijk860 het volgende:
[..]
Dan weet je mee dan mijgoed nieuws dat het onderweg is, dan wacht ik rustig af
De laatste update die ik kan zien is op 10-02: Pakket aangekomen op de luchthaven. Jouw pakketje loopt dus nog keurig op schema. We proberen de orders in dergelijke gevallen apart te verzenden, maar dat is afhankelijk van een aantal factoren en kan ik niet garanderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas nog niks te horen gekregen, maar ik wacht nog ff af, bijna 3weken numisschien komt die eerder dan de tracking update.
Maar mijn vraag was eigenlijk, ik heb 2x zelfde product besteld en meteen betaald, wordt deze dan apart verzonden of als 1 pakket?
Bedankt, ik ga hier achteraan en zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:34 schreef amadeus123 het volgende:
[..]
Order nr. W1802110426341978
Shipping nr. 3702785222
Ik heb helaas te horen gekregen dat je deze 5% niet meer krijgt, zeer spijtig. Vind het zelf ook zeer vervelend voor jou. De reden is dat we niet meer kunnen teruggeven dan betaald is, aangezien je gekozen hebt voor een refund. Als je het product toch nog ontvangen had of had gekozen voor een resend, dan kreeg je wel de compensatie. Aangezien er een refund plaatsvond is het aankoop bedrag teruggestort en vind die 5% compensatie niet meer plaats.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:39 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Hier nog wat over gehoord van je leidinggevende?
Gearbest, weet je al meer over de missende bestellingen / vervangende onderdelen of een nieuw ticket ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:48 schreef FieRo71 het volgende:
- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:
- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)
-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE
ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html
- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund
Ticket: WT18011202266
(ingekorte quote)
Nog niet, want door het Chinees Nieuwjaar is dit nog niet gebeurd. Dit is een groot feest bij ons en duurt 2 weken, maar de meeste nemen 1,5 week vrij. De klantenservice heeft bijna volledig vrij alsmede mijn contactpersonen. Ik zelf sta jullie gewoon te woord hier dus ik was er wel, maar de klantenservice nietquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:33 schreef FieRo71 het volgende:
[..]
Gearbest, weet je al meer over de missende bestellingen / vervangende onderdelen of een nieuw ticket ?
Fijn om te horen! Bedankt dat je dit even laat weten en veel plezier met jouw pakketje!quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:21 schreef WiepS het volgende:
[..]
Deze is gisteren bezorgd, dus op woensdag 21 februari.
Bedankt. Enig idee wanneer je dit ongeveer te weten komt? Of zal het nog een paar dagen duren door het Chinees nieuwjaar? Ik hoop namelijk op goed nieuws dat het toch correct was. Mvgquote:Bedankt, ik ga hier achteraan en zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.
[..]
Ik verwacht hier toch wel binnen enkele dagen nu reactie op te krijgen. Ik denk zelf vlak naar het weekend. Ik hoop ook op goed nieuws natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:17 schreef amadeus123 het volgende:
[..]
Bedankt. Enig idee wanneer je dit ongeveer te weten komt? Of zal het nog een paar dagen duren door het Chinees nieuwjaar? Ik hoop namelijk op goed nieuws dat het toch correct was. Mvg
Hallo,quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:29 schreef robin17a het volgende:
- Orderdatum: 28-01-2018
- Product: Dibea C17 2-in-1 Wireless Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1801281016311334
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3603289153
- Verzendmethode: dpduk1
- Probleem: pakje is al een tijd onderweg
Ok prima, wacht ik het nog even af. Geniet zelf ook van de feestdagen !quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nog niet, want door het Chinees Nieuwjaar is dit nog niet gebeurd. Dit is een groot feest bij ons en duurt 2 weken, maar de meeste nemen 1,5 week vrij. De klantenservice heeft bijna volledig vrij alsmede mijn contactpersonen. Ik zelf sta jullie gewoon te woord hier dus ik was er wel, maar de klantenservice nietHierdoor konden de tickets niet behandelt worden. Dit zal spoedig gebeuren. Alle problemen zullen komende dagen zo snel mogelijk behandelt worden.
Jammer dat het niet helemaal duidelijk is, maar het staat onder het kopje "Mijn pakketje nog niet ontvangen?".quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
aangezien ik in de (nabije) toekomst wel weer bij jullie wil/ga bestellen wil ik toch even wat extra duidelijkheid over dingen die ik niet in detail in de openingspost kon vinden (of de info die hier gegeven is CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #7 )
In de nieuwe info die gegeven is staat ongeveer 4 weken levertijd voor priority line, op de website staat nu 16-27 business days dus 3-5 weken. Gemiddelde van 4 weken lijkt me dan inderdaad. Mijn eerste antminer s9 heb ik besteld op 1 februari en de 2e antminer op 4 februari, ik hou even die van 1 februari aan bij mijn vragen.
Ik zie het volgende nu 3 weken zijn verstreken
[ afbeelding ]
Lijkt me niet onlogisch, het is blijkbaar nog niet in Engeland (neem ik aan?). Maar als het in Engeland aankomt en door de duane is gekomen dan kan ik daar de nieuwe shipping informatie update zien en dan gaat de tracking dus werken toch? Ik vraag het maar even, lijkt me dat het zo is, maar ik hoor andere mensen over southhall etc terwijl ik alleen maar dit elke keer zie.. vandaar.
En over waarschijnlijk 1 tot misschien maximaal 2 weken vanaf nu zal dat zo zijn neem ik aan toch? Gaat dus om tracking nummer 3685075853 Kan je daar ook al iets mee om iets meer informatie te verschaffen of gaat dat niet? Vraag het gewoon maar even, eerste aankoop bij jullie en direct een vrij fors bedrag vandaar (informatievoorziening op de website vind ik/is nogal summier), bedankt in ieder geval alweer alvast voor het antwoordenEn een fijn weekend gewenst
Ik heb het nu ontvangen, lag bij de buren. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik de verzekering dan betaal, nam aan dat het dan aangetekend verzonden wordt maar dat is blijkbaar niet zo? Bedoel deze buren zijn wel betrouwbaar maar bepaalde andere buren ben ik niet zo zeker van en spreek ik nooit. Vooral ook omdat ik uberhaupt geen idee had waar mijn pakket is/was en blijkt dat het al ergens geleverd was zonder dat ik het wist is even best naar. Ik kan namelijk nog steeds ook helemaal niet vinden waar die track and trace zou zijn.. Kan je dat uberhaupt nog wat extra uitleggen?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 05:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jammer dat het niet helemaal duidelijk is, maar het staat onder het kopje "Mijn pakketje nog niet ontvangen?".
Ik heb het zelf even voor je nagekeken. Je pakketje is zelfs de UK al voorbij en is nu zelfs al in Nederland
Ik zie zelfs dat je het gisteren ook al ontvangen moet hebben als het goed is. Het heeft namelijk de status "The parcel has been delivered". Kan je bevestigen dat je het gisteren wel ontvangen hebt. In ieder geval wens ik je alvast heel veel plezier ermee!
Fijn om te horen dat het aan is gekomen. De verzekering is bedoelt als de verzending niet bij jou afgeleverd (verdwenen is) wordt en/of je pakketje beschadigd ontvangt. Dit kan dus zijn dat het apparaat niet werkt bij ontvangst. Normaal gezien zou DPD niet bij de buren deze pakketjes moeten afleveren, want er dient namelijk wel echt voorgetekend te moeten worden.... Dit is dus een beetje vreemd van DPD.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 09:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik heb het nu ontvangen, lag bij de buren. Vraag me eigenlijk af waarvoor ik de verzekering dan betaal, nam aan dat het dan aangetekend verzonden wordt maar dat is blijkbaar niet zo? Bedoel deze buren zijn wel betrouwbaar maar bepaalde andere buren ben ik niet zo zeker van en spreek ik nooit. Vooral ook omdat ik uberhaupt geen idee had waar mijn pakket is/was en blijkt dat het al ergens geleverd was zonder dat ik het wist is even best naar. Ik kan namelijk nog steeds ook helemaal niet vinden waar die track and trace zou zijn.. Kan je dat uberhaupt nog wat extra uitleggen?
En vooral wat de verzekering precies doet, aangezien ik het liefst niet heb dat dit bij de buren afgeleverd wordt. Is trouwens bij bijvoorbeeld postnl en waarschijnlijk ook andere postbezorgers wel normaal bij kleinere pakketjes maar met zo'n pakket met zo'n waarde en dan verzekerd voor 85 euro had ik gehoopt dat ik het echt gewoon zelf zou ontvangenBedankt in ieder geval voor je bericht en het uitzoeken, en ja ben er best blij mee dat ik het nu heb (levertermijn zelf is ook nog wel netjes dan) alleen de manier waarop heb ik dus nog wel de bovenstaande vragen over..
Extra vraagje: kan je voor order 3685457599 ook zien waar het nu is?
[ afbeelding ]
Bedoel ik klik overal en als ik op DPDUK1 klik kom ik uit op https://www.17track.net/en en gebruik daar dan trackingnummer 3685457599 maar net als bij mijn vorige pakketje krijg ik gewoon altijd not found te zien. Dus wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt
om hier even op in te haken, die van mij was ook hij de buren bezorgd. Vond het niet echt een probleem in mijn geval, maar als je echt dure shit hebt dan snap ik dat het niet zo handig kan zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het aan is gekomen. De verzekering is bedoelt als de verzending niet bij jou afgeleverd (verdwenen is) wordt en/of je pakketje beschadigd ontvangt. Dit kan dus zijn dat het apparaat niet werkt bij ontvangst. Normaal gezien zou DPD niet bij de buren deze pakketjes moeten afleveren, want er dient namelijk wel echt voorgetekend te moeten worden.... Dit is dus een beetje vreemd van DPD.
Dat is een goeie opmerking. Ik ga die wat beter uitwerken dan
Heb je bij je bestelling je nummer ingevuld, want dan wordt je in de ochtend ook nog op de hoogte gebracht via een SMS van DPD. Zelf kan je het pakketje inderdaad ook volgen via 17track. In sommige gevallen werkt die niet en moet je vervoerder selecteren klikken. Dit is in dit geval DPD (UK). Dan werkt deze wel. Via de DPD site werk ik het liefste als de tracking actief is geworden. Dan kan je precies zien waar je pakketje zich bevindt.
Voordat de tracking actief wordt gebruik ikzelf altijd Faryaa. Via deze site krijg je een overzicht waar je pakketje zich in de tussentijd is.
Met de laatste status update verwacht ik ook dat deze snel in de UK aankomt. Dit zal niet zo heel lang meer duren verwacht ik zo.
Dat ben ik helemaal met je eens. Daarom moet er ook voor getekend worden normaal gezien. Ik zou het ook niet tof vinden als het bij de buren komt. Ongeacht of we het er goed mee kunnen vinden of niet. Ik ga eens nakijken samen met mijn collega of we daar iets aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
om hier even op in te haken, die van mij was ook hij de buren bezorgd. Vond het niet echt een probleem in mijn geval, maar als je echt dure shit hebt dan snap ik dat het niet zo handig kan zijn.
dag Mr. Gearbest Shopkeeper,quote:Klopt, ik heb dit toen met je bekeken en toen wisten we het niet zeker inderdaad. Het leek er toen op dat deze erbij zouden zitten, Toen stond er als ik me goed herinner het zinnetje ook niet bij "Note: powered by CR123A cell battery ( voltage: 3.0V ), but not included in the package". Ik vermoed inderdaad dat ze deze eruit halen door de regelgeving. Dat ze bij Aliexpress wel aankomen verklaard dit ook, omdat je daar met externe verkopers zit en deze houden zich niet aan de regels daarvan.
Ik ga deze voor je doorgeven en zal er een omschrijving van doen. Ik zal hier niet snel antwoord op hebben door het Chinees nieuwjaar. Het kan dus even duren voordat je een ticket erover gaat ontvangen. Laat dan ook even weten wat de uitkomst ervan is.
Okay duidelijk bedankt voor je antwoord!quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:25 schreef Gearbest het volgende:
De laatste update die ik kan zien is op 10-02: Pakket aangekomen op de luchthaven. Jouw pakketje loopt dus nog keurig op schema. We proberen de orders in dergelijke gevallen apart te verzenden, maar dat is afhankelijk van een aantal factoren en kan ik niet garanderen.
Graag gedaan en fijn dat het is opgelostquote:Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef yezzer het volgende:
[..]
dag Mr. Gearbest Shopkeeper,
Ik kreeg zonet een ticket waarbij werd voorgesteld om 5 USD als compensatie te ontvangen, waarop ik ben ingegaan.
Dus ik wil u opnieuw mijn gewaardeerde dank betuigen voor uw tussenkomst! THX
vele groeten en doe zo voort, dat wordt hier enorm geapprecieerd!
Dit is nog naar de UK, want via de UK wordt deze weer overgedragen aan DPD om vervolgens naar NL te worden vervoerdquote:Op maandag 26 februari 2018 14:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Okay duidelijk bedankt voor je antwoord!
Ik zag in je andere post de website van Faryaa, hier kan ik wel meer zien
2018-02-22 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
Betekent dit Nederland? of helaas nog eerst de UK?
telefoon heb ik nog niet, 3-4 week nog niet voorbij, maar vandaag kreeg ik een mail dat ik alsnog de fok code kreeg en dus 10 dollar terug. weet niet of jij hier de hand aan had maar in elk geval netjes!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:42 schreef sjaak109 het volgende:
Lol,
zat nog te dubben, wel niet wel niet wel niet.
maar in elk geval bedankt voor je support, het liep allemaal langs elkaar heen.
mocht je nog wat kunnen doen graag, maar anders even goede vrienden
Ja dat is via deze weg gegaan inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef sjaak109 het volgende:
[..]
telefoon heb ik nog niet, 3-4 week nog niet voorbij, maar vandaag kreeg ik een mail dat ik alsnog de fok code kreeg en dus 10 dollar terug. weet niet of jij hier de hand aan had maar in elk geval netjes!
Al iets vernomen?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 02:15 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik verwacht hier toch wel binnen enkele dagen nu reactie op te krijgen. Ik denk zelf vlak naar het weekend. Ik hoop ook op goed nieuws natuurlijk
Ik heb zojuist te horen gekregen dat het verzonden item een Original Xiaomi Smart Vacuum Cleaner betreft. Dat is goed nieuws, dus wees gerustquote:
Helaas kunnen wij jouw order niet meer cancellen, aangezien deze al reeds verwerkt en verzonden is. Echter, vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en is er nog niets aan de hand. Je hoeft je geen zorgen te maken, want onze vervoerders zijn zeer betrouwbaar en wij houden onze orders nauw in de gaten wanneer er zich enige problemen zouden optreden. Wat betreft de verzendmethode die je hebt gekozen heb ik hier wat extra informatie:quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:37 schreef EdoR het volgende:
Beste Gearbest
ik heb vorige week een bestelling bij gearbest geplaatst als ik nu vervolgens op de invoice kijk zie ik het het bedrijf in china staan dat het verzend. Als ik vervolgens op de naam van dit bedrijf google wordt ik niet heel erg blij van wat ik allemaal lees. Bij mijn bestelling staat dat deze shipped out is kan u mij aangeven of dit klopt?
- Orderdatum: 22-02-2018
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Order nummer:WW1802221458587785
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15193335166309
- Verzendmethode: EUTHXYH
Zou ik deze order eventueel nog kunnen cancellen of is hij al verzonden? Ik heb toch een beetje naar onderbuik gevoel na alles wat ik nu gelezen heb mbt verzending. Verwacht u dat ik ook nog douane kosten moet betalen voor deze zending? Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen ivm de toch wel hoge prijs voor deze levering. ik hoor graag van u bedankt!
Zou je aub ook even je trackingnummer & verzendmethode willen doorsturen. Dan kan ik dit sneller achterhalen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 10:01 schreef Puntje013 het volgende:
Beste gearbest medewerker,
Zou je kunnen kijken hoe het met mijn order zit? Nr. WP1802241808081526
Deze staat sinds het weekend op verzonden maar de tracking geeft nog steeds aan dat de verzender op het pakket wacht.
Tracking number is: 3378101635108693quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je aub ook even je trackingnummer & verzendmethode willen doorsturen. Dan kan ik dit sneller achterhalen.
Fijn om te horen dat het pakketje is ontvangen en geen douanekosten dat maakt het nog beter! Bedankt voor het bericht! Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor en het doet me deugd een tevreden klant geholpen te hebben. Veel plezier met jouw pakketje!quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:40 schreef Syd het volgende:
Beste gearbe St
Bij deze wil ik melden dat mijn pakket in goede orde is ontvangen.Bij deze nogmaals bedankt voor je snelle en duidelijke antwoorden. Jammer dat de tracking wat onduidelijk is als dit iets beter geïnformeerd wordt tijdens bestellen zal het je een hoop berichten schelen.
Maar nogmaals Thanks! !
Ohja en geen douanekostenpakket was totaal ongeveer 170euro.
Bedankt voor de gegevens, ik ga het even voor je navragen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten. Wel kan ik je alvast melden dat de tracking code niet altijd up-to-date is en het vaak enige tijd duurt voordat de status verandert dat de bezorger wacht op het pakketje.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:20 schreef Puntje013 het volgende:
[..]
Tracking number is: 3378101635108693
Verzonden met hermes zover ik kan achterhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |