Dit topic is voorlopig nog niet vol.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, mits je nuchter bent.
Via internet hoeven we niet te blazen dus niemand kan het bewijzen, tenzij drugshond begint te typen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit topic is voorlopig nog niet vol.
Andersom.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Dilemma van de dag, eerst jas, schoenen, ivy cap en boodschaprugzak pakken en dan biertje leegdrinken of andersom. KEUZES KEUZES! Het is zwaar voor de witte man.
Zou je het daar niet over hebben als die er is?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via internet hoeven we niet te blazen dus niemand kan het bewijzen, tenzij drugshond begint te typen.
Af en toe gunde ik dat ik een kleurtje had.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Dilemma van de dag, eerst jas, schoenen, ivy cap en boodschaprugzak pakken en dan biertje leegdrinken of andersom. KEUZES KEUZES! Het is zwaar voor de witte man.
Dat is het ook geworden, bovendien als mijn niet opgegeten verspilde voedsel nog in een vuilsniszak mieteren samen plastic, glas en papier om zo er in 1x vanaf te zijn.quote:
Nee, maar jij geeft zelf toe al aan het bier te zitten, Leandra aan de wijn, en DH, Koos en Remlof zijn überhaupt nooit nuchter. Dus er vallen er nogal wat af die hier niet mogen postenquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Via internet hoeven we niet te blazen dus niemand kan het bewijzen, tenzij drugshond begint te typen.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
Voordeel is wel dat het verschil tussen nuchter en straalbezopen bij john niet opvalt.
Eindelijk ik heb de aandacht.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
Voordeel is wel dat het verschil tussen nuchter en straalbezopen bij john niet opvalt.
Whehe.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar jij geeft zelf toe al aan het bier te zitten, Leandra aan de wijn, en DH, Koos en Remlof zijn überhaupt nooit nuchter. Dus er vallen er nogal wat af die hier niet mogen posten.
Probleem is dan weer dat het lastig te spotten is wanneer hij (weer) een hersenbloeding heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar jij geeft zelf toe al aan het bier te zitten, Leandra aan de wijn, en DH, Koos en Remlof zijn überhaupt nooit nuchter. Dus er vallen er nogal wat af die hier niet mogen posten.
Dan droog je toch uit hang je aan een infuus?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Maar jongens, ik drink überhaupt niet
Ik dacht dat je overmatig gebruik maakte van de TAB-toets omdat je handmatige indentation met tabs deed.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Doet doet notepad tegenwoordig aan codecompletion, of bedoel je gewoon om je codereviewer te pesten dat het echt allemaal tabs zijn en niet 4 spaties?
Dat is een slecht idee.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:47 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Maar jongens, ik drink überhaupt niet
Laat mij 1X raden jij geeft geen fooi?quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Edit: ohja, dan ben ik ook nog langs de toko gelopen die het straks komt brengen.
Ligt aan factoren, zoals het weer, de tijd van bezorgen, vriendelijkheid, etc.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat mij 1X raden jij geeft geen fooi?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, boodschappen doen terwijl je thuisbezorgd besteld zodat je avondeten er komt.
Mijn leven is compleet.
Edit: ohja, dan ben ik ook nog langs de toko gelopen die het straks komt brengen.![]()
Wist het wel hoor er langs lopen en dan bezorgen laten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt aan factoren, zoals het weer, de tijd van bezorgen, vriendelijkheid, etc.
Niet standaard nee als het kutweer is, een uur te laat zijn en mijn vreten koud is.
Ze bieden de service. Als de kaasboer zou bezorgen zou ik er ook gebruik van maken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wist het wel hoor er langs lopen en dan bezorgen laten.
Zoiets ja, alleen dan heb ik een Nashvllle burger met mexican patatjes/frietjes.quote:
Het is gewoon een verkapte sneer naar DH en Remlof.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:39 schreef Ryon het volgende:
Nuchter in dit café zitten? Ik ben het eens met Janneke, dat is geen haalbare kaart voor velen.
Jouw avatar heeft lichte ogen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jou avatar doet mij het licht uit de ogen nemen.
Zo'n Europese verkiezingen blijven voor veel mensen toch wel een ver van je bed show, omdat het idee heerst dat er niet veel invloed valt uit te oefenen in vergelijking met nationale verkiezingen. En zelfs bij nationale verkiezing is in sommige Europese landen de opkomst niet hoog. Of zo'n initiatief interesse wekt betwijfel ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Opmerkelijk, er zijn plannen om stemgerechtigden twee stemmen te geven voor Europese verkiezingen: we zouden dan een stem kunnen uitbrengen voor een Nederlandse partij en een stem voor een Europese partij. Het zou het Europa-gevoel versterken. Goed plan lijkt me.
Wat zou Nederland daar tegen kunnen hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Opmerkelijk, er zijn plannen om stemgerechtigden twee stemmen te geven voor Europese verkiezingen: we zouden dan een stem kunnen uitbrengen voor een Nederlandse partij en een stem voor een Europese partij. Het zou het Europa-gevoel versterken. Goed plan lijkt me.
Heb net weer voor vrijdag bij de Jumbo besteld. Bezorgen is heerlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze bieden de service. Als de kaasboer zou bezorgen zou ik er ook gebruik van maken.
Jep die heb ikzelf ook, en ook groen licht groen daar kocht ik mijn partner mee, die wist de rest toen nog niet.quote:
Doe jij dat zo dat ze zien dat het van jou komt, ben jij toch dommer als ik dacht.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:27 schreef Drugshond het volgende:
hmmz, ergens in EHV een kut review geschreven. Straks ben ik nergens op de markt welkom.
Ik laat meer dan mijn vingerafdruk achter.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe jij dat zo dat ze zien dat het van jou komt, ben jij toch dommer als ik dacht.
Zelfs die heeft men niet van mij, nooit meer een reisdocument aangevraagd nadat het ingevoerd werd, ook niet nodig ook rijbewijs is voldoende.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik laat meer dan mijn vingerafdruk achter.
Moet jii zeggen, als FvD’erquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat zou Nederland daar tegen kunnen hebben?
Dit zou daar toch verandering in kunnen brengen? Dan komen er misschien EUpolitici met bekendheid als nationale politici, wat draagvlak voor de EU kan vergrotenquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zo'n Europese verkiezingen blijven voor veel mensen toch wel een ver van je bed show, omdat het idee heerst dat er niet veel invloed valt uit te oefenen in vergelijking met nationale verkiezingen. En zelfs bij nationale verkiezing is in sommige Europese landen de opkomst niet hoog. Of zo'n initiatief interesse wekt betwijfel ik.
Had die door dat je met 2 ct en 1 ct wou betalen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:35 schreef Drugshond het volgende:
klant is koning... ga me niet tagen voor een Irish coffee voor 7.60. In plaats van 7.00. Mijn reaktie was ook er loopt een rat in jullie huis. Ik wil de eigenaar spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |