Maar wat staat er nu dan .. Een stal?quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:00 schreef sig000 het volgende:
Over 3 jaar huis bouwen, jaartje later zoiets.
Chalet en oude stallen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat staat er nu dan .. Een stal?
Nee met BTC wordt het luxer en groter en duurt dan langer..quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:07 schreef chufi het volgende:
OK dus aannemers zonder bitcoins maken meer kans? of ik begrijp het verkeerd
het gaat om de signatuurquote:Op donderdag 11 januari 2018 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben jij toch ook ergens geboren en/of soury volgens mij
Ik heb een grote monitor maar het is wel erg klein.quote:
Hou je wel de koers in de gaten en verkoop je voor ze vallen?quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee met BTC wordt het luxer en groter en duurt dan langer..
quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Anyway .. Het ging om piemels en waar Marjoren was
Heb die dingen gratis.quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je wel de koers in de gaten en verkoop je voor ze vallen?
Ik heb ze gemined toen dat ging met PC's en videokaarten voor de handel toen die dingen geen drol waard waren.quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg er ook emails over dat ik voor 5K aan Bitvcoins etc etc ..
Wow kassa Sigquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ze gemined toen dat ging met PC's en videokaarten voor de handel toen die dingen geen drol waard waren.
Zat al dik winst op de videokaarten om de extra stroom te betalen.
Heb er 30 zoiets nu, reken maar uit. Aardig huis.
het is geen ets maar een litho, er staat geen Majoren maar Majorca, de signatuur is van Charles Louis Vennik, er staat namelijk Charles Louis, en ja veel fallus gedoequote:
Majorca had ik idd al genoemd maar herkende het nietquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen ets maar een litho, er staat geen Majoren maar Majorca, de signatuur is van Charles Louis Vennik, er staat namelijk Charles Louis, en ja veel fallus gedoe
En, is het wat waard?quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen ets maar een litho, er staat geen Majoren maar Majorca, de signatuur is van Charles Louis Vennik, er staat namelijk Charles Louis, en ja veel fallus gedoe
Las ik alquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:32 schreef tonja het volgende:
Maar eigenlijk wil ik nu naar bed![]()
Truste!
Nee ze wordt er zelf simpel vanquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is je zoon nu met je account aan het kloten?
Ja tuurlijk maar nog steeds jonger dan zn leeftijd denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:44 schreef sig000 het volgende:
Dat jochie wordt ook ouder met bijbehorende streken.
dit is alles kan vinden.....quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
Sas lijkt boosquote:Op donderdag 11 januari 2018 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is alles kan vinden.....
[ afbeelding ]
breng het naar een Bitcoin bankquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ze gemined toen dat ging met PC's en videokaarten voor de handel toen die dingen geen drol waard waren.
Zat al dik winst op de videokaarten om de extra stroom te betalen.
Heb er 30 zoiets nu, reken maar uit. Aardig huis.
het gaat vnl. om de taille is mijn ervaringquote:
toe maar ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 11 januari 2018 09:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het gaat vnl. om de taille is mijn ervaring
deels, alleen de meeste nieuwe producten heb ik nog even op 0 op voorraad.quote:Op donderdag 11 januari 2018 02:30 schreef chufi het volgende:
Draakje staat je nieuwe collectie al online?
Zit mobiel dus geen sterretjes te zien..quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:15 schreef Treehut362 het volgende:
Fok!plus abonnement
kiek moar dr stoan twe sterrengies bie noe
Kom je nu in abo spammen met mooie plaatjes en muziekjesquote:Op donderdag 11 januari 2018 09:15 schreef Treehut362 het volgende:
Fok!plus abonnement
kiek moar dr stoan twe sterrengies bie noe
Het is eigenlijk heel eenvoudig, je bent te dik of niet, check je BMI.quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het gaat vnl. om de taille is mijn ervaring
en daarna weet je de maat van je spijkerbroek?quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel eenvoudig, je bent te dik of niet, check je BMI.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
en daarna weet je de maat van je spijkerbroek?
ikke?quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je nu in abo spammen met mooie plaatjes en muziekjes
gisteren nogquote:Op donderdag 11 januari 2018 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel eenvoudig, je bent te dik of niet, check je BMI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Treehut362 op 11-01-2018 15:24:48 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die staat er (nu) bij als het goed is...quote:
Dan was ik te snel , zag de 2e spoiler nietquote:Op donderdag 11 januari 2018 15:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die staat er (nu) bij als het goed is...
Als je buiten gaat rennen kost het je geen cent, op een paar nieuwe schoenzolen na dan...quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:25 schreef Treehut362 het volgende:
Deze wil ik eigenlijk ook er bij maar ja geen geld.
Soms doe ik het niet goed en dan blijft het raden.quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was ik te snel , zag de 2e spoiler niet
Soms he dan voel ik me eenzaam.quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je buiten gaat rennen kost het je geen cent, op een paar nieuwe schoenzolen na dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja jaquote:Op donderdag 11 januari 2018 15:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms he dan voel ik me eenzaam.
+Op de sportschool sta je tussen de meiden.
Eerst wel maar nu is het gescheiden...quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Eerst wel maar nu is het gescheiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Treehut362 op 11-01-2018 15:38:46 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Geen gender neutrale meer.....quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Eerst wel maar nu is het gescheiden...![]()
![]()
regenboogquote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
even wat anders...quote:
Speciaal voor oe uit de gracht gevistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Die heb ik al uit. Zaten wel wat leuke afleveringen tussen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ook maar eens checken.. Staat gelijk als hint boven aanquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al uit. Zaten wel wat leuke afleveringen tussen.![]()
![]()
Ik ook niet, maar de band heeft in de eerste bezetting wel iets betekent in de popmuziek geschiedenis.quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:47 schreef chufi het volgende:
Had het al gelezen.. Ben geen metal fan
En, ze hebben enkele, niet alles, hele leuke nummers.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja sommige idd, maar vraag me niet welkequote:Op donderdag 11 januari 2018 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de band heeft in de eerste bezetting wel iets betekent in de popmuziek geschiedenis.
En, ze hebben enkele, niet alles, hele leuke nummers.![]()
![]()
daarvoor keek ik thicker than water maar dan in het Zweedsquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik al uit. Zaten wel wat leuke afleveringen tussen.
...![]()
Ben 'Hung' aan het afkijken, daarna Dirk GentlyProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
O das lang geleden, staat die ineens op flix ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:17 schreef fietsie het volgende:
Ben 'Hung' aan het afkijken, daarna Dirk Gently
Gister super dark matter gezien, was een onverwacht leuke film.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ziggo voor Hung, Dirk G. op Netflix.quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
O das lang geleden, staat die ineens op flix ofzo?
Gister super dark matter gezien, was een onverwacht leuke film.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hung ooit een keer begonnen maar daar is het bij gebleven... Dirk G kijk ik nu ook momenteel..quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ziggo voor Hung, Dirk G. op Netflix.![]()
Na een aflevering Dirk G. voel ik me altijd weer fijn gewoon normaal, met een heerlijk rustig doorsnee leven
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja een beetje apart is het welquote:Op donderdag 11 januari 2018 20:42 schreef fietsie het volgende:
Na een aflevering Dirk G. voel ik me altijd weer fijn gewoon normaal, met een heerlijk rustig doorsnee leven![]()
Ik volg dr Who op Flix momenteel,
Was ook wel benieuwd naar Dirk hierna
Maar Dark, Kantaro, Frontier en Godless wilde ik ook nog aan beginnen
O en the good placeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik doe een spel ("game")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Eerste markt geboekt dit jaar als standhouder
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat kan natuurlijk ook... Waar? En heb je wel vervoer?quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:45 schreef drakin het volgende:
Eerste markt geboekt dit jaar als standhouder![]()
Ik ga Sas vragen en anders auto van mijn mams lenen, dit is 1 dag en is goed te doen in mijn eentje. Maar iemand erbij vind ik wel fijner en neemt wat minder energie. Markten alleen doen zijn energievreters.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook... Waar? En heb je wel vervoer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah je hebt wel een rijbewijsquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga Sas vragen en anders auto van mijn mams lenen, dit is 1 dag en is goed te doen in mijn eentje. Maar iemand erbij vind ik wel fijner en neemt wat minder energie. Markten alleen doen zijn energievreters.![]()
natuurlijk, ook 3 auto's versleten.quote:
Wil er wel weer 1 maar verdien nog niet genoeg ervoor.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat deed je in het verleden dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
natuurlijk, ook 3 auto's versleten.
Wil er wel weer 1 maar verdien nog niet genoeg ervoor.![]()
auto's verslijten, chronisch ziek zijn en vrijwilligerswerk doenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
OK ... Heb 1 auto versleten..was een oude auto van mn ouders... Daarna alleen leasebakken en nu al een aantal jaren niks![]()
leasbak zie je niet als auto van jezelf? Je rijd er toch als enige jaren inquote:Op donderdag 11 januari 2018 22:30 schreef chufi het volgende:
OK ... Heb 1 auto versleten..was een oude auto van mn ouders... Daarna alleen leasebakken en nu al een aantal jaren niksDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ne niet echt.. Heb er ooit 1 wel zelf mogen uitzoeken, die beschouwde ik dan wel een beetje meer van me zelf. Daarnaast was er geen 1 versleten toen ik ze weer inleverdequote:Op donderdag 11 januari 2018 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
leasbak zie je niet als auto van jezelf? Je rijd er toch als enige jaren in![]()
Die van mij waren al half versleten bakken toen ik ze kocht en zelf 1 reed niet meer toen ik hem wegdeed.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ne niet echt.. Heb er ooit 1 wel zelf mogen uitzoeken, die beschouwde ik dan wel een beetje meer van me zelf. Daarnaast was er geen 1 versleten toen ik ze weer inleverde
Maar nu is het nodig voor mijn bedrijf, met ov kom ik wel overal, maar al mijn spullen en tent om op een festival te slapen gaat niet.
Maar het liefst zou ik een soort mini campertje willen om een lekker matras in te gooien zodat ik wat nachtrust krijg. Laatste festival was alleen maar koukleumen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoiets...quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Die van mij waren al half versleten bakken toen ik ze kocht en zelf 1 reed niet meer toen ik hem wegdeed.
Maar nu is het nodig voor mijn bedrijf, met ov kom ik wel overal, maar al mijn spullen en tent om op een festival te slapen gaat niet.
Maar het liefst zou ik een soort mini campertje willen om een lekker matras in te gooien zodat ik wat nachtrust krijg. Laatste festival was alleen maar koukleumen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets...daar past geen draak inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe maar een oude VWquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan een 2e hands tarnsporter busje![]()
Met nieuwe motor dan, ik wil niet stilstaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja zo'n ouwerwetse die je dan als een soort foodtruck kunt gebruikenquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe maar een oude VW![]()
Met nieuwe motor dan, ik wil niet stilstaan![]()
Gevonden, wel een beetje krap, maar hier kom ik wel mee vooruit
https://www.truckscout24.(...)7734965&language=dutDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daar heb je een speciaal rijbewijs voor nodig.. En geen plek voor een matrasquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:20 schreef drakin het volgende:
Gevonden, wel een beetje krap, maar hier kom ik wel mee vooruit
https://www.truckscout24.(...)7734965&language=dut![]()
he verdorie, leek me wel wat een mobiele winkelquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je een speciaal rijbewijs voor nodig.. En geen plek voor een matrasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet goedkoop , maar je kan wel gelijk aan de slag denk ik.. Tis dat ik geen plannen heb in die richting, anders had ik hem zo afgetiktquote:Op donderdag 11 januari 2018 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
he verdorie, leek me wel wat een mobiele winkel![]()
Yep, kijk maar. https://www.tweedehands.n(...)-0-be-388720253.htmlquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2018 00:16:15 ]![]()
Geen idee waar die BE voor staat.. Maar ik ben niet op zoek hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, kijk maar. https://www.tweedehands.n(...)-0-be-388720253.html![]()
op een trekhaak vind ik helemaal niet handigquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voor BElgen, die mogen er zo mee wegquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar die BE voor staat.. Maar ik ben niet op zoek hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan mag het in Duitsland vast ook welquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor BElgen, die mogen er zo mee weg![]()
Niet zonder sticker op het raamquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag het in Duitsland vast ook welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
B is je rijbewijs voor auto tot 3500Kg en E voor de aanhanger.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar die BE voor staat.. Maar ik ben niet op zoek hoor![]()
Juist wel, trailer neerpleuren en auto kun je dan los gebruiken.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
op een trekhaak vind ik helemaal niet handig![]()
Dat kan mijn rug niet tillenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Juist wel, trailer neerpleuren en auto kun je dan los gebruiken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
slapen
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Twee met karnemelkquote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Deze volledig op de rolschaatsen en synchroon
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Wanneer beginnen ze dan met rolschaatsen? Dit zijn simpele pasjes waar toevallig wieltjes onder de voeten zitten.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 16:57 schreef Treehut362 het volgende:
Deze volledig op de rolschaatsen en synchroon
Ik wil mijn 3 minuten terugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
180 sec. voor uquote:Op vrijdag 12 januari 2018 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Wanneer beginnen ze dan met rolschaatsen? Dit zijn simpele pasjes waar toevallig wieltjes onder de voeten zitten.
Ik wil mijn 3 minuten terug![]()
Met veel knoflook, voor de knoopsgaten.quote:
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
lekkah!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met veel knoflook, voor de knoopsgaten.
...![]()
De een kan het beter hebben dan de ander.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
dit soort eten valt in mijn huis onder de noemer 'lekker vies'quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De een kan het beter hebben dan de ander.
...![]()
beetje papperigquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eten zoals vroeger, geen gedoe met quinoa of rechtsdraaiende bonen maar gewoon lekker.
Spinaziestamp en een speklappie in jus met uien en champignons.![]()
of niet?
![]()
sorry had niet goed gekeken zekerquote:Op vrijdag 12 januari 2018 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Wanneer beginnen ze dan met rolschaatsen? Dit zijn simpele pasjes waar toevallig wieltjes onder de voeten zitten.
Ik wil mijn 3 minuten terugandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Beter dik in de kist
dan een feestje gemist
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
jah....... en zoals ze haar broertje ook helptquote:![]()
eerst blazen aan de maiskolf......... zó lief.....![]()
die vind ik zo lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:35 schreef FANN het volgende:
Ik heb aardappeltjes en verse peultjes en worteltjes gegeten![]()
ja.... met een vega braadworstje jahandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
ja al een poosje nuquote:
lvl33 alweerandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
doe je lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja al een poosje nu
lvl33 alweer
hoeveel levels zijn er?![]()
Geen kans om echt kind te zijn, te jong al een moedertaakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en wij maar klagen...........quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen kans om echt kind te zijn, te jong al een moedertaak![]()
Gelul, het ene kind is het andere niet , sommige kinderen vinden dat gewoon leuk, andere weer niet, zolang er geen dwang is.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen kans om echt kind te zijn, te jong al een moedertaak
Alsof je een kind tegen zijn/haar zin moet dwingen 'kind' te zijn, sommige kinderen hebben daar gewoon niet zo'n zin in."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zie niet dat dit kind het uit zichzelf leuk vindt hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelul, het ene kind is het andere niet , sommige kinderen vinden dat gewoon leuk, andere weer niet, zolang er geen dwang is.
Alsof je een kind tegen zijn/haar zin moet dwingen 'kind' te zijn, sommige kinderen hebben daar gewoon niet zo'n zin in.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Meer noodzaakquote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie niet dat dit kind het uit zichzelf leuk vindt hoor![]()
Aan de handigheid van het meisje te zien lijkt dat idd zo.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
er komen steeds bij;quote:Op zaterdag 13 januari 2018 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
doe je lekker
hoeveel levels zijn er?
voorlopig 120 ofzo
maar ik heb circa 35 verschillende karakters
dus voorlopig kan ik vooruit...andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]oh.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okéeeeeeeeeee
![]()
Altijd handig als je het kan, toch?quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ze zal wel moeten, maar chapeau voor zoals ze het doetquote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd handig als je het kan, toch?![]()
vooral haar zorgzaamheid voor haar broertje is zoooooooooooooo
kweet niet hoe ik dat moet zeggen maar.......... ja![]()
![]()
Zouden ze ook de opbrengsten van het filmpje krijgen?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zal wel moeten, maar chapeau voor zoals ze het doet![]()
kweet niet hoe ik dat moet zeggen maar.......... ja![]()
Vertederend?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zal wel moeten, maar chapeau voor zoals ze het doet![]()
kweet niet hoe ik dat moet zeggen maar.......... ja"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Als het een eerlijke wereld was ja.............. maar ik denk van nee...........quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze ook de opbrengsten van het filmpje krijgen?![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie zoveel nagelaten? Al zn aanstekers had je al
...![]()
Je hebt toch geld zat.........quote:Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef sig000 het volgende:
Godverdomme, spanrol van mijn auto maakt vreemde geluiden.![]()
Haal je een beetje bitcoins ofzo![]()
![]()
Op zondag andere auto halen of deze laten repareren door buurman wordt lastig.quote:Op zondag 14 januari 2018 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt toch geld zat.........![]()
Haal je een beetje bitcoins ofzo![]()
Of je gaat op je paard.........quote:Op zondag 14 januari 2018 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zondag andere auto halen of deze laten repareren door buurman wordt lastig.![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Halloquote:Op zondag 14 januari 2018 09:04 schreef chufi het volgende:
Als je daar niet van in slaap valt weet ik het ook niet meer..
Goedemorgen
Smeltende ijsblokjes: een klassiek voorbeeld van toenemende entropie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
OK bedankt voor de aandacht danandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Bedanken voor ik zelf beginquote:
En ik maar denken dat jij zo'n zelf ontdooiend ding had.quote:Op maandag 15 januari 2018 00:47 schreef chufi het volgende:
Biij mij groeien ze gewoon in de vriezer"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Met kleine ijsberg maker/quote:Op maandag 15 januari 2018 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n zelf ontdooiend ding had.
Goedemorgen![]()
het regende weer eensandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
heb je nog een dag en nacht ritme?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. ben nog wakker.. straks is een vaag begrip
Ik toch niet.............![]()
![]()
Gisteravond niet ... .. nah half 2 slapen. Heb nog geen echt ritmequote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nog een dag en nacht ritme?
Ik toch niet.............![]()
Mijne ook.. Vandaag een pakje ingepakt en het UWV weer gerustgesteld...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:06 schreef FANN het volgende:
Mijn leven is trouwens sowieso vaag.........![]()
geen slaapjes door door.......quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond niet ... .. nah half 2 slapen. Heb nog geen echt ritme![]()
ah....... als het UWV gerust is gesteld is is al heel wat.......quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijne ook.. Vandaag een pakje ingepakt en het UWV weer gerustgesteld...
wat voor pakje heb je ingepakt? Voor het UWV?![]()
Nee geen pakje voor het UWV.. Iets wat ik iemand beloofd had ... een foksterquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... als het UWV gerust is gesteld is is al heel wat.......
wat voor pakje heb je ingepakt? Voor het UWV?![]()
ah...........quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen pakje voor het UWV.. Iets wat ik iemand beloofd had ... een fokster![]()
![]()
OK er zijn wat zangeressen dood en wie weet kom ik je nog ergens tegenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:19 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe op Fok zappen, met een chocolade Rum met in mijn mik![]()
gesjellig.........quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK er zijn wat zangeressen dood en wie weet kom ik je nog ergens tegen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken de toetsenist achter de keyboards![]()
het zal niet..........![]()
![]()
Echt ... heb nog een ondertekende LP met bericht voor mn ex...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... heb nog een ondertekende LP met bericht voor mn ex...Da's wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ondertussen effe patatjes gemaakt![]()
met mayo en een glazie Cola![]()
![]()
DIe kwam uit hetzelfde dorp ... vandaar.. Later heeft ie ng met de Talking Heads samengewerkt in NY .. Nu componeert ie muziek voor films en TVseries volgens mijquote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel leuk!
Ik heb ondertussen effe patatjes gemaakt![]()
met mayo en een glazie Cola
Meissie toch ... wel lekker dat wel![]()
Jij hebt tenslotte een nieuwe klepquote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
jah........af en toe mag dat wel...........
![]()
ja die slaapt..... die slaapt érg véél ......quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Griek dan ? Of ligt ie al te slapen?
Eigenlijk moet ie meer bewegen, moet van de dokter, maar met dit weer.........
Maar het was ook een flinke hartinarct , geen kleintje, 25% afgestorven van zijn hart![]()
daarom is ie ook zo moe.........![]()
hometrainertje?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die slaapt..... die slaapt érg véél ......
Eigenlijk moet ie meer bewegen, moet van de dokter, maar met dit weer.........
Maar het was ook een flinke hartinarct , geen kleintje, 25% afgestorven van zijn hart![]()
daarom is ie ook zo moe.........![]()
Is al wel in elkaar gezet?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben we..........
heeft ie alleen maar naar gekeken![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. De mijne staat ook meestal stil![]()
ja héh![]()
![]()
geeft nixquote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
een algemeen gevoel van welzijnandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Forum Opties Forumhop: Hop naar: