quote:Op zondag 4 februari 2018 23:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Toen was de top 10 inderdaad automatisch gekwalificeerd, maar dat was destijds dus ook in de wereldbeker de regel. Sinds dit seizoen moet ook de top 10 zich kwalificeren, vandaar dat ik twijfel. Is verder ook niet zo belangrijk, kans is klein dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren, maar wilde het gewoon even melden.
Het is Heywoodu's vraag, dus het is zijn schuld als de top zich niet kwalificeert voor zaterdag.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is Heywoodu's vraag, dus het is zijn schuld als de top zich niet kwalificeert voor zaterdag.
quote:Op zondag 4 februari 2018 22:19 schreef Felagund het volgende:
Antwoordentopic is geopend:
OWS / Nostradamus - Vragen en Antwoordentopic
If all else fails, blame it on heywoodu,quote:Op zondag 4 februari 2018 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is Heywoodu's vraag, dus het is zijn schuld als de top zich niet kwalificeert voor zaterdag.
Dat is waar ook. PQ doet men niet meer aan als het goed is..quote:Op zondag 4 februari 2018 22:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het antwoord op deze vraag mogelijks al vóór de deadline kan vaststaan. Als een springer uit de 10 van de wereldbeker (geen automatisch kwalificatie?) zich donderdag niet bij de beste 50 weet te springen. Tenzij ik me vergis en er op de OS, in tegenstelling tot de wereldbeker, wel gewerkt wordt met PQ.
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Buiten dat dit geen biatlonvraag isquote:Op maandag 5 februari 2018 01:22 schreef wimderon het volgende:
- [Biatlon] Wordt Marit Bjoergen in Korea de meest succesvolle winterolympier aller tijden?
Wat als Bjoergen dit wordt, maar er tijdens de Spelen weer iemand anders overheen gaat
Zit dat er realistisch in dan? en het is inmiddels al omgehangen naar langlaufenquote:Op maandag 5 februari 2018 01:22 schreef wimderon het volgende:
- [Biatlon] Wordt Marit Bjoergen in Korea de meest succesvolle winterolympier aller tijden?
Wat als Bjoergen dit wordt, maar er tijdens de Spelen weer iemand anders overheen gaat
Gewoon vandaag de lijst erbij pakken en af en toe even een vraagje invullenquote:Op maandag 5 februari 2018 06:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk haal ik het nog om mee te doen..ik ben behoorlijk niet fit en heb een hele drukke week
Sinds An niet mee mag doen, moet Claudia Pechstein 3x goud gaan winnen, dat gun je niemand.quote:Op maandag 5 februari 2018 06:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zit dat er realistisch in dan? en het is inmiddels al omgehangen naar langlaufen
Goede vraag, ik denk dat het niet heel waarschijnlijk is, maar ik zal erover nadenken wat best te doen in deze situatie.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:22 schreef wimderon het volgende:
Kan alleen totaal niet naar een scherm kijken nu. Ik ga vrijdagmiddag proberen in te vullen of vrijdagochtend als ik dan vroeg op staquote:Op maandag 5 februari 2018 07:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon vandaag de lijst erbij pakken en af en toe even een vraagje invullen
Top.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik zal morgen trouwens even een berichtje op de FP zetten, wie weet doen er nog wat extra mensen mee dan
Ik neem aan dat hierbij de pursuit ook meetelt?quote:20. [Schaatsen] Hoeveel laaglandwereldrecords worden verbeterd?
Dit gaat over alle individuele wedstrijden (sprint, achtervolging, individueel en mass-start) en niet alleen over de individuele wedstrijd, toch?quote:24. [Biatlon] Wint iemand een individuele medaille met meer dan twee missers in een van de biatlonwedstrijden?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hierbij de pursuit ook meetelt?
Klopt, alle wedstrijden behalve de estafettes.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit gaat over alle individuele wedstrijden (sprint, achtervolging, individueel en mass-start) en niet alleen over de individuele wedstrijd, toch?
quote:Op maandag 12 februari 2018 22:20 schreef Felagund het volgende:
[Curling] Haalt Zwitserland een finale? Ja
[Kunstschaatsen] Wint het land wat na de korte kür aan de leiding gaat ook het goud? Ja
[Schaatsen] Wie wint de 1500 meter voor vrouwen vandaag? Wüst
[Biatlon] Wie winnen de achtervolgingswedstrijden bij de mannen en de vrouwen? Fourcade en Dahlmeier
[Freestyleskiën] Wie wint de Moguls bij de mannen? Kingsbury
Tussenstand na dag 3:
1 Max23 10
2 Heywoodu 8
2 Aguero 8
28
5 Gijscoman 7
5 Mansjester 7
5 Remzz 7
5 Redefine 7
5 xander17100 7
5 Zorro28 7
5 Felagund 7
Iedereen van de 0 af en Max23 demarreert. Heywoodu in de chasse patate?
Ik doe het even in dit topic om het reguliere topic niet teveel te vervuilen.quote:Op maandag 12 februari 2018 21:50 schreef Felagund het volgende:
Het is lastig terug te vinden op de website van de organisatie, maar Canada stond gisteren toch ook al aan de leiding na de korte kuur? Dan is het antwoord op vraag 50 ja.
Bedankt voor het melden. Ik had het antwoord op de Freestylevraag nog niet correct heb verwerkt (ik verwijder altijd vraagnummer zodat alleen de achternaam er nog staat zodat het met de goede antwoord kan worden gecontroleerd). Dus die heb je iig. De andere fout kan ik zo 1,2,3 niet vinden, kom ik op terug.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het even in dit topic om het reguliere topic niet teveel te vervuilen.
Ik zag dat ik na dag 2 op vijf punten stond en heb van dag 3, drie goede antwoorden gegeven, maar zie bij de laatste tussenstand dat ik op zeven punten sta. Dus dan zou de tussenstand niet kloppen.
En is vraag 50 al meegerekend bij de tussenstand? Indien dat het geval is, zou ik zelfs twee punten missen.
Ik vermoed dat ik vast niet de enige zal zijn, waarbij de stand niet klopt
Dank je. Het is ook niet zeker of er ook nog een andere fout in zit, want dat is afhankelijk van vraag 50 of die al meegerekend is. Of dat die misschien al meegerekend was voor dag 2, dat zou ook kunnen. En dan zou het denk ik kloppen.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Ik had het antwoord op de Freestylevraag nog niet correct heb verwerkt (ik verwijder altijd vraagnummer zodat alleen de achternaam er nog staat zodat het met de goede antwoord kan worden gecontroleerd). Dus die heb je iig. De andere fout kan ik zo 1,2,3 niet vinden, kom ik op terug.
Ik heb hem gevonden, er zat een fout in mijn script, hoe die erin is geslopen is mij een raadsel, maar lig werd bij jouw in het puntengedeelte van het excelscript met de verkeerde column vergeleken. Daardoor had je gister eigenlijk 4 punten, en niet 5. Zover ik kan zien betreft dat alleen jou en pepersaus.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Het is ook niet zeker of er ook nog een andere fout in zit, want dat is afhankelijk van vraag 50 of die al meegerekend is. Of dat die misschien al meegerekend was voor dag 2, dat zou ook kunnen. En dan zou het denk ik kloppen.
Overigens vraag ik het niet zozeer voor mijzelf (meedoen vind ik in dit geval belangrijker en leuker dan winnen). Ik kan het bij mijzelf makkelijk bijhouden. Maar ook bij anderen zou het kunnen zijn dat er punten missen.
Ah daar zit inderdaad die andere fout. Eerst een puntje teveel, nu dan twee te weinig (per saldo dus 1 erbij, wat je net al gevonden had). Goed dat je het dan ook voor andere hebt kunnen nakijken, zodat het nu voor iedereen kloptquote:Op maandag 12 februari 2018 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, er zat een fout in mijn script, hoe die erin is geslopen is mij een raadsel, maar lig werd bij jouw in het puntengedeelte van het excelscript met de verkeerde column vergeleken. Daardoor had je gister eigenlijk 4 punten, en niet 5. Zover ik kan zien betreft dat alleen jou en pepersaus.
Ik zal dadelijk een correcte(re) stand plaatsen en morgen nog alles een keer controleren.
Ik heb het bij jou nog even met de hand nagekeken (in het antwoordenblad verschijnen goede antwoorden als groen, en dat klopt iig nu met het puntenaantal dat je hebt.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah daar zit inderdaad die andere fout. Eerst een puntje teveel, nu dan twee te weinig (per saldo dus 1 erbij, wat je net al gevonden had). Goed dat je het dan ook voor andere hebt kunnen nakijken, zodat het nu voor iedereen klopt
Het kan er nog aan liggen dat ik meestal ook de voornaam opgeef bij het plaatsen van een antwoord. Misschien dat voor het script alleen de achternaam makkelijker is?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het bij jou nog even met de hand nagekeken (in het antwoordenblad verschijnen goede antwoorden als groen, en dat klopt iig nu met het puntenaantal dat je hebt.). Ik zal het voor de zekerheid morgen nog een keer op fouten controleren.
Ik verander alle antwoorden in alleen de achternaam, zodat het eenduidig en makkelijker te controleren met het goede antwoord (voor excel moet het antwoord namelijk precies gelijk zijn, tenminste de formule die ik gebruik). Maar dat was ik dus bij de Kingsbury vraag helemaal vergeten.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan er nog aan liggen dat ik meestal ook de voornaam opgeef bij het plaatsen van een antwoord. Misschien dat voor het script alleen de achternaam makkelijker is?
En wat betreft fouten, bij mijzelf zie ik het vanzelf wel of er iets niet klopt/lijkt te kloppen. Zolang het bij de anderen ook maar klopt, is het belangrijkste. Al zou iedereen het toch ook wel zelf een beetje in de gaten moeten houden.
Ik kan mij van vorige edities inderdaad weinig fouten herinneren. Kortom gewoon goed bezigquote:Op maandag 12 februari 2018 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verander alle antwoorden in alleen de achternaam, zodat het eenduidig en makkelijker te controleren met het goede antwoord (voor excel moet het antwoord namelijk precies gelijk zijn, tenminste de formule die ik gebruik). Maar dat was ik dus bij de Kingsbury vraag helemaal vergeten.
En als iedereen het beetje voor zichzelf controleert komt het wel goed. Vorig jaar volgens mij weinig fouten gehad.
Dacht ik al, maar toch even voor de zekerheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |