Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaanquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:
Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Ik ook. Gewoon lekker laten staan.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken
Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren en het kan ook fout gaan. Gisteren en vandaag nu 2x gedaan, 2x goed uitgepakt en nu is het klaar. Ga het niet een 3e keer proberen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken
Checkt Gulden Walletquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, jammer..
Ik kan me niet zo goed voorstellen waar deze enorme daling vandaan komt en waarom het ook net lijkt of er geen einde aan komt.Wat is de trigger geweest?
Ik volg verschillende crypto's in Blockfolio (naast het kleine beetje wat ik ook heb aangeschaft) en echt alles is rood. xD Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Ja, maar dat gebeurt eigenlijk dagelijks, sinds ik die volg. Die fluctueert echt enorm binnen één dag.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaan
Ja scheelt inderdaad stress en tijd, en die tijd kan ik dan hier investeren met shitposten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren.
Prima. Ik heb mijn winst al binnen, spring wel weer een keer in.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joe
Waar haal jij je Gulden info vandaan in Blockfolio?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vreemd, hoe kan dat dan?
Blockfolio lijkt wel vaker niet te kloppen. Is er een betere app?
Deltaquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Vreemd, hoe kan dat dan?
Blockfolio lijkt wel vaker niet te kloppen. Is er een betere app?
FOMO + positieve berichten over regulering van exchanges = moonquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang het gaat duren om dit te boven te komen. Mensen posten steeds die grafiekjes van de januari's van de afgelopen 3 jaren, maar de bull run van de afgelopen maanden lijkt meer op die van 2013/2014. En het zou mij dus ook niets verbazen als het weer enkele maanden tot misschien wel jaren duurt voor we terug zijn op het huidige niveau.
Ik hodl lekker, er zijn nu veel meer kansen op de markt dan 4 jaar geleden, maar terug op $ 18k in 5 weken lijkt me stug
Juni wordt waves maand.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:21 schreef Atlantis- het volgende:
Nog even en waves is weer terug op het niveau waar ik hem heb gekocht 6 maanden geleden
jaja destijds bijna op een ATH gekocht
onzin. Dan zouden mensen die UPC of baan ooit gekocht hebben maar nooit meer verkocht dus geen verlies hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee hoor, winst is pas als je uitcasht net zoals verlies.
Ik heb maar één mogelijke exchange en dat is Bluetrade?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:20 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waar haal jij je Gulden info vandaan in Blockfolio?
Balenquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Modum bijna terug naar waar ik hem kocht
Ik zat op een dubbele verdubbeling voor deze ellende.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
De dj lachte die persoon keihard uit toch?quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Ik zou regulatie niet zo'n probleem vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Atlantis- het volgende:
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"
alle weak hands eruit
watquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |