SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur vooral geen berichtje naar Jimbo
#This is 4 the P(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 15-01-2018 11:50:44 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 15 januari 2018 10:53 schreef theguyver het volgende:
Hoi luitjes ik zoek een goeie dungeon crawaler voor ps4 liefst 1 die je met 2 of meer kan spelen zoals Diablo 3
Divinity: Original Sin (2).quote:
Ik kreeg constant netwerk error.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft er iemand nog echt kunnen vechten in die bčta van Dragonballz fighters ? Na drie keer een kwartier moeten wachten voor een fight heb ik het maar opgegeven.
Thnx ga even kijken, de PS3 puilde uit van de dungeon crawelers top down view hack and slash shizzle.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin (2).
Verder niet echt 'dungeons', maar Alienation en Helldivers zijn wel co-op twin-stick pareltjes.
Enter the Gungeon is ook leip als je pixel-art kunt waarderen.
Gauntlet en Hammerwatch zijn allebei 4 player local coop volgens mij. Klassieke dungeon crawlers.quote:
dungeon brothers. Voor 5 eur een leuk spel voor 1 avond...meer nietquote:
gaunlet was een ps+ game. Prima mee vermaakt.quote:Op maandag 15 januari 2018 11:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gauntlet en Hammerwatch zijn allebei 4 player local coop volgens mij. Klassieke dungeon crawlers.
gaunlet had ik inderdaad gezien maar was nog aan twijfelen..quote:Op maandag 15 januari 2018 11:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gauntlet en Hammerwatch zijn allebei 4 player local coop volgens mij. Klassieke dungeon crawlers.
of DEAD NATIONquote:Op maandag 15 januari 2018 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin (2).
Verder niet echt 'dungeons', maar Alienation en Helldivers zijn wel co-op twin-stick pareltjes.
Enter the Gungeon is ook leip als je pixel-art kunt waarderen.
God of War en Red Dead Redemption zijn voor mij reden genoeg om een PS4 in huis te halen. Nu alleen LoU2 nog!quote:Op maandag 15 januari 2018 14:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is Days Gone
But where's Spidey?
Komt vast snelquote:
The Last of Us 2 komt in ieder geval niet dit jaar.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
God of War en Red Dead Redemption zijn voor mij reden genoeg om een PS4 in huis te halen. Nu alleen LoU2 nog!
Neuh, maar als ik toch een PS4 ga kopen voor die andere twee, kan ik hem net zo goed houden tot Last of US 2 er isquote:Op maandag 15 januari 2018 14:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Komt vast snel
[..]
The Last of Us 2 komt in ieder geval niet dit jaar.
Dat zekerquote:Op maandag 15 januari 2018 14:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Neuh, maar als ik toch een PS4 ga kopen voor die andere twee, kan ik hem net zo goed houden tot Last of US 2 er is
Het probleem is zo groot dat ze niet meer uit gaan de servers?quote:Op maandag 15 januari 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dragonballz fighters beta verlengd wegens server problemen.
Hallo en FIFA 19 dan?!quote:Op maandag 15 januari 2018 14:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is Days Gone
But where's Spidey?
Wat een jaar met titelsquote:Op maandag 15 januari 2018 14:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is Days Gone
But where's Spidey?
FC5 wordt day 1 voor mij, de rest bekijk ik nog wel even.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:37 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is Days Gone
But where's Spidey?
Ziet er fantastisch uit inderdaad. Prima titels dit jaarquote:Op maandag 15 januari 2018 20:55 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
FC5 wordt day 1 voor mij, de rest bekijk ik nog wel even.
Vanwege behaalde trophies?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:44 schreef Drankster het volgende:
Kreeg zojuist een $10,- voucher op m’n US account die geldig is tot 30-01. Waarom doen ze dit nooit in Europa?
Van plan Life is Strange S02 te halen, iemand al gespeeld? S01 was tof.
Dat is nog niet zo heel lang geleden ingegaan en zonder terugwerkende kracht. Zou hij in die periode dus iets van 100 platinums moeten hebben gehaaldquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vanwege behaalde trophies?
Daar geeft Sony namelijk geld voor in Amerika en niet aan Europese accounts
Voor 1 platinum trophy krijg je al $1,- en voor alle andere trophies krijg je ook geld. Dus eerder iets van 4 of 5 games platten voor $10,-quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo heel lang geleden ingegaan en zonder terugwerkende kracht. Zou hij in die periode dus iets van 100 platinums moeten hebben gehaald
quote:
Omdat Sony op de EU spuugtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Speel geen games op dit account en het account is pas een maand oud.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vanwege behaalde trophies?
Daar geeft Sony namelijk geld voor in Amerika en niet aan Europese accounts
Geen idee danquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Speel geen games op dit account en het account is pas een maand oud.
Wel super blij mee natuurlijk, heb nu $18,- op m'n account staan alleen geen idee welke game ik moet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Leuk spel wel iets minder dan s01.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:44 schreef Drankster het volgende:
Kreeg zojuist een $10,- voucher op m’n US account die geldig is tot 30-01. Waarom doen ze dit nooit in Europa?
Van plan Life is Strange S02 te halen, iemand al gespeeld? S01 was tof.
“U bent niet gerechtigd om dit te kopen.”quote:Op dinsdag 16 januari 2018 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Gratis SF V Arcade Edition costumes:
https://store.playstation(...)U?emcid=pa-st-111284
(foutje bedankt)
Dit is een US link maar die bracht mij wel door naar de EU store toen ik dit in mn mandje wilde doen. Toen was het ook nog gewoon gratis. Bug gefixt inmiddels dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
“U bent niet gerechtigd om dit te kopen.”
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is een US link maar die bracht mij wel door naar de EU store toen ik dit in mn mandje wilde doen. Toen was het ook nog gewoon gratis. Bug gefixt inmiddels dan?
Als in 5:1 of 6:1? Ik heb een logitech headset van 70 euro en die werkt gewoon prima voor gaming.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:24 schreef Orbeatle het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een gaming headset voor z'n/haar PS4 die echt een beetje fatsoenlijk surround geluid simuleert? Zo ja, welke en zou je 'm dan ook aanbevelen?
Ik heb een tritton ax pro.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:24 schreef Orbeatle het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een gaming headset voor z'n/haar PS4 die echt een beetje fatsoenlijk surround geluid simuleert? Zo ja, welke en zou je 'm dan ook aanbevelen?
Ja dat zou ik ook wel een goed scenario vinden maar ik wil er niet mega veel geld aan uitgeven en gamen met een headset vind ik ook wel zo z'n charme hebben. Zeker als het een beetje een goede is die je gewoon langere tijd op kunt hebben zonder pijn te krijgen aan je oren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:33 schreef Jimbo het volgende:
headsets zijn zo kut he
doe mijn maar gewoon een mooi dolby systeem op de tvknallen met die hap
Okay dat is echt véél te duurquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een tritton ax pro.
M'n broertje heeft een astro A40. Die doet het ook goed.
Jij hebt geen relatie (althans niet met een vrouw) dus dan kan dat inderdaad. Anders zit je toch al snel met een headset op je kwibus.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:33 schreef Jimbo het volgende:
headsets zijn zo kut he
doe mijn maar gewoon een mooi dolby systeem op de tvknallen met die hap
Je betaalt voor kwaliteit. Kan uren met dat ding op mn hoofd zitten zonder problemen.quote:
Astro a50 hier. Had ik veel eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een tritton ax pro.
M'n broertje heeft een astro A40. Die doet het ook goed.
Je reinste verneukerijquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:27 schreef DKUp het volgende:
Assassin’s Creed Rogue Remastered is overigens ¤29,99 (adviesprijs)
telt getrouwd niet meer als een relatie dan? .. howkeequote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt geen relatie (althans niet met een vrouw) dus dan kan dat inderdaad. Anders zit je toch al snel met een headset op je kwibus.
Werkt ook twee kanten uit he. Je hoort je bits ook niet wanneer ze weer eens wat te zeiken heeft.
precies, neuk de buurvrouw!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb wel een relatie en heb het geluid bruut hard aan staan
En fuck de buren. Want die lui maken ook genoeg lawaai.
Ik ben erquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:02 schreef Jimbo het volgende:
Wie gaat er trouwens nog MWH spelen als deze (volgende?) week uitkomt?
Is het een idee een groep te maken op psn ofzo zodat we met zn allen een keer kunnen monsters jagen?
Zag wel een demo staan op PSN. Morgen even checken, nog nooit een Monster Hunter game gespeeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:02 schreef Jimbo het volgende:
Is het een idee een groep te maken op psn ofzo zodat we met zn allen een keer kunnen monsters jagen?
Ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:02 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb een turtle beach stealth 700 sinds kort . 100 ¤ voor betaald was in de aanbieding bij de gamestop hier. erg tevreden mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:24 schreef Orbeatle het volgende:
Ik vond die astro net Iets te duur. En kon voor 50% korting die tritton kopen die ik heb. Dus die keus was snel gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Astro a50 hier. Had ik veel eerder moeten doen.
heb ik jou eigenlijk op psn ?quote:
gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2018 01:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik.
Niks is zo tof als met een groep een grote boss neerhalen voor de materialen om vette armour te kunnen maken.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik jou eigenlijk op psn ?vast wel toch?
[..]
gezellig
quote:
En je kon geen manier vinden om het te counteren?quote:Op maandag 15 januari 2018 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb net een potje Dragonball fighters gespeeld begon tof tot ik 2-0 voorstond en die gast alleen maar dezelfde attack begon te spammen.
Ik had gewoon pech met verschillende headsets. Met vooral die van turtlebeach. 3 stuks gehad. Binnen 4 maanden begonnen ze aan de rechterkant te scheuren. Steeds weer ingeruild voor een ander. Toen als laatste de Sony gold gepakt. Die hield er na 2 dagen mee opquote:Op woensdag 17 januari 2018 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond die astro net Iets te duur. En kon voor 50% korting die tritton kopen die ik heb. Dus die keus was snel gemaakt.
Klein nadeel. Ik heb volgens mij een klein kabelbreukje in m'n tritton nu zitten. Nou heb ik daar geen last van als ik m op heb maar ben bang dat die het op een gegeven moment begeeft.
De officiële Sony headsets zijn prima in orde.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:24 schreef Orbeatle het volgende:
Versterkers en speakers kan je ook goed tweedehands kopen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:43 schreef Orbeatle het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik dan wel echt zo'n surround ding moet halen als de écht goeie me net wat te duur zijn. Blijf voorlopig m'n B&W P5 maar gebruiken.
Ik had wel even gehad met sony headsets .quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De officiële Sony headsets zijn prima in orde.
Zelf heb ik de Gold headset (7.1) en ben er dik tevreden mee.
Vooral als spatial audio belangrijk is komen deze goed uit de bus (moet ook wel want: VR).
De gold is nieuw te vinden voor rond de 80 euro, de platinum rond de 140 euro.
Godver wat klinkt datquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna Dishonored 2 platinum
Binnenkort ga ik de LG OLED55C7V halenecht enorm veel zin in.
De Gold maakt i.d.d. een beetje krakkemikkige indruk wanneer het om de headband aan komt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 17:05 schreef theclansman het volgende:
[..]
Ik had wel even gehad met sony headsets .
December 2016 de MDR 1000 X gekocht. geweldige headset vooral in het vliegtuig en openbaar vervoer doei doei schreuwende kut kinderen. july vorig jaar net na het boarden voor een vlucht naar new York . KRAK en hij breekt zo af . Gelukkig onder garantie nog een nieuwe gekregen maar ben er toch niet heel erg happig meer op. Een nadeel was wel headset van sony over de 300 ¤ maar verbinding maken met je playstation vergeet het maar![]()
Leuke plat was dat.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna Dishonored 2 platinum
Binnenkort ga ik de LG OLED55C7V halenecht enorm veel zin in.
Jazekers.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik jou eigenlijk op psn ?vast wel toch?
[..]
gezellig
Probeer de Metro games eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Heb wat filmpjes van Days Gone gezien, lijkt me echt een vette game.
Hou sowieso wel van post-apocalyptische games. Ik vond Fallout 4 echt fantastisch qua sfeer. Maar die graphics...![]()
Ben enthousiast. Hopelijk krijgen we snel een release date.
kost ook geen drol meer op t moment (2e hands dan)quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Probeer de Metro games eens zou ik zeggen.
dat tweede dacht ikquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vraagje voor de nioh spelers.
De shortcuts die je opent als je door een level gaat, zijn die op de volgende moeilijkheidsgraad nog steeds beschikbaar of moet je die weer openen?
Moet opnieuw. Way of the Strong / Way of the Wise etc. zijn in principe gewoon NG+quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Vraagje voor de nioh spelers.
De shortcuts die je opent als je door een level gaat, zijn die op de volgende moeilijkheidsgraad nog steeds beschikbaar of moet je die weer openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |