Hoe was het met de bananenschil?quote:Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.
Bananenschil was niet meer aanwezig.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe was het met de bananenschil?
Stream is GOD vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:32 schreef bamibij het volgende:
Alweer een meet gemistik heb een Braddie SC nodig, anders volg ik het allemaal niet meer, fuck dst youtube en discord geneuzel
Kan nooit ver van Braads huis geweest zijn, hij tankt alleen voor 5 euro per beurt.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:33 schreef cofi het volgende:
Waar was het nou? Ben nu wel benieuwd eigenlijk
Of misschien heeft de ANWB hem naar de meet gesleept. Konden de andere mensen die kwamen de kosten even aftikken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kan nooit ver van Braads huis geweest zijn, hij tankt alleen voor 5 euro per beurt.
Nope, auto reed gewoon.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Of misschien heeft de ANWB hem naar de meet gesleept. Konden de andere mensen die kwamen de kosten even aftikken.
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?quote:
Het was een automeet.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?
Heb je ook nog in de bak van iemand anders gereden?quote:Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.
Volgende keer word het een wat grotere meet, en is't misschien inderdaad wel een idee om wat te gaan drinken, gewoon in een kroeg of zo?
Drink jij eigenlijk alcohol?quote:Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.
Volgende keer word het een wat grotere meet, en is't misschien inderdaad wel een idee om wat te gaan drinken, gewoon in een kroeg of zo?
Nee, maar ik vind het ook wel prima om gewoon gezellig te ouwehoeren.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je ook nog in de bak van iemand anders gereden?
Ik ben een gezelligheidsdrinker, maar ik heb het afgelopen jaar 2 biertjes gedronken, dusseh... Dat valt te verwaarlozen.quote:
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...quote:Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook wel prima om gewoon gezellig te ouwehoeren.
Ik leende mijn auto wel gewoon uit, Lompehork heeft er in gereden, Geelman, maar had zelf niet echt de behoefte om dat te doen, al zou het mij zijn aangeboden
Kan die ook in Klokje Rond mee doen?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...
Bij de volgende meet wil ik wel een rondje meequote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |