Yup. En je bent niet de enige. Dakar heeft in Nederland (en zeker buiten brabant) veel aan populariteit ingeleverd de laatste jaren. Vergelijk ook hoe snel dit topic nu gaat, envergelijk dat met 4/5 jaar terug. Dan ging er soms een topic per etappe doorheen, als t niet meer was.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
En precies daarom vind ik geen hol meer aan die Dakar..
Amateuristisch opgezette kermis met brakke timing, vage regels en vriendjespolitiek.
Ik snap er ook niet zoveel van dat de Rooy enzo weer terug zijn. Zal wel een sponsor-dingetje zijn.
Het is volgens mij overal idd, ook de media hypet het veel minder.. normaliter had je 2 weken van te voren al allerlei programma's en terugblik dingetjes enzo.. nu eigenlijk maar heel minimaal..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. En je bent niet de enige. Dakar heeft in Nederland (en zeker buiten brabant) veel aan populariteit ingeleverd de laatste jaren. Vergelijk ook hoe snel dit topic nu gaat, envergelijk dat met 4/5 jaar terug. Dan ging er soms een topic per etappe doorheen, als t niet meer was.
Ter illustratie, de trucks starten dus nu pas. De kop is waarschijnlijk tegen de RTL uitzending van 22.43 binnen en kan misschien nét nog op tv, de rest moet het doen met Allards blokje "Wat... gebeurde er... gisteren?" op de volgende dag. Eurosport hád zelfs helemaal geen truckbeelden gisterenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
Het tijdsverschil helpt ook niet. Tegen de tijd dat de uitzendingen zijn, zijn er soms nog nauwelijks mensen binnen. Zeker de mindere goden komen dat echt nooit in beeld.
rijdt weer met veel schade. Hij is over de kop gegaanquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Rob Kamphues meldt op Twitter dat Martin Vd Brink uit is gevallen.
twitter:MammoetRally twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 21:06:35Team #506 is ongedeerd en rijdt veilig verder. Meer info over de problemen in etappe 2 volgen. Houd onze website en Facebook in de gaten. #Dakar2019 https://t.co/xmv0rsdh41 reageer retweet
Zit ook nog lekker dicht bij elkaar. Voor de spanning ook alleen maar goed dat Peugeot geen fabrieksteam meer heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
Loeb wint bij de auto's en De Villiers neemt de eerste plaats over in het klassement met Ten Brinke vooralsnog op de tweede plaats.
quote:De Nederlandse trucker Martin van den Brink zal vandaag niet meer van start gaan in de derde etappe van de Dakar Rally. Gisteren crashte hij zwaar, waarbij zijn truck veel schade opliep.
Wat gaat er wél lekker bij Renoo?quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat hele Renault project gaat nog niet echt lekker...
Dit heeft natuurlijk niks met de fabrikant Renault te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat gaat er wél lekker bij Renoo?![]()
Ik heb dat hele spaghettimack-Renault gebeuren eigenlijk nooit echt begrepen.. De 2 brakste merken die je in Truckland kunt vinden, en dat ga je mishandelen in de woestijn
Motor liep kapot, daarom flikkerden ze van dat duin af.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk niks met de fabrikant Renault te maken.
Het zal geen motor zijn die rechtstreeks van de dealer komt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor liep kapot, daarom flikkerden ze van dat duin af.
Echt niet?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zal geen motor zijn die rechtstreeks van de dealer komt.
janus en Riwald gaan lekker hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat hele Renault project gaat nog niet echt lekker...
Het hele spul loopt op zich wel goed; áls het allemaal werkt zoals het hoort gaan ze als een kanon. Al zat goede resultaten mee behaald am sich, maar ze hebben er ook al genoeg problemen en gezeik mee gehad.. betrouwbaarheid is echt een dingetje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
janus en Riwald gaan lekker hoor.
Janus en Gert rijden met een oudere K520, die loopt idd prima (Renault standaard blok?). MKR heeft echter al een jaar onenigheid met Martin over de Sherpa, die weliswaar snel maar ook onbetrouwbaar is gebleken. Hij had na vorig jaar zelfs aangegeven liever wat minder PK's te hebben en meer betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hele spul loopt op zich wel goed; áls het allemaal werkt zoals het hoort gaan ze als een kanon. Al zat goede resultaten mee behaald am sich, maar ze hebben er ook al genoeg problemen en gezeik mee gehad.. betrouwbaarheid is echt een dingetje.
twitter:dakar twitterde op woensdag 09-01-2019 om 16:42:59🇪🇸 RACE leader @joanbangbang88 has climbed on the 🚁 and abandoned the race🇪🇸 El líder de la carrera Joan Barreda está en el 🚁 y abandona la carrera#Dakar2019📸 A.S.O. / FOTOP / Charly Lķpez https://t.co/4WrjU4OAfZ reageer retweet
Klopt idd, hij heeft ook PK's ingeleverd toch?quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Janus en Gert rijden met een oudere K520, die loopt idd prima (Renault standaard blok?). MKR heeft echter al een jaar onenigheid met Martin over de Sherpa, die weliswaar snel maar ook onbetrouwbaar is gebleken. Hij had na vorig jaar zelfs aangegeven liever wat minder PK's te hebben en meer betrouwbaarheid.
Over betrouwbaarheid gesproken. De MAZ van Viazovich klapte vol op zijn zij, wordt rechtgezet en komt behalve blutsen en builen in de carrosserie redelijk ok binnen. Zijn ook weer gestart vandaag. Iets voor Mammoet volgend jaar?
de auto’s zijn technisch volkomen identiek. Enige wat verschilt is de cabine en de plaatsing daar van.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Janus en Gert rijden met een oudere K520, die loopt idd prima (Renault standaard blok?). MKR heeft echter al een jaar onenigheid met Martin over de Sherpa, die weliswaar snel maar ook onbetrouwbaar is gebleken. Hij had na vorig jaar zelfs aangegeven liever wat minder PK's te hebben en meer betrouwbaarheid.
Over betrouwbaarheid gesproken. De MAZ van Viazovich klapte vol op zijn zij, wordt rechtgezet en komt behalve blutsen en builen in de carrosserie redelijk ok binnen. Zijn ook weer gestart vandaag. Iets voor Mammoet volgend jaar?
wat is het verschil precies met 1979 tot en met 2018?quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Op deze manier is het met mijn belangstelling wel vrij snel gedaan merk ik![]()
Waardeloze chaotische organisatie
Veel tijdverlies / pech / schade bij de favorieten
Uitzending bij nacht en ontij
geen idee wat de afspraken zijn onderling.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:07 schreef Sabata het volgende:
Grinnik, onterecht, want Ton en Maurik zijn toch de knechtjes om hem in zo'n geval te helpen. Bij Kamaz zie je ook dat Karginov doorstoomt terwijl Mardeev zich door Sotnikov laat helpen. Viva Villagra, Forza Argentina
Hopen dat er een camera in de buurt is dan, voor God en Vaderlandquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen idee wat de afspraken zijn onderling.
Ik las dat als hij strakkies verhaal gaat halen later dat 'ie hem op zijn neus ging stompen als het antwoord hem niet aanstond.
Gerard doet een Maxje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |