Ik heb een channel met 540 abonnees en meer dan een miljoen kijkuren gehad de afgelopen 12 maanden en nu gaan jullie mij vertellen dat ik mijn video's niet meer kan monetizen omdat ik geen 1.000 abonnees heb.
Dit is toch erg? En wat is hun motivatie:
quote:
There’s no denying 2017 was a difficult year, with several issues affecting our community and our advertising partners. We are passionate about protecting our users, advertisers and creators and making sure YouTube is not a place that can be co-opted by bad actors. While we took several steps last year to protect advertisers from inappropriate content, we know we need to do more to ensure that their ads run alongside content that reflects their values
Dus niet he. Er zijn zoveel 'mediocre' YouTube channels die hier de dupe van gaan worden, en YouTube heeft blijkbaar niet door dat ze hierdoor heel veel reclame inkomsten gaan mislopen. Als alleen al mijn channel al meer dan een miljoen views genereert in minder dan een jaar tijd, ook al heb ik maar 540 abonnees, dat wil niet zeggen dat die views alleen maar door de abonnees wordt gecreëerd, er zijn ook genoeg niet abonnees die kijken. En mijn YouTube channel zat zo lekker in de lift, leverde gemiddeld al zo'n 25 tot 30 euro per maand op. Ik weet, het is geen vetpot, maar het is iets wat over langere tijd gaat en ik steek ook heel veel tijd in mijn YouTube site. Ik zal doorgaan met het proberen te verkrijgen van 1k subs, hoe stom ik het ook vind.
Laat YouTube maar iets doen aan video's die geweld tonen, agressie, dierenmishandeling, (gory) verkeersongelukken, propaganda voor terrorisme, vandalisme en stomme v-loggers die het leuk vinden om enkel te filmen als onschuldige mensen in elkaar geramd worden of van hun fiets getrokken worden. Dat kan allemaal wel, maar de groep die het fatsoenlijk doet, en ik schaars mezelf daar ook onder, kan weer lijden onder deze nieuwe regel. Mijn kanaal heeft 540 abonnees, waar haal ik nu zo spoedig mogelijk 460 abonnees vandaan?
Ik weet, FoK is groot, er zitten hier misschien wel een miljoen leden, waarvan honderdduizenden een YouTube pagina hebben. Hen vragen mij toe te voegen als zijnde sub is zeker niet toegestaan? (vooral omdat deze situatie nu zo uniek is).
[ Bericht 0% gewijzigd door Phalon op 19-01-2018 15:59:33 ]