ik ken anders mensen die in lucht handelen. en die wonen toch in een huis van 6/7 ton. zo slecht is die handel dus nog nietquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat weet natuurlijk niemand. Maar laten we wel wezen, een cryptomunt vertegenwoordigt dezelfde waarde als een kubieke meter buitenlucht. Het is wat de gek er voor geeft, en als er in de toekomst nog wat meer gekken komen die er nog meer voor geven, dan wel. Ik hoop het van harte hoor.
Aldus Klaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin we komen nooit meer boven de 10k
Net zei je nog dat we over twee maanden op een ATH staan..quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin we komen nooit meer boven de 10k
KLAAS KOM ER MAAR INquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen
Hij maakt een grapje.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:14 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Net zei je nog dat we over twee maanden op een ATH staan..
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!111!11quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar % erbij en de FOMO kan beginnen
Netjes.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:
*zelf schouderklopje geeft*
ICX verkocht op 61000 sat, ingestapt op 55000. VEN verkocht op 41000, ingestapt op 37000![]()
Gratis coins. Nu hopen dat die coins weer wat waard gaan worden![]()
Ik wacht nog even. Ik zie nog even geen bodem.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:15 schreef Elan het volgende:
Dit is echt wel een heel lekker moment om in te stappen. Helaas beschik ik niet over voldoende kapitaal om zomaar even voor duizenden euro's te investeren.
Of nouja, ik wil mijn spaargeld niet at risk brengen.
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneukenquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:
*zelf schouderklopje geeft*
ICX verkocht op 61000 sat, ingestapt op 55000. VEN verkocht op 41000, ingestapt op 37000![]()
Gratis coins. Nu hopen dat die coins weer wat waard gaan worden![]()
Ja, jammer..quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mensen zijn niet verstandig. Ze willen hun verlies beperken. Dus verkopen ze. mensen die vroeg zijn ingestapt die zullen langer vasthouden, maar een aantal zal nu ook cashen en later weer instappen.
Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaanquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:
Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Ik ook. Gewoon lekker laten staan.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken
Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren en het kan ook fout gaan. Gisteren en vandaag nu 2x gedaan, 2x goed uitgepakt en nu is het klaar. Ga het niet een 3e keer proberen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is wel het grote nadeel dat ik bijna alles gewoon koud heb opgeslagen. Maar je misschien is dat maar beter ook, ik zou het traden waarschijnlijk hard verneuken
Checkt Gulden Walletquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, jammer..
Ik kan me niet zo goed voorstellen waar deze enorme daling vandaan komt en waarom het ook net lijkt of er geen einde aan komt.Wat is de trigger geweest?
Ik volg verschillende crypto's in Blockfolio (naast het kleine beetje wat ik ook heb aangeschaft) en echt alles is rood. xD Behalve de NLG, die staat op +76,66%.
Ja, maar dat gebeurt eigenlijk dagelijks, sinds ik die volg. Die fluctueert echt enorm binnen één dag.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:17 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat is dan een foutje want die is ook hard door het putje gegaan
Ja scheelt inderdaad stress en tijd, en die tijd kan ik dan hier investeren met shitposten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel goed denk ik hoor. Stressen dit, hele tijd naar Binance staren.
Prima. Ik heb mijn winst al binnen, spring wel weer een keer in.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zelfs jij moet snappen dat je pas verlies hebt als je uitcasht. Spreek je in december wel weer, joe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |