Ook totaal niet doorzichtig ofzoquote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Ah nu is het nog vloggen topic maar eigenlijk is dit dus een Braddie youtube topic.
EDITquote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Ah nu is het nog een vloggen topic maar eigenlijk is dit dus een Braddie youtube topic.
Hahahaquote:Op zondag 14 januari 2018 02:23 schreef Liftdeur het volgende:
Als wij nu allemaal op jou gaan subscriben, krijg jij dan uiteindelijk youtube doekoes? Of krijg je dat al?
Verder goed topic wel, hier kunnen we dagelijks praten over de kutzooi die Enzo fucking Knol upload op het wereldwijde web.
quote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Ah nu is het nog een vloggen topic maar eigenlijk is dit dus een Braddie youtube topic.
Ik ben fanatiek volger van Autoweeks Klokje Rond,quote:Op zondag 14 januari 2018 02:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha
Niet alleen over Enzo, heb jij geen YouTubers die je tof vind? Hoeven natuurlijk niet perse conventionele vloggers te zijn![]()
Enne, die krijg ik al. Nog niks betaald overigens, maar de drempel komt dichtbij.
Goede zaak, ik ookquote:Op zondag 14 januari 2018 02:34 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek volger van Autoweeks Klokje Rond,
quote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Had het anders gekund?quote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Lolquote:Op zondag 14 januari 2018 03:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leuk! Dat hier geen subforum voor is, bizar
ik kijk het even aanquote:Op zondag 14 januari 2018 03:47 schreef Braddie het volgende:
Zonde dat WEB er mee gestopt is ja, maar misschien dat het hier word gedoogd, als het tenminste een fatsoenlijk lopende reeks word.
Zeg maar gerust Braddie-topic.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik schat morgen, want vandaag ben ik pleiten met een half uur tot 11-12quote:Op zondag 14 januari 2018 14:31 schreef LurkJeRot het volgende:
Wanneer weer live Braadmans? Niet zo laat 's avonds graag, ik ben een oude man en heb mijn slaap nodig.
Komt mij prima uit.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik schat morgen, want vandaag ben ik pleiten met een half uur tot 11-12
Dat is de reden dat ik hier z.s.m weg wil.quote:
Nog altijd? Gaat te fur.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik hier z.s.m weg wil.
Niet alleen pizza's, gewoon een hoop shit, het blijft maar doorgaan.
Yes, dus ik heb besloten om m`n contract hier niet te verlengen en op zoek te gaan naar een andere woonruimte.quote:
Bescherm dat jong nou tegen zichzelfquote:
Ik geef het 2 weken, je bent wat te goedgelovig, en dan vertel je je adres weer aan iemand, die het natuurlijk weer doorlult...quote:Op zondag 14 januari 2018 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yes, dus ik heb besloten om m`n contract hier niet te verlengen en op zoek te gaan naar een andere woonruimte.
En sinds ik niet meer vlog rondom het huis, en alleen nog maar muziekfilmpjes upload tot nadere orde gaan er ook geen mensen achter mijn nieuwe woonruimte komen
het (zij) klinkt nog steeds nergens naarquote:Op zondag 14 januari 2018 02:15 schreef Braddie het volgende:
Bromkatten Compilatie Oord Festival Emmeloord
Op zich hoort dat natuurlijk wel een beetje bij het zijn van BN'er.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef Braddie het volgende:
Kan ik nog meedoen? ik gok 2 maartquote:Op zondag 14 januari 2018 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Even reclame maken voor de Wanneer stopt Braddie met FOK! poule
ONZ / GUESS WHO'S BACK!
Uiteraard.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan ik nog meedoen? ik gok 2 maart
8 uur 's avonds lijkt me een mooie tijdquote:Op zondag 14 januari 2018 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Heb je ook nog een specifieke tijd in gedachte? Anders is die standaard 12 uur 's middags.
toegevoegd, zie Braddie SCquote:Op zondag 14 januari 2018 16:46 schreef richolio het volgende:
[..]
8 uur 's avonds lijkt me een mooie tijd
Niet met alles dubbel.quote:
Wtf nogsteedsquote:Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet alleen pizza's, gewoon een hoop shit, het blijft maar doorgaan.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 01:37 schreef Braddie het volgende:
Compleet het realiteitsbesef kwijt, zoals helaas de meeste vloggersDie denken dat omdat ze op YouTube populair zijn, ze ook maar gelijk met rare voorstellen kunnen komen, ja hey.. Ik heb 89 duizend abonnees op YouTube, laat mij even gratis in je hotel overnachten
Te belachelijk voor woorden joh, en omdat ze haar zin niet krijgt (wat volkomen logisch is, en ik vind ook de reactie van de hotel eigenaar niet overdreven) Gaat ze een filmpje opnemen van bijna een kwartier waar in ze net doet alsof ze zojuist een miljoenendeal is misgelopen, en waarin ze (zoals veel van die vlogsters/vloggers) In de slachtoffer rol kruipen en enorm lopen te overdrijven, wat een trieste trieste zaak
YouTubequote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:06 schreef Braddie het volgende:
Is een probleem jaSteek je veel tijd in je video's, worden ze goed bekeken, heb je veel views, gaat YouTube lopen bitchen over dat je onder de 1000 abonnees en 4000 kijkuren zit
YouTube had hun policy al aangepast 10,000 views of minder = geen inkomsten. En nu gaan ze het voor beginnende YouTubers helemaal onmogelijk maken. Want de beginnende YouTuber doet het in eerste instantie natuurlijk voor de inkomsten, en met de tijd als ze groeien gaan ze het ook echt leuk vinden, lijkt mij?
Iemand als een Pewdiepie mag gewoon lekker z`n ding blijven doen ondanks achterlijk geschreeuw en gescheld in video's en het belachelijk maken van bevolkingsgroepen en whatnot, en daar mogen VIJFTIG MILJOEN!! En hij krijgt betaald. Mensen naar kijken. En iemand die goede video's maakt over de werking van een camerasensor of iets anders ingewikkelds die echt iemand iets wil bijbrengen maar slechts 300 abonnees heeft, pist mooi naast de pot vanwege de policy van YouTube
YouTube is een beetje hun eigen graf aan het graven.
Ik heb zelf ook een kanaaltje, 187 abonnees, muziekvideo's niks speciaals. Ik vind het vervelend dat YouTube dit opeens doet, maar voor mij is het verder geen probleem, want ik doe wat ik leuk vind, en ontvang af en toe toch donaties met livestreams met verzoekjes. Maar als ik een ander type kanaal had gehad, en ze hadden mij die rechten opeens ontnomen, geen inkomsten meer, dan was ik er mee gestopt.. Want het werkt zo enorm demotiverend.
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeurenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Eckte die hard vloggers doen het niet voor de views of het geld, die doen het omdat ze het leuk vinden om een beetje te praten en hun autootje en andere skilleltjes te laten zien
Slechte motivatie is dat, ze kunnen beter een voorbeeld aan jou nemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeuren
Hij gaat er maar voor werken net als ieder anderquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef NoSense1 het volgende:
Over donaties gesproken... Zullen we een crowfund starten voor Braddie? ivm
Niet zo leuk doen....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij gaat er maar voor werken net als ieder ander
NIET BASHENquote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij gaat er maar voor werken net als ieder ander
Dat kan, maar een beetje crowdfunding runnen is een hoop werk. Gaat Braddie dat doen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:36 schreef NoSense1 het volgende:
Over donaties gesproken... Zullen we een crowfund starten voor Braddie? ivm
Waarom is jouw SC weg?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeuren
Nu heb je geen podium meer om je kanaal te promoten. Zo ga je natuurlijk nooit 1000 subs krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doordat er teveel getrolled en gebashed werd.
Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Nu heb je geen podium meer om je kanaal te promoten. Zo ga je natuurlijk nooit 1000 subs krijgen.
Met zo'n instelling kom je daar inderdaad niet, nee. Waar is de tijd van een Braddie die actief bezig was het aantal abonnees op te krikken door bij specifieke mijpalen iets speciaals te doen/beloven? Kom op, leve de VOC-mentaliteit!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Moet je betalen als je geen seks wil?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Yep!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Moet je betalen als je geen seks wil?
Als je telkens kanalen en/of vlogs blijft verwijderen gaat het lastig worden ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Kan totaal niets aan mis gaan!quote:
Als je met interessante content komt krijg je vanzelf wel subs. Zoals de Zeurchauffeur, nachtelijke wandelingen en nieuwe plekken waar je de toerist ging uithangen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:En ik had dit kanaal ook voornamelijk vanwege de extra monetizing, maar omdat ze dit hebben afgeschaft is dat nog een reden er mee te stoppen.
Nee!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:36 schreef cofi het volgende:
[..]
Is er een nieuwe braad SC toegestaan?
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:42 schreef 164836 het volgende:
Die komt volgend jaar wel weer vanuit het niets opzetten. Of wanneer ie een nieuwe auto koopt ofzo.
kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.
Die was vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.quote:
Met de nieuwe bougies!quote:Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |