beter nu dan wanneer je alles kwijt bentquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme nog maar 118% winst van afgelopen 3 maanden, IK GA ALLES VERKOPEN
Sell sell sellquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles? Mijn huis, auto, wijf en kids? GODVERDOMME LXIV WAT VERTEL JE ME NUquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
beter nu dan wanneer je alles kwijt bent
Niet al ads krijgen van Waves op feestboek.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:00 schreef EggsTC het volgende:
naja hopelijk doet die 18januari PR campagne van ze wat, dan is het eindelijk wavesmaand....
Hier ook nog maar 30x zoveel als maart 2017.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Of gewoon je inleg eruit halen en genieten hoe alles naar de tyfus gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
beter nu dan wanneer je alles kwijt bent
Als een ekte panicseller betaamdquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Of gewoon je inleg eruit halen en genieten hoe alles naar de tyfus gaat
Ben niet vies van een beetje masochisme
Had je hem er maar eerder uit dat wijf gehaald, zat je nu niet met die kids van je.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alles? Mijn huis, auto, wijf en kids? GODVERDOMME LXIV WAT VERTEL JE ME NU
Niet alles gaat naar de tyfus. Achter de niet shit-coins zitten gewoon echte bedrijven met echte partners.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Of gewoon je inleg eruit halen en genieten hoe alles naar de tyfus gaat
Ben niet vies van een beetje masochisme
Laten we het hopen, dan verkoop ik alles en ga ik nog extra geld bijlenen om alles in BTC te stoppen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
kan dan gewoon naar de 3k5 hoor. Eenmaal in de downtrend kan dat heel lang doorgaan.
Met je Delta app waar je lagere inkoopwaarden invult zekerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:11 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je weet toch. -10% is verkopen +10% is inkopen. En op feestje pats ik met mijn crypto gains
Ik krijg altijd ads van AdCoinquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:09 schreef ITrade het volgende:
[..]
Niet al ads krijgen van Waves op feestboek.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met je Delta app waar je lagere inkoopwaarden invult zeker
waarom? The trend is your friend. In een downtrend moet je gewoon niet instappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:12 schreef ITrade het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan verkoop ik alles en ga ik nog extra geld bijlenen om alles in BTC te stoppen.
Er is geen downtrend, de uptrend geldt nog steedsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
waarom? The trend is your friend. In een downtrend moet je gewoon niet instappen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Hup, even door die 10k heen zakken dan
Heel brabant trekt zijn geld uit de crypto om in te kunnen ruilen voor BIERquote:
Goedkoop instappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:
Waarom willen jullie zo graag dat BTC wil crashen? Serieuze vraagGoedkoop instappen of mis ik iets?
Beetje sensatie ipv die saaie eeuwige uptrend van de laatste 2 jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:
Waarom willen jullie zo graag dat BTC wil crashen? Serieuze vraagGoedkoop instappen of mis ik iets?
Ja van mij mag VEN ook een klap krijgen, tijdelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:23 schreef Rossdale het volgende:
VEN en FUN moeten nog een flinke klap krijgen zodat mijn buyorders worden aangetikt komende nacht
Ga dan short op Bitcoin als je het zo goed weet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
waarom? The trend is your friend. In een downtrend moet je gewoon niet instappen.
Wanneer gaan ze nou ns open voor nieuwe regs?!quote:
premies zijn te extreem.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:24 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ga dan short op Bitcoin als je het zo goed weet.
Jij gaat mij VEN betalen voor compensatie hoorde ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bitcoin is flatlining, we zijn helaas al ons geld kwijt.
ah joh.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bitcoin is flatlining, we zijn helaas al ons geld kwijt.
Noes mijn VEN blijf je vanafquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij gaat mij VEN betalen voor compensatie hoorde ik.
Lekker XRP blijven kopen, je BTC aan de banken geven. What can possibly go wrongquote:
Verzet is er, maar die gaat het niet meer uithouden hoor. Al helemaal niet als Azië zo wakker wordt. Die zijn dit begonnen, dus denk dat de paniek daar nog groter zal zijn.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
We zijn er doorheen. Dit gaat naar de 8k
Vooral downsquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef cunial het volgende:
Het heeft wel zn ups en downs vandaag zeg.
Ja, beetje jammer van mijn portfolio, maar wel mee eens. Dit trekt uiteindelijk wel bij, maar die weak hands die die constante schommelingen veroorzaken mogen wegblijven van mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit een gezonde functie heeft. Alle mensen de turbulentie veroorzaken zijn nu aan het panic-sellen.
Als die mensen klaar zijn om nog de laatste 10% van hun investering te redden raakt de prijs een baseline en kunnen we weer zonder die onrustige mensen verder met een stabielere opmars.
bodem is 500 btcquote:
Dit ja, het is goed voor de markt dit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit een gezonde functie heeft. Alle mensen de turbulentie veroorzaken zijn nu aan het panic-sellen.
Als die mensen klaar zijn om nog de laatste 10% van hun investering te redden raakt de prijs een baseline en kunnen we weer zonder die onrustige mensen verder met een stabielere opmars.
Nee joh, die worden wakker en gaan kopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:41 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit gaat echt niet op de 10K support blijven hoor.
Als het nu niet breekt, gebeurt het over een paar uur als de massa Aziaten wakker worden en de pleuris uitbreekt.
eens!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:42 schreef EggsTC het volgende:
Ik HODL alles... fuck de crashes, het is als varen op de rode zee
Echt, het doet me helemaal niks. Ik zie het eind 2018 wel weer een keer. Heb alles in mijn HW wallet zitten en die ligt lekker in de kluis, lekker rustig.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer van mijn portfolio, maar wel mee eens. Dit trekt uiteindelijk wel bij, maar die weak hands die die constante schommelingen veroorzaken mogen wegblijven van mij.
Ik had om 9:30 nog wat bijgekocht maar dat verdampt ter plekke.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vooral downs
Ik wíst gewoon dat ik nog even moest wachten eigenlijk.
Zou mij niets verbazen als ie naar de 7 zakt.
hebzuchtige mensen denken alleen maar aanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me toch redelijk kut als je op erg veel winst stond en dit gebeurd ineens.
Hebben jullie dan niet zo iets van kut had ik in december maar wat eruit getrokken?
Ik ook. Maakt mij het uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:42 schreef EggsTC het volgende:
Ik HODL alles... fuck de crashes, het is als varen op de rode zee
ik zie nu een hele vakantie verdwijnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me toch redelijk kut als je op erg veel winst stond en dit gebeurd ineens.
Hebben jullie dan niet zo iets van kut had ik in december maar wat eruit getrokken?
Roompot resorts ook leukquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zie nu een hele vakantie verdwijnen.
en geef geen neuk
kan nog steeds een woninkje kopen in groningenquote:
Tuurlijk zullen er genoeg zijn, maar die zullen dat hier nooit durven te vermelden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Dat snap ik, Midweek centerparcs is toch geen reet aanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en geef geen neuk
Heb ik gelukkig constant gedaan. Maar het is nooit leukquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Nope alleen dat ik nu dus wat langer moet wachten tot het uitcashmomentquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Ik het vakantiehuis waar vrouw en ik gister naar keken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en geef geen neuk
Neuh, dit gaat toch weer moon binnen een paar dagen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Dan heb je dus nog genoeg over lijkt me.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en geef geen neuk
U trust?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Heb nog 1 coin over die in de plus staat op de 24h. Utrust![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/utrust/#markets
Edit Nvm![]()
Genoeg mensen die big willen gaan of bust.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog genoeg over lijkt me.
Ik zou het wel zuur vinden als ik bv 250.000 had staan in euro's en dat is nu ineens een heel pak minder waard.
Voor 250.000 koop je een huis. Las straks al dat eentje 5 ton kwijt geraakt was. WTF man, dat is een mooi vrijstaand huis hier van formaat. Ik zou mezelf dat niet vergeven dat ik niet eerder gecashed had bij dergelijke bedragen denk ik.
dan had je moeten uitstappen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou het wel zuur vinden als ik bv 250.000 had staan in euro's en dat is nu ineens een heel pak minder waard.
Voor 250.000 koop je een huis. Las straks al dat eentje 5 ton kwijt geraakt was. WTF man, dat is een mooi vrijstaand huis hier van formaat. Ik zou mezelf dat niet vergeven dat ik niet eerder gecashed had bij dergelijke bedragen denk ik.
Nee hoor, mooi instapmoment lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Mensen met een gezond verstand hebben op dat punt ook al wel een paar ton uitgecashed. Niet dat van 5ton naar 3ton gaan dan minder kut is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, maar geld maakt geld.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben gisteren net ingestaptquote:
Hij tikte hem hier ook net aan....ben benieuwd wat morgen ons gaat brengenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:43 schreef Rossdale het volgende:
Buyorder van FUN is aangetikt. Nu VEN nog een flinke tik en ik ga vrolijk slapen
ja lullig.quote:
Ik geloof nergens in en vertrouw mezelf niet eens.quote:
Ik wacht tot de buy en sell orders rustiger worden. Men is echt helemaal wild nu.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel echt verleidelijk om nu bij te kopen...... of nog even wachten..... hmmmm.
Iemand tips wat te kopen in deze crisis?
Ik doe altijd alles in stapjesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel echt verleidelijk om nu bij te kopen...... of nog even wachten..... hmmmm.
Iemand tips wat te kopen in deze crisis?
Lekker klaas. Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie redeneren allemaal een beetje dom
als de btc binnen een maand op 20000 kan staan
kan die ook weer binnen een maand op 10000 staan of minder
een beetje belegger weet dat die stijging gewoon een debiele hype was
Dat is zeker wel minder kut. Niets is erger te weten dat je je hele leven hypotheekvrij had kunnen zijn maar nu 30 jaar lang 1500¤ per maand moeten aftikkenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mensen met een gezond verstand hebben op dat punt ook al wel een paar ton uitgecashed. Niet dat van 5ton naar 3ton gaan dan minder kut is.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:51 schreef Atlantis- het volgende:
Met een paar ton ben je nog niet financieel onafhankelijk.
Je kan hooguit een rijtjeshuis afbetalen.
Voor veel mensen is het denk ik een beetje alles of niets.
Ik heb voor 1000 euro gekocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog een keer inkopen om je aankoopprijs te middelen
ik snap jullie nietquote:
Besluit morgenochtend wel of ik bijkoopquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Kyran het volgende:
Nou BTC ging naar 10.8, en weer terugn aar 10.2die gaat er wel doorheen zakken zo.
4ton is zo opquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik snap jullie niet
hoe kan je 4 ton niet allang gecasht hebben
dat ga je waarschijnlijk nooit meer in je leven bij elkaar krijgen...
Lekker klaas, je bent op dreef.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik snap jullie niet
hoe kan je 4 ton niet allang gecasht hebben
dat ga je waarschijnlijk nooit meer in je leven bij elkaar krijgen...
Wtf wat voor Coins had je dan? Kun je geen adviezen geven, dan weet de rest wat ze vooral niet moeten doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Merkie het volgende:
Ben denk ik de enige persoon hier die nog nooit op winst heeft gestaan met crypto's. Vlak voor de grote decembercrash ingestapt. Huilen.
aan watquote:
Dan heb je de pruttel verkocht tijdens die crash?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Merkie het volgende:
Ben denk ik de enige persoon hier die nog nooit op winst heeft gestaan met crypto's. Vlak voor de grote decembercrash ingestapt. Huilen.
Lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
na je 50ste kan je met pensioen.....
Inderdaad. 1 feestje met complimentary cocaine, high end prostituees en de daaropvolgende scheiding en je zit er doorheen.quote:
Nee, hold.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je de pruttel verkocht tijdens die crash?
En stel dat belangrijke spelers als Zuid-Korea en andere landen niet (volledig) meer mee kunnen doen op de cryptomarkt vanwege overheidsrestricties; zou het dan niet gewoon blijven zoals het nu is of eventueel lager?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh, dit gaat toch weer moon binnen een paar dagen.
4 ton is gewoon een hoop geld daar kan je minimaal 10 jaar heel erg goed van levenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lol.
Als je als kluizenaar in een sociale huurwoning gaat wonen.
hij heeft inderdaad vast naar jou geluisterdquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
blij dat je eind dec naar mij geluisterd hebt?
Wie zegt dat hij niet gecasht heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
4 ton is gewoon een hoop geld daar kan je minimaal 10 jaar heel erg goed van leven
er zijn hier echt sukkels die allang hadden moeten cashen
als je die 4 ton gecasht had he.......
Zonder vrouw en kinderen misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
4 ton is gewoon een hoop geld daar kan je minimaal 10 jaar heel erg goed van leven
Oh ik kijk op Gdax, waar dan?quote:
Virtueel verlies.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe kan je in fiat dan altijd op verlies hebben gestaan?Wat hold je op dit moment dan?
had je die 4 ton nu wel of niet liever gehad dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonder vrouw en kinderen misschien.
Ik ben ook ingestapt net voor de grote decembercrash.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Merkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Netjes klaas, je hebt ze de les gelezen, te grazen genomen... Gelukkig heb jij dikke winsten, en is de rest zo dom om niet uit te cashen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt weleens 10.000euro bij elkaar getrade ?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De meeste fokkers kunnen toch geen vrouw krijgen dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonder vrouw en kinderen misschien.
Met 4 ton heb je geen pensioen nodig en kun je je hele leven lang op je zolderkamer Fok!en en rentenieren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
aan wat
4 ton kan je heel veel jaren rustig van leven
na je 50ste kan je met pensioen.....
Wordt door de belastingdienst eventjes 150.000 tot 200.000 van afgeswaffeld... Dan heb je 200.000 euro. Daar kan je net een appartementje van 65m^2 van kopen in Slotervaart en dan toekijken hoe de lokale jeugd je auto elke avond loopt te krassen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd gecasht, Klaas.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
had je die 4 ton nu wel of niet liever gehad dan?
Je weet het leuk te bagatelliseren, maar dat kunnen wel life changing bedragen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wordt door de belastingdienst eventjes 150.000 tot 200.000 van afgeswaffeld... Dan heb je 200.000 euro. Daar kan je net een appartementje van 65m^2 van kopen in Slotervaart en dan toekijken hoe de lokale jeugd je auto elke avond loopt te krassen.
oke dan heb je het nog goed gespeeldquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd gecasht, Klaas.
Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecashtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien kun je je baan die per februari was opgezegd terugvragen.
makkelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt weleens 10.000euro bij elkaar getrade ?
Kan best hoor, als hij bijvoorbeeld bitcoin en litecoin toen had gehaald. Die hadden toen ATH en daarna niet meer echt in de buurt gekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe kan je in fiat dan altijd op verlies hebben gestaan?Wat hold je op dit moment dan?
lekker bezig swa wel oppassen met Liskquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecasht
MaGNeT zijn life is al gechanged. Desalniettemin wel erg zuur natuurlijk om 4 ton te zien verdampen. Ik zou er best wel van balen. Avondje duchtig op een zuipen zetten ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet het leuk te bagatelliseren, maar dat kunnen wel life changing bedragen zijn.
Tsja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet het leuk te bagatelliseren, maar dat kunnen wel life changing bedragen zijn.
Had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Andere woning + 10 jaar leefgeld al gecasht
gewoon F5 swaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Meer mensen bij wie binance steeds hangt?
Morgen 6 ton in de plus, who cares.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
MaGNeT zijn life is al gechanged. Desalniettemin wel erg zuur natuurlijk om 4 ton te zien verdampen. Ik zou er best wel van balen. Avondje duchtig op een zuipen zetten ofzo.
Altijd. Niet op te handelenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Meer mensen bij wie binance steeds hangt?
twitter:AntPoolBITMAIN twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 15:09:51Poloniex please reply this ticket, 704569, urgent situation. Please help. Many thanks . reageer retweet
als de btc onderuit gaat dan gaat alles onderuit he...quote:
"Maar deze keer is het écht anders dan BitConnect!" Sommige mensenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha ja, nu stapt iedereen over op Bitglare ofzo.
Zelfde rommel, andere naam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als de btc onderuit gaat dan gaat alles onderuit he...
Ja. Daarom als BTC daalt, dalen de alts ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat de prijs juist aangegeven werd ten opzichte van de Bitcoin?
![]()
Ja ik ben net gisteravond begonnen met crypto currencies!
Haha. Welkom!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
ik zou er gelijk maar stoppen als ik jouw was....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
Geloof Klaas maar niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heej!![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha. Welkom!lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, jij hierquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
![]()
En morgen wakker worden met -50%quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi! Nog 10% extra zakken en ik ben dolgelukkig
quote:
Neuh. Die moon komt nog wel een keer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
WTF ik dacht altijd dat het een typefout was en hij een stoere pillenvreter was, maar eigenlijk is het een zacht eitje begrijp ik nu???quote:
Ik heb op Facebook gelezen dat de jongens van Wallstreet hun bonussen in crypto gaan stekenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:05 schreef Rockefellow het volgende:
Het ziet ernaar uit dat bankiers zichzelf een bonus hebben gegeven.
je bent bankroetquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd dat het een typefout was en hij een stoere pillenvreter was, maar eigenlijk is het een zacht eitje begrijp ik nu???![]()
En +500% t.o.v. een half jaar geleden, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Even wat perspectief: We zitten nog dik boven het niveau van 30 november.
Vertel dat maar aan mijn portfolio. Dik 50% erafquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wel genieten van de memes overal.
Raak ik alles kwijt is het jammer maar verandert mijn leven niet. Gaat het goed kan ik over een jaar of 3-5 een huis kopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:44 schreef Geralt het volgende:
Nee dit is juist een goed moment voor de noobs die nu kopen. Voor ons de veteranen is dit slecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
Hou je bek manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Blijft wel door gaan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Stel de regulering in Aziatische markten blijft bestaan of crypto (traden) wordt zelfs aan banden gelegd. Waarom zijn jullie zo overtuigd dat we straks weer moon gaan?
Gelukkig toen begonnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die VEN die gaat er wel komenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ahahaha noobie, dit stelt niks voor. Die van 2013, die was enorm.
omdat btc niet afhankelijk is van exchangesquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
Trooost je; ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat ik op een verkeerd moment begonnen ben!
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee dit is juist een goed moment voor de noobs die nu kopen. Voor ons de veteranen is dit slecht.
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef Kyran het volgende:
Zou best kunnen zijn dat ETH hier straks als winnaar uit komtOok al gaat die nu ook onderuit.
Dan doe ik een dansje, met live streamquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepen
Houd ze aan, die gaan knallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde met Litebit eerst Etherums kopen, maar die zijn ff gestopt met nieuwe accounts, dus heb ik op Bitonic BTC's gekocht waarmee ik VEN's gekocht heb.Maar als ik zie wat de waarde er nu van is ten opzichte van het moment waarop ik ze gekocht heb!
Christus te paard zeg!
VEN is op ieder moment een goede aankoopquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde met Litebit eerst Etherums kopen, maar die zijn ff gestopt met nieuwe accounts, dus heb ik op Bitonic BTC's gekocht waarmee ik VEN's gekocht heb.Maar als ik zie wat de waarde er nu van is ten opzichte van het moment waarop ik ze gekocht heb!
Christus te paard zeg!
Omdat een overheid nooit crypto kan reguleren op de manier die zij voor zich zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
LISK en VEN samen, zou een mooie duo zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik hoop VEN op 26 feb als winnaar uit te kunnen roepen
Rot op met Lisk manquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
LISK en VEN samen, zou een mooie duo zijn.
LISK, das toch die scamcoin met die brakke beveiliging?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben vanmiddag met winst uit LSK gestapt, maar nu gaat het toch kriebelen om er weer in te duikenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik de (korte termijn) prijs van ETH beter te... "voorspellen" dan bitcoin. Ik denk omdat iedere gek en zijn hond een bitcoin heeft gekocht en de markt loopt te fucken. Ik kon er geen touw op trekken meer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:08 schreef Kyran het volgende:
Zou best kunnen zijn dat ETH hier straks als winnaar uit komtOok al gaat die nu ook onderuit.
Dus dat Franse kut coin gebouwd met de Franse slagquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
LISK, das toch die scamcoin met die brakke beveiliging?
Hah, hee man!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Trooost je; ik ook
Heb nog maar niks getrade of verder aangeschaft, ik wacht eventjes af. Ik wilde er 2 of 3 K insteken gisteren, maar besloot te beginnen met 1K in btc en dan nog 1K in eth, maar toen was het bedtijd toen ik die btc gekocht had en mn wallet beveiligd enzo.
Nu wacht ik mooi tot het weer omhoog gaat voordat ik die 2de en/of 3de K erin steek
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VEN is op ieder moment een goede aankoop
Nu verkopen is het domste idee ooit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef vigen98 het volgende:
Zit te twijfelen, als ik nu verkoop kan ik dikke winst maken als het terug gaat bouncenIk verkoop wel met verlies maar ik kan dik +60% of meer bij verdienen dan.
Ik met 1000.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hah, hee man!
Ik ben gisteren met ¤200 begonnen maar toen VEN vrij rap omhoog ging, heb ik er nog ¤300 bij gedaan. Echt veel meer wil ik er nog niet in steken; eerst mijn reserves weer wat verder opbouwen.
Yup. Tenzij dit de vloer isquote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:13 schreef vigen98 het volgende:
Zit te twijfelen, als ik nu verkoop kan ik dikke winst maken als het terug gaat bouncenIk verkoop wel met verlies maar ik kan dik +60% of meer bij verdienen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |