die is ingestapt rond de 3000 dacht ik.....valt nog wel mee.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:31 schreef Brybry het volgende:
Die ene gozert die met zn gezin alles in crypto heeft gestopt en op een camping woont....Het zullen daar zware tijden zijn
Waarom is Etoro kut dan?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon meteen naar een Exchange gaan. Etoro is kut.
Omdat je belachelijk veel geld afdraagt aan Etoro. Waarom zou je dat willen? Ik snap dat gewoon niet.quote:
etoro betaald gewoon uit in cash, dat is waar het uiteindelijk toch om gaatquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon meteen naar een Exchange gaan. Etoro is kut.
Welk alternatief stel je voor?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je belachelijk veel geld afdraagt aan Etoro. Waarom zou je dat willen? Ik snap dat gewoon niet.
Neuh...mijn glazen bol zegt dat de boel zich wel weer stabiliseert maar de grote Bitcoin is God-gekte zal wel verdwijnen..quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef NoNickOne het volgende:
We kunnen ons er beter bij neerleggen, de markt is ziek en zal niet meer beter worden. Mijn advies, begin alles langzaam uit te cashen nu je de kans nog hebt.
Vanaf hier is er nog maar 1 weg en dat is de weg naar beneden..
Die heeft hopelijk al een tiental BTC verkocht, en anders staat hij volgens mij zelfs nu nog in de plus.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:31 schreef Brybry het volgende:
Die ene gozert die met zn gezin alles in crypto heeft gestopt en op een camping woont....Het zullen daar zware tijden zijn
Kwam ik het vorige topic ook al mee, maar toen reageerde niemand. Ik heb een aantal mensen zien suggereren dat BitConnect de afgelopen dagen massaal haar BitCoin heeft verkocht en dat dag de oorzaak zou kunnen zijn. Ik was benieuwd of dat een realistische verklaring is of compleet onzin is.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat bitconnect is ingestort. Hoeveel miljoen is daar ineens verdampt? Eigenaren misschien bitcoin uitgecasht? Sneeuwbaleffect etc
Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef NoNickOne het volgende:
We kunnen ons er beter bij neerleggen, de markt is ziek en zal niet meer beter worden. Mijn advies, begin alles langzaam uit te cashen nu je de kans nog hebt.
Ahh oke. Hoop het voor hem!quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die is ingestapt rond de 3000 dacht ik.....valt nog wel mee.
en als hij slim is geweest heeft hij al een deel uitgecashed
kan jij eens optiefen met je getroll ? dank uquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
etoro betaald gewoon uit in cash, dat is waar het uiteindelijk toch om gaat
Ik zie dat je iedereen kent, je kent Klaas ook goed? ^^quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:35 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Uitcashen ik zeg het je toch!! Je gaat financieel naar de tyfus als je het niet doet!!
Taihuttu uit Venlo, zoon van de vroeger bekende profvoetballer. Is bezig met een boek en gaf aan niets uitgecashed te hebben (twee weken geleden). Als je ruig wil doen moet je het ook tot het einde volhouden. Denk dat hij zich nog wel eens achter de oren krabt, totaalidioot. Leeft met zijn vrouw en kinderen in een stacaravan van 4 bij 6 omdat hij elke cent in BTC duwt. Gewoon een verslaafde.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Die heeft hopelijk al een tiental BTC verkocht, en anders staat hij volgens mij zelfs nu nog in de plus.
tja...de banken hebben een soort van invloed en er word gelijk gemanipuleerd, erg apart weer.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vanaf 18 december werd het mogelijk om bitcoin the shorten met CME futures. Nu twee dagen voordat het exact een maand geleden is crasht bitcoin.
Hoe lang moet je minimaal die futures aangaan? Is dat minimaal een maand?
Ik vind het opvallend
Ik zal gaan snuffelen. Bedankt!quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Binance. Geld erop gooien via Coinbase --> GDAX (ETH) --> Binance.
huh wat is er met bitconnect gebeurt? -93%?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kwam ik het vorige topic ook al mee, maar toen reageerde niemand. Ik heb een aantal mensen zien suggereren dat BitConnect de afgelopen dagen massaal haar BitCoin heeft verkocht en dat dag de oorzaak zou kunnen zijn. Ik was benieuwd of dat een realistische verklaring is of compleet onzin is.
doodquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:37 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
huh wat is er met bitconnect gebeurt? -93%?
https://cointelegraph.com(...)n-bcc-token-drops-87quote:Bitconnect has formally closed its lending platform and cryptocurrency exchange following warnings from Texas and North Carolina regulators. The Bitconnect Coin (BCC) digital currency is down 87% today and 93% from its December 29 high of $437. At press time, BCC is trading for just $30.
je kan niet heel veel meer verliezenquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
Ik hoorde dat Bitconnect wel goed is om te investeren, hoe staan jullie daarin?
Staat lekker laag, goed instapmoment.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
Ik hoorde dat Bitconnect wel goed is om te investeren, hoe staan jullie daarin?
Succes. Je kunt alvast accounts aanmaken. Exchanges gaan nogal eens dicht met nieuwe registraties en verificatie kan lang duren.quote:
Ja, helemaal mee eens. Dit is de eerste crypto crash ooit in de geschiedenis. Nooit eerder gebeurd, gaat nooit meer goed komen, spring maar uit het raam.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:33 schreef NoNickOne het volgende:
Stap je nu voor een deel in, mocht het verder zakken, dan kan je nog bijkopen. Mocht het verder stijgen, dan kan je klassiek gaan FOMO'en.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:40 schreef habitue het volgende:
Maar wanneer weer in te stappen is de vraag.
Ik moet het volgende ook nog uitvogelenquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Succes. Je kunt alvast accounts aanmaken. Exchanges gaan nogal eens dicht met nieuwe registraties en verificatie kan lang duren.
Als je iemand hier een plezier wil doen, vraag dan even om een referral in DM. Waarschijnlijk heeft 95% hier een account op Binance dus kies maar.
Exit scamquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:37 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
huh wat is er met bitconnect gebeurt? -93%?
`2500quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:40 schreef habitue het volgende:
Maar wanneer weer in te stappen is de vraag.
Werd ik maar nooit meer wakkerquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wacht even tot Amerika wakker wordt.
ahhahahaha is het echt zo erg ?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werd ik maar nooit meer wakker
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:45 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ahhahahaha is het echt zo erg ?
het is maar geld joh
ik had gister ook echt een kutdag maar shit happens.....
Let me break it to you; nee.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:28 schreef annec het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ripple bijgekocht toen hij rond de 2 hing, heeft mn verlies alleen maar verhoogd haha, had niet verwacht dat hij terug naar de 1 zou gaan.. Ben heel benieuwd of hij überhaupt nog terug zal gaan naar de 2/3 ...
Blijft ook gewoon een prima projectquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
FUN blijft om de één of andere reden al 24 uur redelijk overeind. Ofja overeind.... verder kun je bijna niet zakken, maar toch.
Lisk werkt ook niet echt mee vandaag.. ik glij ook wat verder weg, nog altijd winst.. maar voor hoelang nogquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:46 schreef Skv het volgende:
Verdomme zeg, ik ga hard onderuit. -50 procent op portfolio is in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |