Nette analyse klaas, als we jou toch niet hadden hierquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Al heeft TRX en BCD ook de nodige bagholders veroorzaakt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets Bitconnect overtreft.
HIJ HEEFT GELIJK VERKOOP NU HET NOG KAN ANDERS GAAT JE LEVEN EGT NAAR DE KLOTE!!!!111quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 weken van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Alles verkocht.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:11 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GELIJK VERKOOP NU HET NOG KAN ANDERS GAAT JE LEVEN EGT NAAR DE KLOTE!!!!111
Thnx voor het delen van jouw heldere visie!quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 weken van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Ja, minder dan 100eu eth zet dan ook geen zoden aan de dijk, ik kan ook nergens voor 20cent btc kopen helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
Geen sites atm waar je met iDEAL voor minder dan 100 euro ETH kan kopen? Laagste die ik kan vinden is anycoin maar daar is het min. 100
Doe gewoon Coinbase. Overboeken met SEPA.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
Geen sites atm waar je met iDEAL voor minder dan 100 euro ETH kan kopen? Laagste die ik kan vinden is anycoin maar daar is het min. 100
Een echte high roller hier.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
gewoon een PL'tje joh niet zo moeilijk toch.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Basxt het volgende:
Het is dat ik niet zoveel geld heb maar anders had ik nu toch wel 8k in 1 btc gestopt, zeker als je weet hoe snel het weer omhoog kan schieten..
Niet gewoon altijd wakker blijven in deze markt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Kyran het volgende:
VS wakker en denkt dat kan minder minder minder minder
Eerst maar es onder de 5K zakken:pquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Basxt het volgende:
Het is dat ik niet zoveel geld heb maar anders had ik nu toch wel 8k in 1 btc gestopt, zeker als je weet hoe snel het weer omhoog kan schieten..
Hoop domme mensen die het - buy high , sell low - spelletje spelen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
Nu nog verkopen... hoe bestaan die mensen? Gelukkig zijn die al hun geld kwijt en kunnen ze niet meer instappen.
wat nou als ze ingestapt zijn op 5K en nu eigenlijk jouw geld hebben omdat jij ingestapt bent op 8K in november.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
Nu nog verkopen... hoe bestaan die mensen? Gelukkig zijn die al hun geld kwijt en kunnen ze niet meer instappen.
Dat was allang dood, nu is het alleen officieel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets Bitconnect overtreft.
Dan nog vind ik je dom om na een 40% daling te verkopen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat nou als ze ingestapt zijn op 5K en nu eigenlijk jouw geld hebben omdat jij ingestapt bent op 8K in november.
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:
Kap dat gezeik eens op users die klein willen instappen. Ik zie 10x liever iemand die met ¤100 mee gaat doen dan iemand die zijn spaarrekening gaat plunderen met de gedachte snel rijk te gaan worden.
Je de gassies met de grootste bekken hebben in verleden allang hun inleg eruit gehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.
Nouja ikzelf doel meer op de sites die crypto's verhandelen, zoals litebit of zoals bitrush... ik kan me voorstellen dat je niet voor tientjes wilt verkopen aan ETH. Er zit een behoorlijk systeem achter zo'n site he, wellicht plukken ze het direct van de exchanges en alles nadat ze hun ideal-confirmation hebben binnen gekregen en sturen het dan door naar de koper. Aangezien het nu heel druk is op dit soort sites, kan ik me goed voorstellen dat je een minimum zet zodat je systeem niet over de zeik gaat van iedereen die voor een tientje wil kopen, je moet met serieuzere bedragen komen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.
vond die post wel mooi van die dude 'Ik heb eindelijk 100k gehaald!'quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef Basxt het volgende:
We gaan 7K wel halen met dit tempo. Heel /r/Bitcoin is ook van slag terwijl mensen normaal nog wel elkaar proberen op te stoken om te holden.
Ik vind dit objectief ook vermakelijker dan een goeie bullrun.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
Stiekem vind ik dit heel erg vermakelijk, voelt nu toch minder zuur dat ik nog geen coins had verder.
Jij bent vast een super leuk persoon verder.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
mooi ook als je ingesprongen bent op de bitcoin op 20k
Stiekem vind ik dit heel erg vermakelijk, voelt nu toch minder zuur dat ik nog geen coins had verder.
Nu is de tijd om in te stappen, als je dat van plan bent.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
mooi ook als je ingesprongen bent op de bitcoin op 20k
En als je dat niet van plan bent, wat doe je dan in dit topic.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu is de tijd om in te stappen, als je dat van plan bent.
dont feed the troll ...karma komt vanzelf bij zulke personenquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij bent vast een super leuk persoon verder.
Vind ik nou ookquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij bent vast een super leuk persoon verder.
Ben inmiddels flink aan het minen ipv kopen. Vind ik een stuk leukerquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu is de tijd om in te stappen, als je dat van plan bent.
Wat mine je?quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben inmiddels flink aan het minen ipv kopen. Vind ik een stuk leuker
quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dont feed the troll ...karma komt vanzelf bij zulke personen
Het maken van briefgeld kost ook niks.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:32 schreef MisChrartin het volgende:
En weer door het putje. De productieprijs van bitcoin ligt op of rond $1000. Zonder enorm vraagoverschot zie ik niet waarom de prijs hoger zou liggen dan dat.
Of helemaal rock bottomquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
(en ik zou zeggen, houd het gewoon, voor je t weet gaat ie weer omhoog)
Ik wou net zeggen: als je de lange-termijn exponentiele trendlijn in de Bitcoin-koers tekent, dan kan het maar zo dat je nu nog steeds op 10% reeele waarde en 90% bubbel zit.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:32 schreef MisChrartin het volgende:
En weer door het putje. De productieprijs van bitcoin ligt op of rond $1000. Zonder enorm vraagoverschot zie ik niet waarom de prijs hoger zou liggen dan dat.
Zit momenteel GBX binnen te harken, maar zit te denken om naar monero over te stappen (ik heb het gevoel dat die nog wel eens goed omhoog kan klappen, maarja dat blijft een gok)quote:
is en blijft gokkenquote:
Wat is je mining setup?quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit momenteel GBX binnen te harken, maar zit te denken om naar monero over te stappen (ik heb het gevoel dat die nog wel eens goed omhoog kan klappen, maarja dat blijft een gok)
Je kan juist erg veel verdienen door te verkopen en goedkoper in te stappen. Wel risicovol en zou dit alleen adviseren wanneer je weet wat je doet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan nog vind ik je dom om na een 40% daling te verkopen.
Nee, dat kan als je in de eerste 5% daling verkoopt... hoe lager het komt, hoe minde rkans dat dat nog gaat lukken, zo denken alle panicsellers, dat is precies waarom dit gebeurt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef Rambow het volgende:
[..]
Je kan juist erg veel verdienen door te verkopen en goedkoper in te stappen. Wel risicovol en zou dit alleen adviseren wanneer je weet wat je doet.
6x 1070ti @ 65-70% ~675w en heb mn werk pc met 2x 1070 ernaast ook draaien, maar dat is niet met het idee van 'Oeh winst' maar eerder van, hij staat toch aan, kan ie net zo goed wat doen.quote:
Nee, ik heb gewoon tokens, heb wel overwogen te minen maar stroom en alles, het weegt niet echt op heb ik het idee. Als ik er naast zit hoor ik t ook graag natuurljik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6x 1070ti @ 65-70% ~675w en heb mn werk pc met 2x 1070 ernaast ook draaien, maar dat is niet met het idee van 'Oeh winst' maar eerder van, hij staat toch aan, kan ie net zo goed wat doen.
jij ook flink aan de mine?
Oh, doelde ook niet op jou hoorquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja ikzelf doel meer op de sites die crypto's verhandelen, zoals litebit of zoals bitrush... ik kan me voorstellen dat je niet voor tientjes wilt verkopen aan ETH. Er zit een behoorlijk systeem achter zo'n site he, wellicht plukken ze het direct van de exchanges en alles nadat ze hun ideal-confirmation hebben binnen gekregen en sturen het dan door naar de koper. Aangezien het nu heel druk is op dit soort sites, kan ik me goed voorstellen dat je een minimum zet zodat je systeem niet over de zeik gaat van iedereen die voor een tientje wil kopen, je moet met serieuzere bedragen komen.
Niet zo heel gek.
Ook altijd tijdens dalingen. Je ziet ze nooit en als het even naar beneden gaat komen ze opeens overal vandaag.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:37 schreef Predator38 het volgende:
tering wie heeft de troll deur opengezet ????
Gister heb ik geroepen 8100 USD je buyorder zetten, ben benieuwd of we daaraan gaan komen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:41 schreef Joosie200 het volgende:
Ben heel benieuwd hoever omlaag de koers zal schieten uiteindelijk. Twee jaar geleden hadden we een soortgelijk verloop. Deze is alleen wat later ingezet. Ben benieuwd naar de gelijkenis tussen beide dalingen.
Ja joh, allemaal jaloers. En nu nog niet eens durven instappen en dan straks weer huilen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook altijd tijdens dalingen. Je ziet ze nooit en als het even naar beneden gaat komen ze opeens overal vandaag.
Ze houden het allemaal wel in de gaten in ieder geval, terwijl ze er zogenaamd niks in hebben gestopt.
Dat is onzin dat dat alleen in de eerste 5% daling kan. Panicsellers zijn mensen zonder plan. Mensen die van deze daling winst maken zijn ervaren traders. Mij te risicovol overigens maar je kan enorme winsten halen in tijden zoals we nu meemaken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dat kan als je in de eerste 5% daling verkoopt... hoe lager het komt, hoe minde rkans dat dat nog gaat lukken, zo denken alle panicsellers, dat is precies waarom dit gebeurt.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=nocoinerquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook altijd tijdens dalingen. Je ziet ze nooit en als het even naar beneden gaat komen ze opeens overal vandaag.
Ze houden het allemaal wel in de gaten in ieder geval, terwijl ze er zogenaamd niks in hebben gestopt.
Of 7976 usd van 14 november. Zeg maar het begin van de rappe bullrun omhoog.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gister heb ik geroepen 8100 USD je buyorder zetten, ben benieuwd of we daaraan gaan komen.
Ik heb ook geen BTC. Ben ik dan ook een nocoiner?quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:44 schreef Majkool het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=nocoiner
Klopt, maar je moet er snel bij zijn, die 5% is geen absoluut getal, ik geef t aan als; je moet dan snel verkopen... en niet wachten tot het 40% gezakt is, en dan ALSNOG verkopen, dat heeft gewoon geen zin meer nu. Grote kans dat je dan voor duurder terug gaat kopen later, als je dat plan van jou had willen uitvoeren, had je gister na 10% al moeten verkopen, of na 15%, whatever floats your boat.... niet na 40%.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:43 schreef Rambow het volgende:
[..]
Dat is onzin dat dat alleen in de eerste 5% daling kan. Panicsellers zijn mensen zonder plan. Mensen die van deze daling winst maken zijn ervaren traders. Mij te risicovol overigens maar je kan enorme winsten halen in tijden zoals we nu meemaken.
Je weet dat je alles wat je extra leent wel terug moet betalen he?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ome duo helpt wel een handje. Maximaal lenen is maximaal leven.
Nee joh, dan zit ik in Panama met mijn crypto gains.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je weet dat je alles wat je extra leent wel terug moet betalen he?
Roi stond op ~4 maanden, nu door deze 'crash' al 6 maandenquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon tokens, heb wel overwogen te minen maar stroom en alles, het weegt niet echt op heb ik het idee. Als ik er naast zit hoor ik t ook graag natuurljik.
En het is allemaal niet strafbaar haha! Opzich gouden tijden voor die jongensquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:46 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens de Youtubers zitten nu nog een grotere scam coin te promotenDavor
Ze leren het ook nooit he.
Niet als je geen geld meer hebtquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je weet dat je alles wat je extra leent wel terug moet betalen he?
Jij promote ook de universascamquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:46 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens de Youtubers zitten nu nog een grotere scam coin te promotenDavor
Ze leren het ook nooit he.
Je hebt 30 jaar om dat terug te betalen volgens mij met een rente percentage van rond de 0%quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet als je geen geld meer hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |