quote:Op vrijdag 4 januari 2019 07:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie net dat het dit jaar maar 10 etappes is
Vroeg ik me ook af...quote:Op maandag 7 januari 2019 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.dakar.com/en/ Hadden de auto's niet om 17:54 NL tijd al moeten vertrekken?
ZIjn problemen met GPS las ik ergensquote:Op maandag 7 januari 2019 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.dakar.com/en/ Hadden de auto's niet om 17:54 NL tijd al moeten vertrekken?
quote:Nieuwe starttijd voor Sainz
De Spanjaard bijt om 19.05u het spits af bij de auto's. De auto's zullen dus bijna een uur en een kwartier later dan gepland vertrekken door de problemen met de GPS.
Naast de omgekeerde volgorder zijn er waypoints aangepast bij de motoren ZONDER dat de rijders door te geven. Gevolg is dat veel deelnemers die vier of meer WP's ineens mistten als kippen zonder kop gingen zoeken. Daardoor heeft het schema wat vertraging opgelopen.quote:Op maandag 7 januari 2019 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
ZIjn problemen met GPS las ik ergens
[..]
Je kunt wel uittekenen hoe de jury hiermee omgaat. Bosjes DQ, maar geen enkele Fransoosquote:
Hoe laat gaan die theoretisch gezien finishen? middernacht onze tijd ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Al-Attiyah wint bij de auto's, trucks net gestart
neuh. de eersten zijn over minder dan een uur binnenquote:Op maandag 7 januari 2019 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe laat gaan die theoretisch gezien finishen? middernacht onze tijd ofzo?
Hehe, ok dan.. was het nou 180? kilometer?quote:Op maandag 7 januari 2019 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. de eersten zijn over minder dan een uur binnen
Nee 84 km special en 330 km verbinding stage.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, ok dan.. was het nou 180? kilometer?
Ohw, dan zijn ze terug voor de olie warm isquote:Op maandag 7 januari 2019 21:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee 84 km special en 330 km verbinding stage.
Robby Gordon wint. Al-Attiyah is slechts vierde volgens de live timing.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Al-Attiyah wint bij de auto's, trucks net gestart
ik zie het ook, maar geloof er geen zak vanquote:Op maandag 7 januari 2019 23:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Robby Gordon wint. Al-Attiyah is slechts vierde volgens de live timing.
quote:Op maandag 7 januari 2019 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het ook, maar geloof er geen zak van
twitter:PLANETROBBY twitterde op maandag 07-01-2019 om 23:42:46Apparently there was a scoring error and now Robby Gordon is leading???? Stay tuned! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |