SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kerst overleefd.. waren ook nog wat te klein.quote:
Met een beetje geluk komt er weer een kerstquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kerst overleefd.. waren ook nog wat te klein.
Dan zijn ze al taaiquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er weer een kerst
ik weet het nog heel goed, het konijnenhok was leegquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er weer een kerst
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het nog heel goed, het konijnenhok was leeg
Zeker rot...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Alabama - Feels so roght
Waarom ken ik deze
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Alabama - Feels so right
Waarom ken ik deze
Freudiaanse vertyping,quote:
Jonguh, dit liedje heeft me helemaal van m'n apropotje gerukt.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nu over die komma beginnen?
geen puntquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kommaar met je commentaarquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
Culture Club - Do you really want to hurt me?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Culture Club - Do you realy want to pijn doen?
Spijkerbroek gaat losquote:
Hmmm, flink tempo verschilletje, maar wie weet...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Do you really want to hurt me? Smack my bitch up instead.
Ik voorzie een mashup.
Straks pas. Net voordat ik ga slapen.quote:
oké beeldscherm kan ik weer schoonmakenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Straks pas. Net voordat ik ga slapen.
Bespaar me de details.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
oké beeldscherm kan ik weer schoonmaken
Je weet toch inmiddels wel dat je doekjes bij de hand moet hebben hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
oké beeldscherm kan ik weer schoonmaken
Ian Dury dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, flink tempo verschilletje, maar wie weet...
Thx man!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sterkte man! Weet niet wat er stond, maar ik weet wel dat je een steuntje in de rug kunt gebruiken!
Over Melting?? Oh oeh...quote:
Ik ga checken of dat bij mij was. Kom ik zo op terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week ook al gehoord hier...
En dat kapsel van die vrouw dan!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef Melting het volgende:
Maar dat kapsel kon toen al niet.
[ afbeelding ]
Je herinnert je het weer...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
In de 1980 uitzending van peaceman volgens mijquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week ook al gehoord hier...
Ik zet er een fles Schrobbeler op...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga checken of dat bij mij was. Kom ik zo op terug.
Kijk..... en die heb ik niet gehoord. Dus dan kon ik er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef cafca het volgende:
[..]
In de 1980 uitzending van peaceman volgens mij
dat kloptquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef cafca het volgende:
[..]
In de 1980 uitzending van peaceman volgens mij
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet er een fles Schrobbeler op...
Toen werden er ook al mooie opmerkingen gemaakt over het kapsel. Dat het zo handig was dat ze altijd haar paraplu bij de hand had of zoiets.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het meer geknipt had aan de onderkant naar boven dan had het gewoon een paraplu kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat kapsel van die vrouw dan!
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen werden er ook al mooie opmerkingen gemaakt over het kapsel. Dat het zo handig was dat ze altijd haar paraplu bij de hand had of zoiets.
en al kon je er wel aan doen... volgende week mag deze gewoon weer hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... en die heb ik niet gehoord. Dus dan kon ik er weinig aan doen.
Gefeliciteerd, hij is voor jou.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en al kon je er wel aan doen... volgende week mag deze gewoon weer hoor
[..]
Schrobbelerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet er een fles Schrobbeler op...
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hij is voor jou.
Was bij Peace inderdaad, het kapsel vn de dame hebben we toen uitvoerig besproken...
Dat ze altijd droog liep bij regen...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen werden er ook al mooie opmerkingen gemaakt over het kapsel. Dat het zo handig was dat ze altijd haar paraplu bij de hand had of zoiets.
Nog een liefhebberquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij kwam van jou volgens mijquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ze altijd droog liep bij regen...
Ja, daarom kon ik het me nog zo goed herinneren.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van jou volgens mij
Neem van mij aan dat Bubbles, Muisje en ik bij de laatste BBQ waar Muisje bij was er ook vol op van genoten hebben!quote:
Ooit ga ik een fles kopen! Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:31 schreef just me het volgende:
* just me neemt nog een Schrobbelèr als slaapmutsje
Voeg ze!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me bij DDM voegen![]()
Fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Ik ga zo maar genieten van mijn welverdiende rust.
Ik wens jullie nog een fijne avond allemaal.
Kom maar op bezoek, dan kun je hem proeven.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ooit ga ik een fles kopen! Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.
neem gelijk een doosje paracetemol mee voor de volgende dagquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ooit ga ik een fles kopen! Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.
Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik hier mee ging luisteren/postenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nog nooit Schrobbeler gehad.
En ik weet niet of ik nu gelyncht word...
+1quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik hier mee ging luisteren/posten
Netflixsequote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Fijne avond
Ik ga nog even Netflixen...
Ik ken het ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, deze had zo in de show gekund, ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Het voordeel van de Golden Oldies shows van Melting is wel dat de overgang naar GUP niet zo groot is...
Centimeter?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga richting de 50, dus ik weet niet wat jouw verwachtingspatroon is
copy paste +1quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik hier mee ging luisteren/posten
Likeur met de smaak van Schrobbeler.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet.
Lokale bocht of zo...
dat je goed voegtquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga richting de 50, dus ik weet niet wat jouw verwachtingspatroon is
Ik zit aan de honing likeur uit het Harz gebied.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Likeur met de smaak van Schrobbeler.
Erg lekker al zeg ik het zelf.
vooral doorgaanquote:
Schrobbeler is ook goed voor de keelquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de honing likeur uit het Harz gebied.
Goed voor de keel...
Dan is Schrobbeler denk ik iets pittiger door de ingredienten maar verder is het ook zacht aan de keel en erg lekker. Vooral tijdens de sinterklaas periode.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de honing likeur uit het Harz gebied.
Goed voor de keel...
Oh, jij kent het wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Schrobbeler is ook goed voor de keel
Slaap lekker alvast Spijkerbroek.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga nog ff wat mailtjes beantwoorden en dan nog een aflevering 3% flixen.
Dank aan allen, fijne avond nog en
spijkerbroek uit! (nee, geen details)
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga nog ff wat mailtjes beantwoorden en dan nog een aflevering 3% flixen.
Dank aan allen, fijne avond nog en
spijkerbroek uit! (nee, geen details)
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik woon dan ook in de Schrobbeler-regio
Zijn er ook kleine probeerflesjes te koop?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik woon dan ook in de Schrobbeler-regio
Geloof me voor deze zoete lekernij heb je geen probeer flesje nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn er ook kleine probeerflesjes te koop?
Gall en Gallquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even 11 maanden met proberen...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is Schrobbeler denk ik iets pittiger door de ingredienten maar verder is het ook zacht aan de keel en erg lekker. Vooral tijdens de sinterklaas periode.
Dat is je vrije keus.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even 11 maanden met proberen...
Ah, dat lijkt me inderdaad een leuke beginnersset.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |