Nette analyse klaas, als we jou toch niet hadden hierquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Al heeft TRX en BCD ook de nodige bagholders veroorzaakt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets Bitconnect overtreft.
HIJ HEEFT GELIJK VERKOOP NU HET NOG KAN ANDERS GAAT JE LEVEN EGT NAAR DE KLOTE!!!!111quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 weken van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Alles verkocht.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:11 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GELIJK VERKOOP NU HET NOG KAN ANDERS GAAT JE LEVEN EGT NAAR DE KLOTE!!!!111
Thnx voor het delen van jouw heldere visie!quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je in 2 weken van 1000 naar 20000 kan gaan dan kan je ook binnen 4 weken weer van 20000 naar 1000 gaan.
Ja, minder dan 100eu eth zet dan ook geen zoden aan de dijk, ik kan ook nergens voor 20cent btc kopen helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
Geen sites atm waar je met iDEAL voor minder dan 100 euro ETH kan kopen? Laagste die ik kan vinden is anycoin maar daar is het min. 100
Doe gewoon Coinbase. Overboeken met SEPA.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
Geen sites atm waar je met iDEAL voor minder dan 100 euro ETH kan kopen? Laagste die ik kan vinden is anycoin maar daar is het min. 100
Een echte high roller hier.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:14 schreef iPancakeMix het volgende:
gewoon een PL'tje joh niet zo moeilijk toch.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Basxt het volgende:
Het is dat ik niet zoveel geld heb maar anders had ik nu toch wel 8k in 1 btc gestopt, zeker als je weet hoe snel het weer omhoog kan schieten..
Niet gewoon altijd wakker blijven in deze markt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Kyran het volgende:
VS wakker en denkt dat kan minder minder minder minder
Eerst maar es onder de 5K zakken:pquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:17 schreef Basxt het volgende:
Het is dat ik niet zoveel geld heb maar anders had ik nu toch wel 8k in 1 btc gestopt, zeker als je weet hoe snel het weer omhoog kan schieten..
Hoop domme mensen die het - buy high , sell low - spelletje spelen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
Nu nog verkopen... hoe bestaan die mensen? Gelukkig zijn die al hun geld kwijt en kunnen ze niet meer instappen.
wat nou als ze ingestapt zijn op 5K en nu eigenlijk jouw geld hebben omdat jij ingestapt bent op 8K in november.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
Nu nog verkopen... hoe bestaan die mensen? Gelukkig zijn die al hun geld kwijt en kunnen ze niet meer instappen.
Dat was allang dood, nu is het alleen officieel.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iets Bitconnect overtreft.
Dan nog vind ik je dom om na een 40% daling te verkopen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat nou als ze ingestapt zijn op 5K en nu eigenlijk jouw geld hebben omdat jij ingestapt bent op 8K in november.
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:
Kap dat gezeik eens op users die klein willen instappen. Ik zie 10x liever iemand die met ¤100 mee gaat doen dan iemand die zijn spaarrekening gaat plunderen met de gedachte snel rijk te gaan worden.
Je de gassies met de grootste bekken hebben in verleden allang hun inleg eruit gehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.
Nouja ikzelf doel meer op de sites die crypto's verhandelen, zoals litebit of zoals bitrush... ik kan me voorstellen dat je niet voor tientjes wilt verkopen aan ETH. Er zit een behoorlijk systeem achter zo'n site he, wellicht plukken ze het direct van de exchanges en alles nadat ze hun ideal-confirmation hebben binnen gekregen en sturen het dan door naar de koper. Aangezien het nu heel druk is op dit soort sites, kan ik me goed voorstellen dat je een minimum zet zodat je systeem niet over de zeik gaat van iedereen die voor een tientje wil kopen, je moet met serieuzere bedragen komen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Gasten die dat zeggen zijn zelf ook klein ingestapt. Alleen flinke stijgingen gehad waardoor ze zich nu heel wat voelen. Niets van aantrekken.
vond die post wel mooi van die dude 'Ik heb eindelijk 100k gehaald!'quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef Basxt het volgende:
We gaan 7K wel halen met dit tempo. Heel /r/Bitcoin is ook van slag terwijl mensen normaal nog wel elkaar proberen op te stoken om te holden.
Ik vind dit objectief ook vermakelijker dan een goeie bullrun.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
Stiekem vind ik dit heel erg vermakelijk, voelt nu toch minder zuur dat ik nog geen coins had verder.
Jij bent vast een super leuk persoon verder.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
mooi ook als je ingesprongen bent op de bitcoin op 20k
Stiekem vind ik dit heel erg vermakelijk, voelt nu toch minder zuur dat ik nog geen coins had verder.
Nu is de tijd om in te stappen, als je dat van plan bent.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:30 schreef Jimbo het volgende:
mooi ook als je ingesprongen bent op de bitcoin op 20k
En als je dat niet van plan bent, wat doe je dan in dit topic.quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu is de tijd om in te stappen, als je dat van plan bent.
dont feed the troll ...karma komt vanzelf bij zulke personenquote:Op woensdag 17 januari 2018 15:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij bent vast een super leuk persoon verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |