quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent zelf een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Al vind ik het zelf dan wel weer een leuk nummerquote:
Da's toch prima.quote:Op maandag 2 april 2018 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al vind ik het zelf dan wel weer een leuk nummer
Jezus... Het had Enreique zelf kunnen zijnquote:Op maandag 2 april 2018 16:47 schreef Greys het volgende:
Tis helemaal een bizar goede impersonator. Hoor dit ook dan
Mijn ogen worden vooral naar zijn kruis getrokkenquote:
Hahaha ja hij heeft dat niet zo goed verstoptquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn ogen worden vooral naar zijn kruis getrokken
Haha precies!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:49 schreef Momo... het volgende:
Nu kan ik niet meer gewoon naar die video kijken
Verdomd jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn ogen worden vooral naar zijn kruis getrokken
Twee Scandinanvische landen in de top drie. Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 13 april 2018 23:03 schreef messi124 het volgende:
Eerste preview show Noorwegen
[ afbeelding ]
Denk ook wel dat dat ergens tussen plek 5-10 gaat eindigen in de finale, vrij typisch traditioneel ESF-lied dat goed wordt gestaged maar na de avond lijkt iedereen het weer vergeten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:09 schreef grazz het volgende:
Wat mij opvalt in de verschillende previewshows: Denemarken wordt aardig goed ontvangen. Belgie valt tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |