Ik zou regulatie niet zo'n probleem vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Atlantis- het volgende:
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"
alle weak hands eruit
watquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:24 schreef Jurian95 het volgende:
Op 3FM zojuist: 'Ik wou Bitcoin kopen, maar ik hoor net dat 1/3 van de prijs eraf is, dus ik ben al te laat om te kopen.'
wie moet dat reguleren dan ?????quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Atlantis- het volgende:
Hoorde vandaag ook een aantal mensen praten die alles hebben verkocht "omdat het gereguleerd gaat worden"
alle weak hands eruit
Als jij rond de 50 jaar oud bent dan ben je nog sneuer dan ik al dachtquote:Op woensdag 17 januari 2018 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt maar dat heeft er geen fuck mee te maken
ik heb diverse hypes meegemaakt met aandelen de laatste 30 jaar
die ook op niets waren gebaseerd.....
Hebben we toch weer ff mooi die 30% kans meegepakt. En ook echt binnen een uur zie ik nu..quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik denk dat BTC niet meer boven de $10K komt. Er zullen best nog wel wat dagen van stijging inzitten, maar de top is voorgoed weg. BTC is ook gewoon een kutmunt. Blockchain kan wel wat worden, maar dan met een geheel nieuwe munt met backing van banken en overheden.
Let wel, ik denk nooit meer boven de 10K Laten we zeggen, 70% kans.
Het was de dj....quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dj lachte die persoon keihard uit toch?
Toch lijkt het minder onzinnig dan je op het eerste gezicht denkt. Er is een theorie over creatieve destructie waarbij nieuwe technologie de oude verdringt. De Neo-Schumterianen houden zich hiermee bezig. en YouTube video's van Carlota Perez zijn een aanrader als je je echt wilt verdiepen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 16:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wat een onzin, elektriciteit is geen technologie maar een natuurkundig fenomeen. Wat was eind 19e eeuw de koers van elektriciteit dan?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onzin we komen nooit meer boven de 10k
Overheden optyfen? Wat? Dit hele anarchistische van crypto staat mij zo tegenquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef Predator38 het volgende:
banken en overheden moeten gewoon lekker optyfen
niet happen op die trollers joh....quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef SugeLucky het volgende:
Gaan de bitcoins komt nooit meer boven de 10K roepers nu weer wegblijven?
Binnen een week gaan we weer richting de 15K
Laten we het op begin februari houden.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef SugeLucky het volgende:
Gaan de bitcoins komt nooit meer boven de 10K roepers nu weer wegblijven?
Binnen een week gaan we weer richting de 15K
Blockchain zal zeker een maatschappelijke toepassing krijgen, maar wat is het nut van 1001 verschillende cryptomunten? Die link heb ik nooit kunnen leggen -- ben ook geen expert, investeer niet in dingen die ik niet begrijpquote:Op woensdag 17 januari 2018 17:28 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Toch lijkt het minder onzinnig dan je op het eerste gezicht denkt. Er is een theorie over creatieve destructie waarbij nieuwe technologie de oude verdringt. De Neo-Schumterianen houden zich hiermee bezig. en YouTube video's van Carlota Perez zijn een aanrader als je je echt wilt verdiepen.
Kort gezegd komt het erop dat er sinds het begin van de eerste industriele revolutie vijf revoluties zijn geweest die elkaar opvolgde. Stoommachines, electriciteit & staal en zware industrie, auto's & olie & massa productie en digitale revolutie zijn achtereenvolgend de nieuwe revoluties.
Er zijn een paar kenmerken die keer op keer gelden;
er is een fase 1 waarbij de techniek nieuw is, beperkt beproeft, groot kapitaal nodig
Fase 2 is een fase van paniek. De technologie valt naar beneden en lijkt dood te gaan, een crash
Fase 3 is de golden age. Het is voor iedereen beschikbaar en heeft een plaats gekregen in onze samenleving.
Daarnaast wordt elke nieuwe technoligie "gestart" op het moment dat de huidige revolutie van fase 2 naar fase 3 gaat. Blockchain zou zomaar de nieuwe technologie kunnen zijn die creatieve destructie veroorzaakt (banken weg, blockchain erin) en in dat geval kunnen we ons de komende 25 jaar de borst nat maken met deze technologie, want in dat geval is it here to stay.
Persoonlijk is het voor mij dan ook niet zozeer de vraag of het blijft, maar hoe ik als consument straks kan voorkomen dat ik 30 verschillende wallets moet beheren voor alle bedrijven die hun technologie in blockchain verankeren. En daar zou zomaar wel eens die crash kunnen zitten wat betreft fase 2.
maargoed, het is een theorie, en zoals met alles heb je hier ook voor- en tegenstanders van. Dus doe ermee wat je wilt, maar blockchain past perfect in het ritme en logica qua revoluties en creatieve destructie.
dan zet je je geld toch op een bank........quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:29 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Overheden optyfen? Wat? Dit hele anarchistische van crypto staat mij zo tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |