Excusez moi! Ben overigens wel benieuwd of je inmiddels wat kilo's kwijt bent.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vlog niet meer he.
BradgeMusicTube zit ik op, vooral LiveStreams
Dat waren de betere filmpjes inderdaad. Bij de keyboardfilmpjes ben ik ook afgehaakt na filmpje #137quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als je met interessante content komt krijg je vanzelf wel subs. Zoals de Zeurchauffeur, nachtelijke wandelingen en nieuwe plekken waar je de toerist ging uithangen.
Vrijwel niemand kijkt naar die keyboardfilmpjes.
#148 was erg goed.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat waren de betere filmpjes inderdaad. Bij de keyboardfilmpjes ben ik ook afgehaakt na filmpje #137
Dit topic is een algemeen vloggen topic, niet zo zeer een topic over mijquote:Op maandag 22 januari 2018 02:34 schreef leolinedance het volgende:
Bradge ik vind je een toffe knul, maar dit snap ik toch niet. Een paar dagen geleden wordt er een topic gesloten omdat jij daarom vroeg. En nu open je zelf weer een topic? Wat is deze?
Mo vlogs is ook een van de meest clickbaiterige YouTubers die er te vinden isquote:
klikte 1x op zn video van zn zus in een zwembad. Was blij dat ik was geclickbait. Dikke tetten jonguuhhquote:Op maandag 22 januari 2018 03:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mo vlogs is ook een van de meest clickbaiterige YouTubers die er te vinden is
Om nog maar te zwijgen over het constante "Guys" wat 'ie roept, echt wel 20-30x per video.
Oh en hij gebruikt z`n zus voor views, dat moge duidelijk zijn.
Ja het is wel een lekker wiefke!quote:Op maandag 22 januari 2018 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
klikte 1x op zn video van zn zus in een zwembad. Was blij dat ik was geclickbait. Dikke tetten jonguuhh
Zo is YouTube helaas tegenwoordigquote:Op maandag 22 januari 2018 03:38 schreef defokkingfoker het volgende:
En logan paul. Kende hem niet maar haf toevallig 2 vlogs gezien van hem in china of japan en toen zag ik nog die suïcide bos vlog en toen drama overal. Vond die vlog eigenlijk best meevallen. Jah beetje raar dat hij die man filmde ivm zijn publiek maar kom op.. wat youtube heeft gedaan gaat te ver
Eensquote:Op maandag 22 januari 2018 02:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Possetje verdient meer waardering.
quote:Op maandag 22 januari 2018 06:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Goedemorgen Brad, eindelijk een keer vroeg opgestaan?
Possetje zijn videos worden steeds beterquote:Op maandag 22 januari 2018 02:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Possetje verdient meer waardering.
quote:Op maandag 22 januari 2018 08:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Mensen die niet zijn voorbeeld navolgen en altijd een paar koppen koffie in de vriezer hebben staan voor het geval je zonder komt te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |