Zelfs op dit moment nog 15% gestegen tov mijn buyorderquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
FUN blijft om de één of andere reden al 24 uur redelijk overeind. Ofja overeind.... verder kun je bijna niet zakken, maar toch.
Noa ik ben van de alles of niets strat. Bij 8k knal ik er weer vol in.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Stap je nu voor een deel in, mocht het verder zakken, dan kan je nog bijkopen. Mocht het verder stijgen, dan kan je klassiek gaan FOMO'en.
op 8k zou een grote steun liggen .... ?!quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:53 schreef Kyran het volgende:
Denk dat BTC nog wel een flinke dip gaat maken vandaag /glazenbolverhalen
Als we gaan, dan gaan we met zn allen!quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Noa ik ben van de alles of niets strat. Bij 8k knal ik er weer vol in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney heeft even naar @LiskHQ getweet.
De bodem lijkt wel aardig bereikt nu als je afgaat op waar het stond in november.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:53 schreef Kyran het volgende:
Denk dat BTC nog wel een flinke dip gaat maken vandaag /glazenbolverhalen
Voor november moeten we nog naar 6500. Zou vandaag nog kunnenquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De bodem lijkt wel aardig bereikt nu als je afgaat op waar het stond in november.
ik ben op 4 momenten ingestapt. De laatste 3 waren op 24, 25 en 27 euro.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:04 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb 'm op $7 gekocht, voorlopig zit ik nog met een verdubbeling van de inzet
"This is not the bottom, you don't get so much time to buy the bottom".quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De bodem lijkt wel aardig bereikt nu als je afgaat op waar het stond in november.
Nee. De bodem is nog lang niet bereikt.quote:
Lijkt het op (dead cat bounce). Even wachten totvan 14.00 uur tot 18.00 uur voor de USA voor de rest van de daling. Er gaat denk denk nog wel 10 a 15% vanaf. Maar dat is mijn gok & mening.quote:
Voor btc wel. De alts blijven laag hangen en bouncen niet mee omhoog.quote:
Gewoon een strong hand, die is superblij dat al die weak hands nu uit de markt stappen en zo.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Taihuttu uit Venlo, zoon van de vroeger bekende profvoetballer. Is bezig met een boek en gaf aan niets uitgecashed te hebben (twee weken geleden). Als je ruig wil doen moet je het ook tot het einde volhouden. Denk dat hij zich nog wel eens achter de oren krabt, totaalidioot. Leeft met zijn vrouw en kinderen in een stacaravan van 4 bij 6 omdat hij elke cent in BTC duwt. Gewoon een verslaafde.
Klopt. Als BTC daalt, dalen Alt coins mee. Als BTC stijgt heeft dit amper effect op alt coins.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor btc wel. De alts blijven laag hangen en bouncen niet mee omhoog.
Als BTC sterk stijgt zakken de altcoins ook.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Als BTC daalt, dalen Alt coins mee. Als BTC stijgt heeft dit amper effect op alt coins.
Dat geloof ik beide welquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:14 schreef Greys het volgende:
Ik zag op Twitter iemand die meestal de koers wel aardig voorspelde de laatste jaren die zei dat in 2018 de BTC op zowel 6.000 dollar als ook op 60.000 zou staan gedurende dit jaar.
Dus dip gewoon ff richting de zesduizend, let's get it over with, kunnen we daarna naar de zestigduizend. Hatsekideeeeeeee.
Het probleem met crashes zoals dit is dat de herinnering hieraan blijft en dus de toekomstige prijs (stijgingen) kan drukken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:14 schreef Greys het volgende:
Ik zag op Twitter iemand die meestal de koers wel aardig voorspelde de laatste jaren die zei dat in 2018 de BTC op zowel 6.000 dollar als ook op 60.000 zou staan gedurende dit jaar.
Dus dip gewoon ff richting de zesduizend, let's get it over with, kunnen we daarna naar de zestigduizend. Hatsekideeeeeeee.
Dat is ook wel een goede ja. En zodra je bij de afgesproken stijging bent het weer verhogen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vooral van te voren afspreken met je zelf dat je er niet uit gaat voordat het X% stijgt helpt bij mij goed. Eerste paar dagen wel paar keer heen en weer geschoven. Nu heb ik een lijst waar ik in vertrouw. Paar echt hodle coins en een paar short terms.
Dankje! Duurt nog wel iets meer dan een weekje maar voelt zo dichtbij.quote:
Damn son.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
ik ben op 4 momenten ingestapt. De laatste 3 waren op 24, 25 en 27 euro.De eerste op 5 E ofzo
Waarom Lisk en niet bijvoorbeeld NEO of Dragonchain?quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:14 schreef Akilla het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik mijn (verkeerde Gok) Sia met $19 verlies inruil voor Lisk.. Die staat wel mooi laag nu...
True. Maar er hoeft ook maar iets groots positiefs te gebeuren en tis weer allemaal u zij de glorie. Lightning Network is al heel dichtbij bv.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het probleem met crashes zoals dit is dat de herinnering hieraan blijft en dus de toekomstige prijs (stijgingen) kan drukken.
Ik zie Lisk nog wel aardig stijgen. Hun project is bijna klaar en heb wel de hoop dat die daarna omhoog schiet. Neo heb ik ook wel, alleen de prijs van Lisk is zo laag, daar kan je zoveel nog op winnen denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Waarom Lisk en niet bijvoorbeeld NEO of Dragonchain?
Spreid het over alle drie, of is het niet zoveul? Ze gaan allemaal moonen. Alleen is er maar één die het hardst gaat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zie Lisk nog wel aardig stijgen. Hun project is bijna klaar en heb wel de hoop dat die daarna omhoog schiet. Neo heb ik ook wel, alleen de prijs van Lisk is zo laag, daar kan je zoveel nog op winnen denk ik.
DragonChain heb ik me nooit in verdiept, zou ik opzich nog wel is kunnen doen
quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik zie Lisk nog wel aardig stijgen. Hun project is bijna klaar en heb wel de hoop dat die daarna omhoog schiet. Neo heb ik ook wel, alleen de prijs van Lisk is zo laag, daar kan je zoveel nog op winnen denk ik.
DragonChain heb ik me nooit in verdiept, zou ik opzich nog wel is kunnen doen
Aan de plaatjes te zien gaat het ook elk jaar weer harder terug omhoog.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:30 schreef dimmak het volgende:
https://thebitcoin.pub/t/(...)f-january-2018/14897
Hier iemand die een glazen bol had.
De crash was de 16e. Dus bijna goedquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:30 schreef dimmak het volgende:
Waarom Sia een verkeerde gok? Doet het redelijk goed op dit momentquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:14 schreef Akilla het volgende:
Zit nog even te twijfelen of ik mijn (verkeerde Gok) Sia met $19 verlies inruil voor Lisk.. Die staat wel mooi laag nu...
Geld in cryptos duwen die je niet kan missen......quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:35 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Uitcashen ik zeg het je toch!! Je gaat financieel naar de tyfus als je het niet doet!!
wederom ongeveer een maand voor chinees nieuwjaarquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De crash was de 16e. Dus bijna goed
Vanochtend nog nietquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:41 schreef SOG het volgende:
De bitconnect cryptobroers hebben hun fb pagina verwijderd. Weet iemand hoe ik met ze in contact kan komen om de financiële onafhankelijkheid te realiseren.
Uhm ergens een overzicht met de crashes van heel 2017 en 2016?quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:30 schreef dimmak het volgende:
Ik heb gisteren alles in WaBi geduwd. Die gaat wel lekker.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
Had niet verwacht dat het weer allemaal zo zou zakken na een nachtje slaap. ''Gelukkig'' zo gelijk weer een lange dag werken.Welke munten staan bij jullie wel in de plus?
Jij zou onder de grafiek gaan liggen en de kaarsjes omhoog blazen... ze gaan nog steeds naar benedenquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
Heel (heel, héél!) veel uitstekende info voor mensen die meer willen gaan doen met traden en daar moeite voor willen doen en tijd in willen steken.
https://medium.com/@Carpe(...)-tricks-f0ff5cc38cc8
Ja hoor. Geen zorgen hier.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn son.
Overigens denk ik dat zelfs je instap op 27 een leuke winst kan geven. Dat project van hun is nu voor 72% af en daarna kunnen er wel eens leuke dingen gaan gebeuren
Ja ik bedacht me daarna ineens die tweet over 6.000 en 60.000 dit jaar en dacht dat het misschien handig zou zijn als we die 6.000 maar vast gehad hebben. Ja toch?quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij zou onder de grafiek gaan liggen en de kaarsjes omhoog blazen... ze gaan nog steeds naar beneden
Ja, als we daarna die bullrun naar 60 maar krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me daarna ineens die tweet over 6.000 en 60.000 dit jaar en dacht dat het misschien handig zou zijn als we die 6.000 maar vast gehad hebben. Ja toch?
:’)quote:
quote:
Mensen moeten gewoon eens leren dat ze niet moeten traden met geld wat ze niet kunnen missen. Echt 0 medelijden met zulke verhalen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik ben een watje dus ik vind het voor sommigen ook nog gewoon écht heel erg zielig. Maar hoe vaak moet je godverdomme gewaarschuwd worden dat je (nog afgezien van alle waarschuwingsvlaggen omtrent Bitconreeeeeeeekt) sowieso nergens met geld in moet gaan dat je niet kunt missen?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Is dit serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney heeft even naar @LiskHQ getweet.
U MAD?
Ja eens hoor, maar ik heb dan tóch nog dat medelijden ondanks dat het hun eigen schuld is. Echt retevermoeiend om heel vaak dingen zielig te vinden, geloof mequote:Op woensdag 17 januari 2018 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren dat ze niet moeten traden met geld wat ze niet kunnen missen. Echt 0 medelijden wet zulke verhalen.
Je bedoelt naar beneden aan het stijgenquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waves blijft maar stijgen op CMC. Nu 34
hahahahaquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:41 schreef SOG het volgende:
De bitconnect cryptobroers hebben hun fb pagina verwijderd. Weet iemand hoe ik met ze in contact kan komen om de financiële onafhankelijkheid te realiseren.
Ja zag het ook al. Had dat kanaal al even gebookmarkt om te kijken wat er zou gebeuren als het zou instorten. Die zijn zwaar in paniek, wat een kneuzenkanaal was dat zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:41 schreef SOG het volgende:
Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Je moet sommige dingen gewoon niet doen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar ik heb dan tóch nog dat medelijden ondanks dat het hun eigen schuld is. Echt retevermoeiend om heel vaak dingen zielig te vinden, geloof me
Het is dus zelfs in deze tijden mogelijk om goede trades te maken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles in WaBi geduwd. Die gaat wel lekker.
Was in het begin van het topic een filmpje waarin diegene zei; 'Als je maar een klein beetje verliest dan leer je het nooit' En daar kan ik mij wel in vinden. Als je je hele hebben en houden in crypto stopt dan ben je gewoon niet slim bezigquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar ik heb dan tóch nog dat medelijden ondanks dat het hun eigen schuld is. Echt retevermoeiend om heel vaak dingen zielig te vinden, geloof me
Ja. Eens. Maar vaak slepen dat soort domme types wel onschuldige mensen mee. Onwetende echtgenoten en kinderen en huisdieren die niet meer te vreten krijgen omdat er iemand dacht ff lekker snel rijk te worden 'want John van het werk doet het ook'.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Je moet sommige dingen gewoon niet doen.
1 daarvan is je life savings in Crypto douwen
Dat laatste stukje wel mee eens ja. Diegene die het doet heb ik geen medelijden mee, maar naasten die er ongewenst ook aan onderdoor gaan is wel sneu.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Eens. Maar vaak slepen dat soort domme types wel onschuldige mensen mee. Onwetende echtgenoten en kinderen en huisdieren die niet meer te vreten krijgen omdat er iemand dacht ff lekker snel rijk te worden 'want John van het werk doet het ook'.
Dus ja die lui zijn knetterdom en verdienen het om zich enorm kut te voelen, maar degenen die ze financieel mee het gat in slepen, daar is het gewoon heel erg zielig voor.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand even een vrolijk kattenfilmpje ofzo.
Een kat waarvan het baasje het eetgeld niet heeft vergokt.
Procentueel zakt de BTC vanaf nu steeds minderquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef Greys het volgende:
Dit zeker.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat laatste stukje wel mee eens ja. Diegene die het doet heb ik geen medelijden mee, maar naasten die er ongewenst ook aan onderdoor gaan is wel sneu.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef Greys het volgende:
Bij een vriend op zn werk is er dus een collega die 150k aan bitconnect is "verloren", maar die had het ook allemaal collega's aangesmerd. Mensen daar laaiend natuurlijk hehequote:Op woensdag 17 januari 2018 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Eens. Maar vaak slepen dat soort domme types wel onschuldige mensen mee. Onwetende echtgenoten en kinderen en huisdieren die niet meer te vreten krijgen omdat er iemand dacht ff lekker snel rijk te worden 'want John van het werk doet het ook'.
Dus ja die lui zijn knetterdom en verdienen het om zich enorm kut te voelen, maar degenen die ze financieel mee het gat in slepen, daar is het gewoon heel erg zielig voor.
Hoe kan het dat mensen wel 150k hebben, maar dan vervolgens dit soort dingen er mee gaan doen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Bij een vriend op zn werk is er dus een collega die 150k aan bitconnect is "verloren", maar die had het ook allemaal collega's aangesmerd. Mensen daar laaiend natuurlijk hehe
quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:09 schreef SOG het volgende:
Nog meer bitconnect sobstories please! Ff leedvermaak terwijl ik op minus 40 procent staat sinds instappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |