En dat mocht ook nog?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.
En die meid wilde bij mij nog naar de wc...
Ik vlog niet meer he.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi Braddie, ga je deze keer wel je vlogs laten staan?
Ohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.
En die meid wilde bij mij nog naar de wc...
Ja, ik ben een echte heer!quote:
Gaat er meer om dat ze hem weer afgetankt terugbrengen.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
OhJa dat is wel een gedoe.
Auto controleren?Ik zou ze spontaan uitlachen als ze dat bij mij zouden vragen, controleer ff je auto.
Eh, meneer hij was 125 euroDus Nee
Tja, als je moet..quote:Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte heer!![]()
Vond het wel opvallend dat een jonge vrouw bij een random man gaat plassen overigens.
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjequote:Op zondag 21 januari 2018 23:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze hem weer afgetankt terugbrengen.
Dat moet ze ook gedacht hebben!quote:
Je moet hem ook afgetankt meekrijgen. Je betaalt de benzine die je zelf verbruikt, plus een beetje huur.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjeAls je dat aan mij zou vragen zou je 5 euro krijgen en het mogen uitzoeken
Snap je niet hoe het werkt f ben je gewoon zo aso?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjeAls je dat aan mij zou vragen zou je 5 euro krijgen en het mogen uitzoeken
Tuurlijk weet ik wel hoe dat werkt, dat was een grap, omdat ik ooit eens een keertje 5 euro heb getankt in m`n autoquote:Op zondag 21 januari 2018 23:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Snap je niet hoe het werkt f ben je gewoon zo aso?
Excusez moi! Ben overigens wel benieuwd of je inmiddels wat kilo's kwijt bent.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vlog niet meer he.
BradgeMusicTube zit ik op, vooral LiveStreams
Dat waren de betere filmpjes inderdaad. Bij de keyboardfilmpjes ben ik ook afgehaakt na filmpje #137quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Als je met interessante content komt krijg je vanzelf wel subs. Zoals de Zeurchauffeur, nachtelijke wandelingen en nieuwe plekken waar je de toerist ging uithangen.
Vrijwel niemand kijkt naar die keyboardfilmpjes.
#148 was erg goed.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat waren de betere filmpjes inderdaad. Bij de keyboardfilmpjes ben ik ook afgehaakt na filmpje #137
Dit topic is een algemeen vloggen topic, niet zo zeer een topic over mijquote:Op maandag 22 januari 2018 02:34 schreef leolinedance het volgende:
Bradge ik vind je een toffe knul, maar dit snap ik toch niet. Een paar dagen geleden wordt er een topic gesloten omdat jij daarom vroeg. En nu open je zelf weer een topic? Wat is deze?
Mo vlogs is ook een van de meest clickbaiterige YouTubers die er te vinden isquote:
klikte 1x op zn video van zn zus in een zwembad. Was blij dat ik was geclickbait. Dikke tetten jonguuhhquote:Op maandag 22 januari 2018 03:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mo vlogs is ook een van de meest clickbaiterige YouTubers die er te vinden is
Om nog maar te zwijgen over het constante "Guys" wat 'ie roept, echt wel 20-30x per video.
Oh en hij gebruikt z`n zus voor views, dat moge duidelijk zijn.
Ja het is wel een lekker wiefke!quote:Op maandag 22 januari 2018 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
klikte 1x op zn video van zn zus in een zwembad. Was blij dat ik was geclickbait. Dikke tetten jonguuhh
Zo is YouTube helaas tegenwoordigquote:Op maandag 22 januari 2018 03:38 schreef defokkingfoker het volgende:
En logan paul. Kende hem niet maar haf toevallig 2 vlogs gezien van hem in china of japan en toen zag ik nog die suïcide bos vlog en toen drama overal. Vond die vlog eigenlijk best meevallen. Jah beetje raar dat hij die man filmde ivm zijn publiek maar kom op.. wat youtube heeft gedaan gaat te ver
Eensquote:Op maandag 22 januari 2018 02:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Possetje verdient meer waardering.
quote:Op maandag 22 januari 2018 06:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Goedemorgen Brad, eindelijk een keer vroeg opgestaan?
Possetje zijn videos worden steeds beterquote:Op maandag 22 januari 2018 02:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Possetje verdient meer waardering.
quote:Op maandag 22 januari 2018 08:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Mensen die niet zijn voorbeeld navolgen en altijd een paar koppen koffie in de vriezer hebben staan voor het geval je zonder komt te zitten
Terug in de tijd met Slagharen, babyblauwe Bas en Adriaan.quote:
Hoe hoog mag het percentage posts over Braddie max zijn voor het beschouwd wordt als een Braddietopic?quote:Op maandag 22 januari 2018 10:22 schreef murp het volgende:
Jongens, dit is geen braddie SC. Anders gaat deze ook gewoon dicht
Maar het gaat toch puur over zijn vlogs? Eerder gaf hij aan niet meer te gaan vloggen, en nu gaat hij dan toch zijn content aanpassen. Dat is louter goed nieuws en moet gedeeld worden in het vloggentopic.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:22 schreef murp het volgende:
Jongens, dit is geen braddie SC. Anders gaat deze ook gewoon dicht
Zoek een leven, waar je uiteindelijk goeie gezinnetje kan bouwen.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oke, gooien we er af en toe ook wat andere vlogs tussen.
34,6%quote:Op maandag 22 januari 2018 10:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hoe hoog mag het percentage posts over Braddie max zijn voor het beschouwd wordt als een Braddietopic?
Leiderschap is vooruit zien.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
Dan moeten we efficiënt zijn met Braddieposts. Dus Bradge, ik heb wat vragen voor je:
- Hoe gaat het met afvallen?
- Rijdt Corrie nog altijd lekker?
- Wanneer moet je je huis uit en waar ga je dan wonen?
- Ben je nog aan het solliciteren?
Dit zou je kunnen zien als de pijlers van BradgeEntertainmentTubequote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
Dan moeten we efficiënt zijn met Braddieposts. Dus Bradge, ik heb wat vragen voor je:
Wat is zijn fok account?quote:
- goedquote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef NoSense1 het volgende:
Dat kan, maar een beetje crowdfunding runnen is een hoop werk. Gaat Braddie dat doen dan?
Nee?quote:Laten we doneren? https://www.paypal.me/BradgeMusicTube
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leiderschap is vooruit zien.
Ik nomineer bij deze leolinedance als speciaal Braddie-gezant om onze vragen, opmerkingen en klachten te richten aan Braddie.
Mooi! Redelijk leuk filmpje van die Willem trouwens.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
- goed
- lekker is een groot woord
- binnenkort, ga ik niet bekend maken
- nee
Lekker wijf maar zet het geluid maar uit.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Maar even iets andere dan Bradge, er is immers meer op deze wereld.
Even gezocht op vlog en meteen een leuke meid gevonden.
Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemdquote:Op maandag 22 januari 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Redelijk leuk filmpje van die Willem trouwens.
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemd![]()
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Mwa, vond z`n vorige persiflage leuker dan, met die Golfquote:Op maandag 22 januari 2018 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Altijd al willen weten hoeveel vakjes een Jaguar heeft.quote:
Niet zo bashen Brad.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Maar zijn onderhouds/benzine/wegenbelasting noem het maar op, -kosten zijn een veelvoud van die van jou
En de kans dat zijn auto niet start is ook nogal wat groter
Hij is 2 jaar jonger dan Brad?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Als ik de videobeschrijving mag geloven wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |