Ripple ....quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:26 schreef Brybry het volgende:
Nog even wat ripples gekocht (voor de lange termijn) maar de tering, het gaat zo wel heulll hard. Heb mijn wallet met de bijna de helft zien verminderen tov vorige week. Gelukkig geen verlies en toch blij dat ik weinig heb geinvesteerd. Wel veel spijt dat ik niet meer neo had gekocht destijds
Feitelijk inderdaad niet. Ik "heb" Ethereum en XRP en wil eerst meer leren voor ik met wallets enzo beginquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, Etoro. Je hebt dus helemaal geen crypto.
Dit inderdaad, kan ik nog wat DCA'enquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hopen dat het nog een paar weken zo blijft
Ik heb vorige week ripple bijgekocht toen hij rond de 2 hing, heeft mn verlies alleen maar verhoogd haha, had niet verwacht dat hij terug naar de 1 zou gaan.. Ben heel benieuwd of hij überhaupt nog terug zal gaan naar de 2/3 ...quote:
-50% tov inleg of?quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist heeft mijn portefeuille de -50% aangetikt sinds 2 januari. Genot.
Gewoon meteen naar een Exchange gaan. Etoro is kut.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:27 schreef piere het volgende:
[..]
Feitelijk inderdaad niet. Ik "heb" Ethereum en XRP en wil eerst meer leren voor ik met wallets enzo begin
Auch..net gekocht op 0.9 en een minuut later stonden ze alweer op 0.87. Auw.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:28 schreef annec het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ripple bijgekocht toen hij rond de 2 hing, heeft mn verlies alleen maar verhoogd haha, had niet verwacht dat hij terug naar de 1 zou gaan.. Ben heel benieuwd of hij überhaupt nog terug zal gaan naar de 2/3 ...
Wat dacht je van dat bitconnect is ingestort. Hoeveel miljoen is daar ineens verdampt? Eigenaren misschien bitcoin uitgecasht? Sneeuwbaleffect etcquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nu toch wel het een en ander aan de hand in Frankrijk en China wat deze dip/crash veroorzaakt? In tegenstelling tot eerdere, meer random crashes....
Bitconnect.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat bitconnect is ingestort. Hoeveel miljoen is daar ineens verdampt? Eigenaren misschien bitcoin uitgecasht? Sneeuwbaleffect etc
Hodl hodl hodlquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:30 schreef Predator38 het volgende:
ik stond vannacht op -1800 euro op mijn inleg.....tja dat krijg je ervan als je 1 week voor de crash instapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |