abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:03:16 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176582916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat kan ik tenminste nog met je eens zijn.
Ik heb ook echt wel kritiek op Trump maar wat er allemaal over hem gezegd wordt op de hersenspoelbuis is totale nonsens.
Ik bedoel meer over wat hij zelf allemaal wel niet doet.
wat ander over hem zegt boeit mij niet, door zijn eigen rare acties, kan ik me vaak niet voorstellen dat een van de machtigste mensen op aarde af en toe, zulke domme acties uit haalt.
Hij doet me een beetje denken aan een Romeinse keizer, kleine schoen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:20:12 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176583316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja daarna wel idd.

Mja dat had ik ook met Bush jr, al moet ik zeggen die kwam in mijn ogen beter over dan een trump.
had liever Sanders gezien als president,
Bij de 2 eind kandidaten had ik al van..

[ afbeelding ]
Sanders was wel een goede geweest denk ik. Gewoon redelijk down to earth, kwam in ieder geval eerlijk en consequent over, heeft de politieke know-how en deed mij in ieder geval over komen als één van de laatste politici die in de politiek zit voor de politiek en daadwerkelijke dienstbaarheid naar de mensen toe.

Hopelijk hebben alle betrokkenen er van geleerd en schuiven ze de volgende keer weer mensen naar voren die in ieder geval niet volledig verrot of incompetent zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176583551
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Sanders was wel een goede geweest denk ik. Gewoon redelijk down to earth, kwam in ieder geval eerlijk en consequent over, heeft de politieke know-how en deed mij in ieder geval over komen als één van de laatste politici die in de politiek zit voor de politiek en daadwerkelijke dienstbaarheid naar de mensen toe.

Hopelijk hebben alle betrokkenen er van geleerd en schuiven ze de volgende keer weer mensen naar voren die in ieder geval niet volledig verrot of incompetent zijn.
Optimist ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:37:02 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176583644
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Optimist ;)
Tegen wil en dank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:45:15 #30
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176583802
Dat in Nederland Kasja Ollongren zich actief met nep nieuws gaat bezig houden vind ik een levensgevaarlijke ontwikkeling.
De overheid gaat bepalen wat wel en niet bon ton is of verspreid mag worden? Dit is nogal een hellend vlak met betrekking tot het inperken van burgerrechten.
Het is nu al heel duidelijk wat grote corporaties zoals Twitter, Facebook en YouTube doen met zoveel macht en ongevallige meningen en dan zulke praktijken op overheidsniveau die ook nog eens het geweldsmonopolie bezit.
quote:
Northumbria Police have warned that “offensive” comments on the Internet will not be tolerated, tracking down users who made “potentially criminal” posts on social media about grooming gangs.
Bron
quote:
British Police Arrest At Least 3,395 People for ‘Offensive’ Online Comments in One Year

Figures obtained by The Times through the Freedom of Information Act reveal that 3,395 people across 29 forces were arrested last under section 127 of the Communications Act 2003, which makes it illegal to intentionally “cause annoyance, inconvenience or needless anxiety to another”, in 2016.
Bron

In de verenigde Staten heeft het hoofd van de comité dat beleidsmaatregelen voorstelt voor de Democratische partij (DNC) een paar jaar geleden een speech gehouden waarin hij zegt dat de belastingdienst gerust ingezet kan worden als strafmaatregel tegen mensen en groepen die oppositie voeren tegen de politieke agenda van de DNC.
In de Verenigde Staten hebben ze dit ook werkelijk meegemaakt in het schandaal van de IRS, Loïs Lerner en John Koskinen.

Ik denk dat het voor BNW niet veel uitmaakt. Zodra mensen geweerd of vervolgd worden (zoals in de voorbeelden met grote regelmaat in de UK gebeurt) voor hun uitingen op social media dan gaat het ondergronds of komen er alternatieven.
Platformen zoals GAB, BiChute, Vimeo, etc. zijn hiervan het bewijs. En de partijdigheid van de massamedia wordt gepareerd door het alternatief van crowd sourcing, citizen journalism en dergelijke initiatieven.
Vaak ook heel effectief, omdat in tegenstelling tot de MSM, die vooral wil sturen, (semi-)amateurs vooral oprecht de onderste steen naar boven halen en ook echt aan onderzoeksjournalisme doen.
Ik heb in elk geval genoeg voorbeelden daarvan mogen zien op YouTube.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_176584260
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:

.... maar wat er allemaal over hem gezegd wordt op de hersenspoelbuis is totale nonsens.
Wat bedoel je daarmee....?
Volgens mij kunt je niet zomaar veralgemeniseren 'wat in de Media gezegd wordt...'

De Media bestaat uit ontzettend veel verschillende mediums....
bepaalde nieuws-mediums op zowel TV als kranten en website's...
Darbij kunnen deze mediums een verschllende insteek hebben, van eerder rechtsconservatieve media als Fox; maar ook bv bloombergs, wall street journal; the Times, New York Post....
Tot bepaalde media die een eerder liberale insteek hebben, Washington post, CNN; New York Times, PBS, The Guardian

Daarnaast is ook een derde groep mediums ontstaan van bv RT.com als ook Breitbart, Infowars, Sputnik News.....

Je kunt niet zomaar roepen dat alles wat in de Media beweert wordt, onwaar zou zijn, maar alle media kunnen onjuiste alswel correcte berichten geven....
veelal zal de objectieve nieuws-raportage gebaseerd zijn op ofwel corecte gebeurtenissen, maar is het ook altijd mogelijk n de 'wergave' een subjectieve vertekening eraan te geven...

Waarbij overigens ook bv pers-woordvoerders en Nieuwbureau's vaak al zelf proberen in het doorgeven van bepaalde meldingen of het houden van persconferenties een sturing aan te brengen...

Als laatste, naast pure nieuws-berichtgeving publiceren media ook met enige regelmaat commentaren of opinie's...
dat is geen pure melding van nieuwsgebeurtenissen en feiten, maar ook heel bewust een weergave van de persoonlijke melding van een columnist of analist.

Dat mensen hun mening in verschillende Media uitspreken in de vorm van Opinie-columns of soms dit wergegeven wordt in inerviews of achtergrond-artikelen s an sich niet verkeerd en niemand dwingt jou ertoe om alles te geloven wat je hoort of ziet (dat mensen dat echter wel vaak doen al naar gelang welke media ze het meeste volgen is jammer, maar an sich ook geen probleem als de toegang tot media maar vrij is en mensen uiteindelijk de vrijheid hebben ook uit hun eigen 'infobubble' te treden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176605341
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:



The growing phenomenon of fake news has exacerbated fractured attitudes on the accuracy of the news media, especially on matters such as politics, current events and when it comes to the involvement of innocent individuals. With concerns about fake news reaching record highs, which countries actually have the most faith in the accuracy of their news media? According to a Pew Research Center poll across 38 countries, a median 62 percent of people say their news media does a good job reporting the news accurately.

The following infographic shows a selection of the countries from Pew's survey with the Dutch particularly trustworthy of their news coverage. Along with 82 percent of people in the Netherlands, 80 percent of those polled in India also feel their news media does a good job reporting with accuracy. The UK has experienced sharp divisions following the Brexit vote and 63 percent of people there think the news is accurate. Fake news has become a contentious topic in the U.S. and 56 percent of Americans feel their news reports can be trusted. Greece has the worst score in the polling with only 22 percent of respondents saying that their news coverage is accurate.

https://www.statista.com/(...)he-news-is-accurate/
pi_176606046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:
Jij dus ook 👍
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:06:23 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176606092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:

[ afbeelding ]

The growing phenomenon of fake news has exacerbated fractured attitudes on the accuracy of the news media, especially on matters such as politics, current events and when it comes to the involvement of innocent individuals. With concerns about fake news reaching record highs, which countries actually have the most faith in the accuracy of their news media? According to a Pew Research Center poll across 38 countries, a median 62 percent of people say their news media does a good job reporting the news accurately.

The following infographic shows a selection of the countries from Pew's survey with the Dutch particularly trustworthy of their news coverage. Along with 82 percent of people in the Netherlands, 80 percent of those polled in India also feel their news media does a good job reporting with accuracy. The UK has experienced sharp divisions following the Brexit vote and 63 percent of people there think the news is accurate. Fake news has become a contentious topic in the U.S. and 56 percent of Americans feel their news reports can be trusted. Greece has the worst score in the polling with only 22 percent of respondents saying that their news coverage is accurate.

https://www.statista.com/(...)he-news-is-accurate/
Helaas geen statistieken van Noord Korea :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176606128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Helaas geen statistieken van Noord Korea :D
Maar wel Nederlands vertrouwen in de accuraatheid van dit bericht ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:16:36 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176606270
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar wel Nederlands vertrouwen in de accuraatheid van dit bericht ;)
In Nederland zijn we wat sneller in uitzoeken, en weten we gewoon wat een beetje betrouwbaar is en wat niet!
Het is niet zo dat Nederland veel nieuws zenders heeft die totaal tegenovergesteld melden.
Plus als we kijken naar kranten hebben we daar zelf een goeie mening over.
Wat een goeie is en welke totaal bagger, het zelfde geld voor nieuws sites, wat goed is of slecht of gewoon grappig.
Zoals de speld en zo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:49:50 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176606820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:

[ afbeelding ]

The growing phenomenon of fake news has exacerbated fractured attitudes on the accuracy of the news media, especially on matters such as politics, current events and when it comes to the involvement of innocent individuals. With concerns about fake news reaching record highs, which countries actually have the most faith in the accuracy of their news media? According to a Pew Research Center poll across 38 countries, a median 62 percent of people say their news media does a good job reporting the news accurately.

The following infographic shows a selection of the countries from Pew's survey with the Dutch particularly trustworthy of their news coverage. Along with 82 percent of people in the Netherlands, 80 percent of those polled in India also feel their news media does a good job reporting with accuracy. The UK has experienced sharp divisions following the Brexit vote and 63 percent of people there think the news is accurate. Fake news has become a contentious topic in the U.S. and 56 percent of Americans feel their news reports can be trusted. Greece has the worst score in the polling with only 22 percent of respondents saying that their news coverage is accurate.

https://www.statista.com/(...)he-news-is-accurate/
Dat zag je al bij de MH17. Niemand maalt er om terwijl men nu inmiddels weet dat ze glashard stonden te liegen, Rutte met zijn onderste steen en Timmerfrans in zijn speech. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176607760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zag je al bij de MH17. Niemand maalt er om terwijl men nu inmiddels weet dat ze glashard stonden te liegen, Rutte met zijn onderste steen en Timmerfrans in zijn speech. :{w
Wát is er precies glashard gelogen en door wie?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 12:42:58 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176608912
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:

[ afbeelding ]

The growing phenomenon of fake news has exacerbated fractured attitudes on the accuracy of the news media, especially on matters such as politics, current events and when it comes to the involvement of innocent individuals. With concerns about fake news reaching record highs, which countries actually have the most faith in the accuracy of their news media? According to a Pew Research Center poll across 38 countries, a median 62 percent of people say their news media does a good job reporting the news accurately.

The following infographic shows a selection of the countries from Pew's survey with the Dutch particularly trustworthy of their news coverage. Along with 82 percent of people in the Netherlands, 80 percent of those polled in India also feel their news media does a good job reporting with accuracy. The UK has experienced sharp divisions following the Brexit vote and 63 percent of people there think the news is accurate. Fake news has become a contentious topic in the U.S. and 56 percent of Americans feel their news reports can be trusted. Greece has the worst score in the polling with only 22 percent of respondents saying that their news coverage is accurate.

https://www.statista.com/(...)he-news-is-accurate/
Dan maak je nogal een aanname.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176609441
Fake nieuws is nep, BNW nieuws kan gebruikt worden om te sturen.

Sturen als in dingen overdrijven en verzwijgen om bv. bevolkingsgroepen positiever (criminaliteit verzwijgen) of negatiever (criminaliteit groter maken) te laten lijken.

Ten minste, zo zie ik het.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_176609798
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:05 schreef Resistor het volgende:
Fake nieuws is nep, BNW nieuws kan gebruikt worden om te sturen.
Bv de spaans-amerikaanse oorlog was zeker grotendeels het gevolg van een strijd tussen twee amerikaanse kranten om de hoogste oplage-cijfers...

Krantenmagnaat William Randolph Hearst wilde graag een oorlog, omdat dat goed was voor z'n kranten-oplage.
Een door hem naar Cuba uitgezonden correspondent stuurde hem een telegram dat ter plekke hij merkte dat alles rustig was en er geen tekenen waren dat een oorlog zou uitbreken....

Hearst stuurde hierop als antwoord:
quote:
Please remain. You furnish the pictures and I'll furnish the war.
korte hierop ontplofde een amerikaans schip in de haven, de USS Maine, waarbij 260 amerikaanse soldaten stierven (de meeste officieren en de kapitein behoorden tot de 80 overlevenden)... warna er een grote publieke opwinding ontstond en veel amerikanen repen de spanjaarden hiervoor te straffen, dit mondde ook uit in een oorlog.
De exacte oorzaak is nooit twijfelvrij bekend geworden, sommigen stelden dat de Spanjaarden dit gedaan hebben, anderen denken juist dat het een 'interne' job was

Nieuwsberichtgeving kan zeker de loop der zaken enorm sterk beinvloedden.
en macht over de Pers en Media te hebben, betekent altijd ook een enorme politieke macht.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176614132
quote:
9s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Bij mij was het eerder

[ afbeelding ]

Maar ik ben dan ook iemand die het waarschijnlijk wel een beetje lollig vindt als de wereld brandt.
Lollig? Dat meen je toch hopelijk niet?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 23:01:27 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176623851
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lollig? Dat meen je toch hopelijk niet?
Als het dan tóch gebeurd dan heb je twee keuzes, janken of lachen, dan lach ik maar gewoon. Lachen is namelijk gezond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176628511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bv de spaans-amerikaanse oorlog was zeker grotendeels het gevolg van een strijd tussen twee amerikaanse kranten om de hoogste oplage-cijfers...

Krantenmagnaat William Randolph Hearst wilde graag een oorlog, omdat dat goed was voor z'n kranten-oplage.
Een door hem naar Cuba uitgezonden correspondent stuurde hem een telegram dat ter plekke hij merkte dat alles rustig was en er geen tekenen waren dat een oorlog zou uitbreken....

Hearst stuurde hierop als antwoord:

[..]

korte hierop ontplofde een amerikaans schip in de haven, de USS Maine, waarbij 260 amerikaanse soldaten stierven (de meeste officieren en de kapitein behoorden tot de 80 overlevenden)... warna er een grote publieke opwinding ontstond en veel amerikanen repen de spanjaarden hiervoor te straffen, dit mondde ook uit in een oorlog.
De exacte oorzaak is nooit twijfelvrij bekend geworden, sommigen stelden dat de Spanjaarden dit gedaan hebben, anderen denken juist dat het een 'interne' job was

Nieuwsberichtgeving kan zeker de loop der zaken enorm sterk beinvloedden.
en macht over de Pers en Media te hebben, betekent altijd ook een enorme politieke macht.
Dat zie ik niet als nepnieuws of BNW nieuws, dat is heel erg dicht op het nieuws zitten van die krantenmagnaat. Weten dat er iets gaat gebeuren, maar er zelf geen hand in hebben. Toen was dat nog wat lastig, nu kan je via internet iedereen ter wereld aansturen en geld overmaken, toen was dat wat lastiger.

Stukje op Wikipedia over die Spanish-American war is wel interessant:
quote:
The U.S. later backed these revolts upon entering the Spanish–American War. There had been war scares before, as in the Virginius Affair in 1873, but in the late 1890s, U.S. public opinion was agitated by anti-Spanish propaganda led by newspaper publishers such as Joseph Pulitzer and William Randolph Hearst which used yellow journalism to call for war.[14][15] The business community across the United States had just recovered from a deep depression and feared that a war would reverse the gains. It lobbied vigorously against going to war.
Dat bracht mij weer verder naar een ander interessant artikel op Wikipedia, https://en.wikipedia.org/wiki/Yellow_journalism , Yellow yournalism.
quote:
Definitions

Joseph Campbell describes yellow press newspapers as having daily multi-column front-page headlines covering a variety of topics, such as sports and scandal, using bold layouts (with large illustrations and perhaps color), heavy reliance on unnamed sources, and unabashed self-promotion. The term was extensively used to describe certain major New York City newspapers around 1900 as they battled for circulation.[3]

Frank Luther Mott identifies yellow journalism based on five characteristics:[4]
• scare headlines in huge print, often of minor news
• lavish use of pictures, or imaginary drawings
use of faked interviews, misleading headlines, pseudoscience, and a parade of false learning from so-called experts
• emphasis on full-color Sunday supplements, usually with comic strips
• dramatic sympathy with the "underdog" against the system.
Volgens mij kunnen we wel een Nederlandse krant noemen die hier grotendeels aan voldoet :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_176667143
Nadat Trump de term Fake News lanceerde over nieuws dat 'm niet aanstond zijn andere wereldleiders t ook gaan gebruiken. Erdogan doet er nu z'n voordeel mee b.v. Dus die term is een mooie stok om naar de media te gooien als iets je niet bevalt.
  maandag 22 januari 2018 @ 08:27:42 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176667855
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 05:35 schreef Beathoven het volgende:
Nadat Trump de term Fake News lanceerde over nieuws dat 'm niet aanstond zijn andere wereldleiders t ook gaan gebruiken. Erdogan doet er nu z'n voordeel mee b.v. Dus die term is een mooie stok om naar de media te gooien als iets je niet bevalt.
Erdogan is nu met zijn tankjes Syrie aan het binnen vallen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176725351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij Nederlanders zijn goed van vertrouwen:

[ afbeelding ]

The growing phenomenon of fake news has exacerbated fractured attitudes on the accuracy of the news media, especially on matters such as politics, current events and when it comes to the involvement of innocent individuals. With concerns about fake news reaching record highs, which countries actually have the most faith in the accuracy of their news media? According to a Pew Research Center poll across 38 countries, a median 62 percent of people say their news media does a good job reporting the news accurately.

The following infographic shows a selection of the countries from Pew's survey with the Dutch particularly trustworthy of their news coverage. Along with 82 percent of people in the Netherlands, 80 percent of those polled in India also feel their news media does a good job reporting with accuracy. The UK has experienced sharp divisions following the Brexit vote and 63 percent of people there think the news is accurate. Fake news has become a contentious topic in the U.S. and 56 percent of Americans feel their news reports can be trusted. Greece has the worst score in the polling with only 22 percent of respondents saying that their news coverage is accurate.

https://www.statista.com/(...)he-news-is-accurate/
Misschien in Nederland 'n wat hogere procentage van mensen zijn die willen en/of durven niet om bepaalde vragen/public opinion surveys in 'n totale eerlijke manier te beantwoorden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:23:01 #48
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_176725493
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien in Nederland 'n wat hogere procentage van mensen zijn die willen en/of durven niet om bepaalde vragen/public opinion surveys in 'n totale eerlijke manier te beantwoorden.
Waar baseer je dat op?
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:41:03 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176727360
quote:
5s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Als wij Nederlanders ergens goed in zijn is het wel zeuren over hoe kut van alles wel niet is!
We zijn een kei in Overal maar vragen over te stellen en Punten aan te harken, helaas knoop door hakken zit er vaak niet in, zie die nu al jaren lang durende pieten discussie :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176728907
quote:
5s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Ik 'baseer' niks hoor. 'Misschien' being the operative word. Sorry Mr.English Teacher.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')