Speciaalbierkroeg-meetquote:Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben een gezelligheidsdrinker, maar ik heb het afgelopen jaar 2 biertjes gedronken, dusseh... Dat valt te verwaarlozen.
Voor jou altijd plek!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Bij de volgende meet wil ik wel een rondje mee
GAAT FOUTquote:
quote:
It's time to go home now and I've got an aching headquote:Op zondag 21 januari 2018 23:04 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Rij ik wel terug als het mis is gegaan bij het drinken van speciaalbier.
Ohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...
Had die auto ook wel eens uitgeleend aan een meisje via Snapcar!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh
Ja weet je wat het is, mensen hebben altijd zoveel aan te merken op mij/mijn rijstijl, dat ik het altijd ongemakkelijk vind of zo om in andersmans auto te rijden.
Terwijl ik wel "kan" rijdenIk zit niet onzeker in de auto en zelfs met die verlengde/verhoogde Crafter van m`n oude werk ging het goed, maar toch
Misschien zit het tussen m`n oren.
Ooooohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
It's time to go home now and I've got an aching head
So I give her the car keys and she helps me to bed
And then I tell her, as I turn out the light
I say, "My darling, you were wonderful tonight
Oh my darling, you were wonderful tonight
Oohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had die auto ook wel eens uitgeleend aan een meisje via Snapcar!
Heb 1 keer m'n auto verhuurd. Vond het eerlijk gezegd een hoop gedoe voor weinig geld.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh![]()
Hoe werkt dat Snapcar? Is dat een beetje veilig en goed geregeld? (Ik ga het niet doen, maar ik hoor er goeie shit over, alleen nooit op dat gebied)
Je hebt zelf tientallen filmpjes geüpload waarin je laat zien dat je niet bepaald een goede bestuurder bent.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh
Ja weet je wat het is, mensen hebben altijd zoveel aan te merken op mij/mijn rijstijl, dat ik het altijd ongemakkelijk vind of zo om in andersmans auto te rijden.
Terwijl ik wel "kan" rijdenIk zit niet onzeker in de auto en zelfs met die verlengde/verhoogde Crafter van m`n oude werk ging het goed, maar toch
Misschien zit het tussen m`n oren.
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.quote:
En dat mocht ook nog?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.
En die meid wilde bij mij nog naar de wc...
Ik vlog niet meer he.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi Braddie, ga je deze keer wel je vlogs laten staan?
Ohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.
En die meid wilde bij mij nog naar de wc...
Ja, ik ben een echte heer!quote:
Gaat er meer om dat ze hem weer afgetankt terugbrengen.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
OhJa dat is wel een gedoe.
Auto controleren?Ik zou ze spontaan uitlachen als ze dat bij mij zouden vragen, controleer ff je auto.
Eh, meneer hij was 125 euroDus Nee
Tja, als je moet..quote:Op zondag 21 januari 2018 23:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte heer!![]()
Vond het wel opvallend dat een jonge vrouw bij een random man gaat plassen overigens.
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjequote:Op zondag 21 januari 2018 23:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze hem weer afgetankt terugbrengen.
Dat moet ze ook gedacht hebben!quote:
Je moet hem ook afgetankt meekrijgen. Je betaalt de benzine die je zelf verbruikt, plus een beetje huur.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjeAls je dat aan mij zou vragen zou je 5 euro krijgen en het mogen uitzoeken
Snap je niet hoe het werkt f ben je gewoon zo aso?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, ja dat is vaak wel een dingetjeAls je dat aan mij zou vragen zou je 5 euro krijgen en het mogen uitzoeken
Tuurlijk weet ik wel hoe dat werkt, dat was een grap, omdat ik ooit eens een keertje 5 euro heb getankt in m`n autoquote:Op zondag 21 januari 2018 23:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Snap je niet hoe het werkt f ben je gewoon zo aso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |