abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177141696
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah daar zit inderdaad die andere fout. Eerst een puntje teveel, nu dan twee te weinig (per saldo dus 1 erbij, wat je net al gevonden had). Goed dat je het dan ook voor andere hebt kunnen nakijken, zodat het nu voor iedereen klopt ^O^
Ik heb het bij jou nog even met de hand nagekeken (in het antwoordenblad verschijnen goede antwoorden als groen, en dat klopt iig nu met het puntenaantal dat je hebt. :+). Ik zal het voor de zekerheid morgen nog een keer op fouten controleren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 12 februari 2018 @ 23:27:17 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177141758
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:24 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik heb het bij jou nog even met de hand nagekeken (in het antwoordenblad verschijnen goede antwoorden als groen, en dat klopt iig nu met het puntenaantal dat je hebt. :+). Ik zal het voor de zekerheid morgen nog een keer op fouten controleren.
Het kan er nog aan liggen dat ik meestal ook de voornaam opgeef bij het plaatsen van een antwoord. Misschien dat voor het script alleen de achternaam makkelijker is?

En wat betreft fouten, bij mijzelf zie ik het vanzelf wel of er iets niet klopt/lijkt te kloppen. Zolang het bij de anderen ook maar klopt, is het belangrijkste. Al zou iedereen het toch ook wel zelf een beetje in de gaten moeten houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177141840
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het kan er nog aan liggen dat ik meestal ook de voornaam opgeef bij het plaatsen van een antwoord. Misschien dat voor het script alleen de achternaam makkelijker is?

En wat betreft fouten, bij mijzelf zie ik het vanzelf wel of er iets niet klopt/lijkt te kloppen. Zolang het bij de anderen ook maar klopt, is het belangrijkste. Al zou iedereen het toch ook wel zelf een beetje in de gaten moeten houden.
Ik verander alle antwoorden in alleen de achternaam, zodat het eenduidig en makkelijker te controleren met het goede antwoord (voor excel moet het antwoord namelijk precies gelijk zijn, tenminste de formule die ik gebruik). Maar dat was ik dus bij de Kingsbury vraag helemaal vergeten. _O-

En als iedereen het beetje voor zichzelf controleert komt het wel goed. Vorig jaar volgens mij weinig fouten gehad.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 12 februari 2018 @ 23:37:16 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177141926
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 23:31 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik verander alle antwoorden in alleen de achternaam, zodat het eenduidig en makkelijker te controleren met het goede antwoord (voor excel moet het antwoord namelijk precies gelijk zijn, tenminste de formule die ik gebruik). Maar dat was ik dus bij de Kingsbury vraag helemaal vergeten. _O-

En als iedereen het beetje voor zichzelf controleert komt het wel goed. Vorig jaar volgens mij weinig fouten gehad.
Ik kan mij van vorige edities inderdaad weinig fouten herinneren. Kortom gewoon goed bezig ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 07:46:28 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177144361
63. [Alpineskiën] Noem een skiër die in de eerste of tweede run van de alpinecombinatie bij de mannen de finish niet haalt.

Wordt hiermee specifiek een DNF bedoeld of gewoon iemand die niet in de uitslag staat? (Dit had ik natuurlijk beter eerder kunnen vragen, want nu heb ik voordeel van de manier waarop deze vraag wordt behandeld :+ )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177144580
Het gaat wel om specifiek DNF. :+
Album top 100 2024
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 10:46:03 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177146566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 08:23 schreef Felagund het volgende:
Het gaat wel om specifiek DNF. :+
Dacht ik al, maar toch even voor de zekerheid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')