Hij denkt dat hij het wonderjochie van FOK! is die alles kan maken, denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon vet aan het trollen, ik weet ook niet wat hij er leuk aan vindt
er moet toch iemand uit, ergens een keer, dus nuquote:
Makkelijk toch.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:08 schreef noodgang het volgende:
Je wil toch gewoon dat iedereen behalve jezelf afvalt, waarom zou je een concurrent terug willen?
In dit stadium maakt het ook weer niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:08 schreef noodgang het volgende:
Je wil toch gewoon dat iedereen behalve jezelf afvalt, waarom zou je een concurrent terug willen?
Fok jaquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:09 schreef Moira. het volgende:
Hij mag dit keer iig wél afscheid nemen van Art
Maar hij heeft nog steeds de kandidaten niet ontmoet
quote:
De kans dat je wint krimpt, de kans dat je er langer in blijft groeit.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:08 schreef noodgang het volgende:
Echt hequote:
Jaa toffe eigen stijl, leuke meid.quote:
Olcay is wel heel erg polariserend.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Olcay, hoop dat ze er lang in blijft zitten.
Waar had hij dat mee verdiend dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg jammer dat de altijd sympathieke Ron Boszhard is uitgeschakeld. Hij had een plek in de volgende ronde verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |