buy the dip, niet athquote:
In ¤ staat heel veel rood omdat BTC daalt. Zo gauw die weer bijtrekt gaat alles in ¤ ook weer omhoog.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:34 schreef deTributeBand het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom de afgelopen week alles als een gek steeg, maar dat dat nu redelijk meevalt en best wel wat crypto in het rood staat?
Omdat veel exchanges een ledenstop hebben en dat het nieuwe geld weerhoudt eindeloos de prijzen op te drijven?
Huh?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:36 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
In ¤ staat heel veel rood omdat BTC daalt. Zo gauw die weer bijtrekt gaat alles in ¤ ook weer omhoog.
omdat alles een keer moet stabiliseren....als dat niet gebeurd gaan we eerst naar de moon met alles en weer terug met een mega crashquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:34 schreef deTributeBand het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom de afgelopen week alles als een gek steeg, maar dat dat nu redelijk meevalt en best wel wat crypto in het rood staat?
Omdat veel exchanges een ledenstop hebben en dat het nieuwe geld weerhoudt eindeloos de prijzen op te drijven?
Baas! Welterusten!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:38 schreef ColeJ het volgende:
Tron doet pijn. Ik ga lekker slapen. Porto schommelt rond de 10k in dollars.
Welterusten en tot morgen!
Stel je munt is 0.5 BTC waard. Als dat zo blijft maar BTC daalt in ¤/$, als je dan naar je portfolio kijkt in ¤/$ dan lijkt je munt ook gedaald. Mijn portfolio in BTC staat afgelopen 24 uur op +2.2%, terwijl in ¤ het op -0.5% staat. (trx....)quote:
klopt eigenlijk ook niet, als btc daalt krijg je gewoon meer btc als je inwisselt....toch ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:40 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Stel je munt is 0.5 BTC waard. Als dat zo blijft maar BTC daalt in ¤/$, als je dan naar je portfolio kijkt in ¤/$ dan lijkt je munt ook gedaald. Mijn portfolio in BTC staat afgelopen 24 uur op +2.2%, terwijl in ¤ het op -0.5% staat. (trx....)
Volgens mij was alles in het groen nét voor BTC weer ging stijgen, vanaf dat moment temperde het weer wat..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:36 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
In ¤ staat heel veel rood omdat BTC daalt. Zo gauw die weer bijtrekt gaat alles in ¤ ook weer omhoog.
Alles is al moon......... https://coinmarketcap.com/charts/quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
omdat alles een keer moet stabiliseren....als dat niet gebeurd gaan we eerst naar de moon met alles en weer terug met een mega crash
De koers is toch over het algemeen in altcoin/BTC.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
klopt eigenlijk ook niet, als btc daalt krijg je gewoon meer btc als je inwisselt....toch ?
2 dagen geleden geloof ik nog een account gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:46 schreef deTributeBand het volgende:
Mweh, wilde net bij Cryptopia aanmelden voor de kleinere coins.
Al lang een ledenstop?
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:46 schreef deTributeBand het volgende:
Mweh, wilde net bij Cryptopia aanmelden voor de kleinere coins.
Al lang een ledenstop?
twitter:Cryptopia_NZ twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 23:53:26Due to the extremely high number of registrations that have occurred recently we have paused our registration featu… https://t.co/Kvm18EyjTd reageer retweet
Dan wordt het even F5-en de komende dagen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:47 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
2 dagen geleden geloof ik nog een account gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |