Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:36 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Ondertussen zijn we weer meer dan een week verder maar heb ik nog steeds geen update mogen ontvangen - behalve dan van support dat er naar wordt gekeken. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Als er bij wijze van vandaag wordt gevlogen duurt het daarna ook nog eens een aantal dagen tot een aantal weken als ik het goed begrijp uit je vorige post?
Ik heb jouw order even nagekeken en vooralsnog loopt het tamelijk op schema. De laatste status is dat jouw order verwerkt is in HK-sorteercenter. Ik vermoed dan ook dat jouw pakketje reeds onderweg is naar de UK en daar zal het spoedig verwerkt worden. Heb even geduld in deze, aangezien wij ook gebonden zijn aan de vervoerders en momenteel hebben wij geen invloed op de snelheid hiervan. Tevens zal ik jouw order ook in de gaten houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:04 schreef WiepS het volgende:
Gearbest,
Zou je deze bestelling willen checken? Deze staat 4 weken op "Southall, your package is on its way".
Er lijkt niets te gebeuren. Dit zou toch wel moeten vanaf nu?
- Orderdatum: 17-1-2018
- Product: Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1801170730202364
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3334734424
- Verzendmethode: DPDUK1 Priority line
- Probleem: Status nu 4 weken op Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Refund
Dank je wel alvast!
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Your package has already been received in HongKong Sorting Centre as you already pointed in your previous reply and it will arrive in the UK very soon. With the shipping method you choose for your order, Priority Line, it will take up to 3-4 weeks (this is an estimatation) before the package arrives in the UK. When your package passes the customs in the UK your tracking code will be updated and you will probably receive the package within 2-3 days (this is an estimation). Please, be patient and your package will arrive very soon! Besides, I will keep an eye out on this order to make sure that everything goes well.
That is why I gave an estimation. Sometimes it is longer and sometimes it is shorter. I cannot do anything about the delivery(time).quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:52 schreef CaptainHero het volgende:
[..]
So now its officially been more then 4 weeks and still no update on tracking either on DPD or Faryaa site...
Hallo Tweek,quote:Op zondag 18 februari 2018 22:59 schreef Tweek het volgende:
He Gearbest, ik heb een bestelling geplaatst W1801201602142835
Nog steeds niet binnen.Kan ik die nog verwachten of niet?
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niet precies zeggen hoelang dit nog kan duren, aangezien we in deze afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Hier staan wij los van en hebben wij dus ook geen invloed op. Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig wachten, dat blijft lastig dat begrijp ik, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen. Zoals ik al eerder heb vermeld houd ik jouw order onder toezicht en blijf ik deze controleren op abnormaliteiten.
[..]
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt. Het kan iets langer duren voordat ik hier een reactie op heb middels Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef ebutyouyou het volgende:
Ha Gearbest,
Ik hoop dat je me kan helpen want wordt het spuugzat allemaal
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product:Original Xiaomi Pro HD In-ear Hybrid Earphones Color:SILVER 202209901 1 $19.99
Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush Size:OVAL
Color:WHITE 192029002 1 $39.99
2PCS SOOCAS Replacement Toothbrush Head
- Ordernummer: W1712030932078709.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX800446735CN.(?)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Bericht gehad dat ze niet meer kunnen leveren en slechts deel van het geld terug
- Voorkeur: Resend of Refund. Refund
Ik heb begin december bestelling geplaatst. Duurde allemaal eeuwig. Vervolgens 29 januari mailtje dat ze een deel niet kunnen bezorgen en dat ik daarvoor een refund krijg (ook netjes gekregen).
Vervolgens krijg ik 30 januari nog zo'n mailtje dat alles gecanceld is. Voor deze producten nog geen refund gekregen. Zou ik graag willen .
Hoop dat je me kan helpen
Fijn om te horen en bedankt voor het berichtje! De tracking codes zijn niet altijd goed up-to-date, maar je hebt in ieder geval je pakketje ontvangen, veel plezier ermee!quote:Op maandag 19 februari 2018 10:39 schreef GRt8 het volgende:
[..]
Zaterdag spontaan ontvangen, thanks voor het in de gaten houden! Diezelfde zaterdag is overigens ook spontaan de complete tracking geüpdatet met alle nieuwe informatie.
Deze wordt via België bezorgd, oftewel daar afgeleverd aan de bezorgdienst. Ik vermoed dan ook dat er geen enkel probleem zal optreden. Echter, ik ga voor je navragen of de resend is verstuurd naar een adres in de Achterhoek (NL). Ook hier geldt dat het iets langer kan duren voor ik hier meer over weet middels het Chinees Nieuwjaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:13 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Gb ik heb een vraag over de betreffende resend : LVS1376360002877711
Verzendmethode EXPHQ (beexphq)
Is deze resend nu naar Belgie verzonden? Zo gaan mijn bestellingen die ik maak nooit ,nu gaat het wel over een resend waar ik dus geen keus in heb gehad.
Komt deze wel aan gezien alle problemen met de douane in Belgie , en aangezien ik immers in de Achterhoek woon (NL) vind ik dit een vreemde route?
super, dankje!quote:Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga dit even nakijken hoe dit precies zit en uitzoeken hoe dit is verlopen. Tevens ga ik proberen dit voor je te regelen, zodat het opgelost wordt.
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maandquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel allemaal gedaan. Je order is pas op de 25 geplaatst dus dit ligt nog wel heel ver voor op schema. Parcel in clearance kan bij de ene een paar dagen duren en bij de andere duurt dit 4 weken bij wijze van. Hierin hebben wij geen invloed en hier kan ik echt alleen zeggen dat je geduld moet hebben en wachten
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:47 schreef amadeus123 het volgende:
Bij mijn bestelling van de xiaomi vacuum zie ik op de invoice staan " Roomba".
Is dit standaard bij dit soort stofzuiger dat het als roomba omschreven wordt? Wou toch even nagaan als ik zeker het juiste pakket mag ontvangen.
Bedankt
Fijn om te horen dat je het pakketje in ontvangst hebt mogen nemen! Is het toch mooi op tijd bezorgd, veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:17 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Gister binnen gekomen! Mooi binnen 1 maand
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduldquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef spijk860 het volgende:
Hey GB,
Ik heb op 27-1-2018 een mailtje gekregen dat mn pakket onderweg zou zijn, nog steeds werkt de tracking niet?
Gaat om order: W1801160459288426
Met track and trace code: 3603236562
Wellicht een verkeerde tracking? De support sectie reageert niet op mn vraag naar een werkende track and trace
Dan weet je mee dan mij goed nieuws dat het onderweg is, dan wacht ik rustig afquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De tracking code is wel correct en de laatste update die ik zie is op 07-02: Dat de douane-inklaring is voltooid. Vooralsnog loopt jouw order keurig op schema en ik verwacht dan ook dat je deze spoedig in ontvangst mag nemen. De tracking code zal vanzelf een keer ge-update worden, dit duurt vaker wat langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Heb dus aub even geduld
Helaas nog niks te horen gekregen, maar ik wacht nog ff af, bijna 3weken nu misschien komt die eerder dan de tracking update.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb nog even gekeken en het is vanauit Hong Kong vertrokken. Meer kan ik helaas nog niet zien.
Ik wacht nog geduldig!quote:Op zondag 11 februari 2018 17:10 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven en dan zullen ze meteen kijken of je aan de voorwaarden voldoet Je zal hier snel ticket over krijgen. Je zal dan wel de factuur door moeten sturen van de douanekosten.
Laat even weten hoe het af is gelopen. Mag ook via de PM
Order nr. W1802110426341978quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je mij aub even je ordernummer & trackingnummer kunnen geven. Dan ga ik dit even navragen, want dat is natuurlijk wel vreemd. Ik vermoed dat het een foutje is op de invoice en dat het juiste product is verzonden. Zodra ik hierover meer weet laat ik je het weten.
[..]
Hier nog wat over gehoord van je leidinggevende?quote:Op zondag 4 februari 2018 13:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja deze gaat nog komen. Dit heb ik ook doorgekregen.
[..]
Lees eerst even de beginpost hoe de verzending van Priority Line werkt. Je pakketje is nog onderweg van het warenhuis naar de UK. Dit duurt ongeveer 3-4 weken. Deze zal binnenkort in de UK aankomen en dan zal de DPD tracking actief worden. Vanaf daar is het nog 2-3 dagen eer je het in huis hebt. Nog heel even geduld dus
[..]
Bedankt voor de melding hiervan en ik ga dit doorgeven naar mijn leidinggevende, want ik vind dit zelf niet netjes. Anders wiens tracking wel nog actief is geworden of voor een resend hebben gekozen mogen de 5% wel houden. Dit vind ik dus niet eerlijk met jou geval. Ik ga nog in ieder geval proberen te regelen dat die 5% alsnog in orde wordt gemaakt. Ik hoop dat dat gaat lukken.
Ik zou deze nog gewoon open laten staan
Dat is prima! Ik verwacht dat de tracking code spoedig zal worden ge-update, maar dit ligt helaas niet in onze handen. Hoe dan ook, het traject verloopt vooralsnog op schemaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:12 schreef spijk860 het volgende:
[..]
Dan weet je mee dan mij goed nieuws dat het onderweg is, dan wacht ik rustig af
De laatste update die ik kan zien is op 10-02: Pakket aangekomen op de luchthaven. Jouw pakketje loopt dus nog keurig op schema. We proberen de orders in dergelijke gevallen apart te verzenden, maar dat is afhankelijk van een aantal factoren en kan ik niet garanderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Helaas nog niks te horen gekregen, maar ik wacht nog ff af, bijna 3weken nu misschien komt die eerder dan de tracking update.
Maar mijn vraag was eigenlijk, ik heb 2x zelfde product besteld en meteen betaald, wordt deze dan apart verzonden of als 1 pakket?
Bedankt, ik ga hier achteraan en zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:34 schreef amadeus123 het volgende:
[..]
Order nr. W1802110426341978
Shipping nr. 3702785222
Ik heb helaas te horen gekregen dat je deze 5% niet meer krijgt, zeer spijtig. Vind het zelf ook zeer vervelend voor jou. De reden is dat we niet meer kunnen teruggeven dan betaald is, aangezien je gekozen hebt voor een refund. Als je het product toch nog ontvangen had of had gekozen voor een resend, dan kreeg je wel de compensatie. Aangezien er een refund plaatsvond is het aankoop bedrag teruggestort en vind die 5% compensatie niet meer plaats.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:39 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
Hier nog wat over gehoord van je leidinggevende?
Gearbest, weet je al meer over de missende bestellingen / vervangende onderdelen of een nieuw ticket ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:48 schreef FieRo71 het volgende:
- Orderdatum: 24 november 2017
- Product:
- Anet A8 Desktop 3D Printer
2 KAPOTTE ONDERDELEN (hotend en moederboard)
-1.75mm PLA 3D Printing Filament Biodegradable Material 1kg
Color:WHITE
- K - Camel 1.75mm ABS 3D Printing Filament 340m
Color:BLACK
- K-Camel 340M 1.75mm ABS Filament 3D Printer Material
Color:WHITE
ONDERSTAANDE IS NOOIT AANGEKOMEN:
-Anet 5015 Ultra-quiet Turbo Small Fan
Color:BLACK
- Makerbot M3 Heating Bed Adjusting Nut
Color:SILVER
glasplaat
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_227525.html
V6 extruder 0.4mm
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_613785.html
Rubber belt GT2 10 meter
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_437606.html
mosfet
https://www.gearbest.com/current-mos-_gear/
bedlevel sensor
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_591321.html
nozzles
https://www.gearbest.com/(...)_campaign=shareasale
cable chain
https://www.gearbest.com/3d-printer-parts/pp_268309.html
- Ordernummer: W1711241432015173
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998672914 & 5998672921 (gedeeltelijke verzending)
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: nog niet ontvangen / defect
- Voorkeur: Resend of anders refund
Ticket: WT18011202266
(ingekorte quote)
Nog niet, want door het Chinees Nieuwjaar is dit nog niet gebeurd. Dit is een groot feest bij ons en duurt 2 weken, maar de meeste nemen 1,5 week vrij. De klantenservice heeft bijna volledig vrij alsmede mijn contactpersonen. Ik zelf sta jullie gewoon te woord hier dus ik was er wel, maar de klantenservice niet Hierdoor konden de tickets niet behandelt worden. Dit zal spoedig gebeuren. Alle problemen zullen komende dagen zo snel mogelijk behandelt worden.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:33 schreef FieRo71 het volgende:
[..]
Gearbest, weet je al meer over de missende bestellingen / vervangende onderdelen of een nieuw ticket ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |