abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176501463

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Moeten zij weten
pi_176501510
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:04:52 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176501525
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:03 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als iemand faalt met hotlinken, doodt God een kitten. Rip.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176501596
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Elke keer als iemand faalt met hotlinken, doodt God een kitten. Rip.

Gelukkig heb ik niks met kittens.
pi_176501641
Scrummie lekkere NSB'er

Is toch SC en kaart alleen z'n frustratie aan. Was dat zand uit je vleesportomonnee :)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:10:54 #7
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176501642
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik niks met kittens.
Dat is wel ernstig
pi_176501683
Delta app refreshed niet meer, dan weet je dat we poof gaan ;(
pi_176501684
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is wel ernstig
Het leven is geen disneysprookje.
pi_176501692
  zondag 14 januari 2018 @ 17:14:50 #11
406944 SugeLucky
pi_176501698
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het leven is geen disneysprookje.
Dat is vooral te wijten aan mensen die niet van kittens houden.
pi_176501718
ENJ gaat ook ff door het putje....
  zondag 14 januari 2018 @ 17:16:54 #13
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176501741
Nou, mijn portfolio staat nu voor 90% in 't rood. Heb niet eens op ATH's gekocht :9~
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176501778
90% ?!

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Of bedoel je dat 90% van je coins in de min staan?
pi_176501783
Zijn jullie al aan t bijkopen?
pi_176501804
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:19 schreef ejfaar het volgende:
Zijn jullie al aan t bijkopen?
Afgelopen weken al gedaan. :+
Koning.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:21:11 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176501825
Volgens mij is er ook al vele dagen geen nieuwe aanwas in geld. Al die exchanges blijven dicht.

Is vast een vieze verneuker bezig of ze hebben kartel afspraken, die exchanges.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:22:20 #18
406944 SugeLucky
pi_176501842
Ik koop nooit bij.

Ben begonnen met m'n inleg en koop alleen andere coins met winst.

Geduld is een schone zaak.
pi_176501892
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:21 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij is er ook al vele dagen geen nieuwe aanwas in geld. Al die exchanges blijven dicht.

Is vast een vieze verneuker bezig of ze hebben kartel afspraken, die exchanges.
Kraken is sowieso al een paar dagen dood.
pi_176501914
Wat zal ik vanavond eten mannen
pi_176501929
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:21 schreef RickoKun het volgende:

Is vast een vieze verneuker bezig of ze hebben kartel afspraken, die exchanges
China wil mijnen verbieden
Zuid Korea nieuws
Binance registratiestop
Coin market cap haalt zuid Korea eruit
Zuid Korea nieuws
Kraken dagen down
Kraken open maar je kan niet withdrawen
Indonesië nieuws

Dat helpt allemaal niet
pi_176501931
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef NoNickOne het volgende:
Kaviaar zit er vandaag niet echt in denk ik?
pi_176501949
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef NoNickOne het volgende:
Droog brood.
Koning.
pi_176501966
Ik ga de pre-order van mijn Lambo maar annuleren. :'( :'( :'(
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:31:11 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176501968
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef SOG het volgende:

[..]

Zuid Korea nieuws
Binance registratiestop
Zuid Korea nieuws
Kraken dagen down
Indonesië nieuws

Dat helpt allemaal niet
Als je dat allemaal op een rijtje zet zo valt het nog wel mee qua reactie.

Had erger gekund. Eerste week van januari was ook te mooi.
pi_176501991
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:30 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Droog brood.
Ik mocht bij mn ouders eten. Gelukkig.
pi_176501994
Dragonchain van $0.06 naar $5.26 en nu $3.53 in iets meer dan twee weken. Huilen :'(
pi_176502000
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:31 schreef BadVlad het volgende:
Ik ga de pre-order van mijn Lambo maar annuleren. :'( :'( :'(
weak hands :P
pi_176502001
zielige corrupte pleuris banken en regeringen:

Bank Indonesia issued a press release on Jan. 13, warning its citizens against the use of selling, buying or trading cryptocurrency and reiterating that virtual currency is not legitimate within Indonesia.

This statement comes after the September reassertion that Bank Indonesia will not accept Bitcoin (BTC) as payment, leading to the voluntary closure of two Indonesian-based crypto exchanges, BitBayar and TokoBitcoin. Bank Indonesia cites concerns over potential use in money laundering and funding terrorism as reasons behind their anti-cryptocurrency campaign:

“Virtual currencies are vulnerable to bubble risks and susceptible to be used for money laundering and terrorism financing, therefore can potentially impact financial system stability and cause financial harm to society.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:33:05 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502003
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:32 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain van $0.06 naar $5.26 en nu $3.53 in iets meer dan twee weken. Huilen :'(
Nog maar x50 :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 januari 2018 @ 17:33:18 #31
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176502006
Het is of allemaal HODL tot in de eeuwigheid, of short-trading. Iets 3 weken vasthouden is mwah.
En altijd het laatste woord.
pi_176502013
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:32 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain van $0.06 naar $5.26 en nu $3.53 in iets meer dan twee weken. :'(
https://www.nasaspaceflig(...)-crs-13-dragon-home/

Duh!
pi_176502027
quote:
_O-

Gelukkig is ie herbruikbaar. ;)
pi_176502030
REQ doet raar en maakt bijna 10% goed
pi_176502041
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog maar x50 :'(
Ja. :'( :'( :'(

Ik wil x100. :(
pi_176502113
Algeria’s government has also taken steps towards a crypto ban, with reports that the 2018 Finance Bill will make Bitcoin ownership and trading illegal within the country. In early January, Egypt’s top Religious Official, Grand Mufti Shawki Allam, declared Bitcoin unlawful according to Sharia law citing concerns about money laundering and terrorism funding as well.

de corrupte landjes gaan zich er ook mee bemoeien :'( :'( :'(
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:41:33 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502156
Corrupte landen die corruptie willen beschermen... gras is groen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176502173
ik ga maar even een uurtje niet F5en op CMC :') die koersdalingen geven me migraine.
  zondag 14 januari 2018 @ 17:43:58 #39
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176502211
Kort vraagje.. heb nu een account bij coinbase en GDAX. Dacht eerst dat je meteen met je coinbase wallet in GDAX kon handelen? kan blijkbaar niet :P

Maar voor mijn beeld:
coinbase is te verrgelijken met BTCdirect (meteen kopen en verkopen) en GDAX met bitrex (een marktplaats) qua handelen toch?
Ik ben geil
pi_176502223
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is of allemaal HODL tot in de eeuwigheid, of short-trading. Iets 3 weken vasthouden is mwah.
HODL!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176502254
Hoe lang duurt het meestal voordat geld op je rekening staat bij Kraken?
pi_176502280
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:45 schreef Henrys het volgende:
op je rekening staat bij Kraken?
SEPA???
of BTC of ETH ?
  zondag 14 januari 2018 @ 17:51:16 #43
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176502376
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:33 schreef Predator38 het volgende:
zielige corrupte pleuris banken en regeringen:

Bank Indonesia issued a press release on Jan. 13, warning its citizens against the use of selling, buying or trading cryptocurrency and reiterating that virtual currency is not legitimate within Indonesia.

This statement comes after the September reassertion that Bank Indonesia will not accept Bitcoin (BTC) as payment, leading to the voluntary closure of two Indonesian-based crypto exchanges, BitBayar and TokoBitcoin. Bank Indonesia cites concerns over potential use in money laundering and funding terrorism as reasons behind their anti-cryptocurrency campaign:

“Virtual currencies are vulnerable to bubble risks and susceptible to be used for money laundering and terrorism financing, therefore can potentially impact financial system stability and cause financial harm to society.
Dit argument :')

Ondertussen:

http://cavemancircus.com/(...)ure-world-ever-seen/
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176502423
Binance heeft weer een registratiestop, toch bijna de hele dag mogelijk geweest.
pi_176502427
zoveel mogelijk transparantie verbieden en ondertussen de corruptie in stand houden....
ik wens ze trouwens succes met vpn/tor en alle andere mogelijkheden
pi_176502536
Ik heb al aardig wat geïnvesteerd in FunFair, maar nu kwam ik deze tegen.

https://let.bet

Ziet er ook wel goed uit van wat ik tot nu toe heb gelezen
  zondag 14 januari 2018 @ 17:58:31 #47
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176502544
quote:
99s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Kort vraagje.. heb nu een account bij coinbase en GDAX. Dacht eerst dat je meteen met je coinbase wallet in GDAX kon handelen? kan blijkbaar niet :P

Maar voor mijn beeld:
coinbase is te verrgelijken met BTCdirect (meteen kopen en verkopen) en GDAX met bitrex (een marktplaats) qua handelen toch?
Kan wel. Je kan die funds gewoon ophalen in gdax.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 14 januari 2018 @ 17:59:27 #48
286575 Roces18
Chef de party
pi_176502567
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:58 schreef TwztId het volgende:
Ik heb al aardig wat geïnvesteerd in FunFair, maar nu kwam ik deze tegen.

https://let.bet

Ziet er ook wel goed uit van wat ik tot nu toe heb gelezen
Natuurlijk ook niet slecht. Maar FunFair is natuurlijk al veeel verder. En heeft hiermee dus First-mover advantage
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176502571
Weet iemand wat er met modum aan de hand is? :/
pi_176502709
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Natuurlijk ook niet slecht. Maar FunFair is natuurlijk al veeel verder. En heeft hiermee dus First-mover advantage
Maar FunFair is echt alleen online casino en niet veel meer, Letbet is ook met gokken op voetbal wedstrijden enzo ala de TOTO..
pi_176502714
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
Algeria’s government has also taken steps towards a crypto ban, with reports that the 2018 Finance Bill will make Bitcoin ownership and trading illegal within the country. In early January, Egypt’s top Religious Official, Grand Mufti Shawki Allam, declared Bitcoin unlawful according to Sharia law citing concerns about money laundering and terrorism funding as well.

de corrupte landjes gaan zich er ook mee bemoeien :'( :'( :'(
Dat soort regimes zijn als de dood dat ze hun greep op de bevolking kwijtraken.
pi_176502752
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:05 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat soort regimes zijn als de dood dat ze hun greep op de bevolking kwijtraken.
Tevens zijn dat niet de landen welk het meeste geld binnen kruien in Cryptoland.
Hopelijk krijgt Crypto in China goed de voeten aan de grond.
pi_176502770
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:07 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Tevens zijn dat niet de landen welk het meeste geld binnen kruien in Cryptoland.
Hopelijk krijgt Crypto in China goed de voeten aan de grond.
hoe staat het er nu voor in china dan ???
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 18:08:57 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176502779
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef SOG het volgende:

[..]

Zuid Korea nieuws
Binance registratiestop
Zuid Korea nieuws
Kraken dagen down
Indonesië nieuws

Dat helpt allemaal niet
Binance registratiestop :?

Ik heb mij daar vandaag succesvol aangemeld.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 januari 2018 @ 18:10:40 #55
286575 Roces18
Chef de party
pi_176502810
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:05 schreef TwztId het volgende:

[..]

Maar FunFair is echt alleen online casino en niet veel meer, Letbet is ook met gokken op voetbal wedstrijden enzo ala de TOTO..
dus 2 verschillende dingen? ik ga niet elke ico lezen
pi_176502843
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

dus 2 verschillende dingen? ik ga niet elke ico lezen
nee, ook gewoon online casino maar ook met sportsbetting erbij
ik zit net even wat te lezen en de roadmap, ik wil er best 200 eurootjes aan wagen in de pre-ico
ik heb heel veel vertrouwen in de block chain voor het online casino/wedden voor de toekomst, omdat het 100% transparant is en door iedereen ingezien kan worden.
pi_176502877
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoe staat het er nu voor in china dan ???
Ik had gelezen dat een half procent bekend is met Crypto. Ik kan helaas de bron niet meer terug vinden. Sorry.
pi_176502892
Hopelijk morgen weer wat vers geld er in bij de nieuwe werkweek, want het ziet er treurig uit allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176502904
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

SEPA???
of BTC of ETH ?
SEPA
  zondag 14 januari 2018 @ 18:15:50 #60
286575 Roces18
Chef de party
pi_176502906
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee, ook gewoon online casino maar ook met sportsbetting erbij
ik zit net even wat te lezen en de roadmap, ik wil er best 200 eurootjes aan wagen in de pre-ico
ik heb heel veel vertrouwen in de block chain voor het online casino/wedden voor de toekomst, omdat het 100% transparant is en door iedereen ingezien kan worden.
Ik heb even gauw de teams gechecked, en ik heb 100x meer vertrouwen in die van Funfair met mensen die al jaren in het casino wereldje zitten
pi_176502921
Hoe kan je trouwens als eerste zien wanneer de markt aantrekt of dat de markt gaat instorten? -O- Dan kan ik de volgende keer op tijd ingrijpen.. ;( Websites zijn welkom.
pi_176502929
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

SEPA
ligt eraan hoelang ze erover doen om het te verwerken en het is weekend, duurt zomaar een paar dagen, afgelopen vrijdag naar gdax een sepa betaling gedaan en die stond er binnen een paar uur op.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 18:17:14 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176502932
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:16 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe kan je trouwens als eerste zien wanneer de markt aantrekt of dat de markt gaat instorten? -O- Dan kan ik de volgende keer op tijd ingrijpen.. ;( Websites zijn welkom.
Naar de kleur van de 1m kaars kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176502938
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik heb even gauw de teams gechecked, en ik heb 100x meer vertrouwen in die van Funfair met mensen die al jaren in het casino wereldje zitten
mee eens
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 18:17:56 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176502953
quote:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 januari 2018 @ 18:18:24 #66
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176502969
Bitcoin staat nu wel al een tijdje op 11k :B
Ik ben geil
  zondag 14 januari 2018 @ 18:18:41 #67
286575 Roces18
Chef de party
pi_176502979
quote:
Ik rijd altijd een rondje met mijn lamborghini en dan weet ik het wel.
pi_176503014
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik had gelezen dat een half procent bekend is met Crypto. Ik kan helaas de bron niet meer terug vinden. Sorry.
nog genoeg groei te gaan dus......vooral in chinese crypto's
pi_176503015
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ligt eraan hoelang ze erover doen om het te verwerken en het is weekend, duurt zomaar een paar dagen, afgelopen vrijdag naar gdax een sepa betaling gedaan en die stond er binnen een paar uur op.
Wat zijn de voor/nadelen van GDAX t.o.v Kraken? Zoek eigenlijk iets betrouwbaarder dan kraken en bitstamp doet er al weken over om mij te verificeren
pi_176503018
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik rijd altijd een rondje met mijn lamborghini en dan weet ik het wel.
In je groene lambo gaat het omhoog en in je rode omlaag zeker? :)
  zondag 14 januari 2018 @ 18:21:02 #71
286575 Roces18
Chef de party
pi_176503060
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nog genoeg groei te gaan dus......vooral in chinese crypto's
ja en nee. denk dat 50% van de chinezen sowieso niet genoeg vermogen heeft of verstand van internet/computers heeft om hieraan mee te doen.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:21:18 #72
286575 Roces18
Chef de party
pi_176503066
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

In je groene lambo gaat het omhoog en in je rode omlaag zeker? :)
zoiets zoiets
pi_176503266
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

wat denk je van betrium? die zijn er ook mee bezig. http://betrium.co/
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176503297
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja en nee. denk dat 50% van de chinezen sowieso niet genoeg vermogen heeft of verstand van internet/computers heeft om hieraan mee te doen.
Als 50% wel genoegen vermogen heeft, hebben we het al snel over een half miljard mensen. En chinezen zijn dol op gokken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176503313
Ja mijn portfolio heeft wel een flinke duik gemaakt in een weekend tijd. Kijken wat volgende week brengt
  zondag 14 januari 2018 @ 18:33:42 #76
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176503374
Als nog meer landen crypto’s verbieden dan is het wel een beetje klaar. De normale tjappie doet niet aan VPN en shit.

Vind het wel zorgelijk dat regeringen nu echt opeens willen bepalen wat jij met je geld mag doen.
pi_176503377
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Als 50% wel genoegen vermogen heeft, hebben we het al snel over een half miljard mensen. En chinezen zijn dol op gokken.
al steken ze er allemaal maar ¤100 in :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 18:34:12 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176503383
Ik werd laatst uitgelachen toen ik zei dat dit een jaarlijkse cyclus is in januari.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176503390
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik werd laatst uitgelachen toen ik zei dat dit een jaarlijkse cyclus is in januari.
jij bent er dus op tijd uitgestapt?
pi_176503396
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:33 schreef Sala-adin het volgende:
Als nog meer landen crypto’s verbieden dan is het wel een beetje klaar. De normale tjappie doet niet aan VPN en shit.

Vind het wel zorgelijk dat regeringen nu echt opeens willen bepalen wat jij met je geld mag doen.
toch altijd al zo geweest.......bang om de controle te verliezen.
en als ze de controle hebben ( zie de banken ) verneuken ze het.....

p.s als je weet hoe je altcoins aankoopt dan weet je ook hoe je een ban kan omzeilen O-)
pi_176503417
quote:

Zo ver zijn we nog lang niet.
pi_176503444
laat de overheden eerst het hele gereguleerde bankenbeleid maar eens onder controle krijgen......
er word nog genoeg gefraudeerd.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:38:09 #83
406944 SugeLucky
pi_176503452
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:34 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij dat ik niet uitgestapt ben deze maand, sta +200% ?
pi_176503500
Ik heb nu ongeveer 175 VEN en die ga ik heeeeeeel lang HODL.
pi_176503515
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:40 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb nu ongeveer 175 VEN en die ga ik heeeeeeel lang HODL.
Pas verkopen boven de 380$
pi_176503527
pi_176503542
quote:
99s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Bitcoin staat nu wel al een tijdje op 11k :B
ik ga vanavond kopen. Eindelijk. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176503606
quote:
Nostalgisch naar de dagen van edraket vs kthxbye :P
pi_176503632
quote:
16 January at 13:00 UTC
wanneer is dit NLse tijd? :?
  zondag 14 januari 2018 @ 18:48:47 #90
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176503660
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

wanneer is dit NLse tijd? :?
14:00
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176503691
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:
16 January at 13:00 UTC
UTC/GMT is 0. Wij zitten op +1. Behalve in de zomer, dan is het ingewikkelder. UTC +0, GMT +1 en wij op +2.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:51:23 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_176503723
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

5 min gekeken en ik zou er niet aan mee doen. min of meer zelfde product als de rest met een vaag team.
pi_176503895
Ik lees net dat Novaexchange toch niet gaat sluiten! Mooi
pi_176503951
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:28 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

fun is echt tien keer deze shit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 14 januari 2018 @ 19:01:06 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176503979
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees net dat Novaexchange toch niet gaat sluiten! Mooi
Nog nooit van gehoord.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 19:06:57 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176504124
quote:

Nou ja Algerije en Egypte zijn nou niet de landen die boeien. China lijkt toch mee te gaan onder strenge regulering. Zuid Korea ook, Rusland zou ook moeten volgen, want kunnen niet achterlopen etc.
  zondag 14 januari 2018 @ 19:14:26 #97
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176504340
[url=https://ibb.co/hh2XXR]

Nog steeds +122%
pi_176504347
quote:
15s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Binance registratiestop :?

Ik heb mij daar vandaag succesvol aangemeld.
Was tijdelijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 19:15:05 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176504356
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:34 schreef ejfaar het volgende:

[..]

jij bent er dus op tijd uitgestapt?
Tuurlijk niet :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!