SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Online via het web met behulp van de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
I know, we hadden deze zomer het plan om erheen te gaan op onze roadtrip, maar toen ging de roadtrip niet doorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Het Demis Roussos museum zit in hetzelfde pand als het Veronica museum.
Misschien een bezoekje waard, DDM & Henk?
Titel is goed uiteraard.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:46 schreef ToT het volgende:
Another day in paradise - Mary J. Blige of zo?
Tja.... wat kan een mens veranderen hè?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef cafca het volgende:
Wat klinkt die Phil Collins hier anders dan in de jaren 80....
het is er niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:47 schreef cafca het volgende:
Wat klinkt die Phil Collins hier anders dan in de jaren 80....
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Dit is gewoon erger dan Fil, het is bijna knap
Hij is dan ook bijna doof tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is er niet beter op geworden
niet teveel drinken anders moet je snel weer zeikenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig heb ik nu drank, wat een zeikversie...
G7 F Cquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke akkoordset gecomponeerd?
Ik vind het eigenlijk nergens naar klinken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt een beetje als Osaka van The Shoes, maar is het niet...
Ik ben niet zo muzikaal dat ik dat uberhaupt kan herkennen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Nog bijna goed ook!
https://tabs.ultimate-gui(...)nd_run_chords_406297
Titel is alvast goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo muzikaal dat ik dat uberhaupt kan herkennen.
You To Me Are Everything van...
Ik gok op Middle of the Road met Summerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:00 schreef ToT het volgende:
Begon met een vrij bekende sound, maar nu?
voor die bedrijfsfeest,usical hadden we begeleiding van Saskia van miss Einstein.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iets met The Summer...
The Summer Ends?
je hebt het voorspel gemistquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kom wel binnen bij een hoogtepunt uit de muziekgeschiedenis, merk ik.
gaat dit jouw carnavals outfit wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef Melting het volgende:
Mad..... was jij dit in je jongere jaren, hier de can can aan het dansen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
gaat dit jouw carnavals outfit worden
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kom wel binnen bij een hoogtepunt uit de muziekgeschiedenis, merk ik.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
dit vraagt natuurlijk om een gifje
[ afbeelding ]
V.l.n.r. livelink, just me, CindieY, Diaan en Doedezemaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
dit vraagt natuurlijk om een gifje
[ afbeelding ]
Die Saskia staat dan ook niet echt bekend om haar muzikaliteit....quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor die bedrijfsfeest,usical hadden we begeleiding van Saskia van miss Einstein.
Bij een van de liedjes zei ik: welke idioot zet dit in F
Zij: het staat niet in F
Ik: wedden van wel.
Ik liep naar de piano en jawel, het stond in F
En dat is nou net niet mijn toonsoort
Ik had net het beeld van hem in een turnpakje uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
dat was duidelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Die Saskia staat dan ook niet echt bekend om haar muzikaliteit....
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had net het beeld van hem in een turnpakje uit mijn hoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet eng dromen vannacht...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben degene die net niet helemaal in de maat gaat.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
V.l.n.r. livelink, just me, CindieY, Diaan en Doedezemaar.
Doe dat ff in een spoiler tag, joh!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Born to handjive van sha na naquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de langzame versie van Manhattan van Gerda van G'Race...
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Little Red Book zat in z'n Little Green Bag...
En toe kwam hij langs een zwarte deur die hij rood wilde verven en knoopte hij een geel lint aan de eikenboom?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Little Red Book zat in z'n Little Green Bag...
een heel geel lint.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
En toe kwam hij langs een zwarte deur die hij rood wilde verven en knoopte hij een heel lint aan de eikenboom?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
En toe kwam hij langs een zwarte deur die hij rood wilde verven en knoopte hij een geel lint aan de eikenboom?
het was slechts een gele citroenboomquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
En toe kwam hij langs een zwarte deur die hij rood wilde verven en knoopte hij een geel lint aan de eikenboom?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:13 schreef livelink het volgende:
Je weet dit keer toch wel dat je tot 23.30 staat ingeroosterd, Melting?
Had ik nou mijn mond maar gehoudenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... ik had er weer geen rekening mee gehouden.
Ik ga even de toekomstige planningen aanpassen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Had ik nou mijn mond maar gehouden
Toeval, of is er meer aan de hand?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit nummer staat ook op hun Greatest Hits album uit 1990. Ik kocht het op een goede dag destijds, en toen ik 's avonds belde met mijn broer zei hij dat hij diezelfde dag ook datzelfde album had gekocht.![]()
Toeval. We hadden het niet eens over Aerosmith gehad in de maanden voor die dag.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Toeval, of is er meer aan de hand?
Meer zonde van het geld. Twee dezelfde elpees in 1 huis.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Toeval, of is er meer aan de hand?
CD's toen al. En mijn broer was al vertrokken naar andere oorden. Dus 2 cd's in 2 huizen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Meer zonde van het geld. Twee dezelfde elpees in 1 huis.
Ik kon niet meer op zijn naam komen, maar idd.quote:
Dat aparte accent met die nasale stem.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kon niet meer op zijn naam komen, maar idd.
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan is alleen nog maar het naschrift...
dat was ook een beetje het uitgangspunt welquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:27 schreef cafca het volgende:
Ik vond de Dolly Dots altijd al leuker om naar te kijken dan te luisteren.
Staan in dezelfde categorie als K3 idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:27 schreef cafca het volgende:
Vooral die donkere Esther had een zachte huid...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:27 schreef cafca het volgende:
Oh, vertelquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral die donkere Esther had een zachte huid...
#HerTooquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral die donkere Esther had een zachte huid...
je moet de papa’s ook een beetje zoethoudenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan in dezelfde categorie als K3 idd.
is het ookquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Magistrale componist, serieus.
Luister veel naar zijn werk...
quote:
Ik vind zijn composities iets magisch hebben, je ontdekt elke keer weer iets meer er in...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je zelden zo positief gehoord over een nummer dat je hem nog een keer wil horen.
hij heeft echt geniale dingen gemaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind zijn composities iets magisch hebben, je ontdekt elke keer weer iets meer er in...
Ik plemp wel een keer een showtje vol met z'n werk...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft echt geniale dingen gemaakt
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plemp wel een keer een showtje vol met z'n werk...
Boven of onder Flash Gordon in het rijtje?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik 1 van de beroerdste van Queen...
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Hapklare pop, gebeurt weinig spannends idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Onder...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Boven of onder Flash Gordon in het rijtje?
gaafquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plemp wel een keer een showtje vol met z'n werk...
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaaf
Hij is alweer bijna 30 jaar weg.
Zijn albums met Thijs van Leer ook
Thijs van Leer, Rogier van Otterloo, Willem Duys en is dat Louis van Dijk?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benoem alle personen...
mijnheer Duijs en van Dijk om te beginnenquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benoem alle personen...
Yep, Letty de Jong, Gerard Cox, Willem Duys en de muzikale broer van Rogier van Otterloo...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Thijs van Leer, Rogier van Otterloo, en is dat Louis van Dijk?
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Thijs van Leer, Rogier van Otterloo, Willem Duys en is dat Louis van Dijk?
ik had zoiets van dat kan Cox niet zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Letty de Jong, Gerard Cox, Willem Duys en de muzikale broer van Rogier van Otterloo...
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had zoiets van dat kan Cox niet zijn
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
iets later dan gedacht maar daar ben ik dan.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We zagen je al de CanCan dansen.
*pets*quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik broer van Rogier van Otterloo zei, bedoelde ik broer van Pim Jacobs.
Stop de tijd, geen jokers...
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik broer van Rogier van Otterloo zei, bedoelde ik broer van Pim Jacobs.
Stop de tijd, geen jokers...
tja, neefje slaapt hier en Lennon en hij slapen op de kamer van Twan en zouden tv kijken.... doet tv het niet. Iets met aansluiten modem... wat dingen geprobeerd maar helaas.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Diaan.... wat doe je me aan?
aardige vent, ooit ontmoet in Delftquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja, neefje slaapt hier en Lennon en hij slapen de kamer van Twan en zouden tv kijken.... doet tv het niet. Iets met aansluiten modem... wat dingen geprobeerd maar helaas.
Van z'n vrouw kreeg ik de zenuwen...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
aardige vent, ooit ontmoet in Delft
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had peaceman er op af gestuurd dan. Had jij lekker muziek kunnen komen luisteren.
leek me ook en ook een hele goede pianist en sympathieke presentatorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
aardige vent, ooit ontmoet in Delft
dat was 'n apartequote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van z'n vrouw kreeg ik de zenuwen...
Dat soort dingen doe ik altijd...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had peaceman er op af gestuurd dan. Had jij lekker muziek kunnen komen luisteren.
gewoon sympathieke man, heel normaal, geen kapsonesquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leek me ook en ook een hele goede pianist en sympathieke presentator
het grapje van Herman Finkers over haar blijft leukquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van z'n vrouw kreeg ik de zenuwen...
Welke grapje was dat dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het grapje van Herman Finkers over haar blijft leuk
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
The Police - Spirits In The Material World
Ik toch wel, al heeft het even geduurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Hier ben ik geen fan van en dan zeg ik het heel voorzichtig
bij de soundcheck van Rita komt er iemand het podium op.quote:
Doel je op deze plaat, of op deze groep?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Hier ben ik geen fan van en dan zeg ik het heel voorzichtig
de groep... niet helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Doel je op deze plaat, of op deze groep?
Ja, ik!quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de soundcheck van Rita komt er iemand het podium op.
ik kom het kreng even stemmen
Oh stem de piano dan ook gelijk even
Ik niet, maar haar stem komt me wel bekend voor. Klinkt soms een beetje als Nina Hagen.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:55 schreef MadMaster het volgende:
I Want Your Love - Transvision Vamp
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Neefje slaapt hier trouwens omdat het niet so goed gaat met mijn schoonzus. Ze zou morgen naar huis, maar voelde zich gisteren niet goed. Ze dachten hyperventilatie of paniekaanvallen, maar vanmiddag bleek dat een verstoord hartritme te zijn. De nieuwe hartklep en het hart werken niet zo goed samen. Dat is een bekend verschijnsel maar treedt het eerder opmars er nog gemonitord wordt.
Ze is nu overgebracht naar hartbewaking en moet absolute rust. Zoals het er nu naar uitziet, moet ze volgende week een pacemaker.
Neefje slaapt hier trouwens omdat het niet so goed gaat met mijn schoonzus. Ze zou morgen naar huis, maar voelde zich gisteren niet goed. Ze dachten hyperventilatie of paniekaanvallen, maar vanmiddag bleek dat een verstoord hartritme te zijn. De nieuwe hartklep en het hart werken niet zo goed samen. Dat is een bekend verschijnsel maar treedt het eerder opmars er nog gemonitord wordt.
Ze is nu overgebracht naar hartbewaking en moet absolute rust. Zoals het er nu naar uitziet, moet ze volgende week een pacemaker.
Neefje slaapt hier trouwens omdat het niet zo goed gaat met mijn schoonzus, zijn moeder. Ze zou morgen naar huis, maar voelde zich gisteren niet goed. Ze dachten hyperventilatie of paniekaanvallen, maar vanmiddag bleek dat een verstoord hartritme te zijn. De nieuwe hartklep en het hart werken niet zo goed samen. Dat is een bekend verschijnsel maar treedt het eerder opmars er nog gemonitord wordt.
Ai...quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Neefje slaapt hier trouwens omdat het niet zo goed gaat met mijn schoonzus, zijn moeder. Ze zou morgen naar huis, maar voelde zich gisteren niet goed. Ze dachten hyperventilatie of paniekaanvallen, maar vanmiddag bleek dat een verstoord hartritme te zijn. De nieuwe hartklep en het hart werken niet zo goed samen. Dat is een bekend verschijnsel maar treedt het eerder opmars er nog gemonitord wordt.
Ach, dat is naar nieuwsquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Neefje slaapt hier trouwens omdat het niet so goed gaat met mijn schoonzus, zijn moeder. Ze zou morgen naar huis, maar voelde zich gisteren niet goed. Ze dachten hyperventilatie of paniekaanvallen, maar vanmiddag bleek dat een verstoord hartritme te zijn. De nieuwe hartklep en het hart werken niet zo goed samen. Dat is een bekend verschijnsel maar treedt het eerder opmars er nog gemonitord wordt.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dit is goed voor de nachtrust
Dat zeker, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is minder.
Maar ze is dan wel op de goede plaats.
Wel fijn dat haar zoontje bij jullie terecht kan.
Ja echt wel. Ze is 41 jaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:57 schreef just me het volgende:
[..]wat een tegenvaller dan, zo oud zal ze toch nog niet zijn ?
sjees... en dan al dit soort lichamelijk problemenquote:
Er staat maar 5 dagen voor. Eigenlijk mocht ze vandaag al naar huid maar dat wilde ze zelf niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is naar nieuws![]()
Ik was al verbaasd dat ze morgen alweer naar huis zou gaan na zo'n zware operatie.
Bij haar was het aangeboren....quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
sjees... en dan al dit soort lichamelijk problemen
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij haar was het aangeboren....
Mijn broertje had 9 jaar geelden een hartinfarct... die was 32 jaar.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn..quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was nog best heftig, ik was toen net zwanger en hij was net weer vader geworden. Maar met hem gaat het goed...quote:
En het was nog wel een super disco hit.quote:
Ik zou me voor de mensen hier geen zorgen maken; die zijn prima in orde en die reageren ook niet raar.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Sorry naar de rest, ik moet dingen al deze niet hier bespreken maar elders. Sorry.
Ik las het. Dat is aan mij voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En het was nog wel een super disco hit.
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou me voor de mensen hier geen zorgen maken; die zijn prima in orde en die reageren ook niet raar.
Ik zou er wel voor oppassen om veel op een openbaar forum te gooien. Je weet immers nooit wie er meeleest en het blijft voor altijd op het internet te vinden.
Sterkte iig!
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
edit : Sorry, niet tijdens een show
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
sterkte man! Weet niet wat er stond, maar ik weet wel dat je een steuntje in de rug kunt gebruiken!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Over wat?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:12 schreef just me het volgende:
[..]Possie, kom je gezellig meelullen ?
Over Melting bijvoorbeeldquote:
Over deze Redneck Cats.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |