Benieuwd wat de prijs nu gaat doen, herpakt het zich of daalt het verderquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:18 schreef einschtein het volgende:
07. Januar 2018
Official press release. We confirm the rumors, that DIRECTUPLOAD will work with TRON in the future. More information about this press release will follow.
Bron: http://en.directupload.net/index.php?mode=news
en jouw analyse is gebaseerd op ????quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:19 schreef alilami het volgende:
Heb 1000 FUN verkocht voor winst. Is nu volgens Binance 1285 sat waard, maar in realiteit more like 400 sat.
Iemand?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:07 schreef Chaes het volgende:
Waarom staat er een ontiegelijke sell wall op VEN/BTC maar amper een sell wall (hogere buy wall zelfs) op VEN/ETH?
ongezonde groei van FUNquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
en jouw analyse is gebaseerd op ????
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Benieuwd wat de prijs nu gaat doen, herpakt het zich of daalt het verder
Dat is echt de grootste bagger die er isquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Kucoin? Wel oké die exchange vind ik
ik heb er een paar 100 voor de grap gekocht op 1,75. betwijfel alleen of veel mensen voor de lol polls gaan invullenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:21 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Vroeg hier vanmiddag nog naar..., kwam geen reactie op
ath instappen?quote:
all time highquote:
kerel......ga weg uit dit topicquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef alilami het volgende:
VEN is momenteel niet meer dan 13000 sat waard
Ok zit voornamelijk op binance. Maar de opkomende cryptos zitten vaak op kucoin. En beter iets, dan niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bagger die er isWat een kutexchange. Zodra HST op een normale exchange komt ben ik weg.
AudioCoin, Xby, Colx en Flash!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een grotere zekerheid dan een of andere gare kutcoin
Die heeft me wel flink wat centjes opgebracht.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een grotere zekerheid dan een of andere gare kutcoin zoals XRP
Nu dipt het flink.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft me wel flink wat centjes opgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |